Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 38
 Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Gijzegem Vaneigest schreef:
Beelden van Wezet - Racing trouwens te vinden op de site van Racing Mechelen, daar dus wel een mooi vak om sfeer te maken...
Voor de rest lijkt Wezet me zeker te pakken als je die beelden ziet... :EA:


Waar ziet gij die beelden? :?

't Is nog vroeg en ik vin ze ni :(


18 Mei 2008, 10:43
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Volgens het web van Wezet is hun volgende match tegen ons " samedi 22 mai à 19 h "
Daar zijn ze nu toch helemaal "gaga". ge kunt nu efkens mis zijn maar zo iets !!!!


18 Mei 2008, 10:50
Junior

Lid geworden op: 04 Dec 2007, 20:36
Berichten: 260
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Precies of ze hebben het hier al gelezen , maar ze hebben het nu veranderd in
"jeudi 22 mai à 19 h "


18 Mei 2008, 10:56
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Gijzegem Vaneigest schreef:
Beelden van Wezet - Racing trouwens te vinden op de site van Racing Mechelen, daar dus wel een mooi vak om sfeer te maken...
Voor de rest lijkt Wezet me zeker te pakken als je die beelden ziet... :EA:
das een zeer mooi vak hoor !
Beeje zoals ons vak K, de vorige keer was het daar ook een match met een zeer hoge inzet.
Na een spectaculaire terugkeer verloren we daar uiteindelijk toch nog, maar vooral onze ploeg valt absoluut niet te vergelijken met de ploeg van toen.

Ik zie het zitten ! :EA:

_________________
If you never try, you'll never know


18 Mei 2008, 11:20
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Roel1919 schreef:
Mooi stadion, dat wel, maar de laatste keer dat we daar zijn gaan spelen zakte we van 3de naar 2de. Dat is een minder mooie herinnering. Eigenlijk de perfecte ploeg om tegen te spelen om de terugtocht naar hogerop verder te zetten! Ik heb er zin in.

De bus van Blackwans zit trouwens al vol dus inschrijvingen worden beter ergens anders naartoe gestuurd!

Grtz Roel


:whistle:


18 Mei 2008, 11:41
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16
Berichten: 280
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
belgianiron schreef:
Roel1919 schreef:
Mooi stadion, dat wel, maar de laatste keer dat we daar zijn gaan spelen zakte we van 3de naar 2de. Dat is een minder mooie herinnering. Eigenlijk de perfecte ploeg om tegen te spelen om de terugtocht naar hogerop verder te zetten! Ik heb er zin in.

De bus van Blackwans zit trouwens al vol dus inschrijvingen worden beter ergens anders naartoe gestuurd!

Grtz Roel


:whistle:


Ja jongens, was zware dag hoor gisteren, 2de naar 3de dus eh :zzz:


18 Mei 2008, 11:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
website visé schreef:
Alost aimerait que nous nous déplacions mercredi plutôt que jeudi, pour le match aller. Nous devons absolument refuser cette proposition, car, en ce qui nous concerne, il y aura beaucoup de « déchets » dans l’équipe : Omolo sera suspendu et si nous jouons mercredi, Verjans, blessé, risque de ne pas être rétabli. »

Voilà : mission remplie. Place à Alost, à présent ! Autre « morceau » de choix. Mais à ce stade de la compétition, il n’y a plus de « client »...Aussi, quelle que soit la valeur de notre prochain adversaire, nous devrons faire front. Avec, si possible,...les fesses desserrées !

Freddy Kusters.
't spel begint al

_________________
If you never try, you'll never know


18 Mei 2008, 11:45
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16
Berichten: 280
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
placietjen schreef:
website visé schreef:
Alost aimerait que nous nous déplacions mercredi plutôt que jeudi, pour le match aller. Nous devons absolument refuser cette proposition, car, en ce qui nous concerne, il y aura beaucoup de « déchets » dans l’équipe : Omolo sera suspendu et si nous jouons mercredi, Verjans, blessé, risque de ne pas être rétabli. »

Voilà : mission remplie. Place à Alost, à présent ! Autre « morceau » de choix. Mais à ce stade de la compétition, il n’y a plus de « client »...Aussi, quelle que soit la valeur de notre prochain adversaire, nous devrons faire front. Avec, si possible,...les fesses desserrées !

Freddy Kusters.
't spel begint al


Ik weet niet hoeveel mensen er zowel naar basket en voetbal gaan kijken, maar indien we donderdag spelen zullen deze mensen eerder kiezen voor basket dan voor voetbal denk ik. Voor mij maakt het allemaal niet veel uit maar voor de club zal het financieel wel niet zo'n goede zaak zijn...


18 Mei 2008, 11:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Pecies of die blessure zal tein wel genezen zoin op iénen dag. :hmm:
Tes toch altoid iet mé die woalen zelle :fuck:

_________________
Proud member " den natten toeig"


18 Mei 2008, 11:56
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Ten eerste zen dei walen ni verplicht om die match te verleggen en daarbij twas woensdag al de finale van de champions league oek da zou ook wa volk kunne gescheeld emme zelle.Daarbij Aalst heeft nu ook nen dag meer recuperatie e.


18 Mei 2008, 11:58
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18
Berichten: 2858
Locatie: Erembodegem aan den denjer
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
begrepte mé na da'k van in 1978 as
studentje in de SintpietersniestraotinGent
"Vive la Republique :kiss: " riep ?


18 Mei 2008, 12:01
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Ten eerste begrijpt ge het blijkbaar niet goed en beseft ge niet dat honderden fans zowel naar EA als Okapi gaan zien... Champions League zal mss een paar man schelen, maar das toch platte commerce geworden dus als echte Iendrachter moet ge weten wa kiezen.

Als ge echter supporter van zowel Okapi als EA zijt, begrijp ik dat het een moeilijke keuze is, zeker als ge weet dat ze in de halve finale van de playoffs van Eerste Klasse zitten


18 Mei 2008, 12:03
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Jeroen schreef:
Ten eerste begrijpt ge het blijkbaar niet goed en beseft ge niet dat honderden fans zowel naar EA als Okapi gaan zien... Champions League zal mss een paar man schelen, maar das toch platte commerce geworden dus als echte Iendrachter moet ge weten wa kiezen.

Als ge echter supporter van zowel Okapi als EA zijt, begrijp ik dat het een moeilijke keuze is, zeker als ge weet dat ze in de halve finale van de playoffs van Eerste Klasse zitten


Kverstaant mor al te goe ze,ma al da gezaag en gekreft do rond isna toch ni vandoen e ,als ze ni wille wille ze ni e.Kzen oek supporter van Aalst en nokapi ma ik weet wel al wa kiezen donderdag natuurlijk en dat da ve sommigen een moeilijke keuze is das e feit.


18 Mei 2008, 12:05
Reserve

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 21:16
Berichten: 338
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
tis best dat we der niet teveel spel gaan rond maken. Tis misschien just da da ze willen. (psychologisch oorlogvoering)We moeten ons concentreren op de match en der geen spel rondmaken zoals indertijd voor de match met Peruwelz. Als we doorgaan zit et kot toch goe vol!!!


18 Mei 2008, 12:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet
Ik zal mij ook in bochten moeten wringen om er te geraken donderdag, maar de houding van Visé is ook wel te begrijpen. Zij speelden gisteren een uitputtingsslag en voor een lichte blessure kan één dag wel degelijk verschil maken. Ze zullen bovendien intussen ook wel door hebben dat onze ploeg gisteren een ontspannen avond kende. Die mannen willen ook winnen, hé jongens en ze hebben het gisteravond blijkbaar al 120 minuten heel erg lastig gehad in de heksenketel van Mechelen. Dat staat namelijk in datzelfde artikel. Dat ze er dan alles aan willen doen om de publieksfacor in de komende match met alle mogelijke middelen af te zwakken is hun volste recht, want ze zullen ook wel weten wat hen in Aalst te wachten staat. Die datums van de eindronde liggen trouwens al maanden vast; dat wordt normaal gezien altijd op donderdag gespeeld ...

De enige mogelijkheid die we misschien nog hebben, is dat er bemiddeld wordt via de politie, aangezien zij het blijkbaar niet zien zitten dat Okapi en Eendracht samen spelen ...


18 Mei 2008, 12:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 38


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst