Oude doos - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Oude doos 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 64
Locatie: Heusden
Mijn eerste herinnering van Eendracht Aalst, 1-7 overwinnig op Zwevegem... Als ik me goed herinner met Lockefeer en Collijns nog, denk ik, maar ik was nog niet al te groot.

De eerste keer dat ik op Aalst kwam was voor een derby tegen Denderleeuw. We waren wat laat, we kwamen de trapjes opgestormd op de staanplaatsen onder de tribune en het eerste wat ik zag was een bal die op de deklat vloog, van Aalst bleek efkens later. 2-0 gewonnen, trouwens. Maurice De Schrijver speelde toen mee, de mensen rondom mij vroegen zich af of die het op een hoger niveau wel zou kunnen waarmaken (toen was het derde klasse waar we speelden). Dezelfde Maurice De Schrijver die meespeelde in de openingswedstrijd van de wereldbeker in Spanje enkele jaren later, en Maradona hielp neutraliseren, uitslag België - Argentinië 1-0.
Eendrachtsupporters zijn altijd al goed geweest in het inschatten (en vooral onderschatten)van de potentie van hun spelers...
Ge moet hier maar een op het forum rondneuzen...


11 Mei 2007, 22:28
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 133 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst