OPC uitvalsbasis in een nieuw jasje! | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 7 berichten ] 
 OPC uitvalsbasis in een nieuw jasje! 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht OPC uitvalsbasis in een nieuw jasje!
Beste vrienden,


vorige zondag kregen de opc'ers in de container aan de ingang van de staantribune regelmatig de opmerking dat ze een beetje weggestoken zaten. Dat, met andere woorden, niemand hen zag zitten. Groot gelijk, maar dat was vooral te wijten aan een spijtige samenloop van omstandigheden. Een samenloop die vooral te wijten was een de klimatologische toestand van de atmosfeer in het Aalsterse. Inderdaad, een ganse week slecht weer geweest, waardoor de verfborstels op stal bleven.

We kunnen jullie melden dat vanavond het uur U aangebroken is en het gebied rond het stadion ferm naar "de verf" zal beginnen ruiken. Binnen enkele ogenblikken trekken enkele moedige die-hards naar de container om 'm een eerste "koesj" te geven. Vanaf zondag heeft niemand dus nog een ekskuus om er nog voorbij te lopen, lid te worden en voor een prikje een sjaal te kopen.

Om alles nog wat aantrekkelijker te maken en het clubhouse helemaal op te fleuren, zijn we nog op zoek naar items die van binnen voor een sfeer-boost kunnen zorgen. Nee, geen naakte geslachtsdelen van vrouwelijke oorsprong, het is immers nog onze bedoeling om een fraulein in ons bestuur te krijgen (dames die zich geroepen voelen, geef een gil). Maar sfeerfoto's van voetbalwedstrijden, iendracht-posters, sjaals, vlaggen, ... kortom leuke dingen.


Breng dan zondag maar mee hé.

Tot dan ...


27 Mar 2007, 15:34
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
ik peis da ik thuis nog "een" sjalleke liggen em :shock: :shock: :mrgreen:


27 Mar 2007, 15:57
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Een hangbord van +/- 1 m x 0.75 m met de EA ploeg van 1959-1960 :mrgreen:
Zoals de ploeg er toen uitzag staat iedereen er
apart met een kopfoto van enkele cm2 erop.
Ge ziet dus maw de Pié in de goal (VD meirsch)
midden de Dalton brothers (de Van Poelvoorde's)
en de Gaston (vooraan : Van Der Elst) ook Elegeert en de Fons (Lockefeer).
Wel wat afstoffen
As't eir tenminste interesseert


27 Mar 2007, 16:48

Lid geworden op: 24 Mar 2007, 21:08
Berichten: 7
ik zou ook zo het ventje van opc op de muren schilderen fzo en Eendracht Aalst zoals die letters van you'll never walk alone op de sjaal.ik heb hier nog een restje zwarte stof dus als ge daar iets mee kan doen 1.5m op 15 cm ofzo is da. nog een ideeke als er iemand goe kan graffiti spuiten fzo eendracht (da ventje met bengalen) aalst


30 Mar 2007, 17:57

Lid geworden op: 24 Mar 2007, 21:08
Berichten: 7
ik ben benieuwd :)

als er zondag nog iets moet gebeuren ik ben er al 2:30 voor de match


31 Mar 2007, 11:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
Misschien die mannen van team alosta laten komen? die maken er zoiezo iet sjiek van...

_________________
Afbeelding


31 Mar 2007, 12:50
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Vandaag nog eens een extra likje verf gegeven. Het staat nog niet op punt maar het is al beter als vorige week.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


31 Mar 2007, 18:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 7 berichten ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst