Lid worden! NU! - the sequel... | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2
 Lid worden! NU! - the sequel... 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Lid worden! NU! - the sequel...
Vrienden en vijanden van de Onion Party Crew, het is nog niet te laat om in te schrijven. Meer nog, 't is 't moment om het te doen.

Uitleggen waarom is heel simpel. Je steunt er onze sfeergroepering mee en zorgt er op die manier voor dat de ambiance bij matchen van 'n Iendracht nóg geweldiger wordt. Jouw vijf euro geven niet alleen de mensen die er hun schouders onder zetten en duidelijk teken van waardering, je helpt ook de kas te vullen zodat knappe, originele, indrukwekkende dingen kunnen uitgedacht en uitgevoerd worden.

Maar er is meer. Als alles volgens plan verloopt hebben we een nieuw merchandise-item klaarliggen. Bescheiden als we zijn, kunnen we jullie nu al op het hart drukken dat het een fantastische casual sweater is. Een voorbeeldje kunnen we nog niet laten zien, maar "zien is kopen" zoals dat heet.

Zondag allen op post, mét een wapperend vijf euro-biljet om ons te helpen 'n Iendracht nog groter te maken dan het al is.


31 Okt 2007, 14:01
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: Lid worden! NU! - the sequel...
Fillou schreef:
Vrienden en vijanden van de Onion Party Crew, het is nog niet te laat om in te schrijven. Meer nog, 't is 't moment om het te doen.

Uitleggen waarom is heel simpel. Je steunt er onze sfeergroepering mee en zorgt er op die manier voor dat de ambiance bij matchen van 'n Iendracht nóg geweldiger wordt. Jouw vijf euro geven niet alleen de mensen die er hun schouders onder zetten en duidelijk teken van waardering, je helpt ook de kas te vullen zodat knappe, originele, indrukwekkende dingen kunnen uitgedacht en uitgevoerd worden.

Maar er is meer. Als alles volgens plan verloopt hebben we een nieuw merchandise-item klaarliggen. Bescheiden als we zijn, kunnen we jullie nu al op het hart drukken dat het een fantastische casual sweater is. Een voorbeeldje kunnen we nog niet laten zien, maar "zien is kopen" zoals dat heet.

Zondag allen op post, mét een wapperend vijf euro-biljet om ons te helpen 'n Iendracht nog groter te maken dan het al is.


ik zal iedereen van ons supportersclub er alleszins nog eens over informeren

_________________
www.spionkoplede.com


31 Okt 2007, 15:10
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
een heel klein beetje geweld gebruiken om wat extra druk op de ketel te zetten, mag eventueel wel.


31 Okt 2007, 18:29
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
Ik blijf er op hameren dat jullie steun nodig is ten einde OPC een lang leven te geven.
Akkoord als er zijn die niet actief willen deelnemen aan onze acties, maar het zou dan wel al een steun zijn als er een OPC-lidkaart wordt gekocht!! Wij doen ons best er terug de bruisende sfeer in te brengen want ook spelers spreken er goed over.
Loop onze OPC-container niet meer blindelings voorbij.


05 Nov 2007, 15:32
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2007, 16:20
Berichten: 207
Leeftijd: 31
Locatie: Dendermonde
WLM: yeroen_callebaut@msn.com
Kga mij bij de volgende thuismatch direct een lidkaart kopen :dans:

_________________
Veni, Vidi, Vici ..


05 Nov 2007, 16:20
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8619
Leeftijd: 57
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
tingel schreef:
Ik blijf er op hameren dat jullie steun nodig is ten einde OPC een lang leven te geven.
Akkoord als er zijn die niet actief willen deelnemen aan onze acties, maar het zou dan wel al een steun zijn als er een OPC-lidkaart wordt gekocht!! Wij doen ons best er terug de bruisende sfeer in te brengen want ook spelers spreken er goed over.
Loop onze OPC-container niet meer blindelings voorbij.


Er zijn er hier die liever commentaar geven als ze een hoekschop missen omdat er iemand met een vlag staat te zwaaien,verder zitten ze te zagen wanneer er een actie van OPC komt.
Hoe is het in godsnaam mogelijk :dom: alle leden van dit Forum zouden ze moeten verplichten om lid te zijn van OPC.
Dus bende olifanten laat u niet kennen en geef 5€ aan de mensen die zich inzetten om een geweldige sfeer te crieeren waar iedere supporter van droomt.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


05 Nov 2007, 17:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bomberken, ge weet dak ni tot in de container geraak met die steentjes, dus kom mij mijn kaart brengen en uw vijf euro is van u

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


05 Nov 2007, 18:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7537
Leeftijd: 35
zo'n mooie actie op poten gezet en dan nugabolleken ervoor terug krijgen! er waren amper mensen te vinden die een vlag wouden vasthouden :dom: (ik had geen vlag vast maar vertrok wel met de grote vlag naar beneje...)

tijdes de match ook, zo weinig mensen die meededen!? wa een verschil t.o.v. wetteren :shock:

doe die drank onderweg naar verplaatsingen dan zoveel aan de sfeer? :fluit: dan kan ik ni anders dan zeggen: ik kijk uit naar de verplaatsing naar virton! :engel:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


05 Nov 2007, 20:16
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Hey mannekes,

Ik heb op mijne zolder hier nog 2 van die NIKE-vlaggen liggen. Ik zal die 2 vlaggen (indien gewenst) aanstaande zaterdag meebrengen en 1 van die 2 mag het OPC hebben.

Koen


05 Nov 2007, 20:30
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7466
Leeftijd: 35
Ajuin schreef:
Hey mannekes,

Ik heb op mijne zolder hier nog 2 van die NIKE-vlaggen liggen. Ik zal die 2 vlaggen (indien gewenst) aanstaande zaterdag meebrengen en 1 van die 2 mag het OPC hebben.

Koen


Perfect ! Willen jullie aanstaande zaterdag zoals vorig jaar nog eens rondgaan op jullie bus om onze nieuwe lidkaarten van OPC te verkopen ?!


05 Nov 2007, 20:32
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Jeroen schreef:
Ajuin schreef:
Hey mannekes,

Ik heb op mijne zolder hier nog 2 van die NIKE-vlaggen liggen. Ik zal die 2 vlaggen (indien gewenst) aanstaande zaterdag meebrengen en 1 van die 2 mag het OPC hebben.

Koen


Perfect ! Willen jullie aanstaande zaterdag zoals vorig jaar nog eens rondgaan op jullie bus om onze nieuwe lidkaarten van OPC te verkopen ?!


We zullen dat zaterdag inderdaad doen. Zo kunnen we ook aantonen wat wij als supportersclub achter de initiatieven van het OPC staan.


05 Nov 2007, 20:40
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Ajuin schreef:
Jeroen schreef:
Ajuin schreef:
Hey mannekes,

Ik heb op mijne zolder hier nog 2 van die NIKE-vlaggen liggen. Ik zal die 2 vlaggen (indien gewenst) aanstaande zaterdag meebrengen en 1 van die 2 mag het OPC hebben.

Koen


Perfect ! Willen jullie aanstaande zaterdag zoals vorig jaar nog eens rondgaan op jullie bus om onze nieuwe lidkaarten van OPC te verkopen ?!


We zullen dat zaterdag inderdaad doen. Zo kunnen we ook aantonen wat wij als supportersclub achter de initiatieven van het OPC staan.


:Worship:

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


05 Nov 2007, 20:59
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Jul 2007, 16:20
Berichten: 207
Leeftijd: 31
Locatie: Dendermonde
WLM: yeroen_callebaut@msn.com
Ik koop er zeker een op den bus !! :dans:

_________________
Veni, Vidi, Vici ..


05 Nov 2007, 21:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
Bedankt!!!

Enkel op deze manier kunnen we veel reliseren.

Enkel met jullie steun kan zoiets gebeuren.


05 Nov 2007, 21:08
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bakkie schreef:
tingel schreef:
Ik blijf er op hameren dat jullie steun nodig is ten einde OPC een lang leven te geven.
Akkoord als er zijn die niet actief willen deelnemen aan onze acties, maar het zou dan wel al een steun zijn als er een OPC-lidkaart wordt gekocht!! Wij doen ons best er terug de bruisende sfeer in te brengen want ook spelers spreken er goed over.
Loop onze OPC-container niet meer blindelings voorbij.


Er zijn er hier die liever commentaar geven als ze een hoekschop missen omdat er iemand met een vlag staat te zwaaien,verder zitten ze te zagen wanneer er een actie van OPC komt.
Hoe is het in godsnaam mogelijk :dom: alle leden van dit Forum zouden ze moeten verplichten om lid te zijn van OPC.
Dus bende olifanten laat u niet kennen en geef 5€ aan de mensen die zich inzetten om een geweldige sfeer te crieeren waar iedere supporter van droomt.


Ok, ik heb veel sympathie voor den Eendracht, maar dat is er nu toch wa over :-D

_________________
Afbeelding


06 Nov 2007, 19:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Forum gesloten  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina 1 2


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst