dump - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 203 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 dump 
Auteur Bericht
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: dump
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Volgens mijn bescheiden mening is dat toch wel degelijk Filip Groessens.


Dan toch? Ik dacht al dat Groessens het seizoen in de A-kern begon, maar De Craene pas halfweg in de A-kern kwam. Bovendien zat ik de voorbije zomer nog aan tafel bij Groessens en vond ik hem er toch wel heel sterk op gelijken.


Ik durf zelfs meer zeggen, ik ben er 120% zeker van aangezien het ne goeie maat is van mij :-) . Ik zal hem de foto is voorleggen vandenavond.

_________________
Afbeelding


08 Jan 2008, 19:56
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 04 Dec 2005, 18:17
Berichten: 691
Leeftijd: 42
Locatie: Aalst
Bericht Re: dump
Sven KSK Opwijk schreef:
Bartos schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Volgens mijn bescheiden mening is dat toch wel degelijk Filip Groessens.


Dan toch? Ik dacht al dat Groessens het seizoen in de A-kern begon, maar De Craene pas halfweg in de A-kern kwam. Bovendien zat ik de voorbije zomer nog aan tafel bij Groessens en vond ik hem er toch wel heel sterk op gelijken.


Ik durf zelfs meer zeggen, ik ben er 120% zeker van aangezien het ne goeie maat is van mij :-) . Ik zal hem de foto is voorleggen vandenavond.

Het stond in elk geval wel zo onder de foto. Dan hebben ze bij EA zelf een fout gemaakt toen.


08 Jan 2008, 20:26
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: dump
awel ja... daar zegt ge het :D
Eigenlijk staan er daar wel veel op die ik echt niet meer kon,

maar hoeveel matchen zouden:

Nijs, Schaukens, Neyens, Groessens, Van Boxstael meegedaan hebben ?

Das gelijk vorig jaar den Van Dijck...

_________________
If you never try, you'll never know


08 Jan 2008, 20:36
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: uitgebreide informatie
eintracht frankfurt schreef:
roeckie schreef:
placietjen schreef:
we gingen zeker over dat jaar ;) die scan van casual komt uit de vloek van blavier en boven de foto stond: Eendracht Aalst terug naar 1ste klasse, dus het kan niet anders dan van dat jaar zijn ;)

of er staat een fout op off. website, of vloek van blavier heeft een fout... maar dat zal alle 2 willen lukken peisk.


Wim Moyson is de kozijn van mijn moeder, ik zal het hem anders is vragen als ek em is zie...


maar mijn bestekes, jullie moeten nikske vragen. Die foto met Arzoni als sponsor dateert van 1987-1988, met Urzua, Zakkas, Peter Cooman. Die mannen speelden niet meer bij ons in 1990-1991 en toen was Duvel onze hoofdsponsor als ik het me goed herinner. Bovendien waren onze truitjes verticaal zwart-wit gestreept.

En nogmaals : in 87-88 verloren we de eindronde tegen Lierse. In '91 promoveerden met Fazekas, maar ZONDER Urzua, Zakkas, en Cooman na 30 jaar weer naar eerste klasse, en toen kwam ook dat boek "De vloek van Blavier" uit. Bovendien, waar zien jullie op die foto Mandiangu, Kanu, Eeckhout, Godtbil, Droeven, De Schrijver die toen deel uitmaakten van het fanionelftal, met Schippers toen al als reserve keeper??
Ik zal binnen 2 weken de ploegfoto van het promotiejaar 90-91 inscannen en posten, OK?

Nog meer details gewenst? SALVADOR, help mij hier ne keer. Gij zijt ook nog ene die nog langer als ik naar den Iendracht ga kijken.

En als er hier nu nog ene twijfelt aan mijn uitleg : :boks: :boks: :boks:
:D


klopt, want heb ergens gelezen dat die toen 10kg verloor in het tussenseizoen voor dat het seizoen in eerste begon. kwam van herentals dacht ik


08 Jan 2008, 21:12
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: uitgebreide informatie
Mariner schreef:
eintracht frankfurt schreef:
nee, Van Coillie speelde bij ons in 93-94 toen we opnieuw promoveerden, maar hij is niet met ons mee naar eerste klasse gegaan. (ik denk terug naar Beerschot, maar ben niet zeker)


goe mis toch :oops: kwas nog wa te jong preceis om 't nog goe te weten. sta mij ook voor dat dienen weer naar beerschot is gegaan


ik denk dat em naar lokeren is gegaan, of dat hij van lokeren kwam, maar minstens toch één van de twee


08 Jan 2008, 21:17
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: uitgebreide informatie
placietjen schreef:
Mariner bedoelde dat hij zelf goed mis zat denk ik... als je de rest van de zin leest.


ah, allez dan ;)
sorry Mariner :worship:

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


08 Jan 2008, 23:07
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: dump
Bartos schreef:
kd'ke schreef:
Ploegfoto van 2001-2002:

Afbeelding


Degene die ik herken:

bovenste rij: Marcos Lucas, Kristof De Saedeleer, Georges Arts, David Van Hoyweghen, Kristof Kestens, Patrick Dimbala, Steven Hillaerts, Bram Vermeulen (denk ik)
middenste rij: ?, Karim Bridji, Koen Persoons, Koen Van Der Heyden, Kaydar Seydi, Vladan Kujovic, Damir Stojak, Yannick Vervalle, Abdallah Cherji, Gideon Imagbudu, ?
onderste rij: Kris Ottoy, Karel Verhulst, Rene Klomp, Manu Ferrera, Willy Quipor, Bjorn De Wilde, Dejan Mrvaljevic, Rade Mojovic

Raar, maar Tim Aelbrecht blijkt op deze foto te ontbreken.


09 Jan 2008, 1:06
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: dump
elfahem schreef:
Bartos schreef:
kd'ke schreef:
Ploegfoto van 2001-2002:

Afbeelding


Degene die ik herken:

bovenste rij: Marcos Lucas, Kristof De Saedeleer, Georges Arts, David Van Hoyweghen, Kristof Kestens, Patrick Dimbala, Steven Hillaerts, Bram Vermeulen (denk ik)
middenste rij: ?, Karim Bridji, Koen Persoons, Koen Van Der Heyden, Kaydar Seydi, Vladan Kujovic, Damir Stojak, Yannick Vervalle, Abdallah Cherji, Gideon Imagbudu, ?
onderste rij: Kris Ottoy, Karel Verhulst, Rene Klomp, Manu Ferrera, Willy Quipor, Bjorn De Wilde, Dejan Mrvaljevic, Rade Mojovic

Raar, maar Tim Aelbrecht blijkt op deze foto te ontbreken.


Steven Hillaerts :? ? Hoe is diene dan, enkele seizoenen na zijn vertrek bij ons, op de ploegfoto geraakt :wow: ?


09 Jan 2008, 1:08
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: dump
Blijkbaar zat Hilaerts een seizoen eerder bij ons en hij vertrok toen al heel vroeg ook.


09 Jan 2008, 1:10
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: dump
En toch is dat Hillaerts. Uitgeleend in het seizoen 2000-2001, teruggekeerd na afloop van dat seizoen, efkes op de foto gestaan en dan nog voor de competitie 2001-2002 begon vertrokken? Zo iets misschien?
De laatsten op de tweede rij is Vermeire (kinesist).


09 Jan 2008, 1:27
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: dump
elfahem schreef:
En toch is dat Hillaerts. Uitgeleend in het seizoen 2000-2001, teruggekeerd na afloop van dat seizoen, efkes op de foto gestaan en dan nog voor de competitie 2001-2002 begon vertrokken? Zo iets misschien?
De laatsten op de tweede rij is Vermeire (kinesist).


Ah ok, ik wist dat hij dat seizoen alleszins nooit voor ons gespeeld heeft, daarmee dat ik het raar vond dat hij daar nog bijstond.


09 Jan 2008, 1:30
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: dump
Bartos schreef:
elfahem schreef:
En toch is dat Hillaerts. Uitgeleend in het seizoen 2000-2001, teruggekeerd na afloop van dat seizoen, efkes op de foto gestaan en dan nog voor de competitie 2001-2002 begon vertrokken? Zo iets misschien?
De laatsten op de tweede rij is Vermeire (kinesist).


Ah ok, ik wist dat hij dat seizoen alleszins nooit voor ons gespeeld heeft, daarmee dat ik het raar vond dat hij daar nog bijstond.


't Is maar gissen dat ik doe, maar dat lijkt me de enige logische verklaring ...


09 Jan 2008, 1:33
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: uitgebreide informatie
eintracht frankfurt schreef:
placietjen schreef:
Mariner bedoelde dat hij zelf goed mis zat denk ik... als je de rest van de zin leest.


ah, allez dan ;)
sorry Mariner :worship:


das niks man, ik had het alleszins op mijzelf

_________________
www.spionkoplede.com


09 Jan 2008, 10:12
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: uitgebreide informatie
placietjen schreef:
1989-1990

Afbeelding


Bovenaan: Van Hauwermeiren (kiné), De Lathauwer, Droeven, Kanu, Wittebole, Eeckhout, Chunga, Mandiangu
2de rij: Everaert (Hulptrainer), De Brucker, De Wolf, De Maere, Deryck, Blanckaert, Van De Keere, Van Wilderode, afgevaardigde
Onderste rij: Mariman, De Schrijver, Lozano, Van Maldegem (trainer), Limpens, Verheyden, De Waegeneer

Bocandé vervoledigde deze ploegfoto, hij geef ook aan dat het over Kanu gaat en niet Kingambo ?

_________________
If you never try, you'll never know


09 Jan 2008, 22:09
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: uitgebreide informatie
placietjen schreef:
placietjen schreef:
1989-1990

Afbeelding


Bovenaan: Van Hauwermeiren (kiné), De Lathauwer, Droeven, Kanu, Wittebole, Eeckhout, Chunga, Mandiangu
2de rij: Everaert (Hulptrainer), De Brucker, De Wolf, De Maere, Deryck, Blanckaert, Van De Keere, Van Wilderode, afgevaardigde
Onderste rij: Mariman, De Schrijver, Lozano, Van Maldegem (trainer), Limpens, Verheyden, De Waegeneer

Bocandé vervoledigde deze ploegfoto, hij geef ook aan dat het over Kanu gaat en niet Kingambo ?


dacht ook dat het om kanu ging


09 Jan 2008, 22:10
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 203 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst