Rolling stones komen naar België - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Rolling stones komen naar België 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
moet zalige tijd geweest zijn red anti !

U2 heeft mijn pa nog weten debuteren op Werchter zegt ie ! Toen Walter Grootaerts himself Bono nog wijze raad gaf voor zen optreden, U2 was toen twijfelachtig, want Bono had last van zen keel.

de stones hoorek minder graag, maar sommige lieken zen echt wel te goe (y), sommige zijn er echt over, en zijn al even neig "crap" als sommigen echten techno en trance.

Naar gewone rock en gewone dance/techno kannek zeker luisteren... maar 't mag allemaal ni overdreve zen hé.


29 Nov 2005, 22:24
Stijn schreef:
En nu kunde sweekends in de New Elegast genieten van Dj jerre zijne groove music :dans: :grijns:


Den drank maakt veel goed. :grijns:

the_red_ant69 schreef:
Zeg Poip, CCR? Ik ben oud, maar niet bejaard he  :grijns:


Nochtans, aan je klap te horen... :grijns:

CCR, da was pas muziek...


29 Nov 2005, 22:27
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
Casual1919 schreef:
Stijn schreef:

Kheb wel eens zin om eens nen avond lekker marginaal te gaan doen met e goe stuk in mijn *** :zat:



Met andere woorden ; "Kheb wel eens zin om eens nen avond te doen zoals ik elke keer doe in de promille"


Ik word hier geviseerd zeker?  :grijns:
Nenee zo erg is het niet,al kan dat na de exames wel nekeer tgeval zijn  :fluit:

_________________
Afbeelding


29 Nov 2005, 22:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
inderdaad, dat zijn de voordelen van ouder worden ... je kan over dingen praten die de meeste helemaal niet meer kunnen bevatten ...

* ik zag bvb

- Deus indertijd in zaal Netwerk in Aalst voor 70 man Suds & Soda inzetten en vroeg me af ... what the fuck is dit?

- Nirvana ooit om 10.30u s ochtends een festival openen met 'Come as you are' (denk ik) als totaal onbekend groepje en van mijn sokken geblazen worden door zoveel energie. Ik zei nog tegen mijne maat, die gasten gaan het ver brengen en hij moest lachen ....

- Simple Minds openen met 'Waterfront' terwijl het bliksemde dat het geen naam had

- de Pogues in Lede (of all places) het kot afbreken

... en nu voel ik me inderdaad oud  :boos:


29 Nov 2005, 22:33
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
s@té schreef:
Stijn schreef:
En ik heb altijd al eens darkraver willen zien  :dans:


ik wil em ook wel is zien


Aangezien der hier al 2 opt slechte pad zitten.. ik raad iedereen af om naar dienen reverze int sportpaleis te gaan !!!! En voor bier uit een cocktail glas te drinken voor 2 euro moe ge het oek al nie doen (alé int sportpaleis zalt wel een plastieken bekerken zen.. nog slechter  :grijns: ) :grijns:


29 Nov 2005, 22:40
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Just, komt gewoein isj nor de Negasonic in Oilsjt den 10e december, Retro Trance party!
DJ Vortex, DJ-E, Ac Oliver, Chris Laurens,...
Gin affiche gelek in Antweirpen natierlek mor wel gratis inkom en ni veir van ois as ge a een seriees stik in a kl*** wiltj zoipen!  :grijns:


30 Nov 2005, 11:16
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst