Oilsjt Carnaval 2014 - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10
 Oilsjt Carnaval 2014 
Auteur Bericht
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
Omdat de stad binnenkort de limiet voor het aantal ingeschreven groepen opheft, komen er binnenkort meer dan 63 officiële groepen. Inschrijven kan tot 31 december 2013. De nieuwe groepen komen bij hun eerste deelname automatisch terecht in de categorie kleine groepen.

Dit is vooral goed nieuws voor de groepen die al een tijdje op de wachtlijst staan, maar ook andere kunnen zich inschrijven, op voorwaarde dat ze voldoen aan de gestelde (technische) voorwaarden. Die bevorderen de professionaliteit van de groepen en zorgen voor een vlot verloop van de stoet.

Zoals alle carnavalsgroepen moeten ook de nieuwelingen voldoen aan alle voorwaarden van het reglement voor ingeschreven groepen. Zo moet de groep uit minstens 15 leden bestaan (waarvan de helft + 1 in Groot-Aalst woont), mag de gemotoriseerde wagen niet groter zijn dan 13 meter en moet de groep een duidelijk thema brengen. Je kunt het reglement afhalen bij de dienst Evenementen (Keizersplein 21b) of downloaden van de website van de stad www.aalst.be.

De stad benadrukt evenwel: kleine groep ≠ losse groep. Deze versoepeling van het aantal ingeschreven carnavalsgroepen is specifiek gericht naar een groep van 15 of meer vrienden die enkele maanden voor Carnaval hun thema, wagen, muziek en kostuums op poten zetten. Momenteel legt de stad de laatste hand aan het reglement voor de losse groepen, die de stoet kleuren met het nodige ‘peper en zout’.


10 Nov 2013, 13:31
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
Ajoin Mjoesik es weir te beloisteren op 107poeintj8... ;)

_________________
oilsjt, goi alien...


10 Dec 2013, 12:28
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
Den dienen die andermans roiksregisternummeros beizigt ver koarten te koeipen: :fuck:

_________________
MCMXIX


14 Dec 2013, 10:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
69 schreef:
Den dienen die andermans roiksregisternummeros beizigt ver koarten te koeipen: :fuck:

?

Khoop maar dat dit niet het gevolg is van steeds maar onze gegevens te moeten doorgeven bij combiwedstrijden.. Kzeg ni dat het zo is he, maar tzou wel kunnen.. wie weet waar gaan die lijsten naartoe eens ze opt secretariaat zyn?

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


14 Dec 2013, 11:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
hansken schreef:
69 schreef:
Den dienen die andermans roiksregisternummeros beizigt ver koarten te koeipen: :fuck:

?

Khoop maar dat dit niet het gevolg is van steeds maar onze gegevens te moeten doorgeven bij combiwedstrijden.. Kzeg ni dat het zo is he, maar tzou wel kunnen.. wie weet waar gaan die lijsten naartoe eens ze opt secretariaat zyn?


Kan geen kaarten bestellen omdat rijksregisternr al gebruikt is, nog meer mensen hebben dit probleem!
voor alle duidelijkheid, gaat om kaarten ver de prinsjekiezink ;)
Elk jaar opnieuw een klucht, begin er stillekesaan van gedegouteerd te geraken!

_________________
MCMXIX


14 Dec 2013, 12:05
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
69 schreef:
hansken schreef:
69 schreef:
Den dienen die andermans roiksregisternummeros beizigt ver koarten te koeipen: :fuck:

?

Khoop maar dat dit niet het gevolg is van steeds maar onze gegevens te moeten doorgeven bij combiwedstrijden.. Kzeg ni dat het zo is he, maar tzou wel kunnen.. wie weet waar gaan die lijsten naartoe eens ze opt secretariaat zyn?


Kan geen kaarten bestellen omdat rijksregisternr al gebruikt is, nog meer mensen hebben dit probleem!
voor alle duidelijkheid, gaat om kaarten ver de prinsjekiezink ;)
Elk jaar opnieuw een klucht, begin er stillekesaan van gedegouteerd te geraken!

Ik emmet oeik veren g'had.
Ik em den telefong gepakt en zwoar va mèn kloeiten gemokt.
Zemmen alles genoteird en ondertissen al bevestigingsmail ontvangen vér 4 koarten. :juij:
Ge moet nor deizen nummer bellen:
053/73.28.11

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


14 Dec 2013, 13:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
Merci Schepper, verschillende keren gebeld, maar geen antwoord gekregen. Ondertussen voor het eerst in jaren alles uitverkocht, de kiezink zal dus voor het eerst in 20 jaar zonder den dezen zijn.
Dat ge te laat zijt om te bestellen en er zo naast pakt daar kan ik mee leven, maar om 9u10 achter uw pcke kruipen en blijkt dat uw rijksregisternr al gebruikt is dat is erover.
Al dikwijls geërgerd aan het steeds weerkerende amateurisme maar hier houdt het voor mij op vrees ik...

_________________
MCMXIX


14 Dec 2013, 21:57
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
69 schreef:
Merci Schepper, verschillende keren gebeld, maar geen antwoord gekregen. Ondertussen voor het eerst in jaren alles uitverkocht, de kiezink zal dus voor het eerst in 20 jaar zonder den dezen zijn.
Dat ge te laat zijt om te bestellen en er zo naast pakt daar kan ik mee leven, maar om 9u10 achter uw pcke kruipen en blijkt dat uw rijksregisternr al gebruikt is dat is erover.
Al dikwijls geërgerd aan het steeds weerkerende amateurisme maar hier houdt het voor mij op vrees ik...


en over hoeveel verkochte tickets spreken ze dan met uitverkocht?
als ge ziet dat elk jaar een halve florazaal leeg was van als ze met die voorverkoopzever begonnen zijn vraag ik mij eigenlijk af hoe het komt dat er vorige jaren zo een drukte werd gemaakt om zeker in voorverkoop de tickets te kunnen aanvragen....k vind nog altijd dat er de avond zelf nog volk toegelaten kan worden als ze zien dat er nog zeker eens zoveel volk binnen kon omdat het daar maar halfvol leek te zijn de laatste jaren...en nu "uitverkocht"? k ben eens benieuwd of de flora dit jaar van aan de inkom tot het podium vol volk zal staan... :hmm:

k moen zeggen dat ik vorige jaren meer last heb gekend met aan tickets geraken bij een achteraf gezien half verkochte zaal dan nu met een uitverkocht exemplaar....dat ze da ook maar eens verklaren ...
dat ik nu om 10u deze morgen zonder enig probleem 2 tickets kon bestellen en vorige jaren met moeite op de site geraakte om 9u is dan ook voor mij een absoluut mirakel.....


14 Dec 2013, 23:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
Uitverkochte zaal idd nooit meer dan halfvol. Veiligheid, brandweer,... en andere zjiever :kots:

_________________
MCMXIX


15 Dec 2013, 0:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
69 schreef:
Uitverkochte zaal idd nooit meer dan halfvol. Veiligheid, brandweer,... en andere zjiever :kots:


Inderdaad is niet meer dan dat. Er kan daar makkelijk een dubbel aantal aan mensen binnen, maar Flora is niet voorzien van de nodige nooduitgangen etc heb ik eens horen vertellen.


15 Dec 2013, 10:19
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
Zienaa schreef:
69 schreef:
Uitverkochte zaal idd nooit meer dan halfvol. Veiligheid, brandweer,... en andere zjiever :kots:


Inderdaad is niet meer dan dat. Er kan daar makkelijk een dubbel aantal aan mensen binnen, maar Flora is niet voorzien van de nodige nooduitgangen etc heb ik eens horen vertellen.



poorten en uitgangen genoeg toch daar langs alle kanten? of ze zouden vandejaar da podium eens niet net voor de grootste in en uitgang moeten zetten? 't is maar e gedacht ...


15 Dec 2013, 14:00
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
Woar es den toid van de Koizersallen?
Zemmen die afgebroeken om der een parking van te moaken, awel, naa dat er oeveraal parkings boikommen gelèk de Post, d'Hopmert, de Kroein en binnekèrt een parking onder d'Esplanade, tèn kenne ze der vedrom een deftege zoal opzetten toch?

_________________
oilsjt, goi alien...


15 Dec 2013, 15:04
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
Iemand een idee wanneer het driekoningenfeest is?


02 Jan 2014, 15:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
Zienaa schreef:
Iemand een idee wanneer het driekoningenfeest is?

Vanauved in Atom, 10 zjannewoare in Kèsken en den 11sten in Aaigem.

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


04 Jan 2014, 7:36
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Oilsjt Carnaval 2014
Zienaa schreef:
Iemand een idee wanneer het driekoningenfeest is?



Op vrijdag 10 Januari, aanvang 20.00u.st-annazaal


04 Jan 2014, 13:15
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 136 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst