Mijn restaurant - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14
 Mijn restaurant 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Mijn restaurant
ik vind die Inge maar een gemene. Die zijn of waren blijkbaar al 20 jaar boezemvriendinnen... :nieje: :love:


23 Mar 2010, 23:31
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Mijn restaurant
Bomber schreef:
bwa, die catherine is precies ook maar een schijnheilige, ze lijken elkaar waard.

Op tv verknippen ze da natuurlijk wel wa ook, dus wa er echt ad hand is weten we toch nooit :wadde:


Inderdaad twee kiekens bijeen,die Inge woonde in dezelfde straat waar ik woonde in Hansbeke, :hmm: mij moet ge ze niet leren kennen :kots:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


24 Mar 2010, 9:22
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Bericht Re: Mijn restaurant
ajoin_bart schreef:
Echt wel schandalig. En tzijn dan nog 2 homo's...
Schitterend. Op de steun van de rasechte ajuinen zullen ze denk ik al ni moeten rekenen...

Homo's zijn het niet hoor, even ter verduidelijking, den enen is al een paar jaar getrouwd en heeft kinderen en den anderen heeft een vaste vriendin.


24 Mar 2010, 11:43
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Mijn restaurant
Gio schreef:
Tom_1919 schreef:
Smetje schreef:

Dat snap ik niet. Er waren Aalsterse kandidiaten tot het laatste moment in de running. Die zouden toch de voorkeur moeten krijgen.


Idd, en me wa er allemaal al gebeurt is lijkt da program hier in Aalst al ni een echte hit te worden.
De stemmen zullen van de Antwerpenaren zelf moeten komen vrees ek :lol:



Gans da program, gans diene zender is één KLUCHT, ik negeer VTM en al wa er rond hangt van in den beginne, om te :kots: gewoon.


:worship: :worship:


24 Mar 2010, 11:45
Rode kaart
Rode kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2008, 11:13
Berichten: 154
Leeftijd: 39
Locatie: Denderleeuw
Bericht Re: Mijn restaurant
Het nieuwe duo in Mijn Restaurant is bekend. Het Antwerpse vriendenduo Ken en Karel zullen Catherine en Inge, het duo dat in Aalst een restaurant mocht openen, vervangen. De vriendinnen werden door de jury uit de wedstrijd gezet toen bleek dat ze niet konden samenwerken en samen geen rendabel restaurant konden runnen.

VTM moest twee weken geleden in allerijl op zoek naar een nieuw duo, dat niet alleen horeca-ervaring heeft, maar ook goed kan samenwerken en een rendabel restaurant kan runnen. Na een publieke omroep via de website, de televisie en de nationale pers, werd uit honderden kandidaten het duo Ken (27) en Karel (30) gekozen.

"Zij staken er met kop en schouders bovenuit, en hun professionele ervaring en hun sterke band gaf de doorslag", aldus het persbericht. Het is voor het eerst dat een duo voor een andere provincie zal werken dan waar ze wonen.

Boezemvrienden
Karel en Ken zijn sinds zes jaar boezemvrienden en dromen al langer van een eigen restaurant. Ze hadden al een businessplan klaar, maar om hun culinaire droom waar te maken moesten ze nog een lange weg afleggen. Nu krijgen ze de kans om hun droom versneld in vervulling te doen gaan, en een restaurant in Aalst te runnen.

Ervaring
Het duo werkte al samen in restaurant Dôme in Antwerpen, Karel als souschef en Ken als commis. Ken heeft zich intussen omgeschoold tot patissier. Karel wordt chef, Ken wordt souschef. Voor het eerst is er dus een duo dat met twee in de keuken zal staan. Maar zullen ze ook een goede maître vinden?

Geen homo's
Ondanks eerdere berichten zijn de opvolgers van Catherine en Inge geen homo's. Karel is al drie jaar getrouwd en Ken heeft een vriendin. Geen van beide heeft kinderen.

Antwerpen vs Oost-Vlaanderen
Nog een primeur: beide zijn afkomstig uit Antwerpen en zullen toch Oost-Vlaanderen vertegenwoordigen. "Uitzonderlijk", geeft het persbericht toe, "het vertrek van Catherine en Inge was dan ook een uitzonderlijke situatie."

Sneltempo
Karel en Ken zien het in elk geval zitten: "Onze droom is een restaurant te openen. We hebben er veel zin in om in Aalst dat prachtige pand om te toveren tot een culinaire hotspot." Het duo moet nu de testen die de anderen hebben moeten afleggen in versnel tempo afleggen. Een mission statement, een signature dish, koken voor de jury: ze ontsnappen er niet aan.

De kijkers zien Ken en Karel voor het eerst aan het werk in de 10de aflevering van "Mijn Restaurant!", die op donderdag 1 april 2010 wordt uitgezonden.

_________________
FC Dender


24 Mar 2010, 12:21
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Mijn restaurant
El Corredor schreef:
ik vind die Inge maar een gemene. Die zijn of waren blijkbaar al 20 jaar boezemvriendinnen... :nieje: :love:


Dat was een koppel dat zelf bijeengestoken is door VTM (n)

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


24 Mar 2010, 12:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Mijn restaurant
Jan schreef:
Gio schreef:
Tom_1919 schreef:

Idd, en me wa er allemaal al gebeurt is lijkt da program hier in Aalst al ni een echte hit te worden.
De stemmen zullen van de Antwerpenaren zelf moeten komen vrees ek :lol:



Gans da program, gans diene zender is één KLUCHT, ik negeer VTM en al wa er rond hangt van in den beginne, om te :kots: gewoon.


:worship: :worship:


ah toch nog, ik dacht dak alleen was :worship:
afvoeren die zever en 't geld in een zaal steken gvd :fuck:


24 Mar 2010, 19:48
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Mijn restaurant
Aalstenaars plannen boycot tegen 'Mijn Restaurant'
vrijdag 26 maart 2010Auteur: Bart Biesemans Michael Buyl (links) en Davy Verbeek experimenteren in de keuken en nemen Ken en Karel niets kwalijk: 'Laat de Aalstenaars zich maar boos maken op VTM.'

AALST - Enkele Aalstenaars zetten vanavond een protestmars op het getouw tegen Ken en Karel, de nieuwe deelnemers van 'Mijn Restaurant Aalst'.

De Aalstenaar is er duidelijk niet mee opgezet dat twee Antwerpenaren nu de Oost-Vlaamse eer verdedigen in het VTM-programma 'Mijn Restaurant!'

De voorbije dagen was de hoop gegroeid dat Michael Buyl en zijn echtgenoot Davy Verbeeck hun intrede zouden doen in het programma, nadat bekend raakte dat ze van de meer dan 3.000 kandidaten bij de laatste drie geraakt waren.

Sinds enkele dagen regent het ontgoochelde reacties op de de fanpagina's van de rasechte Aalstenaars, die tot voor kort café De Kater op het Vredeplein uitbaatten.

Voor enkele van de Aalsterse fans is het al duidelijk dat de Antwerpenaren, Ken en Karel, niet te veel steun zullen moeten verwachten. Op Facebook maakten zich al 1.186 internauten lid van de protestgroep 'Wij willen geen Antwerpenaren in Mijn Restaurant - Aalst'. 1.556 mensen maakten zich al lid van de groep 'Aalst steunt geen Antwerpenaars in Mijn Restaurant.'

Enkele Aalstenaars gaan zelfs al een stapje verder. Vanavond organiseert Jordy Van Den Storme, de huidige uitbater van De Kater en vriend van Davy en Michael, een bijeenkomst op het Vredeplein.

'We weten nog niet hoeveel volk er zal komen opdagen, maar we plannen een protestmars naar de Molenstraat, waar het pand van 'Mijn Restaurant' gelegen is. Enkelen zullen zich ludiek als voil jeannet kleden en we gaan eens duidelijk ons ongenoegen tonen', legt hij uit.

Michael Buyl is blij met de steun, maar waarschuwt dat er niet op de verkeerde personen mag geschoten worden. 'Het is en blijft een spel en Davy en ik gunnen het Ken en Karel intussen wel, zij kunnen er uiteindelijk ook niets aan doen. VTM neem ik meer kwalijk. Er waren echt veel kandidaten uit Oost-Vlaanderen en daar waren er zeker veel capabele bij. Laat de Aalstenaars zich maar vooral boos maken op de televisiezender.'

Schitterend :lol:


26 Mar 2010, 10:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Mijn restaurant
Jan schreef:
Gio schreef:
Tom_1919 schreef:

Idd, en me wa er allemaal al gebeurt is lijkt da program hier in Aalst al ni een echte hit te worden.
De stemmen zullen van de Antwerpenaren zelf moeten komen vrees ek :lol:



Gans da program, gans diene zender is één KLUCHT, ik negeer VTM en al wa er rond hangt van in den beginne, om te :kots: gewoon.


:worship: :worship:


Azzek op mijnen telenetdigibox begin te zappen start ik altijd vanaf post 2, op 1 is toch niks op dat mij nog maar van verre zou kunnen boeien

_________________
www.spionkoplede.com


26 Mar 2010, 10:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Mijn restaurant
Mariner schreef:
Azzek op mijnen telenetdigibox begin te zappen start ik altijd vanaf post 2, op 1 is toch niks op dat mij nog maar van verre zou kunnen boeien


:nieje: Behalve Married with children rond half één 's nachts :D . :worship: Al Bundy :worship:


26 Mar 2010, 10:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Mijn restaurant
Bartos schreef:
Mariner schreef:
Azzek op mijnen telenetdigibox begin te zappen start ik altijd vanaf post 2, op 1 is toch niks op dat mij nog maar van verre zou kunnen boeien


:nieje: Behalve Married with children rond half één 's nachts :D . :worship: Al Bundy :worship:


da's te laat voor mij jong (en ik heb er dvd-boxen van om dat probleem om te lossen :) )

_________________
www.spionkoplede.com


26 Mar 2010, 10:28
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Mijn restaurant
Mariner schreef:
Jan schreef:
Gio schreef:


Gans da program, gans diene zender is één KLUCHT, ik negeer VTM en al wa er rond hangt van in den beginne, om te :kots: gewoon.


:worship: :worship:


Azzek op mijnen telenetdigibox begin te zappen start ik altijd vanaf post 2, op 1 is toch niks op dat mij nog maar van verre zou kunnen boeien


Hier 't zelfde :D


26 Mar 2010, 11:08
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 08 Nov 2009, 22:03
Berichten: 855
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Mijn restaurant
Spelleken is al begonnen :plat:

Aalstenaars beramen boycot 'Mijn Restaurant'

Een aantal Aalstenaars pikt het niet dat de Antwerpenaren Ken en Karel Oost-Vlaanderen vertegenwoordigen in het vtm-programma 'Mijn Restaurant'. De klagers plannen een boycot, meldt de krant Het Laatste Nieuws.
Veel mensen hadden gehoopt dat Aalstenaars Davy en Michael geselecteerd zouden worden, maar vtm koos op het laatste nippertje toch voor de Antwerpenaars. Op de fanpagina's van Davy en Michael regent het teleurgestelde reacties, en een aantal mensen spreekt zelfs al van een boycot. Morgenavond zullen ze een eerste protestactie houden aan het Vredeplein. Het is nog af te wachten hoeveel volk er zal opdagen, en het is ook nog niet duidelijk wat de actie precies zal inhouden.

Ondertussen zijn op sociale netwerksites als Facebook en Netlog al protestgroepen opgestart met titels als 'Aalst steunt geen Antwerpenaars in Mijn Restaurant' en 'Wij willen geen Antwerpenaren in Mijn Restaurant-Aalst'. Ken en Karel zullen dus hun werk hebben om de Aalstenaars aan hun kant te krijgen.

_________________
Giejl men ert kleert wit en zwert


26 Mar 2010, 13:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Mijn restaurant
Tom_1919 schreef:
Spelleken is al begonnen :plat:

Aalstenaars beramen boycot 'Mijn Restaurant'

Een aantal Aalstenaars pikt het niet dat de Antwerpenaren Ken en Karel Oost-Vlaanderen vertegenwoordigen in het vtm-programma 'Mijn Restaurant'. De klagers plannen een boycot, meldt de krant Het Laatste Nieuws.
Veel mensen hadden gehoopt dat Aalstenaars Davy en Michael geselecteerd zouden worden, maar vtm koos op het laatste nippertje toch voor de Antwerpenaars. Op de fanpagina's van Davy en Michael regent het teleurgestelde reacties, en een aantal mensen spreekt zelfs al van een boycot. Morgenavond zullen ze een eerste protestactie houden aan het Vredeplein. Het is nog af te wachten hoeveel volk er zal opdagen, en het is ook nog niet duidelijk wat de actie precies zal inhouden.

Ondertussen zijn op sociale netwerksites als Facebook en Netlog al protestgroepen opgestart met titels als 'Aalst steunt geen Antwerpenaars in Mijn Restaurant' en 'Wij willen geen Antwerpenaren in Mijn Restaurant-Aalst'. Ken en Karel zullen dus hun werk hebben om de Aalstenaars aan hun kant te krijgen.


Een enige gelegenheid om rap rijk te worden.
Ge moet die 2 Antwerpenaren onmiddellijk aankopen voor wat ze waard zijn. 's Anderendaags verkoop je deze 2 Antwerpenaren voor wat ze zeggen dat ze waard zijn. Nog nooit zoveel winst gedaan op 1 dag :D

_________________
Century game 22 juni 2019


26 Mar 2010, 13:18
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Mijn restaurant
Bartos schreef:
Mariner schreef:
Azzek op mijnen telenetdigibox begin te zappen start ik altijd vanaf post 2, op 1 is toch niks op dat mij nog maar van verre zou kunnen boeien


:nieje: Behalve Married with children rond half één 's nachts :D . :worship: Al Bundy :worship:


who's the man with the itchy gun, it's psycho dad!!! Hilarisch!! :D


26 Mar 2010, 19:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst