KSC Witzwet | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 KSC Witzwet 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3909
Leeftijd: 46
Bericht KSC Witzwet
De ploeg promoveert naar zesde, VI. 666 een vrij sterke reeks. KUNNEN JULLIE TIPS GEVEN?? Speel ik best op counter?? Waar zitten de mannen van zesde, die zullen het wel weten zeker.

Alleszins, krabben om derin te blijven
:boks:
De ploeg neemt ook deel aan de Ajoinencup, voor de eerste maal. :cheer: :cheer:

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Mei 2005, 15:15
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik heb op statistrix gekeken en er wacht je inderdaad een moeilijk seizoen, op papier ben je de minste en zijn de anderen nog een maatje groter.

Het enige dat ik je eigenlijk kan aanraden, is om juist te spelen met PIC en MOTS. Durf eens gokken, als je b.v. 2 weken na mekaar tegen sterke ploegen speelt, durf de match daarvoor eens MOTSen om vervolgens twee keer te PICcen, zeker als degradatiekandidaat moet je dat ten volle uitspelen.


19 Mei 2005, 15:25
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13168
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
jama, oppassen ;) ik heb zo verloren tegen de laatste omdat die wist dak just gemotst had ... hij natuurlijk gepic, en de random een beeke mee: resultaat 1-0 op men doos :hmm: :dom:


19 Mei 2005, 15:46
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
placietjen schreef:
jama, oppassen ;) ik heb zo verloren tegen de laatste omdat die wist dak just gemotst had ... hij natuurlijk gepic, en de random een beeke mee: resultaat 1-0 op men doos :hmm: :dom:


Ge blijft sowieso altijd met die random zitten vaneigest, ik em de meest onwaarschijnlijke stunten gedaan het voorbije seizoen. Ik speelde tegen de top-3 op PIC en klopte ze allemaal. Ik speelde tegen de tweede zelfs een week nadat ik geMOTSt had en ik speelde zelf op PIC, resultaat: 4-1 voor mij :ooo: .


19 Mei 2005, 15:59
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3909
Leeftijd: 46
Kan ik dan in principe altijd motsen?? en soms eens pic'n als ik wa punten heb? :huh: In pricipe komt zesde wat tevroeg...Heb nu een speler aangekocht met redelijk ervaring-matig leider om die NA dit seizoen trainer te maken. En de jeugd staat nog op 'goed'. Tja...

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Mei 2005, 17:28
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57
Berichten: 2447
Leeftijd: 41
Locatie: Opwijk
witzwet schreef:
Kan ik dan in principe altijd motsen?? en soms eens pic'n als ik wa punten heb? :huh: In pricipe komt zesde wat tevroeg...Heb nu een speler aangekocht met redelijk ervaring-matig leider om die NA dit seizoen trainer te maken. En de jeugd staat nog op 'goed'. Tja...


Zo gaat ge er nie komen peis k ;)

tegen tegenstanders waar je zoiezo tegen verliest zou ik PIC spelen (dan verhoogt je Teamspirit, zo heb je nog iets aan die match), in principe ga je dan niet winnen.

Wanneer je een tegenstander hebt dat geen spelers meer opstelt of zo, PIC je ook best (dan win je toch zoiezo 5-0 forfait)

Als het heel close bij elkaar ligt en je moet per se winnen, dan kan je MOTS spelen. Dan verhoogt je middenveld, en heb je meer kans op winst. Wel oppassen dat je niet teveel MOTS speelt, want na de match verlaagt je teamspirit, waardoor je de week (of weken) nadien minder sterk gaat presteren en dus meer kans gaat hebben op verliezen.


19 Mei 2005, 17:40
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1687
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
ik denk dat PICcen en MOTSen nie veel gaat uit doen bij jou, je hebt blijkbaar nog een zwak trainer met zwak leiderschap. de winst die je TS krijgt hierdoor is nu nie echt om over naar huis te schrijven. Ik zou gewoon ganse seizoen normaal spelen. Maar das natuurlijk mijn mening he ...


19 Mei 2005, 18:31
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Aangezien ik mezelf ook nie al te veel kans geef om in 4de te overleven, ga ik gewoon elke match piccen :)

Na zondag wordt wel een speler opgeleid tot goed coach met redelijk leiderschap :grijns:


19 Mei 2005, 18:33
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7468
Leeftijd: 35
BVW schreef:
Aangezien ik mezelf ook nie al te veel kans geef om in 4de te overleven, ga ik gewoon elke match piccen :)

Na zondag wordt wel een speler opgeleid tot goed coach met redelijk leiderschap :grijns:


wat ga je daar dan mee bereiken, buiten wat extra rondes id beker ?


19 Mei 2005, 19:25
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
BVW schreef:
Aangezien ik mezelf ook nie al te veel kans geef om in 4de te overleven, ga ik gewoon elke match piccen :)

Na zondag wordt wel een speler opgeleid tot goed coach met redelijk leiderschap :grijns:


Ge kunt voor de eindwinst in den beker gaan hé :grijns: .


19 Mei 2005, 19:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Jeroen schreef:
[..]



wat ga je daar dan mee bereiken, buiten wat extra rondes id beker ?


Ah nie veel aja...
Vooral zover mogelijk proberen geraken in den beker en competitie wordt bijzaak. We halen da daar toch nie :hmm:
Hattrick zit vol verrassingen, vraag maar es naar Bartos zijn 2de ronde in de competitie :grijns:


19 Mei 2005, 19:30
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3909
Leeftijd: 46
Jeroen schreef:
[..]



wat ga je daar dan mee bereiken, buiten wat extra rondes id beker ?


goh, het sneller stijgen van de spelerstats. Zie naar mij, zwak trainer-zwak leiderschap. Weet ge da ik nu meer dan 2 seizoenen speel en pas nu mijn middenveld (spelmaken) gestegen is. :zot: Dus, ook voor mij een nieuwe trainer na dit seizoen (sparen, hé). En dan in zevende (in de veronderstelling dat we zakken) weer meedoen voor promotie.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


19 Mei 2005, 20:09
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1687
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
ale jong, 75k ongeveer kan er nu toch af voor nen redelijke coach met slecht leiderschap? Da scheelt hem 2 weken training minder he !!!


19 Mei 2005, 20:11
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13168
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
BVW schreef:
Aangezien ik mezelf ook nie al te veel kans geef om in 4de te overleven, ga ik gewoon elke match piccen :)

Na zondag wordt wel een speler opgeleid tot goed coach met redelijk leiderschap :grijns:
Dan zeje beter dat ge serieus veel jonkies begint op te trainen, dan ede tenminste iets gehad aan u jaar...


20 Mei 2005, 14:12
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3909
Leeftijd: 46
Ne redelijke coach met matig leiderschap, hoeveel weken trainen voor de spelers??

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


20 Mei 2005, 20:25
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst