Yellow-Red Vikings - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Yellow-Red Vikings 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
De Malinois spelers hebben tijdens de rust nog even de tactiek doorgenomen en de organisatie steeg tot goed. Na 62 minuten vindt Malinois-speler Jacques Rivet een gat in de verdediging en kan zo de bezoekers op 0 - 1 zetten. 68e minuut. Niels Peter Herben van Malinois is duidelijk onsportief en krijgt terecht de gele kaart voor een duik waar schoonspringers jaloers op zouden zijn. Wat een prachtig staaltje voetbal op de linkerflank. De prachtig afgewerkte voorzet resulteert in een doelpunt voor Malinois: 0 - 2. Vasilios Georgoulakis wordt genoteerd als de doelpuntenmaker in de 72e minuut. 81e minuut. Enkele prachtige combinaties in het midden resulteren in een goede dieptepass naar Johannes Rikardsson, die afwerkt met een strak schot recht in de roos. De voorsprong van Malinois vergroot tot 0 - 3. Op dat moment zakt Malinois terug, om zo de voorsprong veilig te stellen. Johannes Rikardsson van de bezoekende ploeg haalt voordeel uit een fout, die veroorzaakt wordt door slechte communicatie tussen de keeper en de verdediging, hij komt alleen voor doel en scoort de 0 - 4 in de 88e minuut voor Malinois. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Malinois, met 69 procent balbezit.

De beste speler van YRV was Per Pettersson. Revun Hadders speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De sterspeler van Malinois was ongetwijfeld Johannes Rikardsson. Niels Peter Herben had daarentegen een barslechte dag. De match eindigde op 0 - 4.

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


22 Jun 2005, 14:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Allé, toch een uurke stand gehouden uiteindelijk.


22 Jun 2005, 15:02

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 10:51
Berichten: 7
Locatie: Ninof
BVW, again, neig merci! Heb je vanmiddag niet kunnen bedank, maar wees er maar zeker van dat ik aan het volgen was.

En inderdaad, uurtje standgehouden. Al bij al tevreden met het resultaat, het is namelijk geen afstraffing geworden waar ik wel een beetje voor vreesde.

Tbelangrijkste met het geld van nu en van zondag zal er serieus kunnen geinvesteerd worden in mijn ploegske.

_________________
BE NOT NOBODY


22 Jun 2005, 17:44

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 10:51
Berichten: 7
Locatie: Ninof
Wat ik mij nu wel afvraag, wat als ik met mijn eerste ploeg had gespeeld, had er een kans ingezeten? Spijtig genoeg zal ik daar nooit een antwoord op krijgen.

_________________
BE NOT NOBODY


22 Jun 2005, 17:47
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst