wereldrecordpoging! dringend hulp!? | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
 wereldrecordpoging! dringend hulp!? 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht wereldrecordpoging! dringend hulp!?
We zouden graag een wereldrecordpoging doen, in het weekend van 6,7 en 8 Januari.. Nu was men vraag hier, wie heeft dit ooit al eens ondernomen? Of kent iemand die dat al eens heeft gedaan?

Ik zou graag weten hoe dat juist in zen werk gaat! Ik heb geprobeerd om mij te registreren op de site van guines book of records maar dat lukt niet bij mij... Iemand die weet hoe ge ermee in contact komt? En die weet of een gerechtsdeurwaarder verplicht is daarbij + er eentje kent die dat gratis zou willen doen voor ons?

Wat het juist is kan ik nog niet verklappen, daarvoor moeten jullie maar naar onze container komen ;-)

Maar dan moet ik natuurlijk wel eerst wat inlichtingen hebben krijgen!! Tis niet lang meer, khoop dat het nog lukt!!

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


26 Dec 2011, 20:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: wereldrecordpoging! dringend hulp!?
Kunt ge hier iets mee ?
http://www.guinnessworldrecords.com/how-to-apply/
http://www.guinnessworldrecords.com/set-record/

Nu ziek der ook een paar dinges staan die dak er ook precies liever ni had zien staan.

Please note that inviting a judge (adjudicator) to your record attempt comes with a cost.
The cost of our adjudication service is between 4,000 GBP and 5,000 GBP per day depending on the location (this equals approximately 6,470 USD - 8,360 USD but the exact equivalent depends on the exchange rate on the day you make the payment).
Our adjudicators are based on London, New York, Beijing, Tokyo and Hamburg. The cost may be subject to VAT depending on the country.
Please note that the presence of an official GWR adjudicator is not compulsory in order to attempt a GWR record.
For more detailed information please fill in the online form
If your enquiry is regarding the details of an existing record and you do not intend to invite a judge to your event, we do reserve the right not to get back to you.


27 Dec 2011, 0:40
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: wereldrecordpoging! dringend hulp!?
Ik denk dat officiële controle van een gerechtsdeurwaarder noodzakelijk is. Maar dat er echt een controleur van Guinness moet zijn en dat dat zoveel kost lijkt me toch vreemd. Ik kan me niet voorstellen dat ze voor al die recordpogingen op pensenkermissen, ... zoveel geld gaan neertellen.


27 Dec 2011, 0:49
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 21 Jun 2011, 21:43
Berichten: 602
Leeftijd: 32
Locatie: Lede
Bericht Re: wereldrecordpoging! dringend hulp!?
Een aantal vragen uit de FAQ, die wel intressant zijn in dit geval;

'Hoe doe ik een aanvraag voor een recordpoging?'

Als eerste geeft u aan ons door welk record u wilt verbreken of vestigen. Dit doet u door u te registreren op de website en het formulier in het 'Set a record'-deel in te vullen.

Als u een bestaand record wilt verbreken dan ontvangt u de actuele informatie over dat record: details, de relevante richtlijnen die u moet volgen om het record te verbreken en het Record Breakers-informatiepakket, waarin staat aangegeven welk bewijs u moet leveren om een nieuw record te vestigen. Als u een volledig nieuw record wilt vestigen, nemen we uw aanvraag in behandeling om te bepalen of we het record als nieuwe Guinness World RecordsT-categorie op willen nemen.


'Kan ik mijn aanvraag ook per post doen?'

Nee, wij nemen alleen aanvragen in behandeling die via het onlineformulier worden gedaan. Als u zelf geen internetverbinding heeft, dan willen we u vriendelijk vragen om in een internetcafé uw aanvraag te doen of iemand te vragen om u te helpen. Alle recordaanvragen die per post binnenkomen, zonder corresponderend CLAIM ID-nummer, worden afgewezen.

'Hoe wordt een recordpoging in behandeling genomen?'

Na ontvangst van onze richtlijnen kunt u uw recordpoging ondernemen en het bewijs, zoals aangeven in de richtlijnen en in het Record Breakers-informatiepakket verzamelen. U stuurt het bewijs naar ons kantoor in Londen, waar we het binnen 6 weken in behandeling zullen nemen. Bij een positieve uitslag ontvangt u een brief en een Guinness World Records-certificaat ter erkenning van uw succesvolle recordpoging.

Als u bewijs stuurt voor een recordpoging waarvoor u geen aanvraag heeft ingediend via de website , kunnen we deze helaas niet in behandeling nemen.


'Wat is 'Record Adjudication'?'

Een zogenoemde 'record adjudicator' is een officieel Guinness World Records-jurylid dat bij uw recordpoging aanwezig is en bij een succesvolle poging direct het record zal toekennen. Het is mogelijk om zonder de aanwezigheid van een jurylid een nieuw record te vestigen, maar door een vertegenwoordiger van Guinness World Records uit te nodigen zult u de media-aandacht voor uw recordpoging en het evenement aanzienlijk vergroten, doordat het jurylid u meteen tot nieuwe recordhouder uit kan roepen en het Guinness World Records-certificaat zal overhandigen.

Als u ervoor kiest om een jurylid bij uw recordpoging aanwezig te laten zijn, krijgt u op alle vragen die u eventueel nog hebt - bijvoorbeeld over specifieke regels met betrekking tot uw poging - direct antwoord.

De aanwezigheid van juryleden van Guinness World Records garandeert dat de recordpoging volgens de geldende richtlijnen wordt uitgevoerd. Zij hebben veel ervaring in contacten met de media en zijn in de gelegenheid om voorafgaand, tijdens en na de poging met journalisten van radio, tv of krant over uw record te spreken. Bij een succesvolle recordpoging zal de vertegenwoordiger direct een ingelijst Guinness World Records-certificaat overhandigen om uw prestatie te bekrachtigen. De overhandiging zal een belangrijk onderdeel van de gebeurtenis vormen en veel aandacht van de media krijgen.

Ter aanvulling bieden wij een snelle en vriendelijke service om mogelijke vragen over regels, richtlijnen en de organisatie van een recordpoging door een medewerker van ons kantoor in Londen te laten behandelen.

Deze service kan maar bij een beperkt aantal recordpogingen worden geboden. Extra kosten voor vervoer en verblijf kunnen in rekening worden gebracht. Voor meer informatie over de aanwezigheid van een jurylid kunt u telefonisch contact opnemen via +44 207 891 4500.

'Hoelang duurt het voor ik een reactie op mijn recordaanvraag ontvang?'

Jaarlijks ontvangen wij 60.000 vragen van mensen die een record willen vestigen of verbreken. Gezien het grote aantal duurt het ongeveer 4 tot 6 weken om een reactie te versturen. Als er om enige reden haast is bij de aanvraag dan biedt Guinness World Records de 'Fast Track'-service aan.


'Hoe werkt de Fast Track-service?'

Normaal gesproken duurt het ongeveer 4 tot 6 weken om te reageren op uw aanvraag . Als u echter sneller een reactie wilt ontvangen is het mogelijk om via de 'Fast Track'-service binnen 3 werkdagen een reactie te ontvangen.

U kunt op elk moment tijdens de procedure van deze service gebruik maken. Als u uw oorspronkelijke aanvraag wilt versnellen brengen wij £400 voor de service in rekening. De service houdt in:

Een reactie op uw aanvraag binnen 3 werkdagen.
Voorrang bij het beantwoorden van aanvullende vragen via het ledengedeelte van de website.
Een reactie op het toegestuurde bewijsmateriaal binnen 2 werkdagen.
Als u op een later moment besluit van de Fast Track-service gebruik te maken, zullen we het toegestuurde bewijsmateriaal met voorrang binnen 3 werkdagen behandelen. In dit geval brengen wij £300 in rekening.

'Betaalt Guinness World Records de vergoeding voor de Fast Track-service terug als de recordpoging wordt afgewezen?'

Nee. Als uw recordaanvraag niet geschikt is als Guinness World Record, zullen wij laten weten waarom uw aanvraag niet geschikt is en indien mogelijk zullen we een voorstel doen voor een alternatief record. Wij zullen de vergoeding voor het versneld in behandeling nemen van uw aanvraag niet terugbetalen.


Volledige FAQ staat hier: http://member.guinnessworldrecords.com/nl/faqs.aspx


27 Dec 2011, 1:05
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst