Goede oude frietkoten. - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Goede oude frietkoten. 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
chunga schreef:
acrid schreef:
hansken schreef:

Inderdaad, das nevest café de Kastelein, men neef woon just nevest da frituur, den andere kant dan wel eh! :p Kben er vorige week nog geweest!

Das ni normaal, als ge daar een kleintje vraagt daar kunt ge met drie man van eten! :crazy:

Als er iemand hier van tforum daar een groot pak op zen alleen opkrijgt dieje krijgt van mij nen bak! :D


moet wel lukken als ik nen gansen dag niets anders eet ;)
Vergeet da maar ;) Ben er ook al paar keer geweest is echt enorm veel dat ge krijgt, wat overdreven zelfs. Vind het niet echt smakelijk als ge thuiskomt en zo'n pak opendoet. Das dus echt met een vuilblik(proper uiteraard) dat ze daar opscheppen. Soit ge kunt altijd eens proberen, lijkt mij een interessante weddenschap :D


wil het wel eens proberen,het ging toch over een kleintje hé :)


09 Mei 2012, 22:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
weet er soms iemand een goed fritkot? :D


09 Mei 2012, 22:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
acrid schreef:
chunga schreef:
acrid schreef:

moet wel lukken als ik nen gansen dag niets anders eet ;)
Vergeet da maar ;) Ben er ook al paar keer geweest is echt enorm veel dat ge krijgt, wat overdreven zelfs. Vind het niet echt smakelijk als ge thuiskomt en zo'n pak opendoet. Das dus echt met een vuilblik(proper uiteraard) dat ze daar opscheppen. Soit ge kunt altijd eens proberen, lijkt mij een interessante weddenschap :D


wil het wel eens proberen,het ging toch over een kleintje hé :)


Een groot pak ;-) Als ge gaat laat mij iet weten, kwil het zien! :D

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


09 Mei 2012, 23:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
hansken schreef:
acrid schreef:
chunga schreef:
Vergeet da maar ;) Ben er ook al paar keer geweest is echt enorm veel dat ge krijgt, wat overdreven zelfs. Vind het niet echt smakelijk als ge thuiskomt en zo'n pak opendoet. Das dus echt met een vuilblik(proper uiteraard) dat ze daar opscheppen. Soit ge kunt altijd eens proberen, lijkt mij een interessante weddenschap :D


wil het wel eens proberen,het ging toch over een kleintje hé :)


Een groot pak ;-) Als ge gaat laat mij iet weten, kwil het zien! :D


Ik wil er zelfs een fotoreportage van maken - Voor - Tijdens en ... Na de smulpartij :D

_________________
Century game 22 juni 2019


09 Mei 2012, 23:25
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
hansken schreef:
Bomber schreef:
ah just, grat mis.

Nief pet@tje is allesinds dik in orde, tis van gisterenavond geleden.

En den Black&White hier on men deur heeft ook al goe aan mij verdiend :D



Iedere zaterdag om 13uur bouletten frette zekers? :D

Hier in aalst ga kik meestal na den tipzak. Maar de allerbeste vind ik de fritte "bij cajet" in Lebbeke! Ook wel gekend as frituur tsnacksken. Maar nu is da wel wa ver om nog achter frit te gaan :stom:


Cajet is lekkere friet als ge hem daar op eet. Thuis kunde da omkappen en hebde een bakske vet.
Hier in de buurt is Frituur Geert en Kirsten een aanrader. De baan van Lebbeke naar Asse, aan de lichten in Mazenzele in dat barakske. Supergoeie friet!

_________________
Afbeelding


10 Mei 2012, 18:01
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
Geert en Kirsten valt inderdaad goed mee. Vind het daar althans beter dan in De Ring in Opwijk aan de Ringlaan. Hoe die zoveel volk krijgen, da versta ik niet. Ze leggen er zowaar blaadjes sla tussen uwen Bicky!! Heiligschennis!
Fritshop in Opwijk ben ik ook al paar keer geweest...moet het meest triestige frituur zijn waar ik ooit geweest ben. De marchandise is wel redelijk goed, maar de uitbaters doen het duidelijk tegen hun goesting.


11 Mei 2012, 13:49
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
Frituur lekkerbek bij Tonio en Rita op de veirkemet. Al jaaaaaaren open en goei stoverij. En vlak bij de Hallen

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


11 Mei 2012, 14:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
Voor wie is in het Pajottenland passeert en een hongerke krijgt: Frituur Hogenberg in Leerbeek (kruispunt baan Ninove - Halle en baan Asse - Edingen), zelfgemaakte EN lekkere vol o vent, ballekes in tomatensaus en stoofvlees. Laat je niet afschrikken door het volk die daar soms tot buiten staat, het gaat goed vooruit de bediening!

Tip (nog niet tegengekomen in het Aalsterse): bestel nen trog (een groot pak friet met vol o vent, ballekes in tomatensaus EN stoofvlees) :love:

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


11 Mei 2012, 14:12
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
Voor wie is in het Pajottenland passeert en een hongerke krijgt: Frituur Hogenberg in Leerbeek (kruispunt baan Ninove - Halle en baan Asse - Edingen), zelfgemaakte EN lekkere vol o vent, ballekes in tomatensaus en stoofvlees. Laat je niet afschrikken door het volk die daar soms tot buiten staat, het gaat goed vooruit de bediening!

[b]Tip (nog niet tegengekomen in het Aalsterse): bestel nen trog (een groot pak friet met vol o vent, ballekes in tomatensaus EN stoofvlees) :love:

Da kaan ni slecht zèn, ge kentj da een bétjen vergeloiken mé e pak smabollen mé stoefvlies, pikkels en een toefken kreemfresj (mé carnaval welteverstoan). ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


11 Mei 2012, 15:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
als we toch de michelingids der frituren openen ,

in denderleeuw frituur 't leeuwken ( de straat van t station aan rond punt de straat naar hekelgem/affligem )

in liedekerke in een apart kot just tussen de markt/parking en den delhaize. ook wel veeel frit...en vreed goei spagettiesaus...

in aalst fritstop op heilig hartlaan , iedere vrijdag en na de voetbal vrijwel zeker een vaste vreet en schranspartij aldaar... :D


11 Mei 2012, 16:39
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
zen der in herne gien goeie frituren?


11 Mei 2012, 19:53
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40
Berichten: 2290
Leeftijd: 44
Locatie: HERNE
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
waly 2 schreef:
zen der in herne gien goeie frituren?


Jawel, Herne is maar een klein dorpke en er zijn daar 2 frituren grat nasst elkander :) Van gezonde concurrentie gesproken :)

Nog een goei frituur: De Gouden Saté op de steenweg in Denderwindeke (Winnik gelek as we zeggen).

_________________
Justice for the 96! YNWA!

I E N D R A C H T 4 E V E R !!!


11 Mei 2012, 23:02
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
davy1919 schreef:
jammen schreef:
Gilles schreef:
Den Tipzak in Moorsel is ook goed, wel duur.

Verder heb je in Baardegem frituur "ons huis" (ofzoiets) waar je echt waan-zin-nig veel friet krijgt en zeker niet slecht.


Iets gelijkaardigs had je vroeger in Erembodegem in 't Dik Pak.
De eerste keer dat ik er ging vroeg ik mij een groot pak, awel er kon gerust nóg 2 man mee eten.
Bestaat nu niet meer.

juist, da was bij ons in't straat, da was dor zeker nie slecht, die hebben ergens een nieuw frituur geopend.


Spijtig dat ze daar weg zijn, 't was daar wel in orde.

Soms hilarische taferelen tussen de uitbaters (man en vrouw) .. nostalgie !


14 Mei 2012, 13:59
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 21 Jan 2011, 13:19
Berichten: 229
Leeftijd: 34
Locatie: Aalst
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
Dani schreef:
davy1919 schreef:
jammen schreef:

Iets gelijkaardigs had je vroeger in Erembodegem in 't Dik Pak.
De eerste keer dat ik er ging vroeg ik mij een groot pak, awel er kon gerust nóg 2 man mee eten.
Bestaat nu niet meer.

juist, da was bij ons in't straat, da was dor zeker nie slecht, die hebben ergens een nieuw frituur geopend.


Spijtig dat ze daar weg zijn, 't was daar wel in orde.

Soms hilarische taferelen tussen de uitbaters (man en vrouw) .. nostalgie !

Idd, was altijd wel lachen :D Als ik mij niet vergis hebben ze nu in Appelterre e fritkot geopend. Nog altijd spijtig, want 't Dik Pak was ook mijn "stamfritkot" :p Vond ek den beste frit van Oilsjt en omstreken, en ja e groot pak kreeg ek nooit van mijn leven op ze :o


14 Mei 2012, 15:44
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Goede oude frietkoten.
't dik pak : Hebben nu inderdaad een frituur in Appelterre


14 Mei 2012, 17:23
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 92 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst