OPC-newsflash | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3
 OPC-newsflash 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht OPC-newsflash
Vrienden en vijanden van OPC, even een kort nieuwsberichtje. Zondag zullen jullie zien dat nog weinig veranderd is aan de container aan de ingang van de staantribune. Helaas, driewerf helaas, maar het is er nog niet van gekomen om alles daar klaar te zetten voor de grote lanceringsactie van deze nieuwe jaargang. Ook de actie in de tribune heeft organisatorisch nog wat werk en wordt één of twee matchen uitgesteld.

Voor alle zekerheid, we zijn heel wakker, alive and kicking (niet letterlijk), maar geef ons nog een heel klein beetje respijt om alles goed te regelen. We houden niet van half werk en willen alles klaar hebben zoals het hoort. Hoe dat in zijn werk gaat, zien jullie ingetwijfeld één van de volgende weken in ons aller Pierre Cornelisstadion.


Tot dan. En intussen: vol gas en op een positieve (!) manier achter onze fantastische club!


21 Sep 2007, 16:51
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2862
Locatie: Erembodegem aan den denjer
goi geeft zekers oek les in t nederlands. A zekken
schoein woerden da'k ier lees


21 Sep 2007, 17:18
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
jowwan schreef:
goi geeft zekers oek les in t nederlands. A zekken
schoein woerden da'k ier lees

het maakt het direct aangenamer om te lezen.
Als je dat vergelijkt met hoe sommigen hier de letters op een hoop gooien...


22 Sep 2007, 11:12
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 43
JUST !!! :grijns:

_________________
Broer van ja


22 Sep 2007, 11:52
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
jowwan schreef:
goi geeft zekers oek les in t nederlands. A zekken
schoein woerden da'k ier lees


Most ek ik van leiven schoelmiejster willen werren emmen, ik peis da ze tein van oit 't klein en 't groeit kolleizje tesaumen zollen klacht ingediendj emmen bé de schoelmiejstersbond ;-) Ik was iets te veil ne model-liejrling om zelf les te kennen geiven. Et zol 't zelfde zén da Mark Dutroux e kinjer-opvang-sentrum begintj, of nog noiger, ne supporter van denjer een sfeirgroepeirink start ...


22 Sep 2007, 13:21
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Fillou schreef:
jowwan schreef:
goi geeft zekers oek les in t nederlands. A zekken
schoein woerden da'k ier lees


Most ek ik van leiven schoelmiejster willen werren emmen, ik peis da ze tein van oit 't klein en 't groeit kolleizje tesaumen zollen klacht ingediendj emmen bé de schoelmiejstersbond ;-) Ik was iets te veil ne model-liejrling om zelf les te kennen geiven. Et zol 't zelfde zén da Mark Dutroux e kinjer-opvang-sentrum begintj, of nog noiger, ne supporter van denjer een sfeirgroepeirink start ...


De mensjen zeggen alliejn mor dache goe bezeg zetj, jongen. De Jowwan zelf kaan soms nog iet on zen voltooide deelwoerden doeng, ni atted even goe vervoegT, mor ik em niet gezeiD :fluit:

Wer megen toch insj lachen hein. Btw, Fillie, komde stoemp eiten?

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


22 Sep 2007, 18:53
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
'k em ek ik toch ni kontroor gereageird hein?


Doe je geir iet mé stoemp? Awei, da's na 't iejste da'k door van oeir sé! Ik moen nog zieng. Da moet ier allemool een betjen in de planning kennen gestoeken werren hein ..


23 Sep 2007, 13:35
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Fillou schreef:
'k em ek ik toch ni kontroor gereageird hein?


Doe je geir iet mé stoemp? Awei, da's na 't iejste da'k door van oeir sé! Ik moen nog zieng. Da moet ier allemool een betjen in de planning kennen gestoeken werren hein ..


Kzal a ewa-d'-helpen. De zooterdag es't voebaal en moenek zelf zieng dak nen accuten diarree kroig om mee te kennen rollen. De zondag keije kommen met vrouw en kind: er zen ver de klantjes oeik kinjerportiekes verzieng. Begintj na weir giejn oitvluchten te zoeken hein braveken:-). Graag enige uitleg bij de vervoeging van het zwakke Oilsjterse werkwoerd "kennen": wanneer werd da "kinnen"?

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


24 Sep 2007, 13:17
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
wheel's armée schreef:
Fillou schreef:
'k em ek ik toch ni kontroor gereageird hein?


Doe je geir iet mé stoemp? Awei, da's na 't iejste da'k door van oeir sé! Ik moen nog zieng. Da moet ier allemool een betjen in de planning kennen gestoeken werren hein ..


Kzal a ewa-d'-helpen. De zooterdag es't voebaal en moenek zelf zieng dak nen accuten diarree kroig om mee te kennen rollen. De zondag keije kommen met vrouw en kind: er zen ver de klantjes oeik kinjerportiekes verzieng. Begintj na weir giejn oitvluchten te zoeken hein braveken:-). Graag enige uitleg bij de vervoeging van het zwakke Oilsjterse werkwoerd "kennen": wanneer werd da "kinnen"?


zooterdag moen ek in elk geval zelf goon frinketten. Ver zondag moen ek nog nen oitvlicht zoeken. Weir stoon naa ne miejr neivest eir in d'hallen, dus in foite ...


24 Sep 2007, 13:41
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
in foite...wetje goi evengoed as ondergetiejkenden dat als ge ne kandidoot etj die - ver den derde kiejr ten nog- geire prinsj zol werren in 2009, dat het wel isj hiejl belangrek zol kenne zen om de groeite groepen achter anne kandidoot te emmen. Steltj a veern dat da ni het geval zol zen, tein eje geir volgens moi e groeit probleim ;) Ge verstojet toch hein of moenek een tiejkeningske mauken messchieng:-D

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


24 Sep 2007, 13:58
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
wheel's armée schreef:
in foite...wetje goi evengoed as ondergetiejkenden dat als ge ne kandidoot etj die - ver den derde kiejr ten nog- geire prinsj zol werren in 2009, dat het wel isj hiejl belangrek zol kenne zen om de groeite groepen achter anne kandidoot te emmen. Steltj a veern dat da ni het geval zol zen, tein eje geir volgens moi e groeit probleim ;) Ge verstojet toch hein of moenek een tiejkeningske mauken messchieng:-D


der es nog giejne kandedoot, dus werd er oon kampanje voeren nog ni gepeisd. En de persoein woor da ge't oever etj, eit oitgereikerd zjust gelek as ek ik, 't gedacht dat er iets te gemakkelék van oitgegoon werd dat die kandedooten azoei mor oeveraal moeten zen. Op elk baal, op elk eitfestoin, op elke bakschieting ... en door zitj ieveranst iet da ni een klopt.

Mor weir woiken af.


24 Sep 2007, 14:08
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
wheel's armée schreef:
in foite...wetje goi evengoed as ondergetiejkenden dat als ge ne kandidoot etj die - ver den derde kiejr ten nog- geire prinsj zol werren in 2009, dat het wel isj hiejl belangrek zol kenne zen om de groeite groepen achter anne kandidoot te emmen. Steltj a veern dat da ni het geval zol zen, tein eje geir volgens moi e groeit probleim ;) Ge verstojet toch hein of moenek een tiejkeningske mauken messchieng:-D


der es nog giejne kandedoot, dus werd er oon kampanje voeren nog ni gepeisd. En de persoein woor da ge't oever etj, eit oitgereikerd zjust gelek as ek ik, 't gedacht dat er iets te gemakkelék van oitgegoon werd dat die kandedooten azoei mor oeveraal moeten zen. Op elk baal, op elk eitfestoin, op elke bakschieting ... en door zitj ieveranst iet da ni een klopt.

Mor weir woiken af.


24 Sep 2007, 14:08
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
't Was mor om te zjieveren hein braven. Btw, ik ben oeik ni iederiejn hein. Al insj oan gepeist hoeveel stemmen dagge kentj holen azek mij in het koesjken ne maillot oan doeng van anne kandidoot. Betjen kompasje opwekken kaan zeer nuttig zen: :oops: :oops: :oops:

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


24 Sep 2007, 14:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7539
Leeftijd: 35
isda zaterdag te helpen? want khoor da iejust, ma kem da ier toch nerges zie staan :huh:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


27 Sep 2007, 15:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
inderdaad. Mariner en Bomber zouden voormiddag doen en Tom en ik in de namiddag.

Misschien nog wat volk voor zondag ook??? :fluit:


27 Sep 2007, 15:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst