rood klakske is niet meer - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 rood klakske is niet meer 
Auteur Bericht
We mochten niet van de playmobielkes  :hmm:  :boos:  :fy:


05 Dec 2005, 10:00
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
We mochten niet van de playmobielkes :hmm: :boos: :fy:


Voetbal een feest hé  :hmm: . Dan speelt ge tegen een ploeg waar ge enkele supporters goed van kent, spreekt ge af om iets te drinken, wilt ge verbroederen met de vijand, maar denken de flikken dat het beter is de gemoederen nog wat meer te verhitten. Triest vind ik dat, echt triest, het is zo dat je problemen creëert hoor. Maar na de match komt ge buiten en loopt alleman daar wel plotseling door mekaar, terwijl het net dan, na de match dus, is dat je kan verwachten dat er frustraties zijn, zeker gezien de uitslag.


05 Dec 2005, 10:38
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 23:13
Berichten: 3421
Leeftijd: 36
Locatie: Haaltert
WLM: vickytjen_11@hotmail.com
Nog ff over da klakske. Geen nood, het klakske is mss wel verdwenen, maar ik heb mijn rood sjakosjke nog ze.  :lachen:

Vicky

_________________
Runner-up Miss Forum 2008

Jan, de overwinning is je van harte gegund! :D


05 Dec 2005, 13:19
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Vicky schreef:
Nog ff over da klakske. Geen nood, het klakske is mss wel verdwenen, maar ik heb mijn rood sjakosjke nog ze. :lachen:

Vicky


:lachen:


05 Dec 2005, 14:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:
We mochten niet van de playmobielkes :hmm: :boos: :fy:


Voetbal een feest hé :hmm: . Dan speelt ge tegen een ploeg waar ge enkele supporters goed van kent, spreekt ge af om iets te drinken, wilt ge verbroederen met de vijand, maar denken de flikken dat het beter is de gemoederen nog wat meer te verhitten. Triest vind ik dat, echt triest, het is zo dat je problemen creëert hoor. Maar na de match komt ge buiten en loopt alleman daar wel plotseling door mekaar, terwijl het net dan, na de match dus, is dat je kan verwachten dat er frustraties zijn, zeker gezien de uitslag.
idd, ik kwam buiten en botste daar bekan tegen Nuri... diene was echter zo stoned ( allé zo leek hij toch.... wss in absolute extase) dat em mij ni gezien heeft... 'k stond wel effe versteld hoe groot die was  :ooo: als ik naar boven moet zien, dan wilt het zeggen dat geen krimperke is dat voor mij staat  :lachen:


05 Dec 2005, 14:51
Ik heb je niet gezien, en om eerlijk te zijn: ik was al goed "crim" van voor de match (+zaterdagnacht nog ewa het verken uitgehangen in Oljst :grijns: ) en na de match was ik in pure extase, da's een feit. Maar 't was na de match echt chaotisch: Bartos even gezien en mee gebabbeld, maar dan was hij ineens weg...mijnen ex-baas efkes gezien, maar blijkbaar heb ik daar ook maar wat zitten tegen brabbelen...en dan vooral oog voor wat er daar gebeurd is. 't Was al een prestatie op zich dat ik er zelf niet ingevlogen ben :grijns:

@Placietjen: groot ben ik altijd al geweest, de laatste tijd ben ik echter ook nog ewa breder geworden... :zat:


05 Dec 2005, 14:56
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
placietjen schreef:
idd, ik kwam buiten en botste daar bekan tegen Nuri... diene was echter zo stoned ( allé zo leek hij toch.... wss in absolute extase) dat em mij ni gezien heeft... 'k stond wel effe versteld hoe groot die was :ooo: als ik naar boven moet zien, dan wilt het zeggen dat geen krimperke is dat voor mij staat :lachen:


Ik peis dat Nuri bij mij aan mijn gezicht gezien had dat het niet de moment was om de uitslag nog eens te herhalen  :grijns: . De tranen stonden zowat in mijn ogen, zo kapot was ik er van.
Ik vind het alleszins spijtig dat de flikken mensen die afgesproken hebben om tesamen iets te gaan drinken dat recht ontzeggen.


05 Dec 2005, 14:59
Ik heb het willen merken dat je er kapot van was, je gezicht sprak idd boekdelen...het mijne wellicht ook.  :grijns:


05 Dec 2005, 15:00
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
poipeplekker schreef:
Maar 't was na de match echt chaotisch: Bartos even gezien en mee gebabbeld, maar dan was hij ineens weg


Ja, de flikken kwamen juist alleman zo wa uiteen halen toen we stonden te babbelen en toen kwamen die mannen van uwen bus u geloof ik ook zeggen dat iedereen naar den bus moest gaan of zo. Het was zo kort dat ik pas achteraf op de foto's precies gezien heb wa da mottig beest is dat er op uwe kop stond  :grijns: .


05 Dec 2005, 15:02
:haha: :haha: :haha:

De haan heeft meermaals gekraaid!  :dans:


Laatst gewijzigd door poipeplekker op 05 Dec 2005, 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.



05 Dec 2005, 15:05
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bartos schreef:
poipeplekker schreef:
Maar 't was na de match echt chaotisch: Bartos even gezien en mee gebabbeld, maar dan was hij ineens weg


Ja, de flikken kwamen juist alleman zo wa uiteen halen toen we stonden te babbelen en toen kwamen die mannen van uwen bus u geloof ik ook zeggen dat iedereen naar den bus moest gaan of zo. Het was zo kort dat ik pas achteraf op de foto's precies gezien heb wa da mottig beest is dat er op uwe kop stond :grijns: .
aaaah , dat was Nuri zenne kop niet ?  :lachen: vandaar dat ik hem zo groot inschatte ;);)

neeje, Nuri serieus ... wij zoeken nan diepe kopbalsterke spits ... enkel u gezicht zwart shminken en ge voldoet aan het profiel om bij EA te komen spelen  :dans:


05 Dec 2005, 15:05
Toegegeven, ik zorg wel voor veel diepgang, maar da's dan eerder achter den toog en bij mij thuis in de slaapkamer :lachen: Trouwens, ikke bij den Iendracht spelen.  :kots:  :no:

Ja jongens, ik begin er hier wat door te komen, wat een crimineel weekend... :zat: Enkel mijn stem en veel euro's ben ik kwijt. En op dit tempo binnen een paar jaar mijne lever, 'k zal dan dienen van Georges Best overpakken. :lachen:


05 Dec 2005, 15:08
Rendac-supporter

Lid geworden op: 17 Okt 2005, 17:19
Berichten: 372
jaja men schopkes, in denderleeuw hadden vandaag vele mensen ne serieuze kater. Ook diene kopbalsterke spits met haan op zene kop.
Twas inderdaad een crimineel weekendje he poip. Just spijtig da ge van die playmobielekes met bevriende aalst sups nie samen iets moogt gaan drinken voor de match.
Als het dan na de match wat begint te branden staan ze daar te gapen gelijk ne hoop bejaarde tamzakken.
Triestig, echt triestig.
Sorry he bartos en co, wij wilden samen wat gaan drinken maar onze goeie vrienden van de ordediensten waren weer aant zeveren.


05 Dec 2005, 18:10
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Jommer ge moest tegen de flikken gezegd emmen dat ver te vechten was eh, ten waren ze direct weggeweest! :-)


05 Dec 2005, 21:14
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst