Goede oude frietkoten. - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Goede oude frietkoten. 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
Weet niet of ze al vernoemd werden, maar St-Anna was ook goed. Ik klap nu we van een jaar of 8 geleden he. Weet zelfs niet of ze er nog is, ik kom langs daar niet meer zoveel.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


20 Mei 2012, 13:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
Gio schreef:
Voor wie is in het Pajottenland passeert en een hongerke krijgt: Frituur Hogenberg in Leerbeek (kruispunt baan Ninove - Halle en baan Asse - Edingen), zelfgemaakte EN lekkere vol o vent, ballekes in tomatensaus en stoofvlees. Laat je niet afschrikken door het volk die daar soms tot buiten staat, het gaat goed vooruit de bediening!

Tip (nog niet tegengekomen in het Aalsterse): bestel nen trog (een groot pak friet met vol o vent, ballekes in tomatensaus EN stoofvlees) :love:



Vroeger legendarische pakken bij de Pierre in Erembodegem rechtover 't school: nen biejstenbak. Zo veel warme en koude sauzen als je ook maar wou. En maar vreten .... Frituur Breughel was dat, als ik me niet vergis.


06 Jun 2012, 12:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst