Mijn restaurant - Pagina 9 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 14
 Mijn restaurant 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Mijn restaurant
zwet-witten schreef:
tbegint allemaal om donderdag 10 juni vanaf 20u00

Gojje a na verkliejn? :love:


03 Jun 2010, 19:56
Duivelke
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Dec 2009, 9:28
Berichten: 21
Bericht Re: Mijn restaurant
sfeeractie van opc ? :EA: :banana:

_________________
>>> Today EA , tomorrow EA , always EA <<<


04 Jun 2010, 12:46
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Jan 2007, 20:43
Berichten: 1028
Locatie: oilsjtcity
WLM: neutralboy059@hotmail.com
Bericht Re: Mijn restaurant
we hebben nog vuurwerk :D

_________________
Afbeelding


06 Jun 2010, 18:50
Scholier

Lid geworden op: 30 Aug 2009, 19:27
Berichten: 124
Bericht Re: Mijn restaurant
ajoin_bart schreef:
zwet-witten schreef:
tbegint allemaal om donderdag 10 juni vanaf 20u00

Gojje a na verkliejn? :love:

bha jaat waarom ni kant ni laten doe ge mee ??


07 Jun 2010, 16:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8617
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Mijn restaurant
Vtm verandert in finale plots televotenummer van Aalst

Vtm heeft de 'Mijn Restaurant'-finalisten Ken en Karel serieus bij hun ajuinen. De tv-zender veranderde plots het televotenummer dat het Antwerpse duo al twee keer toegewezen kreeg bij de nominaties, zodat heel wat stemmen 'per ongeluk' naar Genk kunnen gaan in plaats van naar Aalst.

Op duizenden flyers en posters van Ken en Karel staat: sms Aalst naar 6677 of bel 090553801 - druk 1, om zo stemmen te ronselen voor 'Karnivale' dat het in de finale van Mijn Restaurant opneemt tegen het Genkse 'Terrae'. Maar vtm liet midden vorige week weten dat het stemnummer van Aalst niet 1 maar 2 is.

De Antwerpenaren, die al twee nominaties overleefden, gingen er logischer wijze vanuit dat ze net als de vorige twee keren ook nu weer het nummer 1 zouden toegewezen krijgen. Niet dus. Ken en Karel lieten onmiddellijk stickers aanmaken met het juiste nummer, dat dan over het verkeerde moest geplakt worden. Maar voor zo'n 600 posters met het foutieve nummer kwam die reactie te laat.

Vtm beweert altijd helder over de nummerwijziging te hebben gecommuniceerd en zegt dat het niet de bedoeling had verwarring te zaaien. Ook in 2008 gebeurde er iets gelijkaardigs. Toen publiceerde een krant het verkeerde nummer, destijds weliswaar ten koste van de Limburgse deelnemers.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


07 Jun 2010, 19:08
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Bericht Re: Mijn restaurant
Bakkie schreef:
Vtm verandert in finale plots televotenummer van Aalst

Vtm heeft de 'Mijn Restaurant'-finalisten Ken en Karel serieus bij hun ajuinen. De tv-zender veranderde plots het televotenummer dat het Antwerpse duo al twee keer toegewezen kreeg bij de nominaties, zodat heel wat stemmen 'per ongeluk' naar Genk kunnen gaan in plaats van naar Aalst.

Op duizenden flyers en posters van Ken en Karel staat: sms Aalst naar 6677 of bel 090553801 - druk 1, om zo stemmen te ronselen voor 'Karnivale' dat het in de finale van Mijn Restaurant opneemt tegen het Genkse 'Terrae'. Maar vtm liet midden vorige week weten dat het stemnummer van Aalst niet 1 maar 2 is.

De Antwerpenaren, die al twee nominaties overleefden, gingen er logischer wijze vanuit dat ze net als de vorige twee keren ook nu weer het nummer 1 zouden toegewezen krijgen. Niet dus. Ken en Karel lieten onmiddellijk stickers aanmaken met het juiste nummer, dat dan over het verkeerde moest geplakt worden. Maar voor zo'n 600 posters met het foutieve nummer kwam die reactie te laat.

Vtm beweert altijd helder over de nummerwijziging te hebben gecommuniceerd en zegt dat het niet de bedoeling had verwarring te zaaien. Ook in 2008 gebeurde er iets gelijkaardigs. Toen publiceerde een krant het verkeerde nummer, destijds weliswaar ten koste van de Limburgse deelnemers.

Voor diegene die er aan twijfelt, heel dat gedoe met televoting en zo is doorgestoken kaart, hoor....


07 Jun 2010, 20:09
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Mijn restaurant
salvador schreef:
Voor diegene die er aan twijfelt, heel dat gedoe met televoting en zo is doorgestoken kaart, hoor....

Tuurlijk aja, tzou VTM ni zijn. Waarschijnlijk vies op de stad Aalst omdat die die 50.000 euro niet willen betalen en hebben ze gedacht van ons is nen kloot af te trekken :fuck:
In ieder geval, tegen Oilsjt kunnen ze ni op!! SMS "Aalst" naar 6677, das wel just :lol:


07 Jun 2010, 20:41
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7465
Leeftijd: 35
Bericht Re: Mijn restaurant
Alez, tis weer een complot vanop voorhand :crazy:


07 Jun 2010, 23:43
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Mijn restaurant
derde jaar op rij zeker dat die sms of telefoonnummers niet kloppen?
.... aalst al van in t begin nummer 1 op t eind en nu ineens (na dat al velen gestemd hebben waarschijnlijk) nummer 2 krijgen...waar zit de logica van het spelletje dan om die nummers om te wisselen ieder jaar vde week voor de finale? 't is te hopen dat de aalsterse stemmen via sms zijn gebeurd zodat die toch bij de juiste zijn terecht gekomen...alsof er tegenwoordig nog iemand de moeite doet om met een vaste lijn te stemmen ...


08 Jun 2010, 13:51
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Mijn restaurant
Ik denk dat VTM Aalst wel zal flikken. Er is nog altijd ruzie met de stad omdat ze die 50.000 euro niet willen betalen. Ik lees vandaag in dat krant dat VTM gezegd heeft dat dat zich tegen Aalst zou keren. Bij zo een SMS stemming kunnen ze bedriegen zoveel ze willen.


08 Jun 2010, 13:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 45
Locatie: HERNE
Bericht Re: Mijn restaurant
Smetje schreef:
Ik denk dat VTM Aalst wel zal flikken. Er is nog altijd ruzie met de stad omdat ze die 50.000 euro niet willen betalen. Ik lees vandaag in dat krant dat VTM gezegd heeft dat dat zich tegen Aalst zou keren. Bij zo een SMS stemming kunnen ze bedriegen zoveel ze willen.


En al die SMSkes brengen nog is zo veel op! Schandalig dat dat bestaat zo een voting systeem!

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


08 Jun 2010, 14:22
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Mijn restaurant
In Genk gooien zij alle troeven op tafel, Lucie staat vandaag op de cover van P-Magazine en hopen zo nog op wat extra steun.


08 Jun 2010, 14:36
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5524
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Mijn restaurant
Ik hoor hier op het werk van een collega dat Genk zelf een promoteam had op de wekelijkse markt in Mechelen. Die voeren dus in een groot gebied campagne. Maakt Aalst enkel lokaal promotie of ook in een ruimere omgeving?


08 Jun 2010, 14:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Mijn restaurant
Smetje schreef:
Ik hoor hier op het werk van een collega dat Genk zelf een promoteam had op de wekelijkse markt in Mechelen. Die voeren dus in een groot gebied campagne. Maakt Aalst enkel lokaal promotie of ook in een ruimere omgeving?


Ruim, ze waren al in Antwerpen, Gent, Sint-Niklaas,...

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


08 Jun 2010, 15:25
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Mijn restaurant
De_steve schreef:
Smetje schreef:
Ik hoor hier op het werk van een collega dat Genk zelf een promoteam had op de wekelijkse markt in Mechelen. Die voeren dus in een groot gebied campagne. Maakt Aalst enkel lokaal promotie of ook in een ruimere omgeving?


Ruim, ze waren al in Antwerpen, Gent, Sint-Niklaas,...
Zelfs in de Townships in Denderleeuw zijn ze al gespot.


08 Jun 2010, 15:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 197 berichten ]  Ga naar pagina 1 7 8 9 10 11 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 131 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst