Oilsjt Carnaval 2012 - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Oilsjt Carnaval 2012 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
hansken schreef:
nope! :(


Je moet wel luister nu aanklikken :rolandjen:
Ik luister er nu naar via Windows Media Player (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


03 Dec 2011, 18:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
Onderkroiper schreef:
hansken schreef:
nope! :(


Je moet wel luister nu aanklikken :rolandjen:
Ik luister er nu naar via Windows Media Player (y)

waar is den tijd van de "ouderwetse" fm radiokes e :D
op 107.8 fm valt da nie weg ze. ;)

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


03 Dec 2011, 19:12
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
:lol: :lol: :lol:

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


03 Dec 2011, 19:16
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
hansken schreef:
nope! :(


http://www.carnaval.oilsjt.be/webradio/popupradio.php

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


03 Dec 2011, 19:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
Onderkroiper schreef:
hansken schreef:
nope! :(


Je moet wel luister nu aanklikken :rolandjen:
Ik luister er nu naar via Windows Media Player (y)


Zo slim was ik ook wel ;-) Maar of ik nu op da bovenste of da onderste klik, ik krijg 2kere city music! :stom:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


03 Dec 2011, 20:03
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
hansken schreef:
Onderkroiper schreef:
hansken schreef:
nope! :(


Je moet wel luister nu aanklikken :rolandjen:
Ik luister er nu naar via Windows Media Player (y)


Zo slim was ik ook wel ;-) Maar of ik nu op da bovenste of da onderste klik, ik krijg 2kere city music! :stom:



Bij mij marcheert da, dus het zal oan a pcken liggen

_________________
Century game 22 juni 2019


03 Dec 2011, 20:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
Onderkroiper schreef:
hansken schreef:
Zo slim was ik ook wel ;-) Maar of ik nu op da bovenste of da onderste klik, ik krijg 2kere city music! :stom:

Bij mij marcheert da, dus het zal oan a pcken liggen


toch niet onderkroiper, ik opende ook is via deze manier en op beide streams kom ik net zoals Hansken op citymusic uit ipv Ajoin music... (andere keren (gistre bv) lukt het wel om op de ajoinmusic-stream te gereaken...)

_________________
Please don't take my Iendracht away!


03 Dec 2011, 20:39
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
Bij mij isda iedere kiejr!! :stom:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


03 Dec 2011, 20:43
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
Info over dra webradio
Geschreven door DRA
Digitale Radio Ajoin met uitsluitend Aalsterse Carnavalnummers - Web Streams, 7dagen in de week – 24 per dag!

Uit de vele e-mails die wij ontvangen blijkt dat veel mensen erg blij zijn met onze DRA-webradio. Er blijken echter ook nog veel vragen te zijn.

Onze ervaring leert dat de problemen waarmee u bij ons aanklopt in de meeste gevallen niet door ons veroorzaakt worden. Wij willen daarom op deze pagina iets meer achtergrondinformatie geven, waaruit u wellicht kunt opmaken waarom het bij u niet of niet goed werkt.

Wij verzoeken u om alvorens u ons e-mailt, eerst alles goed te controleren en eventueel hulp van een familielid of bekende in te roepen. Het is voor ons bijna onmogelijk er op afstand achter te komen wat er bij u mis zou kunnen zijn. Een goede eerste stap is een controle of uw browser en eventuele plugins up to date zijn: dat kunt u bv. heel eenvoudig zien op www.browsercheck.nl.



Wat is de directe link naar de stream?

Mensen die een snelkoppeling naar de Digitale Radio Ajoin stream willen maken kunnen dit doen door onderstaande link te kopiëren. Dit kan handig zijn voor een snelkoppeling op uw desktop of als u een extern toestel gebruikt om naar internet radio te luisteren.

De directe link naar onze Windows Media-stream is:

http://shoutcast01.edpnet.net:10240

Welke software kan ik gebruiken om te luisteren?

Digitale Radio Ajoin webradio is er op dit moment in 1 formaat:

Windows Media

Om via Windows Media Player te luisteren kunt u onderstaande software downloaden. Gebruikt u Windows als besturingssysteem dan is Windows Media Player waarschijnlijk al op uw systeem geïnstalleerd. Hieronder kunt u de laatste versies voor verschillende besturingssystemen downloaden:



- Windows Media Player voor Windows
- Windows Media Player voor MAC OS X
- MPlayerHQ voor Unix/Linux



Je kan ook iTunes of WinAmp gebruiken om naar onze webradio te luisteren.(MAC GEBRUIKERS zie link boven)



Waarom krijg ik geen geluid/verbinding?

Onze ervaring leert dat de problemen waarmee u bij ons aanklopt in de meeste gevallen niet door ons veroorzaakt worden. U moet zich voorstellen dat er tussen de bron van de stream en uw computer diverse partijen werkzaam zijn waar wij geen invloed op hebben. (Diverse providers en netwerken bijvoorbeeld.) Vaak is de fout van tijdelijke aard, optredend bij uw provider of een andere tussenpartij.

Probeert u het voor u ons mailt later nog eens. (Bijvoorbeeld een paar uur later of de volgende dag.)



Waarom valt het geluid om de zoveel tijd weg?

Ondanks dat u kabel of ADSL heeft, kan het toch voorkomen dat u onderbrekingen in het geluid krijgt. Met name bij kabelinternet is de kwaliteit van de verbinding vaak afhankelijk van de drukte op dat moment op de kabel in uw omgeving. Het kan dan zijn dat uw verbinding niet meer stabiel genoeg is om te luisteren. Onze stream is van een redelijk hoge kwaliteit (80 kbps). Dit verklaart waarom u sommige radiostations (die met een lagere kwaliteit uitzenden) dan wel ongestoord kunt beluisteren.



Kan mijn firewall of antivirussoftware roet in het eten gooien?

In principe niet. Het kan zijn dat u toestemming moet geven om de stream te openen, maar over het algemeen zal de webradio daarna gewoon moeten functioneren. Wel zit er in sommige software een optie om pop-up-windows tegen te gaan. Het kan dan zijn dat u het webradiovenster op onze site niet kunt openen. Mocht dat zo zijn, dan kunt u ook een gewoon venster openen, door hier te klikken.



Is er bij jullie nooit iets mis?

Uiteraard kan het ook zo zijn dat de EDP- servers gewoon niet werken. U krijgt dan simpelweg de melding 'OFFLINE' in het playervenster te zien. Wij hebben daar weinig invloed op, omdat we hier te maken hebben met een derde partij. Zodra wij echter bericht krijgen of merken dat er iets mis is, kunt u ervan op aan dat wij zo snel mogelijk actie ondernemen. Meestal zijn het korte tijdelijke storingen, maar als de problemen van ernstiger aard zijn en de storing langer zal gaan duren, zorgen we dat er een bericht over de problemen op onze homepage komt, en dat ze uiteraard zo snel mogelijk opgelost worden. Bij aanhoudende problemen mailt u naar info@digitaleregioaalst.beDit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken


Succes, en veel luisterplezier op de webradio van de échte Carnavalist!



Een realisatie van Digitale Regio Aalst & EDP-net

_________________
Century game 22 juni 2019


03 Dec 2011, 21:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
Ticketverkoop voor de "prinsverkiezing" komt maar traag op gang, nog meer dan 2000 kaarten beschikbaar. Waar is den tijd dat ge uren op voorhand in de rij moest staan en ge gelukkig waart als een klein kind dat ge er weer eens bij kon zijn? Voor het tweede jaar op rij zou het al een succes zijn als de zaal gevuld geraakt :cry:
Toch blijft het voor mij het èchte begin van carnaval en is het een evenement dat ik niet wil missen!

_________________
MCMXIX


10 Dec 2011, 11:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
69 schreef:
Ticketverkoop voor de "prinsverkiezing" komt maar traag op gang, nog meer dan 2000 kaarten beschikbaar. Waar is den tijd dat ge uren op voorhand in de rij moest staan en ge gelukkig waart als een klein kind dat ge er weer eens bij kon zijn? Voor het tweede jaar op rij zou het al een succes zijn als de zaal gevuld geraakt :cry:
Toch blijft het voor mij het èchte begin van carnaval en is het een evenement dat ik niet wil missen!



t is een spijtige zaak maar k had niet anders verwacht als ge de laatste jaren bekijkt....geen kandidaten ( ale,1 dan) en al diene zever om aan een ticketje te geraken ook.... pfff , ik ga mij toch ook niet meer druk maken om een ticketje ze , ik ga toch niet meer zien als het is zoals de laatste 2 jaar , er is niks aan , ge weet wie het word en gewoon om dan aan drank t stad nog wa te sponsoren , neen dank u! ik wacht wel tot me carnaval....


10 Dec 2011, 12:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
69 schreef:
Ticketverkoop voor de "prinsverkiezing" komt maar traag op gang, nog meer dan 2000 kaarten beschikbaar. Waar is den tijd dat ge uren op voorhand in de rij moest staan en ge gelukkig waart als een klein kind dat ge er weer eens bij kon zijn? Voor het tweede jaar op rij zou het al een succes zijn als de zaal gevuld geraakt :cry:
Toch blijft het voor mij het èchte begin van carnaval en is het een evenement dat ik niet wil missen!

'n Iejste kiejr in 20 joar dak goan/moen passen....

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


10 Dec 2011, 14:08
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2009, 10:01
Berichten: 135
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
As ge nog isj veern 't nieve joor alles wiltj geven in carnavalsfeer... 1 adres...


Vrijdag 23 December in de kantine van de werkhallen !
***** X-MAS PARTY *****

VVK: 3 euro ( nog steeds)
ADK: 5 euro


kaarten te verkrijgen bij alle leden van de groep
& in Café Melody, molendries 19 9300 Aalst

Deuren gaan open van 21.00h

Ambiance en sfeer verzekerd !!
Laat jezelf eens goed gaan , in een gezellig kerst decor ...

Be there !!!


http://www.facebook.com/events/274293862605510/


12 Dec 2011, 18:33
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 11:06
Berichten: 563
Leeftijd: 45
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
davy1919 schreef:
AALST - Jean-Marie Heyman wordt de nieuwe ajuinboer van Aalst. Hij zal de stad vertegenwoordigen in de carnavalsstoet én bij sportwedstrijden.

‘De ajuinboer is een typische Aalsterse volksfiguur', zegt Nicole Ringoir, voorzitter van het feestcomité. ‘Het zou spijtig zijn dat hij uit het Aalsterse carnaval zou verdwijnen. We hebben Jean-Marie gecontacteerd omdat we ervan overtuigd zijn dat hij de functie met waarde en vol enthousiasme zal waarmaken. De ajuinboer krijgt een plaats in het officiële gedeelte van de carnavalsstoet, waar hij als symbool van de stad mee kan opstappen.'

Jean-Marie Heyman is een Aalstenaar in hart en nieren en is in de carnavalswereld geen onbekende. In 2003 werd hij in Gabrovo, Bulgarije, prins van de Balkan. Hij is ondervoorzitter van de Europese Narren België en promoot in binnen- en buitenland het Aalsterse carnaval. Elk jaar stapt hij alleen mee in de stoet, telkens als een opvallende figuur. Vanaf volgend jaar zal dat als ajuinboer zijn.

‘Ik ben tevreden een uitstraling te kunnen geven aan onze Ajuinenstad. Onze typische humor en mentaliteit is uniek. Ik wil als ajuinboer mijn stad vertegenwoordigden.'

Jean-Marie Heyman volgt Fons De Smet ‘Foing van de Koizer' op, die de functie zestien jaar geleden overnam van de eerste ajuinboer Albert Verbestel overnam. De stoet van 2010 was de eerste sinds jaren zonder ajuinboer.

De ajuinboer is er overigens niet alleen met carnaval. In zijn blauwe kiel en met een belforttoren als hoed is hij ook een promotiefiguur op de voetbalwedstrijden van Eendracht Aalst en de basketmatchen van Okapi Altstar. Ook op de Faluintjespikkeling vertegenwoordigt hij Aalst.


http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=UC3JIHUA

Julien :juij: :juij: :juij:


14 Dec 2011, 20:57
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2012
Inderdaad, ik ben nog bij de Ajoinboer thuis geweest omdat foto's mocht inscannen en Fons is nog niet dood hé.
Laten we in de nieuwe ;) evenementenzaal een Ajoinboer kiezen :D

_________________
Century game 22 juni 2019


14 Dec 2011, 21:22
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 99 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst