Hattrick - Pagina 18 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 268 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18
 Hattrick 
Auteur Bericht
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2008, 23:55
Berichten: 156
Leeftijd: 34
Locatie: Aaigem
Bericht Re: Hattrick
Zijn er nog Iendrachters die naar de hattrickmeet komen in Oilsjt op maandag 6 april?


27 Mar 2009, 19:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Hattrick
BVW schreef:
Urzua schreef:
Zit momenteel met FC Ajoin in vierde en de beleving staat ook op een laag pitje. Denk er ook ernstig over na van de ploeg te verkopen en een paar reeksen te laten zakken.


Zit met hetzelfde gevoel...
Van 4de terug gekomen naar 5de waar het krabben was om erin te blijven...
Nu ziet het ernaar uit dat het opnieuw krabben wordt... dit terwijl de kern op zich toch redelijk evenwichtig is...

Daarbij ook nog dat de goesting er wa vanaf is en we zijn uitgeklapt zeker hé...

Win ik zondag niet, dan gaat de hele ploeg de lijst op...


mijn sponsors kan ik nog wel tevreden houden maar het is wel frustrerend dat al je supporters gaan lopen. week na week enkele bij, tot net geen 2000 en nu gaan ze wel met 20 per week gaan lopen :x

_________________
MCMXIX


28 Mar 2009, 14:08
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Hattrick
Bomber schreef:
69 schreef:

mijn sponsors kan ik nog wel tevreden houden maar het is wel frustrerend dat al je supporters gaan lopen. week na week enkele bij, tot net geen 2000 en nu gaan ze wel met 20 per week gaan lopen :x



Een betjenb gelek as hier alle :D


idd, enige verwaarloosbare verschil is dat ik met 23 miljoen op mijn rekening zit :D

_________________
MCMXIX


29 Mar 2009, 0:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Hattrick
Mochr het iemand interesseren. Totale uitverkoop bij VC Alosta Utd.
Kem er mijn goesting van en heb hele kern te koop aangeboden...

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


07 Apr 2009, 21:04
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Hattrick
K ga ook stoppen met Hattrick. K heb al een deel van mijn kern te koop gezet. Oa een buitenaardse spits. Startprijs: 1 euro.

Als er iemand van jullie spelers te koop heeft, laat je maar iets weten. Kan ik er op meebieden om de prijs op te drijven. K mag wel geen overdreven hoog bod doen, want anders valt het op.


23 Okt 2009, 12:04
Duivelke

Lid geworden op: 18 Mei 2008, 14:53
Berichten: 32
Leeftijd: 33
Locatie: Ressegem
Bericht Re: Hattrick
Hela, iedereen moet hier blijven voortspelen. We moeten Den Iendracht hoog houden bij da nieuw ding van supporters van echte ploegen. 13de plaats is toch nie slecht! :-)


23 Okt 2009, 19:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Hattrick
Smetje schreef:
K ga ook stoppen met Hattrick. K heb al een deel van mijn kern te koop gezet. Oa een buitenaardse spits. Startprijs: 1 euro.

Als er iemand van jullie spelers te koop heeft, laat je maar iets weten. Kan ik er op meebieden om de prijs op te drijven. K mag wel geen overdreven hoog bod doen, want anders valt het op.


Ik heb momenteel een jeugdproduct in de aanbieding, laat de biedingen maar komen zou ik zeggen :-)
ploeg: Eva 69

_________________
MCMXIX


26 Okt 2009, 23:30
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Hattrick
69 schreef:
Smetje schreef:
K ga ook stoppen met Hattrick. K heb al een deel van mijn kern te koop gezet. Oa een buitenaardse spits. Startprijs: 1 euro.

Als er iemand van jullie spelers te koop heeft, laat je maar iets weten. Kan ik er op meebieden om de prijs op te drijven. K mag wel geen overdreven hoog bod doen, want anders valt het op.


Ik heb momenteel een jeugdproduct in de aanbieding, laat de biedingen maar komen zou ik zeggen :-)
ploeg: Eva 69



allez dan toch nog iemand die iets deftig trekt uit de jeugd. ik sta al maanden op uitstekend en zie niks da op iet trekt.

_________________
iendracht!


31 Okt 2009, 20:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Hattrick
speler is de deur uit voor meer dan 500.000, bedankt smetje om te bieden :worship:
Rollo, t gaat hier niet om een speler die uit het "oude" systeem komt maar eentje uit de opleiding ;)
Al bij al vind ik dat er uit beide systemen niet zoveel te rapen valt...

_________________
MCMXIX


01 Nov 2009, 1:15
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 20 Dec 2009, 0:35
Berichten: 3
Bericht Re: Hattrick
voor de mensen die hier hattrick spelen en goesting hebben om aan een toernooi mee te doen ik oorganiseer een toernooi met 16 ploeg momenteel hebben er al 2 bevestigd dat ze willen mee doen waar onder ik zelf zijn we al met 3 van de 16 :cool: heb je intresse stuur me dan ee prive bericht met je ploeg naam een je managernaam de winaar van de finale magh een match spelen tegen een 1e klasser dan nog wel het toernooi start als iedereen uit de beker ligt :D


20 Dec 2009, 0:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Hattrick
gokchinees schreef:
voor de mensen die hier hattrick spelen en goesting hebben om aan een toernooi mee te doen ik oorganiseer een toernooi met 16 ploeg momenteel hebben er al 2 bevestigd dat ze willen mee doen waar onder ik zelf zijn we al met 3 van de 16 :cool: heb je intresse stuur me dan ee prive bericht met je ploeg naam een je managernaam de winaar van de finale magh een match spelen tegen een 1e klasser dan nog wel het toernooi start als iedereen uit de beker ligt :D


me zo nen nickname, forget it! :p

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


20 Dec 2009, 11:29
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 20 Dec 2009, 0:35
Berichten: 3
Bericht Re: Hattrick
kan ik diene nimeer veranderen ze :x


20 Dec 2009, 14:07
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Hattrick
gokchinees schreef:
kan ik diene nimeer veranderen ze :x


Als je dat aan de webmasters met PB vraagt gaat dat wel ;)

_________________
Century game 22 juni 2019


20 Dec 2009, 14:59
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 268 berichten ]  Ga naar pagina 1 14 15 16 17 18


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst