Pronostiekeren op de tweede klasse | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 
 Pronostiekeren op de tweede klasse 
Auteur Bericht

Lid geworden op: 06 Aug 2012, 20:29
Berichten: 3
Bericht Pronostiekeren op de tweede klasse
Hallo,

Ik ben bezig met een site waarop je kan pronostikeren op de Belgische tweede klasse en andere competities. Binnenkort onder andere ook nog de beker van België. Namelijk www.voetbalprono.net. Dus als je denkt dat je goed bent in het pronostikeren van matchen moet je zeker mee spelen!

Het systeem wordt nog volop verder door ontwikkeld dus binnenkort zullen nog tal van nieuwe functies aan de site toegevoegd worden! Moest je tips/ideeën/opmerkingen/kritiek... hebben, laat maar horen!...


06 Aug 2012, 20:34
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: Pronostiekeren op de tweede klasse
Drets schreef:
Hallo,

Ik ben bezig met een site waarop je kan pronostikeren op de Belgische tweede klasse en andere competities. Binnenkort onder andere ook nog de beker van België. Namelijk www.voetbalprono.net. Dus als je denkt dat je goed bent in het pronostikeren van matchen moet je zeker mee spelen!

Het systeem wordt nog volop verder door ontwikkeld dus binnenkort zullen nog tal van nieuwe functies aan de site toegevoegd worden! Moest je tips/ideeën/opmerkingen/kritiek... hebben, laat maar horen!...


SPAM ! (n)


06 Aug 2012, 20:37
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Pronostiekeren op de tweede klasse
Als ik pronostikeer is dat voor euro's, dollars, ponden of zlotty's maar nooit voor het plezier :) Uitgezonderd onzen ajoinenpronostiek natierlek.


06 Aug 2012, 21:11

Lid geworden op: 06 Aug 2012, 20:29
Berichten: 3
Bericht Re: Pronostiekeren op de tweede klasse
chunga schreef:
Als ik pronostikeer is dat voor euro's, dollars, ponden of zlotty's maar nooit voor het plezier :) Uitgezonderd onzen ajoinenpronostiek natierlek.

Binnenkort komt er ook nog de mogelijkheid bij om samen een groep te vormen en tegen elkaar te pronostiekeren. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een groep met leden van iendracht.be zodat je eenvoudig tegen elkaar kan pronostiekeren zonder dat alles manueel geteld moet worden en moet bijgehouden worden.


07 Aug 2012, 17:39
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Bericht Re: Pronostiekeren op de tweede klasse
weir hebben dor al het beste systeem veer: Den bartos :juij:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


07 Aug 2012, 17:46
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 02 Sep 2005, 20:49
Berichten: 2256
Bericht Re: Pronostiekeren op de tweede klasse
Drets schreef:
chunga schreef:
Als ik pronostikeer is dat voor euro's, dollars, ponden of zlotty's maar nooit voor het plezier :) Uitgezonderd onzen ajoinenpronostiek natierlek.

Binnenkort komt er ook nog de mogelijkheid bij om samen een groep te vormen en tegen elkaar te pronostiekeren. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een groep met leden van iendracht.be zodat je eenvoudig tegen elkaar kan pronostiekeren zonder dat alles manueel geteld moet worden en moet bijgehouden worden.


Ik ken alleen maar iets van 3de klassevoetbal en dat hebben ze niet. Ik ga bij den Iendracht-prono meestal al af als ne gieter (maar ik doe het voor de Olympische gedachte). Bespaar me dus van meer ellende.

Aan uw forum-instellingen mag je ook iets gaan wijzigen. Want bv. er wordt gevraagd of je een nieuwsbrief wil ontvangen, maar als je dit weigert aan te vinken, kan je je niet registreren.
Zo maak je jezelf niet populair. ;)

_________________
Is jouw euro-biljet (shortcode + serienummer) al ingevoerd op www.eurobilltracker.com ?
Als een andere eurobilltracker jouw biljet al eerder ingevoerd heeft, ontdek je de afstand dat jouw biljet afgelegd heeft.


07 Aug 2012, 18:39

Lid geworden op: 06 Aug 2012, 20:29
Berichten: 3
Bericht Re: Pronostiekeren op de tweede klasse
Gruunwit schreef:
Ik ken alleen maar iets van 3de klassevoetbal en dat hebben ze niet. Ik ga bij den Iendracht-prono meestal al af als ne gieter (maar ik doe het voor de Olympische gedachte). Bespaar me dus van meer ellende.

Aan uw forum-instellingen mag je ook iets gaan wijzigen. Want bv. er wordt gevraagd of je een nieuwsbrief wil ontvangen, maar als je dit weigert aan te vinken, kan je je niet registreren.
Zo maak je jezelf niet populair. ;)

Bedankt voor de opmerking! Dit is intussen aangepast want dat was inderdaad niet de bedoeling.


08 Aug 2012, 10:57
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Pronostiekeren op de tweede klasse
't is nie ver geldj (n) ten doenek nie mee


09 Aug 2012, 22:08
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Pronostiekeren op de tweede klasse
Ik pronostikeer alleen op de onevenaarbare pronostiek van Bartos...
Da's een principe!


11 Aug 2012, 12:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Pronostiekeren op de tweede klasse
Gelbe_wand schreef:
't is nie ver geldj (n) ten doenek nie mee

in Eremboedegem tellen alliejen d' eurokes


16 Aug 2012, 18:31
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 10 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst