Steunactie voor Bulgaarse vriend !!! | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 
 Steunactie voor Bulgaarse vriend !!! 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Steunactie voor Bulgaarse vriend !!!
Deze avond werd ik op de hoogte gebracht dat een Levskisupporter Nikola Botev, die ik zelf nog gezien heb tijdens mijn bezoek vorig jaar ernstig ziek werd . Amper 22 jaar en er werd reeds kanker ontdekt.
Sinds deze zomer werd de verraderlijke ziekte - imyofibro-tumor ondekt.
Ondertussen had hij drie operaties op zijn linkerschouder. Helaas, kort voor Kerstmis, is bij controle geconstateerd dat er uitzaaiingen zijn in de longen. In het "Anadolu" ziekenhuis in Istanbul kan hij succesvolle behandeling krijgen. Hij heeft een spoedoperatie (binnen een maand) van de long nodig. Voor het behandelen van de radiotherapie zal Nikola een minimum van € 27.000 nodig hebben.

Vorig jaar hebben meedere Eendrachtsupporters een klein bedrag geschonken ...Alles samen kon ik 200 Euro overmaken voor de hulp aan Darin Todorov ... de gulle schenkers zullen dat herinneren .

Wie graag meehelp om Nikola Botev te helpen zend me een PM of via mijn FB een privébericht.
Ook kan zoals vorig jaar je gift aan mij persoonlijk afgegeven worden ... Ik bundel alle giften samen en zend het geld met PayPal op naar de actie ...

Ik hoop opnieuw van vele vrienden op een kleine gift , zelfs een gift 1 of 2 Euro maakt met meerdere een mooi bedrag...

Tot zondag en later op Den Iendracht ...

2 jaar geleden lag ikzelf 2 maand in OLV waarvan bijna een maand op dienst oncologie .. ik verschalkte echter het kankerspook, en ben nu zo blij dat ik dit bericht mag plaatsen voor iemand anders te helpen !!!

Afbeelding

https://fundrazr.com/campaigns/2vcg7?fb_action_ids=10203718373224859&fb_action_types=fundrazr%253Adonate

_________________
Century game 22 juni 2019


16 Jan 2015, 23:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst