STVV-Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 STVV-Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Fillou schreef:
Bartos schreef:
Gunther schreef:
Misschien da ze iedereen zen broeksriem laten uitdoen, daarmee kunt ge ene wurgen :grijns:


Ik weet van mensen die een aantal jaren geleden naar Bologna - Anderlecht gingen dat ze dat ginder in Bologna effectief moesten doen (diene broeksriem afgeven, bedoel ik) :grijns: .



Met 'n Iendracht in Rome moest ik ook mijn broeksriem afgeven hoor. Ik zag er waarschijnlijk toen al gene simpelen uit ...
Ik denk dat gij er altijd al simpel hebt uitgezien ;)

_________________
If you never try, you'll never know


21 Nov 2007, 9:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
placietjen schreef:
Fillou schreef:
Bartos schreef:
Gunther schreef:
Misschien da ze iedereen zen broeksriem laten uitdoen, daarmee kunt ge ene wurgen :grijns:


Ik weet van mensen die een aantal jaren geleden naar Bologna - Anderlecht gingen dat ze dat ginder in Bologna effectief moesten doen (diene broeksriem afgeven, bedoel ik) :grijns: .



Met 'n Iendracht in Rome moest ik ook mijn broeksriem afgeven hoor. Ik zag er waarschijnlijk toen al gene simpelen uit ...
Ik denk dat gij er altijd al simpel hebt uitgezien ;)


howla, een persoonlijke aanval. Deze opmerking is goed voor opname in het grote wapperboek! Wees dus op uw hoede!!


21 Nov 2007, 9:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13162
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Ook hier nog eens een oproep doen aan alle supporters, supportersclubs, ...
Kom in WIT & ZWART kleuren naar Stvv !
Om het initiatief wat te ondersteunen is er dus een wedstrijd voorzien met alvast een leuke hoofdprijs ! (4 business seats voor wedstrijd E. Aalst thuis).
Dus aan alle supportersclubs die nog 5 minuten tijd hebben tijdens het opladen van hun drank en het inschrijven van hun leden ...

schmink vlug 2 wit-zwarte lijnen op dat gezicht, roep iedereen op om vlaggen, sjaals, truitjes mee te brengen en te dragen of blaas wat ballons op!
En vooral: maak hiervan een foto !
Aan mensen die anders als voor de nodige sfeerfilmpjes en foto's zorgen: zet jullie lens iets scherper dit weekend. Aan diegenen die dit anders niet doen: koop een wegwerpkodacske en FLITS de hele avond door :dans: .
De beste sfeerfoto wordt dus beloond !

_________________
If you never try, you'll never know


23 Nov 2007, 13:55
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Dec 2006, 21:00
Berichten: 760
Leeftijd: 49
Locatie: OILSJT
[quote="eendracht_aalst we zouden beter iets speciaals doen aan den ambiance
zoals een lieke met 2 verschillende vakken zingen
da lieke van iendracht oilsjt ole moet er wa meer doorkomen das gwn zalig als ge zoiets met allemaal zingt
en op stvv kan da infeite perfect
neem nu,,den ene vak zingt iendracht oilsjt ole en den andere vak ole ole zoiets,,da gaat veel beter uitkomen en die van stvv zullen ni weten wa hun overkomt,,iedereen weet dat we ons best zullen doen ma kvind toch zoiets beter,,en ook da van where iendracht oilsjt,,als nu den ene vak da zingt en dan stopt die vak en de andere doet het zelfde ma opnieuw dan gaat da denkek ook wel heel mooi uitkomen,,alleen ist thopen da iedereen meezingt natuurlijk,,en ook iets doen me onze sjaals zoals ze doen in argentinie zo zwieren en dan zou da ook wel veel mooier uitkomen en zou da wel sjiek zijn omda zo te zijn in de vakken[/quote]

Gewoon AJOINEN on den iene kant en ten den andere kant uk AJOINEN hé ;) :fluit:

_________________
Supporting Iendracht Oilsjt is ....


23 Nov 2007, 17:57

Lid geworden op: 20 Nov 2007, 15:29
Berichten: 2
Locatie: oilsjt
WALDAN schreef:
[quote="eendracht_aalst we zouden beter iets speciaals doen aan den ambiance
zoals een lieke met 2 verschillende vakken zingen
da lieke van iendracht oilsjt ole moet er wa meer doorkomen das gwn zalig als ge zoiets met allemaal zingt
en op stvv kan da infeite perfect
neem nu,,den ene vak zingt iendracht oilsjt ole en den andere vak ole ole zoiets,,da gaat veel beter uitkomen en die van stvv zullen ni weten wa hun overkomt,,iedereen weet dat we ons best zullen doen ma kvind toch zoiets beter,,en ook da van where iendracht oilsjt,,als nu den ene vak da zingt en dan stopt die vak en de andere doet het zelfde ma opnieuw dan gaat da denkek ook wel heel mooi uitkomen,,alleen ist thopen da iedereen meezingt natuurlijk,,en ook iets doen me onze sjaals zoals ze doen in argentinie zo zwieren en dan zou da ook wel veel mooier uitkomen en zou da wel sjiek zijn omda zo te zijn in de vakken


Gewoon AJOINEN on den iene kant en ten den andere kant uk AJOINEN hé ;) :fluit:[/quote]

awel ja da lieke kunt ge ook doen aja
mor waar ik zit zalt moeilijk gaan vrees ik :(
kzit in vak b,,en we zijn zowiezo met 3 da willen zingen moja de rest vant vak zal spijtig genoeg ni willen meedoen :(
ma zijt er zeker van der word gezongen aja

_________________
iendracht oilsjt es de ploeg van men ert aja


23 Nov 2007, 18:24
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 95 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst