aalst in monopoly - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 aalst in monopoly 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: aalst in monopoly
:haha: Aalst wel, Dendermonde niet in beroemde gezelschapsspel

Aalst is op de nieuwe versie van het Monopolyspel terechtgekomen na een stemming via het internet. Tot eind februari kon iedereen zijn stem uitbrengen en nu zijn de resultaten bekend.

'Er staan 22 steden op het nieuwe spelbord en daar zijn wij bij', zegt burgemeester Ilse Uyttersprot (CD&V) trots. 'Antwerpen haalde de meeste stemmen: 40.886. Wij haalden er 16.382. Ik ben heel blij en fier dat we als tweede grootste stad in Oost-Vlaanderen op dit bord staan', zegt Uyttersprot. Zelf duwde ze de stemming in de goede richting. 'Ik heb een extra oproep gelanceerd via Facebook. We moesten daar gewoon bij staan. Ik speelde ook veel Monopoly vroeger en nu zal ik dat zeker nog eens doen. Alle burgemeesters van de 22 steden op het spelbord kregen een spel cadeau en ja, als ik iets kan kopen in Aalst, dan doe ik dat meteen', klinkt het lachend.

Op Facebook bleven de reacties niet uit, vooral omdat Dendermonde het spelbord niet haalde. 'Bij Dendermonde mogen ze dan zetten, ga terug naar gevangenis', postte Kristoff Heyvaert. Ook Tim Joos reageert in die zin.
Logisch dat Dendermonde er niet bijstaat. Daar beweegt maar om de 10 jaar wat. :lol:
Ook Aalstenaar Kristoff Moens is tevreden. 'Personeel op de stadsdiensten mocht tijdens zijn uren stemmen. Ik weet niet of ze al die mensen nu opslag geven, want dan is de stadskas weer leeg', lacht hij.

Kerim Helaut richtte maanden geleden een Facebookgroep op over het onderwerp en die haalde 117 leden. 'Er zijn heel wat manieren om je stad positief in het nieuws te brengen', zegt hij. 'We staan nu op het Monopolybord en het kost ons niets.'

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Sep 2011, 11:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst