Eendracht Gladiators - Pagina 47 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 738 berichten ]  Ga naar pagina 1 45 46 47 48 49 50
 Eendracht Gladiators 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
In de 56e minuut kwam de thuisploeg op een 2 - 1 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker was Ernesto Lucangeli voor Warneton.


10 Mei 2006, 14:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
3-1 eindstand
Bartos dus gewipt uit de beker, dit zal slaande deuren veroorzaken in de kleedkamer...


10 Mei 2006, 15:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Geen verrassing eigenlijk, aangezien ik toch met een volledig reservenelftal en op PIC speelde, bovendien ben ik van geen kanten een bekerploeg.


10 Mei 2006, 15:32
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bij mij een ronduit dramatische start. Zowel ik als de andere grote titelkandidaat, Silver Tigers (de ploeg die me vorig seizoen de titel afsnoepte), staan met 1 op 9 onderin. Van een immense schok gesproken!!! Nu is plots niet meer de titel mijn hoofddoel, maar zo snel mogelijk weer in veiligere oorden vertoeven. En dat terwijl ik het voorbije weekend zowaar een magisch middenveld had.





rsc oostakker - Eendracht Gladiators 2 - 1





Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 14-05-2006 om 13:00
MatchID: 76801657
Stadion: le triangle
Publiek: 36050


Het is een redelijk voetbalweertje en dus komen er 36050 fans naar le triangle. De derby was deze week hét gespreksonderwerp in Oost-Vlaanderen. De vele supporters wachten dan ook vol spanning op de aftrap. oostakker verkiest om in een 3-5-2-opstelling te spelen. Aan de aftrap: Pühringer - Czech, Flamdahl, Leoni - Ebert, Gruyters, Tãnase, Rivasseau, Sheppard - Croning, Stenholt.

Gladiators begint de wedstrijd met een 3-5-2-opstelling. De volgende spelers betreden het veld: Pereira - Wawerski, Kyrölä, de Reiziger - van Persie, Aspres, Colding, Jaskułowski, Léandri - Ange, Rossman.

In de 7e minuut is er een versnelling van Teodor Flamdahl. Met een schijnbeweging zet hij zijn tegenstander in de wind, waardoor hij vrij op doel kan trappen. Mooie goal, het staat 1 - 0 in het voordeel van oostakker. Na een korte hoekschop in de 21e minuut legt Cecil Sheppard de bal breed voor zijn ploegmaat, maar de keeper slaat de bal van oostakker-speler Marek Czech weg met de vuist. 27e minuut. Anders Croning breekt door en schiet; de centrale verdedigers van de bezoekers staan erbij als standbeelden en kijken ernaar zoals koeien naar een voorbijrijdende trein. 2 - 0 voor oostakker. 40e minuut. Gladiators krijgt een mooie gelegenheid om de achterstand te verkleinen. Na een paar mooie combinaties over de linkerflank komt de bal voor de kooi, maar er staat niemand van Gladiators in het strafschopgebied. Bij de rust staat het 2 - 0. Deze helft was voor Gladiators, die de bal 59 procent van de tijd in hun bezit hadden.

50 minuten zijn we ver wanneer Ron Rossman een actie opzet door het centrum van de verdediging. Hij kan ook aanleggen, maar Jupp Pühringer weigert met een mooie parade om de bal door te laten. Gladiators blijft volhouden om door te breken op de rechterkant. Uiteindelijk resulteert dit in een goede kans voor Aymé Ange in de 55e minuut, maar de verdedigers van de thuisploeg zijn geconcentreerd en staan op de goede positie om het schot te belemmeren. De scheidsrechter toont Gladiators-speler Hans Christian Colding een gele kaart na een vreselijke sliding langs achter in de 56e minuut. Dit had misschien wel rood moeten zijn. Gladiators-speler Christophe Aspres krijgt een gele kaart na 63 minuten voor het onderuit halen van zijn tegenstander. Na 68 minuten gespeeld te hebben krijgen de bezoekers een kans om de achterstand te verkleinen met een penalty. Ron Rossman laat zich echter teveel afleiden door het publiek en schiet over. De inzet van Gladiators wordt beloond in de 70e minuut, wanneer Ron Rossman een vrije trap langs de muur draait. 2 - 1! Gladiators had het meeste balbezit, namelijk 63 procent.

Bij oostakker maakte Leo Rivasseau vandaag het mooie weer. Daar staat tegenover dat Jupp Pühringer erg slecht speelde. De belangrijkste Gladiators-speler vandaag was Christophe Aspres. Óscar Pereira zal daarentegen slecht slapen na zo een beroerde wedstrijd. 2 - 1 is de eindstand.



1-0 Teodor Flamdahl (7)
2-0 Anders Croning (27)
2-1 Ron Rossman (70)



Eendracht Gladiators
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)

Middenveld: magisch (oud)
Rechterverdediging: formidabel (oud)
Centrale verdediging: briljant (oud)
Linkerverdediging: briljant (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Centrale aanval: uitmuntend (oud)
Linkeraanval: goed (oud)



Klasse: V.251 (12958)

Land: België
Klasse: 5 van de 9

Team Gespeeld Goals Punten
1. F-C Zelzate 3 7 - 0 9

2. F.C. OBK United 3 10 - 4 9
3. rsc oostakker 3 5 - 3 7
4. FC Sneeuwtrutje 3 3 - 4 3

5. FC Velcro 3 6 - 8 2
6. Silver Tigers 3 1 - 4 1

7. Eendracht Gladiators 3 3 - 7 1
8. Winnie The Poohkes 3 1 - 6 1


Laatst gewijzigd door Bartos op 15 Mei 2006, 21:12, 2 keer totaal gewijzigd.



15 Mei 2006, 21:11
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30
Berichten: 2350
Leeftijd: 38
Locatie: Oilsjt
WLM: jeroen65@msn.com
Hebt gij dat nie elk seizoen?  :grijns:

_________________
mijn club: Soep, cirque en cinema :EA:


15 Mei 2006, 21:12
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Gaskonijn schreef:
Hebt gij dat nie elk seizoen? :grijns:


Ik heb de spijtige gewoonte elk seizoen mijn start te missen (vorig seizoen greep ik zo naast de titel nadat ik zowaar mijn openingsmatch met 5-0 verloor tegen de latere kampioen), maar zo een slechte start, dat is me toch nog niet overkomen.


15 Mei 2006, 21:13
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 17:04
Berichten: 1862
Locatie: Gijzegem- Aalst
Troost u, ik heb dit weekend ook pas mijn eerste punten gepakt, 3/9 is ook niet schitterend voor mij... :hmm:  :hmm:


15 Mei 2006, 21:17
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Na een volledig mislukte start begint mijn ploeg stilletjesaan serieus op dreef te geraken. Vorige week nog met 4-1 gewonnen en ook nu maakte ik na de rust het verschil en won ik probleemloos met 1-5 tegen de tweede uit het klassement. Aangezien de leider verloor van de laatste doe ik zo een uitstekende zaak in het klassement.





  F-C Zelzate - Eendracht Gladiators  1 - 5  





Bekijk wedstrijd:  HT Live
Datum:  28-05-2006 om 13:00
MatchID:  76801669
Stadion:  Lolita_baby
Publiek:  41790
 

Het is bewolkt vandaag boven Lolita_baby, maar doordat de regen achterwege blijft, zijn er 41790 enthousiaste toeschouwers opgedaagd om hun ploeg aan te moedigen. Veel fans hebben reikhalzend uitgekeken naar deze derby in Oost-Vlaanderen en in het stadion klinkt een oorverdovend kabaal van supporters. FCZEL verkiest om in een 3-5-2-opstelling te spelen.  De coach heeft ons de volgende opstelling meegegeven: Albano - Lombardo, Gunnarsson, Hellfeldt - Souche, Barreda, Eriksen, Bozo, Paet - Douglade, Bruhns.

Gladiators speelt in een 3-5-2-opstelling. Vandaag stelt de coach volgende spelers op: Pereira - Wawerski, Kyrölä, de Reiziger - van Persie, Aspres, Colding, Jaskułowski, Léandri - Ange, Rossman.

In de 17e minuut brengt Stéphane Léandri de bezoekers bijna op voorsprong met een spectaculaire omhaal, maar zijn poging belandt op de lat.  Eero Paet breekt ver door op de rechterflank in de 37e minuut. De FCZEL-speler gaat ervoor, maar verslikt zich dan in de verdedigers van de bezoekers en verspeelt zo de bal.  38e minuut. Een aanval van links rondt Balthasar van Persie met een keihard schot af, net aan de juiste kant van het doelhout recht de driehoek in. Gladiators staat 0 - 1 voor.  38e minuut, prachtige pass van Tanguy Souche perfect geschilderd op het hoofd van Baudoin Douglade, en die laat zo'n kans niet liggen: 1 - 1. Na 38 minuten beslist Balthasar van Persie om zelf de actie te maken. Van op zijn linkerflank snijdt hij goed naar binnen en met een paar mooie schijnbewegingen schakelt hij de verdediging uit. Hij ziet de doelman uitkomen en probeert een stiftertje. Oooh, wat jammer, de bal gaat net over. Deze prachtige actie verdiende veel beter! De eerste helft zit erop. De tussenstand is 1 - 1. Gladiators, dat een balbezit had van 60 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.

FCZEL is dichtbij de voorsprong in de 49e minuut als Celedonio Bozo doorbreekt. Door gebrek aan concentratie schiet hij echter over de bal heen.  Baudoin Douglade van FCZEL haalt zijn tegenstander neer door aan diens truitje te trekken. Dit levert hem natuurlijk een gele kaart op.  Aymé Ange zet de bezoekers op voorsprong in de 62e minuut nadat Gladiators veel te veel ruimte kreeg op de rechterflank. 1 - 2. FCZEL-speler Johan Gunnarsson moet de rest van de wedstrijd naast de lijnen beleven nadat hij zijn enkel omsloeg in de 65e minuut. Eric Collet komt in zijn plaats. 73e minuut: de doelman laat een vrije trap van Ron Rossman door de vingers glippen. Gladiators bouwt zo de voorsprong uit tot 1 - 3. Prachtig eentijdsvoetbal van Gladiators daar op het middenveld. Stéphane Léandri neemt de pass die erop volgt aan met de borst en schiet zonder te kijken binnen. Wat een torinstinct! Na 83 minuten wordt de score zo uitgediept tot 1 - 4. Op dit moment wordt de voorsprong veilig stellen de hoofdbetrachting van Gladiators. Gladiators-speler Aymé Ange haalt voordeel uit een fout begaan aan de linkerflank van de thuisspelende ploeg. Hij heeft een boulevard aan ruimte en kan makkelijk afwerken. Zo staat het 1 - 5 in de 85e minuut van de wedstrijd. Deze helft was voor Gladiators, die de bal 61 procent van de tijd in hun bezit hadden.

Bij FCZEL maakte Enrique Barreda vandaag het mooie weer. Eric Collet speelde daarentegen als een pannenkoek. Gladiators-speler Hans Christian Colding heeft de negatieve kritieken de kop ingedrukt met een verpletterende prestatie. Gustaw Wawerski speelde daarentegen als een pannenkoek. De eindstand is 1 - 5.  




0-1 Balthasar van Persie (38)
1-1 Baudoin Douglade (38)
1-2 Aymé Ange (62)
1-3 Ron Rossman (73)
1-4 Stéphane Léandri (83)
1-5 Aymé Ange (85)
 


Eendracht Gladiators
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)  
 
Middenveld: mythisch (oud)
Rechterverdediging: uitmuntend (oud)
Centrale verdediging: briljant (oud)
Linkerverdediging: wonderbaarlijk (oud)
Rechteraanval: uitmuntend (oud)
Centrale aanval: briljant (oud)
Linkeraanval: uitstekend (oud)




Klasse: V.251 (12958)

Land:  België  
Klasse:  5 van de 9

Team Gespeeld Goals Punten
1. F.C. OBK United 5 13 - 8 12

2. rsc oostakker 5 8 - 6 10
3. F-C Zelzate 5 10 - 9 9
4. Eendracht Gladiators 5 12 - 9 7

5. FC Velcro 5 12 - 12 6
6. FC Sneeuwtrutje 5 5 - 7 4

7. Silver Tigers 5 2 - 5 4
8. Winnie The Poohkes 5 4 - 10 4



TOPSCORERS


Speler Team Goals
1. Ron Rossman   Eendracht Gladiators 4
2. Marc Stevens   F-C Zelzate 3
3. Enrique Barreda   F-C Zelzate 3
4. Erik-Rein Kocaba   F.C. OBK United 3
5. Marcelo Deza   F.C. OBK United 3
6. Thiery Torfs   FC Velcro 3
7. Baudoin Douglade   F-C Zelzate 2
8. Roger Dresen   FC Sneeuwtrutje 2
9. Félicien Verdure   F.C. OBK United 2
10. Adolf Ebert   rsc oostakker 2


28 Mei 2006, 15:01
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Vandaag een goeie zaak gedaan en nu kan ik echt aan de achtervolging op de eerste plaats beginnen.





Eendracht Gladiators - FC Velcro 4 - 0





Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 18-06-2006 om 13:00
MatchID: 76801682
Stadion: Saint James Colosseum
Publiek: 42411


De weersomstandigheden zijn prima en 42411 supporters zijn naar Saint James Colosseum gekomen voor een gezellige voetbalnamiddag. Gladiators speelt in een 3-5-2-opstelling. De volgende spelers betreden het veld: Pereira - Wawerski, Kyrölä, Thionnet - van Persie, Aspres, Colding, Jaskułowski, Léandri - Ange, Rossman.

Velcro opteert voor een 3-5-2-opstelling. De coach selecteert voor vandaag: Fortachón - van Gaal, Galego, Kalckreuth - Jung Laursen, Durmic, Jakl, Rönnander, Ericsson - Torfs, Dauplais.

Velcro-speler Rutgerus van Gaal krijgt een gele kaart na een smerige overtreding. In de 28e minuut zet Aymé Ange de thuisploeg bijna op voorsprong na een steekpass van rechts, maar zijn schot mist alle richting. In de 34e minuut van de wedstrijd loopt Velcro-speler Fabrice Dauplais een beetje te manken na een slechte tackle. Een behandeling met de natte spons zorgt er echter voor dat hij verder kan spelen. Hans Christian Colding geeft zijn team Gladiators een 1 - 0 voorsprong, hij rolde succesvol de centrale verdediging op en schoot de bal onhoudbaar voorbij de keeper. Een van de vele goede ballen van Balthasar van Persie aan de buitenkant wordt uitstekend aangenomen door Aymé Ange, die daarna nog weet te scoren voor Gladiators ook: 2 - 0. Christophe Aspres moet scoren in de 40e minuut, maar geweldig keeperswerk van Carlos Fortachón behoedt de bezoekers voor een grotere achterstand. 2 - 0 is de score na de eerste vijfenveertig minuten. Deze helft was voor Gladiators, die de bal 59 procent van de tijd in hun bezit hadden.

55e minuut. De verdedigers van de bezoekers verliezen de bal aan Christophe Aspres, die helemaal vanop de linkerflank komt en koeltjes afwerkt. Gladiators komt zo op een 3 - 0 voorsprong. Gladiators verlaagt duidelijk het tempo om zich beter te concentreren op hun verdediging. Na hard werken op het middenveld kan Ron Rossman de wedstrijd beslissen in de 68e minuut, maar zijn schot raakt de paal en kaatst het veld weer in. Gladiators vergroot de voorsprong in de 72e minuut. Aymé Ange dribbelt door het midden van de verdediging en scoort de 4 - 0. Alweer een gemene overtreding van Velcro-speler Rutgerus van Gaal. Hij krijgt zijn tweede gele kaart van de wedstrijd en moet na 74 minuten gaan douchen. Gladiators dicteerde het spel met 62 procent balbezit.

Bij Gladiators maakte Hans Christian Colding vandaag het mooie weer. Gustaw Wawerski speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. Velcro-speler Resad Durmic heeft de negatieve kritieken de kop ingedrukt met een verpletterende prestatie. Daar staat tegenover dat David Ericsson erg slecht speelde. De eindstand is 4 - 0.



1-0 Hans Christian Colding (36)
2-0 Aymé Ange (39)
3-0 Christophe Aspres (55)
4-0 Aymé Ange (72)



Eendracht Gladiators
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)

Middenveld: buitenaards (oud)
Rechterverdediging: uitmuntend (oud)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linkerverdediging: wonderbaarlijk (oud)
Rechteraanval: formidabel (oud)
Centrale aanval: uitmuntend (oud)
Linkeraanval: goed (oud)




Klasse: V.251 (12958)

Land: België
Klasse: 5 van de 9

Team Gespeeld Goals Punten
1. F.C. OBK United 8 21 - 10 18

2. Eendracht Gladiators 8 22 - 11 14
3. rsc oostakker 8 12 - 10 14
4. F-C Zelzate 8 14 - 17 13

5. Winnie The Poohkes 8 9 - 13 10
6. FC Sneeuwtrutje 8 7 - 10 8

7. Silver Tigers 8 9 - 11 7
8. FC Velcro 8 15 - 27 6



TOPSCORERS

Speler Team Goals
1. Ron Rossman Eendracht Gladiators 6
2. Thiery Torfs FC Velcro 5
3. Aymé Ange Eendracht Gladiators 5
4. Herman Bussink Silver Tigers 4
5. Marcelo Deza F.C. OBK United 4
6. Anders Holtenskog F.C. OBK United 3
7. Roger Barbeau rsc oostakker 3
8. Enrique Barreda F-C Zelzate 3
9. Björn Draklind Winnie The Poohkes 3
10. Erik-Rein Kocaba F.C. OBK United 3



18 Jun 2006, 23:44
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Dit is trouwens mijn jeugdpull van eergisteren:

Pierre-Olivier Seguin (118934877)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Heeft rampzalig ervaring en zwak leiderschapscapaciteiten.

Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 1 100
Loon: 700 €/week
Eigenaar: Eendracht Gladiators
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Spelmaken: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: redelijk


Voor het eerst sinds zeer lang nog eens een klepper uit mijn jeugd. Aangezien ik spelmaken train, twijfel ik nog tussen verkopen en zelf optrainen, hij maakt alleszins morgen zijn debuut in de Sjalottencup.


20 Jun 2006, 22:14
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik was het al vergeten, maar ik speel vandaag tegen de serre mijn eerste match in de Sjalottencup. Ik verwacht er niet teveel van, ik speel met mijn reserven, waarbij een jeugdpull debuteert, en ik denk niet dat mijn reserven sterk genoeg zullen blijken.
Anyway, wie me op de hoogte kan of wil houden, zou me daar een groot plezier mee doen.


21 Jun 2006, 14:09
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik was het al gans vergeten, maar ik speel vandaag Sjalottencup tegen de Oilsjteneers van Stijn. Wie me nog even kan op de hoogte doen, zou me daar een groot plezier mee doen.


28 Jun 2006, 14:26
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Vorige zondag trouwens maar 0-0 tegen FC Sneeuwtrutje, een outsider die echter tegen degradatie vecht, maar me wel voor de tweede maal op korte tijd op 0-0 houdt. Ik zak nu naar de vierde plaats, maar sta wel maar 3 punten meer achter de leider (tegen wie ik nog moet spelen).


28 Jun 2006, 14:27
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Bartos schreef:
Ik was het al gans vergeten, maar ik speel vandaag Sjalottencup tegen de Oilsjteneers van Stijn. Wie me nog even kan op de hoogte doen, zou me daar een groot plezier mee doen.


ik lees het nu pas

Het zonnetje scheen en 1969 voetbalfans zaten klaar voor de wedstrijd in Saint James Colosseum. Gladiators stelde zich op in een 3-5-2-formatie. In de basis stonden: Bonne - de Reiziger, Fürstaller, Brondeel - March, Bavčar, Abejaro, Seguin, Rienhart - Fredriksen, Ange.

Oilsjt stelde zich op in een 3-5-2-formatie. Beginopstelling: Barriuso de Migu - Sigurðsson, Ēnkalns, Groeneweg - Guinot, Guillon, Dumitrescu, Prem, Somers - Drop, Ormus.

Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Sean Drop in de 7e minuut de 0 - 1 voor Oilsjt kon scoren. Na 27 minuten in de wedstrijd kreeg David Guillon een uitgelezen kans om de score voor de bezoekers op te voeren met een verrassende volley vanaf de rechterkant, maar keeper Mich Bonne stond op de goede plaats en tikte de bal corner. Een mooi driehoekje door het midden had een doelpunt moeten opleveren voor Gladiators, maar het schot van Wilfried Fürstaller ging net over. Anton Dumitrescu breidde de voorsprong van de bezoekers uit door een volley binnen te schieten na een pass van rechts: 0 - 2. De scheidsrechter toonde Patrik Bavčar van Gladiators de gele kaart na een heel nare overtreding. Rust: met een stand van 0 - 2 gingen de spelers naar de kleedkamer. Met 59 procent balbezit was Oilsjt in deze helft de sterkste ploeg.

Oilsjt-speler Niclas Guinot ontving de bal na een goede combinatie door het hart van de verdediging van de thuisploeg en maakte met een boogballetje over de keeper de 0 - 3. Het thuispubliek was hier absoluut niet blij mee! De manier van spelen veranderde toen Oilsjt zich terugtrok om op eigen helft de tegenstander op te vangen. Sean Drop breidde de voorsprong van de bezoekers uit door een volley binnen te schieten na een pass van rechts: 0 - 4.


28 Jun 2006, 14:35
Miss Forum 2009-2010

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:45
Berichten: 2859
Leeftijd: 39
Roberto Abejaro kreeg een goede kans om de achterstand te verkleinen in de 87e minuut, maar was niet koelbloedig genoeg. De bal zeilde meters over. Deze helft was Oilsjt met 66 procent het meest aan de bal.

Bij Gladiators kwam Aymé Ange het beste uit de verf. Daarentegen speelde Pierre-Olivier Seguin enigszins teleurstellend. De echte sterspeler van Oilsjt was Anton Dumitrescu. Kain Somers was vandaag niet al te best. De wedstrijd eindigde in 0 - 4.


28 Jun 2006, 14:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 738 berichten ]  Ga naar pagina 1 45 46 47 48 49 50


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst