olympische spelen - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8
 olympische spelen 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: olympische spelen
de clerus schreef:
Halverwege de openingsceremonie en ik denk al heel de tijd wtf? Wat heeft dit nog te doen met os? Het begon heel chaotisch dan werd het beter met een fijne gimmick van mr bond en bean en de queen. Maar daarna, die fb rotzooi... Wat was dat allemaal... Peking was op alle vlakken waaaaaay better...



ieder zijn mening uiteraard, maar wat mij betreft, nu al één van de betere openingen van de laatste Olympiades.

Peking beter, kan moeilijk anders als ge de beelden trukeert, om dan nog maar te zwijgen van al die inbreuken op de mensenrechten...

De Engelsen hebben het heel puur gehouden en wat hen door de jaren heen bekend maakte (muziek, uitvinden, God save the queen) zit er momenteel in... (y)


27 Jul 2012, 23:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: olympische spelen
Het deel met Rowling en het kinderkoor was mooi alsook die allerlaatste dans op abide with me, al was ik niet zot van emili sande die het bracht.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


27 Jul 2012, 23:26
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: olympische spelen
de clerus schreef:
Het deel met Rowling en het kinderkoor was mooi alsook die allerlaatste dans op abide with me, al was ik niet zot van emili sande die het bracht.


as ge S :wadde: ande ni zo fameus vindt, dan vraag ik me echt af wie of wat dan wel ?

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


28 Jul 2012, 9:46
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: olympische spelen
ajoin54 schreef:
de clerus schreef:
Het deel met Rowling en het kinderkoor was mooi alsook die allerlaatste dans op abide with me, al was ik niet zot van emili sande die het bracht.


as ge S :wadde: ande ni zo fameus vindt, dan vraag ik me echt af wie of wat dan wel ?


Sande op zich is niet slecht, beweer ik ook niet als je deftig leest, maar het hele arrangement van de hymne was maar zozo

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


28 Jul 2012, 13:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: olympische spelen
we hebben al 75%kans op een medaille in het judo ;)

Om 15uur volgende kamp van van stichel. Ben benieuwd (y)

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


28 Jul 2012, 14:28
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: olympische spelen
hansken schreef:
we hebben al 75%kans op een medaille in het judo ;)

Om 15uur volgende kamp van van stichel. Ben benieuwd (y)


wie? :D


28 Jul 2012, 14:54
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: olympische spelen
El Corredor schreef:
hansken schreef:
we hebben al 75%kans op een medaille in het judo ;)

Om 15uur volgende kamp van van stichel. Ben benieuwd (y)


wie? :D


Als Van Snick en Van Tichelt samen gaan spelen, is het niet moeilijk natuurlijk :D . Al heeft Van Snick wel verloren nu en kan ze nog maximum brons halen.


28 Jul 2012, 16:01
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: olympische spelen
licht vermoeden dat er vanavond nog een overschrijving richting Columbia gaat. op het moment dat vino aangaat, kijkt dienen teppen Uran de andere richting uit zeg.


28 Jul 2012, 16:54
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: olympische spelen
Ik ben normaal geen fan van openingscerenomies maar bleef gisteren toch gefascineerd kijken. Prachtig en ook veel herkenbaarder natuurlijk dan in Peking.

De koers is juist gedaan en een absolute anticlimax. Bijzonder slecht in beeld gebracht, Sporza doet er op 6km van de meet nog een schepje bovenop door naar het Judo te gaan (geef die wedstrijd gewoon direct na de koers?) en uiteindelijk de verpersoonlijking van doping in het wielrennen die Olympisch Goud pakt.

Het judo maakte dan wel veel goed. Ook al volg ik amper judo, het is toch altijd leuk om een Belgische een medaille te zien pakken.

In het tennis ligt Oliver Rochus er in de eerste ronde direct al uit. Ook daar heb ik van genoten :)


28 Jul 2012, 16:56
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Bericht Re: olympische spelen
Heel spannende koers gezien. Cancellara leek te gaan winnen tot hij de hekken in reed.

Ik denk toch dat er voor de Belgen iets meer in zat (Roelandts). Boonen deed ook nog goed mee in de peletonssprint.


Btw proficiat Van Snick!

_________________
22/04/2007 - 17/04/2011


28 Jul 2012, 16:57
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: olympische spelen
wat voor een domme kloot is die Uran zeg, een sprint die hij NOOIT kan verliezen, en hij verkoopt zijn gouden medaille.

als recreatief sporter begrijp ik dat niet.


28 Jul 2012, 17:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: olympische spelen
El Corredor schreef:
wat voor een domme kloot is die Uran zeg, een sprint die hij NOOIT kan verliezen, en hij verkoopt zijn gouden medaille.

als recreatief sporter begrijp ik dat niet.
Begrijp toch ook niet goed hoe ge zo iets kunt verkopen, zo een titel als olympisch kampioen is draag je 4 jaar en is toch van onschatbare waarde. Als je dan over een contract moet onderhandelen zit je in een zetel. En bij een overwinning van Vinokourov heb ik zeker een slecht gevoel, voor mij blijft hij nen bedrieger punt


28 Jul 2012, 18:20
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: olympische spelen
El Corredor schreef:
wat voor een domme kloot is die Uran zeg, een sprint die hij NOOIT kan verliezen, en hij verkoopt zijn gouden medaille.

als recreatief sporter begrijp ik dat niet.


wel kijk, dienen Columbiaan was een tijdje geleden zo goed als afgeschreven voor het wielrennen na een zware val. Stel U in zijn plaats, in de finale is hij weg met Vinopharma, krijgt een voorstel waarvan diene jongen opeens duizelig wordt en denkt, verdomme, met da geld kan ik in mijn vaderland een huisje zetten voor mijn vrouwke en mijn 5 kooters en in de spurt is het 50/50 en heb ik kans op niks, da kunt ge dienen jongen niet verwijten! Aan de andere kant, diene Vinopharma kennen we al langer als vandaag, en die denkt, verdommen tes mijn laatste koers in mijn loopbaan, en binnen 5 jaar blijft alleen mijn Olympische medaille hangen en ben ik een held in mijn vaderland en gaan vanaf nu alle deuren open en als goede vriend van de president van mijn land moet ik da zeker veilig stellen. VINOKLOOTZAK=MAFIA, maakt de wielersport en de Olympische gedachte belachelijk, en iedereen ginder maar schijnheilig meedoen alsof er geen STRONT aan de knikker is. Begrijpt U het nu ewa beter ? :lol: :lol: :lol:

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


28 Jul 2012, 18:40
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: olympische spelen
de Vino zal lekker smaken ten huize Uran...


28 Jul 2012, 18:41
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: olympische spelen
Als ik niet mis ben loopt er tegen hem ook nog altijd een onderzoek naar zijn winst in LBL in 2010.
Hij zou toen Kolobnev een slordige 100.000 euroloekes betaald hebben om te mogen winnen.


28 Jul 2012, 18:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 113 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst