Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé - Pagina 34 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 32 33 34 35 36 38
 Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06
Berichten: 349
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
Groot gelijk red_ant !
Als ge na de match e pintjen drinkt in de kantine of den dug-out zulde gene pepperspray in 't gezicht krijgen....Waarom staat iedereen daar te wachten op diejen bus van Visè...om terug wat uit te dagen !

Eigenlijk vind ik dit heel triestig zowel van politie ALS van de supporters (?). Stap gewoon door en alles is opgelost !

_________________
Oilsjt, de stad van mèn.......


23 Mei 2008, 16:51
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - Wezet : AANVANG OM 20u !!!!
dawoef schreef:
Groot gelijk red_ant !
Als ge na de match e pintjen drinkt in de kantine of den dug-out zulde gene pepperspray in 't gezicht krijgen....Waarom staat iedereen daar te wachten op diejen bus van Visè...om terug wat uit te dagen !

Eigenlijk vind ik dit heel triestig zowel van politie ALS van de supporters (?). Stap gewoon door en alles is opgelost !


:worship:


23 Mei 2008, 17:43
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Zeg jongens, "niet verwachten" ... Dat is inderdaad niet de meest gebruikelijke manier om een corner te trappen, maar als keeper moet ge er altijd op bedacht zijn dat die bal in het midden van uw goal kan komen, hé. Dat leren ze U in principe bij de miniemen. Anders kunt ge bij een corner ook prijs hebben als er een tegenspeler met scheve voeten de corners geeft, toe zeg ...


23 Mei 2008, 17:46
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 22:53
Berichten: 539
Leeftijd: 41
WLM: malderlewinssi@yahoo.com
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
als die bus moet vertrekken onder begeleiding van politie, heeft niemand daar iets te zoeken binnen een straal van x aantal meters. Als je die agenten in een duidelijke formatie ziet vertrekken, ga dan uit de weg of aanvaard dat de kans op een kordaat antwoord groot is!


23 Mei 2008, 18:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 21:50
Berichten: 945
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Of de politie al dan niet met spray moet rondstrooien laat ik even in het midden maar wat ik me eigenlijk afvraag is waarom alle "supporters" daar aan de uitgang van de bezoekers (ocharme 25 à 30 man) blijven hangen en wa beginnen uitdagen ???

Als iedereen zoals normaal gewoon daar voorbij stapt en naar de kantines trekt om iets te drinken dan krijg je dergelijke taferelen niet te zien.

En dan verschieten we ervan dat we bij elke verplaatsing opgewacht worden door een enorm cordon van agenten met camera's, honden, zelfs helicopters. Tja ...

Alvast iets om alweer fier op te zijn.

Koen

PS : Ook proficiat aan de "supporters" die op de parking Lieven persoonlijk met de grond gelijk gaan maken ! Op die manier ben inderdaad goed op weg een speler te kraken. Denk echt niet dat dat in het belang van de ploeg is ... maar ja ... glaasje op, beetje stoer doen voor de vrienden ... goed bezig. Lieven MOET zondag gewoon terug in doel !


23 Mei 2008, 18:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Jammer van het verlies, gelijkspel was zeker verdiend!
Het heeft echter geen zin om nu Lieven met alle zonden te overladen, winnen en verliezen doe je met een ganse ploeg. Meer zeg ik niet hierover.

We hebben de kansen gehad maar hadden het geluk niet aan onze zijde. Toch ben ik ervan overtuigd dat we het nog gaan halen :EA:
zondag schreeuwen we ons manne naar voor, roepende bal erin en weet ik wat :EA:

Jammer dat nen doodbrave mens na de match op de plaats waar de tickets worden afgescheurd moet gaan lopen om niks op zenne kop te krijgen door de schuld van die onnozelaars :fuck:
Ook wat betreft na de match, ik heb het filmke gezien en ge hoort zeggen van ' amai diene gast loopt daar voorbij en krijgt pepperspray in zen gezicht'. Da kunt ge verwachten eh als ge daar gaat doorlopen :wadde: Welk nut heeft het om voor die flikken te gaan staan als die bus gaat wegrijden???

Vorige week hadde wij ons plezier, nu had Wezet dat, wel laat hen daar ook van genieten, gun hen dat ook,voetbal een feest!

_________________
Afbeelding


23 Mei 2008, 19:04
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Hadden ze niet beter met pepper spray gespoten tegen de Racing??
Nee dan was er meer dan 1 buske dat ze moesten begeleiden.
Weer eens een dikke proficiat aan onze Politie,ze hebben gisteren weer eens laten zien hoe het niet moet.
En was dat echt nodig om een persoon met pepper spray te belagen,tegen de Racing zijn er wel andere dingen gebeurd,maar dan waren ze nergens te bespeuren.

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


Laatst gewijzigd door Bakkie op 23 Mei 2008, 19:11, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Mei 2008, 19:05
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Waarom moet alles hier op de politie worden gestoken? Hadden die paar onozelaars niet begonnen met die sups van Vise aan te vallen was het allemaal niet nodig geweest.

Ik stond just op de parking als ze da dranghekken over de afsluiting smeten, ik vind het maar normaal dat de flikken dan tussenbeide komen.


23 Mei 2008, 19:07
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Het gaat er gewoon om dat er onschuldige fans ook geraakt worden door die pepperspray. Iedereen moet daar passeren, dus als ge wat malchance hebt ...


23 Mei 2008, 19:12
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Maat van mij heeft gisteren -zoals goed te zien op het youtube filmpje- een volle lading pepper spray in de ogen gekregen. We zijn nog water gaan vragen aan de nabij gelegen huizen. Hijzelf is supporter van Club Brugge dus een 'hooligan' is het ook al niet.


23 Mei 2008, 19:18
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Jeroen schreef:
Het gaat er gewoon om dat er onschuldige fans ook geraakt worden door die pepperspray. Iedereen moet daar passeren, dus als ge wat malchance hebt ...


Dat besef ik maar al te goed hoor MAAR dat die onnozelaars die alles uitlokken daar eens aan denken, aan de normale supporters, dat die mensen geen slachtoffer moeten worden van hun dwaasheden.

_________________
Afbeelding


23 Mei 2008, 19:22
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 14:25
Berichten: 62
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Aah Zienaa, dan hebt ge mij ook op parking zien komen gelopen want was juist aant buiten gaan als het begon .
En heb idd als gewone supporter geen zin om daar vanalles op mij te krijgen .
Ik ken hier eigenlijk niemand persoonlijk maar ik weet wel wie er gisteren daar boven op het hek hing en zoals ik al eerder zei, toen ik over de parking stapte waren zij ook de eersten die naart straat liepen.

jammer zoiets, want zit nu met gemengde gevoelens om op wezet te gaan kijken, die mannen zullen goed opgefokt zijn nu denk ik.

En zoals hiervoor al gezegd is, Lieven persoonlijk gaan neerhalen heeft geen zin, het is ook niet ENKEL zijn fout he, er staat daar elf man op da veld. Het is natuurlijk wel aan de keeper om de ballen te pakken maar hoe ze soms tot aan de goal geraakt zijn. Misschien bereik je nu net het tegendeel, dat hij volgende week met minder vertrouwen in zijn goal staat...


23 Mei 2008, 20:26
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
Nolah schreef:
En zoals hiervoor al gezegd is, Lieven persoonlijk gaan neerhalen heeft geen zin, het is ook niet ENKEL zijn fout he, er staat daar elf man op da veld. Het is natuurlijk wel aan de keeper om de ballen te pakken maar hoe ze soms tot aan de goal geraakt zijn. Misschien bereik je nu net het tegendeel, dat hij volgende week met minder vertrouwen in zijn goal staat...


Komaan, veel slechter kan het nu ook niet meer e zonder daarbij afbreuk te willen doen aan de mens Lieven De Veirman. Hij stond 90 minuten te bibberen in zijn goal.


23 Mei 2008, 20:47
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
laat ons eerlijk zijn, we hebben een leuk stadion maar zolang er geen oplossing gevonden is om die 2 uitgangen uit elkaar te houden zal er om de x aantal weken altijd wel iets voorvallen, of dat nu uitgelokt is door ons, hen of de flikken ............ (want laat ons eerlijk zijn, die hebben er soms ook zin in) :hmm:


wat de match betreft: afbraakvoetbal (dat jammergenoeg rendeert), nen bal die écht eens niet goed wil vallen, een offday voor Lieven (wie heeft da isj ni?) en een gezonde portie "malchance" ......................


23 Mei 2008, 20:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eindronde : Eendracht Aalst - CS Visé
s@té schreef:
Maat van mij heeft gisteren -zoals goed te zien op het youtube filmpje- een volle lading pepper spray in de ogen gekregen. We zijn nog water gaan vragen aan de nabij gelegen huizen. Hijzelf is supporter van Club Brugge dus een 'hooligan' is het ook al niet.


Bwa :p . Nee ge hebt gelijk er wordt hier gezegd ga gewoon naar de kantines blijf niet hangen. Wel als ge ziet dat iemand wil passeren om naar het cafe te gaan en dan pepperspray in zijn gezicht krijgt blijft ge ook wel efkes staan ze. En ik denk sate dat we over dezelfden bezig (Nils).

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


23 Mei 2008, 23:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 556 berichten ]  Ga naar pagina 1 32 33 34 35 36 38


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst