Gitaarversterkers: Dirty Uncle Amplification | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Gitaarversterkers: Dirty Uncle Amplification 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:05
Berichten: 211
Leeftijd: 48
Locatie: Affligem
Website: http://www.dirtyuncle.be
Bericht Gitaarversterkers: Dirty Uncle Amplification
aangezien reclame hier toegelaten is...

Ik bouw, verbouw en repareer gitaarversterker, bassversterkers gebaseerd op lampentechnologie.

Alle nieuwe versterkers worden met de hand gemaakt, dus electronische borden (PCB) zijn totaal uit den boze. Enkel de beste materialen worden gebruikt, geen onderdelen dus die je zomaar kan vinden bij Gotron. De meeste onderdelen komen uit de USA maar import uit de UK en Duitsland gebeurd ook.

Alles wordt naar wens van de klant gemaakt, wens je een versterker met bepaalde transfos, speakers, weerstanden, condensatoren of zelfs in de kleuren van je favoriete voetbalploeg... geen probleem.

Mogelijke modellen: Fender tweeds en blackfaces (dus modellen tot 1965), Marshall Plexis, Vox (Matchless).
Prijzen liggen iets hoger dan wat je in de meeste winkels vindt (ik neem Duitse prijzen als referentie), maar je hebt dan wel een superieur product volledig naar wens gemaakt.

Qua reparaties: enkel de beste onderdelen gebruik ik, dus deze zijn al van betere kwaliteit dan wat in standaard Fenders of Marshalls gebruikt worden. Alles in overleg met de klant en kostenplaatje wordt vooraf vastgelegd, geen verrassingen dus.
Vele modellen kunnen gerepareerd worden maar hou er rekening mee dat modernere versies soms meer weghebben van een gemiddelde gsm, daar begin ik dus niet aan.

Modificaties:
Vaak is het al voldoende eens nieuwe lampen te steken in je versterker om hem terug tot leven te brengen, dit mits correcte afstelling
Maar ik ga nog een stap verder...
Alle heruitgaven van oude modellen "Vintage reissue" van Fender en Marshall klinken wel ok maar het kan veel beter door alles eruit te halen en een exacte replica van het originele circuit erin te steken. Voor de liefhebber: dus het pcb bord eruit en vervangen door een point to point bedrading.


Speciaal voor forum leden: gratis nameten van de eindlampen en afstelling.

Je kan me altijd contacteren via dirtyuncleamplification@telenet.be, even langkomen geen probleem mits afspraak(ik woon in Affligem).
Een kort overzicht kan je ook vinden via Facebook -> zoek Dirty Uncle Amplfication

website under construction...


ps: zelf aan je versterker beginnen te prutsen raad ik ten stelligste af, deze werken op 300 tot 600 volt!


28 Apr 2010, 10:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst