Oilsjt Carnaval 2013 - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Oilsjt Carnaval 2013 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
Daar ist karnaval bij ons est carnaval

_________________
www.spionkoplede.com


15 Feb 2013, 17:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
Ik heb van 't jaar gene goeie carnaval gehad. Vrijdag blijven hangen na de match op den doop, dan de zaterdag gans den dag in d'hallen gezeten. Zaterdagavond naar ne verjaardag geweest, blijven hangen en dan zondag er al om 8u uit om op tijd op de vorming te zijn. Tegen zondagavond was mijn kaars al ver uit.

Dringend da weekend wa beter leren doseren en inplannen.


'zeje in 'n achternoen zwetzat, ten eje ane vastelauved al g'at'


15 Feb 2013, 17:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
tijdens de carnavalsmatch de vrijdagavond stond er in de K al eene naast mij die zelfs niet meer op zijn benen kon staan, ik twijfel er sterk aan of die de carnaval ueberhaupt gehaald heeft. Idd, een kwestie van gezond doseren is de boodschap.

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


15 Feb 2013, 23:45
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
Een heleboel heisa om niks. En wie dat choquerend vindt...een vrije kindermoordenaar, pedofiele Van Geluwe en Capiau die vrij rondlopen, Dutroux die zijn vrijheid vraagt, een moordenaar die vrij rondloopt door procedurefouten... dàt is choquerend.

En is Unesco niet content, dat ze hun erkenning dan intrekken...What's in a name???

Liep 'Michelle Martin' ook niet mee? Moeten die ouders nu ook niet beginnen briesen?
En Eddy Wally?
Beeldde een groep niet een reeds overleden Keizer Kamiel af?
Werd de koning niet voorgesteld als een stuk stront op een troon?

Wie een stok zoekt om te slaan, vindt er wel altijd één.

En die Joden, tja, die zijn rap in hun gat gebeten ze. Mozes had ze beter in Egypte gelaten...(oh neen, sebiet nog meer gechoqueerden...)

Hierzie aan al die gechoqueerde: :fuck: :fuck: :fuck:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


16 Feb 2013, 12:39
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
witzwet schreef:
Een heleboel heisa om niks. En wie dat choquerend vindt...een vrije kindermoordenaar, pedofiele Van Geluwe en Capiau die vrij rondlopen, Dutroux die zijn vrijheid vraagt, een moordenaar die vrij rondloopt door procedurefouten... dàt is choquerend.

En is Unesco niet content, dat ze hun erkenning dan intrekken...What's in a name???

Liep 'Michelle Martin' ook niet mee? Moeten die ouders nu ook niet beginnen briesen?
En Eddy Wally?
Beeldde een groep niet een reeds overleden Keizer Kamiel af?
Werd de koning niet voorgesteld als een stuk stront op een troon?

Wie een stok zoekt om te slaan, vindt er wel altijd één.

En die Joden, tja, die zijn rap in hun gat gebeten ze. Mozes had ze beter in Egypte gelaten...(oh neen, sebiet nog meer gechoqueerden...)

Hierzie aan al die gechoqueerde: :fuck: :fuck: :fuck:





(y) Als je dan ziet vanwaar de meest zure reactie's komen weet je ook genoeg.

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


16 Feb 2013, 13:45
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09
Berichten: 1489
Leeftijd: 69
Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
Dat de Unesco zich met zijn eigen zaken bemoeit. Geen pottenkijkers op onze Carnaval, of ze nu van Deiremonne zijn of van da clubken ginder. Dat ze spreken waar ze verstand van hebben, dus zeker niet over onze Carnaval lullen, en als ze ni content zijn steken ze hun erkenning waar de zon (normaal) ni aan kan . :D

_________________
"den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee
winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23


16 Feb 2013, 14:01
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
ajoin54 schreef:
Dat de Unesco zich met zijn eigen zaken bemoeit. Geen pottenkijkers op onze Carnaval, of ze nu van Deiremonne zijn of van da clubken ginder. Dat ze spreken waar ze verstand van hebben, dus zeker niet over onze Carnaval lullen, en als ze ni content zijn steken ze hun erkenning waar de zon (normaal) ni aan kan . :D


Eerst lobbywerk verrichten om Oilsjt Carnaval tot Unesco werelderfgoed te laten uitroepen en nu zouden we dit niet meer willen, dat begrijp ik niet.
Dat de Unesco zich niet met Oilsjt Carnaval moet bemoeien daar heb je gelijk in maar als ditzelfde Carnaval werelderfgoed is dan mag je verwachten dat de ganse wereld toekijkt hé.

_________________
oilsjt, goi alien...


16 Feb 2013, 14:32
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
Die ongerustheid van Unesco is overdreven. Met Carnaval zouden er gen heilige huisjes mogen zijn. Ik vond het gewoon een heel zwakke en slechte uitbeelding van Eftepie, eigenlijk een belediging voor de vele losse carnavalisten die wel inspiratie en een minimum aan goede smaak hadden...


16 Feb 2013, 14:32
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
tympanum2 schreef:
Die ongerustheid van Unesco is overdreven. Met Carnaval zouden er gen heilige huisjes mogen zijn. Ik vond het gewoon een heel zwakke en slechte uitbeelding van Eftepie, eigenlijk een belediging voor de vele losse carnavalisten die wel inspiratie en een minimum aan goede smaak hadden...


Met dat laatste ben ik volledig akkoord. Indien ze hun kostuums wat carnavalesker gemaakt hadden en die SS-boodschap ook wat ludieker gemaakt hadden, dan zou dit al voor heel wat minder heisa gezorgd hebben.

_________________
oilsjt, goi alien...


16 Feb 2013, 14:39
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Apr 2007, 10:43
Berichten: 152
Leeftijd: 45
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
davy1919 schreef:
DavidSeal schreef:
Karnaval Halle, zal er alles aan doen om "voorvallen " zoals in Aalst niet te laten gebeuren. Groepen, zoals in Aalst met die SS-uniformen, gaan er onverbiddelijk uit. Wat in Aalst gebeurde heeft niks met Karnaval te maken aldus, een woordvoerder van Halle Karnaval...


In dat boerendorp denken ze precies dat ze Aalst gaan moeten leren hoe, je Karnaval moet vieren!! :fuck:
Met dank aan de media, die hier zoals gewoonlijk een vuil spelleke van maken :kots:

En wat is dan karnaval volgens die van Halle?... Al huppelend, hand in hand over straat lopen en scoutsliederen zingen?
Al diejen commentaar op onze stoet motiveerd mij meer en meer om me e paar man volgend jaar pas echt shockerend uit de hoek te komen... Wacht mor! ;)


Pfff carnaval Halle, wa is da jong??? Ik werk in Halle en zie in de aanloop naar carnaval altijd al enkele wagens waar ze aan het werken zijn (ne sjaar of zoiets noemen ze da :wadde: ) en ik denk dat ze in Halle enkele jaren geleden fluo verf aangekocht hebben voor de volgende 50 jaar :lol: :lol:


16 Feb 2013, 16:07
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 22:35
Berichten: 2934
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
In Halle leeft Carnaval nog een beetje, ook in Ninove is dat zo. Maar mij krijg je er niet naar toe. Met Carnaval ga ik niet vreemd! :D


16 Feb 2013, 16:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
Iemand een idee waar datk muzieksetjes zou kunnen vinden die met carnaval op de mert/vredeplein hebben gedraaid? Er zaten enkele echte krakers tussen op de mert in ieder geval ;)


16 Feb 2013, 17:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49
Berichten: 2344
Leeftijd: 35
Locatie: erembodegem
Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
gweninho schreef:
Iemand een idee waar datk muzieksetjes zou kunnen vinden die met carnaval op de mert/vredeplein hebben gedraaid? Er zaten enkele echte krakers tussen op de mert in ieder geval ;)

meestal verschijnen die pompiermixen op soundcloud, alleszins nog geen tegengekomen.

_________________
... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ...


16 Feb 2013, 17:33
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
gweninho schreef:
Iemand een idee waar datk muzieksetjes zou kunnen vinden die met carnaval op de mert/vredeplein hebben gedraaid? Er zaten enkele echte krakers tussen op de mert in ieder geval ;)


Pm El Fahem eens ;-)


16 Feb 2013, 17:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2013
davy1919: ik zal soundcloud int oog houden :)
El corredor: merci voor den tip (y)


16 Feb 2013, 18:20
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst