Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé - Pagina 33 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 38
 Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 07 Jul 2005, 21:08
Berichten: 736
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
het is harde realiteit


23 Mei 2008, 11:31
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06
Berichten: 349
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Ik heb gisteren een goede westrijd gezien van den Iëndracht maar het zat niet mee.
Eerste tegendoelpunt is duidelijk de fout van Lieven. Die bal moet hij gewoon hebben !
Nadien was Aalst 80 minuten lang baas...Ne penalty binnenkant paal, bal van de lijn gered, altijd dat laatste paske dat juist niet aankwam...Iedereen voelde dat het doelpunt nog ging vallen maar helaas..
Eerste doelpunt was trouwens heel mooi gekopt van Seminck en goed ingelopen van Lord...
Spotbeen verdedigt heel goed maar opbouwend moet er nog geschaafd worden. Seminck was terug pure klasse gisteren evenals Troch, die in mijn ogen een heel goede wedstrijd heeft gespeeld.
Roel moest idd vroeger vervangen worden, aan Aelbrecht om volgende week zijn goede vorm te bewijzen !
En de keeper, tja...staat met heel weinig vertrouwen te keepen. Heeft gisteren geen enkele bal klemvast kunnen nemen en je voelt de twijfel tot in de tribunes...Vorige week matchwinnaar, gisteren de pineut en je kan veel zeggen maar het is op deze momenten dat we ook Lieven vertrouwen moeten geven als supporters...Het wordt moeilijk maar er is nog niets verloren. We voetballen beter als Visé !

_________________
Oilsjt, de stad van mèn.......


23 Mei 2008, 11:32
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Sep 2005, 14:23
Berichten: 152
Locatie: Affligem
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Troch zat gisteren toch in den binnenzak van dieje Chris Janssens look-a-like en kwam nauwelijks in het spelbeeld voort. Penalty vond ik goed getrapt, maar net dat tikkeltje geluk ontbrak...
Lieven gaat 2 keer in de fout en staat daardoor de hele match onzeker te keepen.
Voor de rest zeker niet slecht gespeeld en de nodige kansen gekregen om gelijk te komen.
Het kan nog, maar het zal heel moeilijk worden...


23 Mei 2008, 11:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
just wakker, denk maar da ik twerk zal bellen da ik ni meer ga komen :hmm:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


23 Mei 2008, 12:00
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 16:03
Berichten: 253
Leeftijd: 44
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
In de eerste helft viel me toch vooral het vrij lakse spel van ’n Iendracht op. Te wijten aan overmoed of eerder aan zenuwen? Weinig in duel gaan, zelden een lichte fout gemaakt, zaken die de ervaren rotten van Visé wel deden.
Visé speelde het zeer leep, met een soortement 6-3-1opstelling. Veel volk achter de bal en vooral gevaarlijk op stilstaande fases (wat een traptechniek die Brncic) en op de counter. Dit feit boezemt me wat angst in voor de terugmatch. Als ze een dergelijk spel kunnen spelen, zal het moeilijk scoren zijn voor ons. Zie ook de dubbele brilscore tegen Racing. De 4 potten in Woluwe bewijzen dat we tegen een ploeg die zelf moet voetballen, duidelijk de betere zijn. Stuk voor stuk mooi uitgespeelde kansen. Echter op Visé vertrekken wij (maar vooral zij) vanuit een gans andere uitgangspositie.

Er is maar een ding dat ons te doen staat: massaal aanwezig en achter IEDERE speler staan.
We maken der een nieuwe thuismatch van tegen de arrogante Viséërs.

:EA: come on Iendracht come on! :EA:


23 Mei 2008, 12:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Ik vond het gisteren niet echt goed. Niemand heeft dat hier blijkbaar gezien maar volgens mij stond het gras niet kort genoeg. De bal bleef dikwijls "hangen" in het gras en dan is het niet makkelijk voetballen. Voor de rest heb ik een goed Wezet gezien. Laat ons eerlijk zijn, het had 2-2 kunnen (moeten) zijn maar 1-4 had bvb ook gekund. Nu hebben we nog een waterkansje maar ik vrees er een beetje voor...

Met de zelfde inzet en overgave van vorige zaterdag op Woluwe kan het misschien nog.. Wie weet..

Over die onnozelaars die na de match opvallend moesten doen wil ik het niet meer hebben, alleen jammer dat die nog steeds aan een inkom-kaart geraken! :stom:

_________________
Afbeelding


23 Mei 2008, 12:35
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
De mannen van visé hadden hun huiswerk goed gemaakt: Lord in de tang, Nguekam kon amper een duel winnen, vooral in de tweede helft. Neem daar nog wa geflater bij en je weet dus hoe laat het is. Jammer dat de penalty niet binnengaat, die pech heb je dan ook nog. Zondag wordt het mijn inziens bijzonder moeilijk!!

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


23 Mei 2008, 12:44
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Dom verlies met twee tegengoals die ge op het conto van onze keeper kan schrijven. Ik heb hem ook steeds verdedigt, maar in deze fase van de competitie zo'n twee belangrijke goalen pakken is onvergeeflijk. Hij heeft een gans jaar de tijd gehad om mij te overtuigen en twas steeds van "hij zal nog laten zien wat hij waard is".. Wel we kunnen niet blijven wachten hé.

Spijtig ook van de penalty van Troch, anders gingen we er zeker nog over...

De sfeer was subliem, ook ongelofelijk veel volk (4500 man ?) .. Eendracht leeft weer... Het zou verdomd spijtig zijn dat we door die blunders de finale missen. Nog een jaar derde zou alvast een serieuze teleurstelling voor mij zijn.

Zondag moet Lambrecht in de goal. Als hij nu zijn kans niet krijgt kan hij beter ook opkrassen, want dan zal hij ze nooit krijgen.

Over het optreden van de flikken... Dat ze daar staan is normaal, zeker nadat er de bus van Wezet hadden aangevallen. Dat volk dat daar gewoon passeert pepperspray op zich gespoten krijgt terwijl er echt geen aanleiding was, is wraakroepend. Ik was woedend, ge zijt op weg naar de Bredestraat en dan krijgt ge effkes een portie pepperspray in u gezicht (y)


23 Mei 2008, 13:21
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7534
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
SERRE schreef:
Ik vond het gisteren niet echt goed. Niemand heeft dat hier blijkbaar gezien maar volgens mij stond het gras niet kort genoeg. De bal bleef dikwijls "hangen" in het gras en dan is het niet makkelijk voetballen. Voor de rest heb ik een goed Wezet gezien. Laat ons eerlijk zijn, het had 2-2 kunnen (moeten) zijn maar 1-4 had bvb ook gekund. Nu hebben we nog een waterkansje maar ik vrees er een beetje voor...

Met de zelfde inzet en overgave van vorige zaterdag op Woluwe kan het misschien nog.. Wie weet..

Over die onnozelaars die na de match opvallend moesten doen wil ik het niet meer hebben, alleen jammer dat die nog steeds aan een inkom-kaart geraken! :stom:


tgras is nochtans afgedaan geweest iets na 3 toen wij daar de tonnen met vlaggen gingen zetten

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


23 Mei 2008, 14:21
Duivelke

Lid geworden op: 06 Mei 2007, 17:31
Berichten: 32
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Jeroen schreef:
Dom verlies met twee tegengoals die ge op het conto van onze keeper kan schrijven. Ik heb hem ook steeds verdedigt, maar in deze fase van de competitie zo'n twee belangrijke goalen pakken is onvergeeflijk. Hij heeft een gans jaar de tijd gehad om mij te overtuigen en twas steeds van "hij zal nog laten zien wat hij waard is".. Wel we kunnen niet blijven wachten hé.

Spijtig ook van de penalty van Troch, anders gingen we er zeker nog over...

De sfeer was subliem, ook ongelofelijk veel volk (4500 man ?) .. Eendracht leeft weer... Het zou verdomd spijtig zijn dat we door die blunders de finale missen. Nog een jaar derde zou alvast een serieuze teleurstelling voor mij zijn.

Zondag moet Lambrecht in de goal. Als hij nu zijn kans niet krijgt kan hij beter ook opkrassen, want dan zal hij ze nooit krijgen.

Over het optreden van de flikken... Dat ze daar staan is normaal, zeker nadat er de bus van Wezet hadden aangevallen. Dat volk dat daar gewoon passeert pepperspray op zich gespoten krijgt terwijl er echt geen aanleiding was, is wraakroepend. Ik was woedend, ge zijt op weg naar de Bredestraat en dan krijgt ge effkes een portie pepperspray in u gezicht (y)


Ik sluit me hier volledig bij aan. Aan Limpens om in te grijpen wat de keepers betreft.

Limpens was niet goed gezind op Roel in de eerste helft. Tim ging zich al vroeg opwarmen, maar door de onvoorziene wissel van Niels is Tim toch vrij lang op de bank gebleven. Roel lost de situatie met het oog op volgende zelf op met een geel kartonneke.


23 Mei 2008, 15:40
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
over de sfeer: machtig , ongelooflijk, opc (y) (y) (y) , veel volk

over de wedstrijd: jammer , zeker niet slecht gespeeld , spotbeen (y) (y) , een spijtige zaak voor de keeper met alle respect voor hem maar kzie hem liever volgend jaar niet meer bij aalst , sorry.
We moeten er nog in geloven , we kunnen niet anders , maar tzal verdomd moeilijk zijn en kzou het echt moeilijk hebben indien we uitgeschakeld zijn want laten we eerlijk zijn , we moeten zeker niet onderdoen met een 2de klasser qua sfeer en aanhang , belange niet! :EA:


23 Mei 2008, 16:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:24
Berichten: 1775
Locatie: Haaltert
Website: http://www.darkultras.com
WLM: stino69@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Zondag daar gewoon Visé van ons maken en dan moeten de spelers hun ding mor doen..

:EA:

C'monnnnn Iendracht...

_________________
Afbeelding


23 Mei 2008, 16:26
Miniem

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 15:59
Berichten: 40
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Als ek da filmke zie stel ek mij mor iejn vroag, Woar woaren ze me eer spiejtbisken tegen mechelen???????

_________________
iendracht in ert en ziel
going back where we belong


23 Mei 2008, 16:32
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
dikke scheiters zijn de flikken van oilsjt :fuck:


23 Mei 2008, 16:34
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
tsjoep schreef:
dikke scheiters zijn de flikken van oilsjt :fuck:


scheiters of niet ... als iedereen kalm naar huis gaat of een pintje gaat drinken zijn ze zelfs niet nodig


23 Mei 2008, 16:38
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 31 32 33 34 35 38


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst