Eendracht Gladiators - Pagina 48 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 738 berichten ]  Ga naar pagina 1 46 47 48 49 50
 Eendracht Gladiators 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Mja, gene vette precies, soit, volgende week dan maar proberen tegen witzwet de tweede ronde te behalen.
Alleszins bedankt aan lot om me op de hoogte te houden.


28 Jun 2006, 16:29
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Een tijdje geleden dat ik nog eens nen update gezet heb hier. Vandaag schitterende zaak gedaan, de topper gewonnen tegen de derde en de eerste heeft verloren. Zo kom ik totaal onverwacht in pole position voor de topper van volgende week. Nu sta ik op kop en ik speel volgende week tegen de tweede. Meer zelfs, als ik volgende week win, heb ik mijn allereerste titel in vijfde klasse op zak.





Eendracht Gladiators - rsc oostakker 2 - 0





Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 16-07-2006 om 13:00
MatchID: 76801698
Stadion: Saint James Colosseum
Publiek: 46999


De weersomstandigheden zijn prima en 46999 supporters zijn naar Saint James Colosseum gekomen voor een gezellige voetbalnamiddag. De derby was deze week hét gespreksonderwerp in Oost-Vlaanderen. De vele supporters wachten dan ook vol spanning op de aftrap. Gladiators verkiest om in een 3-5-2-opstelling te spelen. De volgende spelers betreden het veld: Pereira - Wawerski, Kyrölä, de Reiziger - van Persie, Aspres, Colding, Jaskułowski, Léandri - Ange, Rossman.

oostakker kiest voor een 3-4-3-opstelling. De coach heeft ons de volgende opstelling meegegeven: Tiainen - Miholka, Flamdahl, Leoni - Gruyters, Tãnase, Rivasseau, Sheppard - De Pencier, Barbeau, Peretz.

Gladiators komt met 1 - 0 op voorsprong in de 17e minuut, Antto Kyrölä pakt een hele degelijke dieptebal goed aan en trapt de bal met een halve volley net onder de lat tegen de netten. Gustaw Wawerski breekt door op rechts en laat de verdediging achter zich. Oh, oh, mooi doelpunt. Gladiators zet zo de stand op 2 - 0. 2 - 0 is de score na de eerste vijfenveertig minuten. Gladiators, dat een balbezit had van 52 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.

Na een korte hoekschop in de 59e minuut legt Guus de Reiziger de bal breed voor zijn ploegmaat, maar de keeper slaat de bal van Gladiators-speler Kazimierz Jaskułowski weg met de vuist. In de 60e minuut probeert Aymé Ange het na een reeks snelle en gevaarlijke aanvallen met een schot van net buiten de 16 meter. De bal vliegt recht op de kruising af. Dit moet een doelpunt worden voor Gladiators, maar Oskari Tiainen is aandachtig en maakt een spectaculaire save. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Gladiators, met 57 procent balbezit.

De belangrijkste Gladiators-speler vandaag was Kazimierz Jaskułowski. Stéphane Léandri zal daarentegen slecht slapen na zo'n beroerde wedstrijd. Als een giraf naast een bende pinguïns, zo stak Leo Rivasseau boven de rest van oostakker uit. George De Pencier speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. Het laatste fluitsignaal weerklinkt. De eindscore is 2 - 0.



1-0 Antto Kyrölä (17)
2-0 Gustaw Wawerski (21)



Eendracht Gladiators
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)

Middenveld: reusachtig (oud)
Rechterverdediging: briljant (oud)
Centrale verdediging: wereldklasse (oud)
Linkerverdediging: wonderbaarlijk (oud)
Rechteraanval: uitmuntend (oud)
Centrale aanval: briljant (oud)
Linkeraanval: goed (oud)




Klasse: V.251 (12958)

Land: België
Klasse: 5 van de 9

Team Gespeeld Goals Punten
1. Eendracht Gladiators 12 30 - 13 24

2. F.C. OBK United 12 31 - 18 22
3. F-C Zelzate 12 24 - 24 19
4. rsc oostakker 12 16 - 17 18

5. Silver Tigers 12 16 - 19 14
6. FC Sneeuwtrutje 12 10 - 14 13

7. FC Velcro 12 25 - 34 13
8. Winnie The Poohkes 12 11 - 24 11



TOPSCORERS


Speler Team Goals
1. Ron Rossman Eendracht Gladiators 7
2. Aymé Ange Eendracht Gladiators 7
3. Baudoin Douglade F-C Zelzate 7
4. Thiery Torfs FC Velcro 7
5. Marcelo Deza F.C. OBK United 6
6. Herman Bussink Silver Tigers 6
7. Cris Coslett F.C. OBK United 5
8. Fernando Lisarde F-C Zelzate 5
9. Christophe Aspres Eendracht Gladiators 4
10. Fabrice Dauplais FC Velcro 4


16 Jul 2006, 22:26
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Gisteren dus een serieuze ontgoocheling, voor het tweede seizoen op rij laat ik een wenkende kans op de titel op de beslissende moment liggen. Ik ging zwaar met 5-2 onderuit en zie mijnen kansen op de titel tot quasi nul gereduceerd worden. Ik kan enkel nog hopen op een onverhoopte off-day voor F.C. OBK United op de slotspeeldag, maar het zal wel moeten lukken zeker. Zo steven ik voor het derde seizoen op rij op de tweede plaats af en blijft de droom op een titel in vijfde klasse weer nog even in de koelkast. Volgend seizoen beter zeker.


24 Jul 2006, 9:34
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
na dak es nen halven dag congé em, gok den Bartos es informeren zie :grijns:


Schiervelde is dan ook goed gevuld met 14400 supporters.

0 - 1 is de ruststand. Gladiators, dat een balbezit had van 56 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.

22e minuut: Gladiators-speler Roberto Abejaro rukt op via de linkerflank, omspeelt knap zijn man en laat de keeper geen kans. Het staat 0 - 1 en de meegereisde supporters van de bezoekers zingen het clublied uit volle borst!


30 Aug 2006, 13:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Verbechio schreef:
na dak es nen halven dag congé em, gok den Bartos es informeren zie :grijns:


Schiervelde is dan ook goed gevuld met 14400 supporters.

0 - 1 is de ruststand. Gladiators, dat een balbezit had van 56 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.

22e minuut: Gladiators-speler Roberto Abejaro rukt op via de linkerflank, omspeelt knap zijn man en laat de keeper geen kans. Het staat 0 - 1 en de meegereisde supporters van de bezoekers zingen het clublied uit volle borst!


Merci ;-) .


30 Aug 2006, 13:54
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13
Berichten: 5023
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
Heerlijk voetbal daar op de linkerflank. Een prachtig afgewerkte voorzet resulteert in een doelpunt voor Gladiators in de 55e minuut: 0 - 2. Yordi van Reij wordt genoteerd als de doelpuntenmaker. Nu de voorsprong veilig lijkt, beslist Gladiators om een meer verdedigende houding aan te nemen. Mooie pass uit de achterlinie naar Ed Brondeel, hij staat helemaal vrij in het strafschopgebied in de 56e minuut. Hij móet scoren, maar door gebrek aan concentratie schiet hij domweg meters over. Gladiators-speler Ørjan Fredriksen trapt na een hoekschop de bal zonder veel overtuiging op doel. De keeper misrekent zich echter compleet, waardoor Yordi van Reij de 0 - 3 maar binnen te schuiven heeft. Een misverstand tussen keeper Mathias Oehry en de linkerverdediging van de bezoekers levert een goede kans op voor Lindros, maar Josep Casasnovas knalt de bal ver naast het doel. Een prachtige lange pass van Gladiators-speler Yannick Thionnet lanceert Yordi van Reij, die zo door de buitenspelval glipt en makkelijk kan scoren. Er volgt fel protest van de verdedigers, maar de grensrechter houdt de vlag omlaag en schudt zelfzeker het hoofd. Zo wordt het 0 - 4 door een pass die je niet vaak ziet op onze velden. Yordi van Reij heeft drie keer gescoord - een hattrick! Gladiators heeft een mooie kans om de voorsprong te vergroten via Yordi van Reij, die vanop rechts een kanonbal afvuurt op de keeper, maar de hoek is veel te scherp en de bal vliegt in het zijnet. De thuissupporters slaken een zucht van opluchting. De scheidsrechter toont Gladiators-speler Pierre-Olivier Seguin een gele kaart na een vuile overtreding op de enkels van zijn tegenstander. Lindros-speler Michael Jarvis raakt geblesseerd door deze potige tackle. Hij moet het veld verlaten en wordt vervangen door Roger Lagos.


Gladiators, dat een balbezit had van 55 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.

De belangrijkste Lindros-speler vandaag was Josep Casasnovas. Roger Lagos druipt daarentegen af na een bedroevend slechte wedstrijd. Bij Gladiators maakte Roberto Abejaro vandaag het mooie weer. Pierre-Olivier Seguin speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd wordt afgefloten. De eindstand is 0 - 4.


FC Lindros
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: counteraanval
Tactische vaardigheid: zwak

Middenveld: matig (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: goed (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: zwak (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: zwak (oud)


Eendracht Gladiators
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: normaal
Tactische vaardigheid: (geen tactiek)

Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: goed (oud)
Centrale verdediging: goed (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: goed (oud)
Centrale aanval: redelijk (oud)
Linkeraanval: matig (oud)


30 Aug 2006, 14:38
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik speel vandaag vriendschappelijk tegen FC Dj's, een bevriende ploeg die nog niet zolang bestaat en waarvan ik hoop hem eens een ferme lap te geven vandaag :grijns: . Ik kon gisteren overigens eindelijk mijn wereldklasse verdediger binnenhalen en die debuteert vandaag.

Wie goesting heeft alleszins om me vandaag op de hoogte te houden, zou me daar een enorm plezier mee doen.


13 Sep 2006, 13:14
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
[Meer!] Eendracht Gladiators - FC Dj's (25 minuten gespeeld) 5 - 0 [Verwijder]
24e minuut: Er is geen regen voorspeld vandaag. Saint James Colosseum is dan ook goed gevuld met 929 supporters. Gladiators opteert voor een 3-5-2-opstelling. De volgende spelers betreden het veld: Oehry - Thionnet, Angoares, Brondeel - March, Bavčar, Abejaro, Seguin, van Persie - Fredriksen, Ange.

Djs verkiest om in een 3-5-2-opstelling te spelen. De coach selecteert voor vandaag: Brito - Overbosch, Perzel, Degloire - van der Haar, Burgdorf, Thomas, Mommart, Siewerts - Van Hove, Wolfrat.

De thuisploeg zorgt opnieuw voor wat opwinding, 1 - 0 voorsprong in de 3e minuut, een doorbraak vanop rechts werd afgerond door Patrik Bavčar. De doelman stond aan de grond genageld en de supporters zijn door het dolle heen. 5e minuut. Balthasar van Persie van Gladiators is duidelijk onsportief en krijgt terecht de gele kaart voor een duik waar schoonspringers jaloers op zouden zijn. Dick Mommart is toch echt nog een groentje. Op zijn domme actie in de 12e minuut volgt gelukkig geen doelpunt, maar hij kan duidelijk nog wat opsteken van iemand met meer ervaring. Onofre Angoares breekt door op rechts en laat de verdediging achter zich. Oh, oh, mooi doelpunt. Gladiators zet zo de stand op 2 - 0. Gladiators vergroot de voorsprong tot 3 - 0 wanneer Roberto Abejaro op links doorbreekt en met een schijnbeweging de doelman uitschakelt. Kopbal van Aymé Ange op een hoekschop in de 23e minuut. De bal valt voor de voeten van Gladiatorss Onofre Angoares, die zo zorgt voor de 4 - 0. De spelers van Gladiators lijken nu vooral hun voorsprong te willen verdedigen en gaan meer achteruit spelen. 24e minuut. Shay March breekt door en schiet; de centrale verdedigers van de bezoekers staan erbij als standbeelden en kijken ernaar zoals koeien naar een voorbijrijdende trein. 5 - 0 voor Gladiators.

Precies EA ;)


13 Sep 2006, 13:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Schitterend, den diene gaat het mogen horen vanavond :grijns: . Hopelijk op naar de dubbele cijfers.
Al op voorhand mijn excuses dat ik u hier met een fulltime job belast voor het volgende uur, Spees :grijns: .


13 Sep 2006, 13:27
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
Bartos schreef:
Schitterend, den diene gaat het mogen horen vanavond :grijns: . Hopelijk op naar de dubbele cijfers.
Al op voorhand mijn excuses dat ik u hier met een fulltime job belast voor het volgende uur, Spees :grijns: .


Da kan de zondag steeds goedgemaakt worden door ene tractatie bijvoorbeeld :zat:


13 Sep 2006, 13:28
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Spees schreef:
Bartos schreef:
Schitterend, den diene gaat het mogen horen vanavond :grijns: . Hopelijk op naar de dubbele cijfers.
Al op voorhand mijn excuses dat ik u hier met een fulltime job belast voor het volgende uur, Spees :grijns: .


Da kan de zondag steeds goedgemaakt worden door ene tractatie bijvoorbeeld :zat:


Ik heb daar op den bus genen tijd voor :grijns: .

Mor ik zal der trachten op te peizen ;-) .


13 Sep 2006, 13:29
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
45e minuut: De scheidsrechter kijkt nog een laatste keer op z'n horloge en besluit dan om de eerste helft af te fluiten. De tussenstand is 5 - 0. Gladiators, dat een balbezit had van 78 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.


zo fulltime blijkt het niet te zijn ;)


13 Sep 2006, 13:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Hopelijk is het niet zoals den Eendracht hé, nen helft tegenstander wegblazen en dan gewoon uitspelen. Ik wil voor 10 gaan vandaag :grijns: .


13 Sep 2006, 13:56
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
Djs-speler László Overbosch krijgt een gele kaart na een smerige overtreding. In de 72e minuut gaat Aymé Ange op wandel door de centrale verdediging van de bezoekers. De keeper is echter van geen kleintje vervaard en verhindert dat Gladiators de voorsprong verder uitbouwt.


13 Sep 2006, 14:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
Aymé Ange wint een duel op het middenveld en kan zijn ploeg op rozen zetten in de 86e minuut. Zijn schot wordt echter weggekopt door een verdediger van de bezoekers. Na een korte hoekschop in de 86e minuut legt Balthasar van Persie de bal breed voor zijn ploegmaat, maar de keeper slaat de bal van Gladiators-speler Onofre Angoares weg met de vuist. 88e minuut: Onofre Angoares ziet plots de ruimte liggen op links en probeert met een voorzet de vrijstaande Gladiators-speler te bereiken. De bal gaat echter onderweg buiten, zoals op de beelden duidelijk te zien is. Djs-speler Steffen Degloire belemmert het nemen van een snelle vrije trap voor de tegenstander. Hij krijgt hiervoor een gele kaart in de 89e minuut.


13 Sep 2006, 14:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 738 berichten ]  Ga naar pagina 1 46 47 48 49 50


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst