Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe - Pagina 20 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 24
 Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Ik vraag mij toch af hoe het komt dat ploegen zoals Woluwe,waar hoop en al 500 man naar komt kijken,zulke goeie spelers kan aantrekken en blijven betalen!!!
Want laten we eerlijk zijn het stuk voor stuk technisch en sterke spelers hoor.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


15 Mei 2008, 18:52
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Ik vraag mij toch af hoe het komt dat ploegen zoals Woluwe,waar hoop en al 500 man naar komt kijken,zulke goeie spelers kan aantrekken en blijven betalen!!!
Want laten we eerlijk zijn het stuk voor stuk technisch en sterke spelers hoor.


Hebben een samenwerkingsakkoord met Sheffield United (vorig seizoen nog Premier League en geen arm clubke) die hier een pak spelers stallen omdat ze nog niet speelgerechtigd zijn in Engeland. Waarschijnlijk zal een deel van de loonkost (zoniet volledig) wel door Sheffield worden gedragen... En dat scheelt natuurlijk... Wat me wel opvalt is dat de ploeg wel een totale metamorfose heeft ondergaan tov onze laatste passage in derde, toen Woluwe toch helemaal niet zo sterk was... Maar ja, tijden kunnen veranderen... kijk maar naar ons... We zijn ook een pak sterker dan toen...


15 Mei 2008, 19:07
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Jan schreef:
Echt waar genoten van de match en twas een supersfeer. Nen dikke chapeau voor de mannen (en vrouwen ;) ) van het OPC. Hoeveel vlaggen waren er eigenlijk?De eerste helft was niet echt goed van ons, maar de tweede helft gaan alle remmen los en kon Woluwe gewoon niet volgen. Eén keer kwamen ze dan toch nog door en daar maakt Dessaer dan die penaltyfout. Het was zeker noodzakelijk die speler te pakken. En dan die redding van Lieven. Heel mooi om zien en nog mooier om zien was zijn reactie na het stoppen van de penalty. Het was zijn revanche op alle kritiek die hij al gekregen heeft. Perfecte match van hem gisteren (y). Ben echt blij voor hem.

Nu zaterdag naar Woluwe. Tzal niet gemakelijk zijn maar we staan er beter voor dan Woluwe en daaraan moeten we ons optrekken. Komaan Iendracht! :EA:

ongeveer 600 kleine(300 wit en 300 zwart ongeveer) en ten 10 grote geblokte vlaggen

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


15 Mei 2008, 19:16
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Jan 2008, 11:09
Berichten: 816
Leeftijd: 44
Locatie: Wieze
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Misschien hebben die mannen, net zoals Péruwelz, een steenrijke voorzitter.
Geen supporters, geen deftig stadion en toch een sterke en ambitieuze ploeg bezitten.


15 Mei 2008, 19:18
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
ALS we zouden doorgaan en okapi ook, gaan ze die match toch verleggen naar woensdag ? EA strijdt voor een plaats id finale en okapi ook, tzou te zot zijn om da tesamen te leggen ...


15 Mei 2008, 19:27
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
heel wat over mij gekregen gisteren toen de veirman die pinanti pakte. :D ( :fuck: fillou/coomaan), bedankt ver de steen Frans en El Fahem

heel goeie wedstrijd van lieven, en 1-0 of 1-1 is een wereld van verschil. Troch, lord en arnold samenspel was prima.

waarom dessaer geen rood krijgt was mij wel een raadsel. en azo nen teppen van ne arbiter, geen enkele zware fout gebeurd en toch 7 gele kaarten.

hopelijk is zijn broer ewa beter...


15 Mei 2008, 19:34
Knaap
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Mar 2008, 11:14
Berichten: 72
Leeftijd: 31
Website: http://nl.netlog.com/EvyInTheHouse_
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
De wedstrijd was fenomenaal :EA: !
OPC een dikke pluim vo jullie want het was prachtig :worship: !
Weir stonde weeral als 12ste man achter de beste ploeg en das gwn geweldig (y) !
Hopelijk kunne we zo de finale spele en gaat er op elke wedstrijd zoveel volk zijn :EA: :banana: !!
Laten we hopen !!!
IENDRACHT NOR TWEEDE !!!!

_________________
IENDRACHT TILL I DIE !!


15 Mei 2008, 19:48
Duivelke
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Dec 2007, 15:10
Berichten: 32
Leeftijd: 33
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
OPC, twas een één groot fistjen! MERCI! :worship: :EA:

En hopelijk komen der nog enkele fistjes bij de volgende weken ...

_________________
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


15 Mei 2008, 20:10
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Verbechio schreef:
Ik dacht gelezen te hebben dat Namen moet zakken omdat ze geen licentie hebben (wouden dat charter niet tekenen) en daardoor niet mogen meedoen aan de eindronde. Zij willen wel persé meedoen en zouden zelfs overwegen de eindrondes via rechtbanken te laten stilleggen. Kweet nu ni of hun beroep al behandeld is.
Ik vraag mij af of iemand de soep nog kan volgen? Tis in alle reeksen wel iets.


Namen heeft vandaag in beroep hun licentie toegewezen gekregen dus ze mogen eindronde spelen en moeten niet rechtstreeks zakken.


15 Mei 2008, 20:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Lieven vandaag aan de lijn gehad en hij zei dat het 1e "ajuinenlied" (of hoe moet ik het noemen :lol: )van de avond werkelijk voor een gigantische boost zorgde...
In de zittribune keek iedereen naar elkaar en naar het kippenvel op de armen!! Subliem...

_________________
Broer van ja


15 Mei 2008, 20:24
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
nieven ajoin schreef:
Lieven vandaag aan de lijn gehad en hij zei dat het 1e "ajuinenlied" (of hoe moet ik het noemen :lol: )van de avond werkelijk voor een gigantische boost zorgde...
In de zittribune keek iedereen naar elkaar en naar het kippenvel op de armen!! Subliem...


In de staantribune keek iedereen naar elkaar met pijn in de oren en keel :D

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


15 Mei 2008, 20:26
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Daarjuist de beelden gezien op TV Oost en rood voor Dessaer zou maar al te belachelijk geweest zijn, want het was helemaal geen penalty. Op de beelden is dus werkelijk niets te zien (ze spraken over wat licht trekken zelfs dat zie ik er niet op). Voor de rest zijn ze ook weer goed bezig bij TV Oost: geen enkel beeld van de supporters of de actie.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


15 Mei 2008, 20:30
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Als je genoegen neemt met een kleine resolutie, beelden tv-oost


15 Mei 2008, 20:36
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
nieven ajoin schreef:
Lieven vandaag aan de lijn gehad en hij zei dat het 1e "ajuinenlied" (of hoe moet ik het noemen :lol: )van de avond werkelijk voor een gigantische boost zorgde...
In de zittribune keek iedereen naar elkaar en naar het kippenvel op de armen!! Subliem...


juist, zat ook nog eens neer, met mijn pa deze keer. De ambiance was formidabel !!! Zelfs op de zittribune werd er duchtig meegezongen en -geklapt.

De eerste helft was slecht, Lord was nergens, maar de 2de helft, amai wat een ommekeer. Wat een doelpunt al niet kan doen; nadien was Lord gewoon subliem, Troch verdeelde en heerste, Arnold was weer een rots in de branding, Lieven was foutloos, de kritiek op Spotbeen begrijp ik niet goed, want speelde een degelijke match, verdediging speelde wat meer naar achter en presteerde sterk.
Woluwe was technisch wel superieur en vooral in de eerste helft ook fysisch (Aalst won GEEN enkel kopduel !!!). Het probleem van Woluwe is echter dat ze geen echte ploeg hebben, maar enkel teren op de flitsen van sommige (steengoeie) spelers.
Voor mij zat er een gefrustreerde Woluwesupporter, die zei dat Rinaldi enkel zo bij momenten speelt (als de match belangrijk is). Toen ik hem vroeg waarom Rinaldi niet vooraan speelt, vertelde hij me dat de trainer altijd met dezelfde basiself speelt, maar bijna elke week de spelers op andere posities zet (!!!???). Ik bedank hierbij de trainer, want Rinaldi vanaf het begin vooraan, en we hadden zeker een doelpunt geslikt.
Anyway, het is wel duidelijk dat het bij Woluwe ook niet 100% snor zit. Maar aan de rust had ik al voorspeld dat we wel wat geluk gaan nodig hebben om ze uit te schakelen... bal op de paal, penalty gemlst... voor hetzelfde geld was het al zo goed als voorbij.

We zullen zaterdag onze borst nat mogen maken, maar een doelpuntje zie ik ons wel scoren, en dan moet Woluwe al 3x aan de bak... Toch nog maar eens bewezen dat Aalst een echte eindrondetraditie heeft.

Bon, zaterdag allen op post en 90 minuten afzien :D

Gruesse und bis Samstag

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


15 Mei 2008, 20:39
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Eindronde: Eendracht Aalst - WS Woluwe
Pai schreef:
Als je genoegen neemt met een kleine resolutie, beelden tv-oost


Ze laten niet alleen van de supporters weinig of niets zien, ook de eerste helft was blijkbaar niet belangrijk genoeg ...

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


15 Mei 2008, 20:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 349 berichten ]  Ga naar pagina 1 18 19 20 21 22 24


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst