Prinsenverkiezing 2010 - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Prinsenverkiezing 2010 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
ajoin_bart schreef:
zotvawies schreef:
Schommel is prins geworden in Wieze. Dus weer geen iendrachter (na Kanu vorig jaar) die het haalde. Al was het terug enorm nipt met een verschil van amper 18 stemmen.
Ondanks een prachtig gastoptreden van Zwawi in hoogst eigen persoon tijdens de show van Kurt, :banana:
Afgaande op de shows zeker een terechte winnaar, beiden waren zeer goed.

nu zijde toch aant lachen? beide shows waren zeer goed?
de show van kurt was idd zeer goed me supergoeie liekes (LIVE gezongen) en de zwawi gelijk as in zijn beste dagen opt podium :lol:
diene schommel zong allens ni live?! hij playbackte al zijn liekes. ok, een prinsenverkiezing is geen zangwedstrijd ma kvond het wel schandalig. Kurt had superschone kostuums ook aan en diene schommel juist zijn t-shirtjen me zijne naam op..
Bovendien heeft hij 2 bussen uit berlare en schoonaarde betaald om te komen stemmen. die mannen zijn toegekomen, gaan stemmen en terug vertrokken.. der was ook nen bus uit vilvoorde, voor dedie had hij zelf hunnen drank betaald.. Ach ja, diegene da er het meeste geld tegensmijt wint zeker?! ik had in ieder geval liever den eendrachter kurt zijn winnen!!


herhaling van vorig jaar? dacht dat dan ook ergens opgemerkt te hebben (bij de fameuze ter aardedaling van gino waarop zijn stem ongeloofelijk maar waar bleef meezingen met de muziek maar hij tussen de benen van prinsj jurgen lag te kronkelen)...?


26 Jan 2010, 16:32
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Als neutrale toeschouwer op de prinsjekiezink heb ik op den boein gestemd omda 'k zenne show en zen liekes 't beste vond. Board zenne show was ook goed, die van Kurt vond ik minder.

Vergeet niet dat veel mensen die op den board emme gestemd proteststemmen waren hé, tegen het stadsbestuur door supporters van de Staaf. De staaf zou zijnen achterban gevraagd hebben om den board te steunen, aangezien Staaf zelf geweerd is van de kiezink.

Ge kunt enerzijds de vraag stellen: 'Wat is het nut van onze publieksstem (SMS), als op 't einde van de rit deze weinig of niet doorweegt tov de punten gegeven door de jury?', maar anderzijds kan je u ook de vraag stellen 'Willen wij een prins die deels vekozen is door proteststemmen tegenover het stadsbestuur, en niet omdat ge hem den beste vond?' As ik trouwens de staaf zijn showliekes hoor op de cd, en zijn gevoerde campagne zie voordat hij uitgesloten werd, denk ik dat het een zeer sterke kandidaat zou geweest zijn.

Uiteindelijk, carnaval maakt ge zelf, en daar eje onzeprinsj ni ver vandoeng. proficait aan de 3 kandidoten en ver iederiejn ne gralek goeie carnaval Oilsjt 2010! :banana:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


26 Jan 2010, 17:23
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Timoilsjt schreef:
Als neutrale toeschouwer op de prinsjekiezink heb ik op den boein gestemd omda 'k zenne show en zen liekes 't beste vond. Board zenne show was ook goed, die van Kurt vond ik minder.

Vergeet niet dat veel mensen die op den board emme gestemd proteststemmen waren hé, tegen het stadsbestuur door supporters van de Staaf. De staaf zou zijnen achterban gevraagd hebben om den board te steunen, aangezien Staaf zelf geweerd is van de kiezink.

Ge kunt enerzijds de vraag stellen: 'Wat is het nut van onze publieksstem (SMS), als op 't einde van de rit deze weinig of niet doorweegt tov de punten gegeven door de jury?', maar anderzijds kan je u ook de vraag stellen 'Willen wij een prins die deels vekozen is door proteststemmen tegenover het stadsbestuur, en niet omdat ge hem den beste vond?' As ik trouwens de staaf zijn showliekes hoor op de cd, en zijn gevoerde campagne zie voordat hij uitgesloten werd, denk ik dat het een zeer sterke kandidaat zou geweest zijn.

Uiteindelijk, carnaval maakt ge zelf, en daar eje onzeprinsj ni ver vandoeng. proficait aan de 3 kandidoten en ver iederiejn ne gralek goeie carnaval Oilsjt 2010! :banana:


Ik stond oek achter den board en ni oit protest, et es gewoein ne cream van ne gast en iemand die dezen titel verdindj en ik peis da veel mensjen da oek vinnen

De Oilsjteneers emmen ne prinsj gekoezen mor de zjury veegt er vierkant eir kloeiten oon

Ok het decor van den boein was den besten mor da zen allemool dingen die te mauken emmen me budget, en ik em zoin liekes op cd stoon en tes giejne vetten ze, ik koik al oit nor de cd van den board

De prinsjentitel moe gekoezen werren deer de oilsjteneers en ni gekocht werren!

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


26 Jan 2010, 21:09
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Ach, als het enkel door het publiek is worden de stemmen gekocht hé... Dienen met het meeste geld zal altijd winnen hier in oilsjt, ik heb nog geen 1 verkiezing geweten dat eerlijk verlopen is :/ is het niet met bussen dat ze komen stemmen, tis met extra telefoon kaarten te kopen. Maar daar trek ik mij geenen zak van aan en ga gewoon ne goeie carnaval vieren :banana: :banana:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


26 Jan 2010, 21:14
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Timoilsjt schreef:
As ik trouwens de staaf zijn showliekes hoor op de cd, en zijn gevoerde campagne zie voordat hij uitgesloten werd, denk ik dat het een zeer sterke kandidaat zou geweest zijn.


Zeg da wel, zeker da over 't winnen van de lotto :-)


26 Jan 2010, 21:58
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Gaskonijn schreef:
Ach, als het enkel door het publiek is worden de stemmen gekocht hé... Dienen met het meeste geld zal altijd winnen hier in oilsjt, ik heb nog geen 1 verkiezing geweten dat eerlijk verlopen is :/ is het niet met bussen dat ze komen stemmen, tis met extra telefoon kaarten te kopen. Maar daar trek ik mij geenen zak van aan en ga gewoon ne goeie carnaval vieren :banana: :banana:


Dat gaat toch niet op voor Tommeken die won van Piqueur

_________________
www.spionkoplede.com


27 Jan 2010, 10:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
mja ok, maar die hebben er alletwee belachelijk veel tegen gesmeten :D

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


27 Jan 2010, 10:20
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2949
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
De_steve schreef:
Timoilsjt schreef:
Als neutrale toeschouwer op de prinsjekiezink heb ik op den boein gestemd omda 'k zenne show en zen liekes 't beste vond. Board zenne show was ook goed, die van Kurt vond ik minder.

Vergeet niet dat veel mensen die op den board emme gestemd proteststemmen waren hé, tegen het stadsbestuur door supporters van de Staaf. De staaf zou zijnen achterban gevraagd hebben om den board te steunen, aangezien Staaf zelf geweerd is van de kiezink.

Ge kunt enerzijds de vraag stellen: 'Wat is het nut van onze publieksstem (SMS), als op 't einde van de rit deze weinig of niet doorweegt tov de punten gegeven door de jury?', maar anderzijds kan je u ook de vraag stellen 'Willen wij een prins die deels vekozen is door proteststemmen tegenover het stadsbestuur, en niet omdat ge hem den beste vond?' As ik trouwens de staaf zijn showliekes hoor op de cd, en zijn gevoerde campagne zie voordat hij uitgesloten werd, denk ik dat het een zeer sterke kandidaat zou geweest zijn.

Uiteindelijk, carnaval maakt ge zelf, en daar eje onzeprinsj ni ver vandoeng. proficait aan de 3 kandidoten en ver iederiejn ne gralek goeie carnaval Oilsjt 2010! :banana:


Ik stond oek achter den board en ni oit protest, et es gewoein ne cream van ne gast en iemand die dezen titel verdindj en ik peis da veel mensjen da oek vinnen

De Oilsjteneers emmen ne prinsj gekoezen mor de zjury veegt er vierkant eir kloeiten oon

Ok het decor van den boein was den besten mor da zen allemool dingen die te mauken emmen me budget, en ik em zoin liekes op cd stoon en tes giejne vetten ze, ik koik al oit nor de cd van den board

De prinsjentitel moe gekoezen werren deer de oilsjteneers en ni gekocht werren!


'k em ni gezegd dat het allemaal proteststemmen waren hé, verre van dat. Ik zij 'deels' proteststemmen. Den board had ne goeie show, dus zal ook zowiezo al veel publieksstemmen gekregen emmen. Maar of dat er meer of minder zouden geweest zijn dan den boein, zonder de proteststemmen erbij weet ik niet, en zullen we ook nooit weten. 'k Ben trouwens aan 't wachten op de show-cd 's van de 3 kandidaten. Als iemand weet waar en wanneer ze te koop zijn, laat maar iets weten! En ver de rest, ne goeie carnaval en tot op de mert :banana:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


27 Jan 2010, 10:49
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06
Berichten: 349
Leeftijd: 42
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Liekes van Kurt te koop in kantine Werkhallen....

_________________
Oilsjt, de stad van mèn.......


28 Jan 2010, 4:48
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
zotvawies schreef:
Schommel is prins geworden in Wieze. Dus weer geen iendrachter (na Kanu vorig jaar) die het haalde. Al was het terug enorm nipt met een verschil van amper 18 stemmen.
Ondanks een prachtig gastoptreden van Zwawi in hoogst eigen persoon tijdens de show van Kurt, :banana:
Afgaande op de shows zeker een terechte winnaar, beiden waren zeer goed.


Bij de prinsenverkiezing van Wieze is er een mistelling gebeurd... Het reglement vr de prinsenverkiezing in Wieze is normaal als volgt:
- de jury geeft punten op de shows van beide kandidaten.
- de stemmen van de mensen worden geteld; om vervolgens de punten en de stemmen op 1 noemer te brengen, wordt het verschil van de punten van de jury (in het geval van wiescarnaval 24 punten verschil) maal 6 gedaan. Kurt had dus 24 punten meer dan schommel waardoor schommel dus (24x6=) 144 stemmen meer moest hebben dan Kurt. Blijkbaar is er 's nachts een serieuze mistelling gebeurd.. Schommel kreeg den titel maar wanneer de resultaten opgevraagd werden en herteld werden de volgende ochtend, bleek dat schommel maar 65 stemmen meer had waardoor hij dus geen recht had op de titel..
het carnavalcomité van wieze doet er echter alles aan om dit in de doofpot te stoppen en paste snel het reglement aan op een crisisvergadering zoals je kunt zien op:
http://www.wieskarnaval.be/site/index.p ... 2&Itemid=2
kvind et persoonlijk erg schandalig da zoiets gebeurd is eerlijk gezegd..


29 Jan 2010, 18:31
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
:plat: :plat: :plat:


29 Jan 2010, 19:12
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Bomber schreef:
is dat niet de fout van de getuige?
Die is toch bij de telling aanwezig?


Heb ook al iets opgevangen in die aard.
Blijkbaar moesten de getuigen "in e zetelke gaan zitten en zwijgen" :whistle:


30 Jan 2010, 15:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
Ben ik den enigen da "schommel" ne graleken belachelijke naam vindt?


30 Jan 2010, 15:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
zotvawies schreef:
Bomber schreef:
is dat niet de fout van de getuige?
Die is toch bij de telling aanwezig?


Heb ook al iets opgevangen in die aard.
Blijkbaar moesten de getuigen "in e zetelke gaan zitten en zwijgen" :whistle:


prinsenverkiezing herspelen?


30 Jan 2010, 15:40
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Prinsenverkiezing 2010
:drank:


30 Jan 2010, 15:49
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 66 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst