dump - Pagina 14 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 203 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 dump 
Auteur Bericht
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16
Berichten: 280
Bericht Re: dump
placietjen schreef:
Awel ze, vanaf volgende week ben ik verlost van dat stage en eindwerkgedoe.

En dan ga ik er mij stillekes aan terug eens aan zetten. Al denk ik wel dat we die wedstrijd zelf op DVD hebben ? allé ik veronderstel dat het om wedstrijdbeelden gaat ?


jep, maar liet het maar weten eh... Je weet nooit dat het een gat in het archief is :cool:


31 Mei 2008, 16:26
Scholier

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38
Berichten: 105
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: dump
elfahem schreef:
Bartos schreef:
elfahem schreef:
En toch is dat Hillaerts. Uitgeleend in het seizoen 2000-2001, teruggekeerd na afloop van dat seizoen, efkes op de foto gestaan en dan nog voor de competitie 2001-2002 begon vertrokken? Zo iets misschien?
De laatsten op de tweede rij is Vermeire (kinesist).


Ah ok, ik wist dat hij dat seizoen alleszins nooit voor ons gespeeld heeft, daarmee dat ik het raar vond dat hij daar nog bijstond.


't Is maar gissen dat ik doe, maar dat lijkt me de enige logische verklaring ...


je gist juist. Hilaerts kwam bij Aalst in 2000-2001 en werd in dat seizoen verhuurd aan TK Meldert in de terugronde. In 2001-2002 begon hij bij Aalst, maar vertrok in augustus al naar Standaard Wetteren.

_________________
http://whitescreen.skynetblogs.be/


11 Jun 2008, 15:09
Scholier

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38
Berichten: 105
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: dump
Bartos schreef:
elfahem schreef:
Bartos schreef:
kd'ke schreef:
Ploegfoto van 2001-2002:

Afbeelding


Degene die ik herken:

bovenste rij: Marcos Lucas, Kristof De Saedeleer, Georges Arts, David Van Hoyweghen, Kristof Kestens, Patrick Dimbala, Steven Hillaerts, Bram Vermeulen (denk ik)
middenste rij: ?, Karim Bridji, Koen Persoons, Koen Van Der Heyden, Kaydar Seydi, Vladan Kujovic, Damir Stojak, Yannick Vervalle, Abdallah Cherji, Gideon Imagbudu, ?
onderste rij: Kris Ottoy, Karel Verhulst, Rene Klomp, Manu Ferrera, Willy Quipor, Bjorn De Wilde, Dejan Mrvaljevic, Rade Mojovic

Raar, maar Tim Aelbrecht blijkt op deze foto te ontbreken.


Steven Hillaerts :? ? Hoe is diene dan, enkele seizoenen na zijn vertrek bij ons, op de ploegfoto geraakt :wow: ?


Aelbrecht staat niet op de foto omdat hij toen op het EK voor beloften zat.
Boven helemaal rechts is inderdaad Bram Vermeulen.
Midden, helemaal links: Patrick Minnaert en helemaal rechts Bob Vermeir

_________________
http://whitescreen.skynetblogs.be/


11 Jun 2008, 15:15
Scholier

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38
Berichten: 105
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: dump
Bartos schreef:
kd'ke schreef:
Ploegfoto van 2000-2001:

Afbeelding


Van de spelers weet ik hier ook de meeste precies:

bovenste rij: Warry Van Wattum, François Rigaux, David Van Hoyweghen, Dejan Mrvaljevic, Kristof De Saedeleer, Patrick Dimbala, Gunther Thiebaut, Kristof Kestens, Norbert Van Mulders, ?
tweede rij van boven te beginnen: Georges Arts, Tim De Keyser, Wesley Van Audenaerde, Rade Mojovic, Vladan Kujovic, Kris Ottoy, Ernest Etchi, Steven Hillaerts, Laurent De Cuypere (denk ik), ?
tweede rijd van onder te beginnen: ?Hedwig Geeroms, Willy Van Nuffel, Sammy Van Den Bossche, Kris Temmerman, Oscar Van De Walle, Odilon De Schrijver, Raphael Miceli, Lasha Jakobia, Predrag Filipovic, Patrick Minnaert
onderste rij: Ringo Jacobs, Vincent Varache (ben ik niet volledig zeker van), Christophe Neirinckx, Luc Coppens, Wim De Coninck, Michel Declerck , Tim Aelbrecht, Tim Reigel, Sebastian Hermans

_________________
http://whitescreen.skynetblogs.be/


11 Jun 2008, 15:23
Scholier

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38
Berichten: 105
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Re:
Bakkie schreef:
eintracht frankfurt schreef:
eintracht frankfurt schreef:
Bartos schreef:
placietjen schreef:
1999-2000

Afbeelding

volgende lijst komt niet volledig overeen met ploegfoto (wie kan de ploegofoto corrigeren ? )

Christophe Neirinckx
David Van Hoyweghen
Davy Cooreman
Dirk Daelmans
Geoffrey Claeys
Georges Arts
Gunther Thiebaut
Harald Meyssen
Jan Van Steenberghe
Johan Grommen
Kris Temmerman
Kristof De Saedeleer
Kristof Kestens
Ljubodrag Milosevic
Patrick Dimbala
Pedrag Filipovic
Peter Van Der Heyden
Ringo Jacobs
Sammy van den Bossche
Sarli Cosimo
Sindre Rekdal
Steve Cooreman
Stijn Vergeylen
Vladan Kujovic
Warry Van Wattum


Ik denk dat ik volgende herken (ondanks de slechte kwaliteit van de foto):

bovenste rij: Kris Temmerman, Johan Grommen, Johny Hanssen, Christophe Neirinckx, ?
tweede rij (van boven te beginnen): Peter Van Der Heyden, Harald Meyssen, Gunther Thiebaut, Ljubodrag Milosevic, Janos Banfi, Dirk Daelmans, ?, Kristof Kestens
tweede rij (van onder te beginnen): ?, Zakari Lambo, David Van Hoyweghen, Stijn Vergeylen, Geoffrey Claeys, Georges Arts, Warry Van Wattum, Jean-Claude Mukanya, Chris Van Puyvelde
onderste rij: Jan Van Steenberghe, Predrag Filipovic, Davy Cooreman, Wim De Coninck, Patrick Orlans, Gilbert De Jonge, Barry Hulshoff, Sammy Van Den Bossche, Steve Cooreman, Vladan Kujovic


amai Bartos, dat ge Warry Van Wattum nog (her)kent :worship: :lol:
bovenste rij uiterst links ligt ook op de tip van mijn tong. Hij kwam van St.-Niklaas en speelde verdedigende middenvelder. Allez, hoe heette hij nu weeral !!?? :? Als ik in mijn plakboeken kijk en zijn naam zie, weet ik het direct. Weet het nog wel te posten. (y)


ik zou beter nog wat langer nadenken voor ik post :D
PETER QUINTELIER !!




Hij staat uiterst rechts,ge weet rechts is daar waar uwen duim links staat. ;)
Tussen Daelmans en Kestens: Stijn Vergeylen

_________________
http://whitescreen.skynetblogs.be/


11 Jun 2008, 15:27
Vaste Waarde

Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23
Berichten: 1031
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: dump
Jeusie schreef:
Bartos schreef:
kd'ke schreef:
Ploegfoto van 2000-2001:

Afbeelding


Van de spelers weet ik hier ook de meeste precies:

bovenste rij: Warry Van Wattum, François Rigaux, David Van Hoyweghen, Dejan Mrvaljevic, Kristof De Saedeleer, Patrick Dimbala, Gunther Thiebaut, Kristof Kestens, Norbert Van Mulders, ?
tweede rij van boven te beginnen: Georges Arts, Tim De Keyser, Wesley Van Audenaerde, Rade Mojovic, Vladan Kujovic, Kris Ottoy, Ernest Etchi, Steven Hillaerts, Laurent De Cuypere (denk ik), ?
tweede rijd van onder te beginnen: ?Hedwig Geeroms, Willy Van Nuffel, Sammy Van Den Bossche, Kris Temmerman, Oscar Van De Walle, Odilon De Schrijver, Raphael Miceli, Lasha Jakobia, Predrag Filipovic, Patrick Minnaert
onderste rij: Ringo Jacobs, Vincent Varache (ben ik niet volledig zeker van), Christophe Neirinckx, Luc Coppens, Wim De Coninck, Michel Declerck , Tim Aelbrecht, Tim Reigel, Sebastian Hermans


Coppens zijnen echte voornaam is niet Luc, maar Angelus.


11 Jun 2008, 15:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: dump
Heb vandaag al eens enkele pagina's uit Iendracht02 zijn plakboek ingescand.
Ik bekijk ergens in de loop van volgende week of er ofwel afzonderlijke archiefsite online komt of dat we archief maken binnen de fotosite...

_________________
If you never try, you'll never know


11 Jun 2008, 17:45
Scholier

Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38
Berichten: 105
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: dump
Urzua schreef:
Jeusie schreef:
Bartos schreef:
kd'ke schreef:
Ploegfoto van 2000-2001:

Afbeelding


Van de spelers weet ik hier ook de meeste precies:

bovenste rij: Warry Van Wattum, François Rigaux, David Van Hoyweghen, Dejan Mrvaljevic, Kristof De Saedeleer, Patrick Dimbala, Gunther Thiebaut, Kristof Kestens, Norbert Van Mulders, ?
tweede rij van boven te beginnen: Georges Arts, Tim De Keyser, Wesley Van Audenaerde, Rade Mojovic, Vladan Kujovic, Kris Ottoy, Ernest Etchi, Steven Hillaerts, Laurent De Cuypere (denk ik), ?
tweede rijd van onder te beginnen: ?Hedwig Geeroms, Willy Van Nuffel, Sammy Van Den Bossche, Kris Temmerman, Oscar Van De Walle, Odilon De Schrijver, Raphael Miceli, Lasha Jakobia, Predrag Filipovic, Patrick Minnaert
onderste rij: Ringo Jacobs, Vincent Varache (ben ik niet volledig zeker van), Christophe Neirinckx, Luc Coppens, Wim De Coninck, Michel Declerck , Tim Aelbrecht, Tim Reigel, Sebastian Hermans


Coppens zijnen echte voornaam is niet Luc, maar Angelus.


Dat kan inderdaad waar zijn, maar iedereen noemt hem wel Luc. Het is in ieder geval zeker niet André zoals er eerst stond. Ik heb er nog eentje bijgevonden: Naast De Cuypere staat François Michiels. De enige die nog ontbreekt is dan die man naast Van Mulders. Ik denk dat dit een dokter of kine is.

_________________
http://whitescreen.skynetblogs.be/


12 Jun 2008, 20:44
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 203 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst