Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst - Pagina 47 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 45 46 47 48 49 51
 Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
belgianiron schreef:
witzwet schreef:
Jeroen schreef:
Werken ze dan allemaal op de staat misschien ?


weet ik niet. Wellicht zullen er dan idd al buiten liggen. Trouwens werken ze wel :D ? Ik vind diene gast die de flik halfdood smeet kan ik begrijpen dat em nog vastzit. Maar die anderen? Voor wa WC-potten en stenen smijten?? Tis gelijk al gezegd, de rellers in ANderlecht liepen na een puur uur weeral te lachen met alle flikken.


hij zal weer is overdrijven :hmm:
en diene gast dat da gedaan heeft D.D ken ik heel goe en heeft vroeger nooit iets misdaan, is een zeer correcte kerel en is ook waarschijnlijk door woede bevangen en heeft zich laten meesleuren... wat hij deed blijft natuurlijk onaanvaarbaar, kan da nie geloven dat hij zoiets gedaan heeft :wow:


Ik kan daar inkomen want al die drama's die gebeuren met dodelijke afloop soms kan ik de daders soms goed volgen . Zodanig gepest en zijn zinnen verloren door woede . Dat je op dat ogenblik niet weet wat je doet en dat in groep natuurlijk de ene doet dan niet meer onder voor de andere . Mits blanco strafregister moet straf toch te milderen zijn ?

_________________
Century game 22 juni 2019


31 Jul 2008, 11:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
witzwet schreef:
elfahem schreef:
Jan schreef:
witzwet schreef:
Voor wa WC-potten smijten.


Als dat nu al nie meer mag seg :D


Hebben ze in Visé direct een Franse wc...



schitterend :plat: aja, de helft van de walen zouden toch graag aansluiten bij Frankrijk!


Ja, als Vlaming wilt ge dan zo gentil zijn om hen wat te helpen. Ge denkt, ik zal alvast beginnen met hier wat potten uit te breken... en nu dit...


31 Jul 2008, 11:24
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
ja die walen moeten altijd moeilijk doen he, da ze da apenland hier maar rap splitsen (y)


31 Jul 2008, 11:25
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
belgianiron schreef:
witzwet schreef:
Jeroen schreef:
Werken ze dan allemaal op de staat misschien ?


weet ik niet. Wellicht zullen er dan idd al buiten liggen. Trouwens werken ze wel :D ? Ik vind diene gast die de flik halfdood smeet kan ik begrijpen dat em nog vastzit. Maar die anderen? Voor wa WC-potten en stenen smijten?? Tis gelijk al gezegd, de rellers in ANderlecht liepen na een puur uur weeral te lachen met alle flikken.


hij zal weer is overdrijven :hmm:
en diene gast dat da gedaan heeft D.D ken ik heel goe en heeft vroeger nooit iets misdaan, is een zeer correcte kerel en is ook waarschijnlijk door woede bevangen en heeft zich laten meesleuren... wat hij deed blijft natuurlijk onaanvaarbaar, kan da nie geloven dat hij zoiets gedaan heeft :wow:


overdrijven ??? Een oog meer of minder, als we daar al spel van maken ... :hmm:


31 Jul 2008, 13:33
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Onderkroiper schreef:
belgianiron schreef:
witzwet schreef:
Jeroen schreef:
Werken ze dan allemaal op de staat misschien ?


weet ik niet. Wellicht zullen er dan idd al buiten liggen. Trouwens werken ze wel :D ? Ik vind diene gast die de flik halfdood smeet kan ik begrijpen dat em nog vastzit. Maar die anderen? Voor wa WC-potten en stenen smijten?? Tis gelijk al gezegd, de rellers in ANderlecht liepen na een puur uur weeral te lachen met alle flikken.


hij zal weer is overdrijven :hmm:
en diene gast dat da gedaan heeft D.D ken ik heel goe en heeft vroeger nooit iets misdaan, is een zeer correcte kerel en is ook waarschijnlijk door woede bevangen en heeft zich laten meesleuren... wat hij deed blijft natuurlijk onaanvaarbaar, kan da nie geloven dat hij zoiets gedaan heeft :wow:


Ik kan daar inkomen want al die drama's die gebeuren met dodelijke afloop soms kan ik de daders soms goed volgen . Zodanig gepest en zijn zinnen verloren door woede . Dat je op dat ogenblik niet weet wat je doet en dat in groep natuurlijk de ene doet dan niet meer onder voor de andere . Mits blanco strafregister moet straf toch te milderen zijn ?


Diene flik zal er sevest nog om gevraagd hebben. Sorry maar als je met een ijzeren paal een flik aanvalt en zo verwond dat hij zijn oog kwijt is, vind ik het maar normaal dat ge in den bak vliegt. Waarom die andere 6 daarvoor ook moeten boeten is mij echter een raadsel. Er zijn al een pak grotere rellen geweest waar niemand voor moest boeten.


31 Jul 2008, 13:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
belgianiron schreef:
witzwet schreef:
Jeroen schreef:
Werken ze dan allemaal op de staat misschien ?


weet ik niet. Wellicht zullen er dan idd al buiten liggen. Trouwens werken ze wel :D ? Ik vind diene gast die de flik halfdood smeet kan ik begrijpen dat em nog vastzit. Maar die anderen? Voor wa WC-potten en stenen smijten?? Tis gelijk al gezegd, de rellers in ANderlecht liepen na een puur uur weeral te lachen met alle flikken.


hij zal weer is overdrijven :hmm:
en diene gast dat da gedaan heeft D.D ken ik heel goe en heeft vroeger nooit iets misdaan, is een zeer correcte kerel en is ook waarschijnlijk door woede bevangen en heeft zich laten meesleuren... wat hij deed blijft natuurlijk onaanvaarbaar, kan da nie geloven dat hij zoiets gedaan heeft :wow:


overdrijven ??? Een oog meer of minder, als we daar al spel van maken ... :hmm:


begint is eerst me alles te lezen en het VETGEDRUKTE


31 Jul 2008, 14:07
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51
Berichten: 3844
Leeftijd: 45
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
kom laat ons hier nu over zwijgen, zal volgende keer mijn woorden wikken en wegen.

_________________
VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015
Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden...


31 Jul 2008, 16:21
Reserve

Lid geworden op: 19 Mei 2005, 15:27
Berichten: 346
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
En zo kunnen we hier nog bladzijden doorgaan over schande, onrecht, zwaardere feiten.
Feit is dat wetten gemaakt worden om ze na te leven, verwittigingen en talrijke pogingen om mensen tot rede en verstand te brengen mochten die bewuste dag niet baten.De merendeel die nu vastzit, waren al amok aant maken voor er van traangas sprake was, de match was nog geen vijf tellen afgeblazen of achter de tribune werd er al stevig gevochten, zomaar, voor de kick, en nu ga ik hier een ganse commentaar over mij heenkrijgen, maar zo was het.Vandaar dat de overige mensen die, door het feit met dat traangas, die in paniek en over hun toeren waren, niet zijn opgepakt.Er zal inderdaad een voorbeeld gesteld MOETEN worden, er werd de ganse tijd gefilmd, ontkennen heeft geen zin, dit is een ontzettend pijnlijke zaak, maar terecht dat ze er nu eindelijk eens effectief iets gaan aan doen!Werk kwijt, veel geld kwijt, het is zeer spijtig maar deze gasten waren al lang verkeerd bezig.En maar opscheppen over wat ze die dag allemaal gedaan hebben, er nog fier op zijn ook, sorry hoor, maar hopelijk hebben ze nu hun les geleerd!


31 Jul 2008, 22:49
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
AN schreef:
En zo kunnen we hier nog bladzijden doorgaan over schande, onrecht, zwaardere feiten.
Feit is dat wetten gemaakt worden om ze na te leven, verwittigingen en talrijke pogingen om mensen tot rede en verstand te brengen mochten die bewuste dag niet baten.De merendeel die nu vastzit, waren al amok aant maken voor er van traangas sprake was, de match was nog geen vijf tellen afgeblazen of achter de tribune werd er al stevig gevochten, zomaar, voor de kick, en nu ga ik hier een ganse commentaar over mij heenkrijgen, maar zo was het.Vandaar dat de overige mensen die, door het feit met dat traangas, die in paniek en over hun toeren waren, niet zijn opgepakt.Er zal inderdaad een voorbeeld gesteld MOETEN worden, er werd de ganse tijd gefilmd, ontkennen heeft geen zin, dit is een ontzettend pijnlijke zaak, maar terecht dat ze er nu eindelijk eens effectief iets gaan aan doen!Werk kwijt, veel geld kwijt, het is zeer spijtig maar deze gasten waren al lang verkeerd bezig.En maar opscheppen over wat ze die dag allemaal gedaan hebben, er nog fier op zijn ook, sorry hoor, maar hopelijk hebben ze nu hun les geleerd!


Dat is nu eens kort en bondig een samenvatting van het verhaal van Visé (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


01 Aug 2008, 2:48
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
AN schreef:
En zo kunnen we hier nog bladzijden doorgaan over schande, onrecht, zwaardere feiten.
Feit is dat wetten gemaakt worden om ze na te leven, verwittigingen en talrijke pogingen om mensen tot rede en verstand te brengen mochten die bewuste dag niet baten.De merendeel die nu vastzit, waren al amok aant maken voor er van traangas sprake was, de match was nog geen vijf tellen afgeblazen of achter de tribune werd er al stevig gevochten, zomaar, voor de kick, en nu ga ik hier een ganse commentaar over mij heenkrijgen, maar zo was het.Vandaar dat de overige mensen die, door het feit met dat traangas, die in paniek en over hun toeren waren, niet zijn opgepakt.Er zal inderdaad een voorbeeld gesteld MOETEN worden, er werd de ganse tijd gefilmd, ontkennen heeft geen zin, dit is een ontzettend pijnlijke zaak, maar terecht dat ze er nu eindelijk eens effectief iets gaan aan doen!Werk kwijt, veel geld kwijt, het is zeer spijtig maar deze gasten waren al lang verkeerd bezig.En maar opscheppen over wat ze die dag allemaal gedaan hebben, er nog fier op zijn ook, sorry hoor, maar hopelijk hebben ze nu hun les geleerd!


ga me niet in de discussie mengen, want ieder heeft zijn eigen(aardig) gedacht blijkbaar ... maar gezien de negatieve gevolgen voor de club vind ik het goed dat er toch ook mensen zijn die naar mijn mening de dingen durven zeggen zoals ze zijn... mooie post, An, zo denk ik er ook over. Op den duur zoude nog schou naar de voetbal gaan.

toch nog één ding: blijkbaar moet het voor een serieus aantal echt eerst hun eigen oog zijn dat er uit valt voor ze de ernst kunnen inschatten van wat er gebeurde, en eerlijk gezegd, da maakt mij echt wel zorgen zenne.


01 Aug 2008, 8:18
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Davy schreef:
AN schreef:
En zo kunnen we hier nog bladzijden doorgaan over schande, onrecht, zwaardere feiten.
Feit is dat wetten gemaakt worden om ze na te leven, verwittigingen en talrijke pogingen om mensen tot rede en verstand te brengen mochten die bewuste dag niet baten.De merendeel die nu vastzit, waren al amok aant maken voor er van traangas sprake was, de match was nog geen vijf tellen afgeblazen of achter de tribune werd er al stevig gevochten, zomaar, voor de kick, en nu ga ik hier een ganse commentaar over mij heenkrijgen, maar zo was het.Vandaar dat de overige mensen die, door het feit met dat traangas, die in paniek en over hun toeren waren, niet zijn opgepakt.Er zal inderdaad een voorbeeld gesteld MOETEN worden, er werd de ganse tijd gefilmd, ontkennen heeft geen zin, dit is een ontzettend pijnlijke zaak, maar terecht dat ze er nu eindelijk eens effectief iets gaan aan doen!Werk kwijt, veel geld kwijt, het is zeer spijtig maar deze gasten waren al lang verkeerd bezig.En maar opscheppen over wat ze die dag allemaal gedaan hebben, er nog fier op zijn ook, sorry hoor, maar hopelijk hebben ze nu hun les geleerd!


ga me niet in de discussie mengen, want ieder heeft zijn eigen(aardig) gedacht blijkbaar ... maar gezien de negatieve gevolgen voor de club vind ik het goed dat er toch ook mensen zijn die naar mijn mening de dingen durven zeggen zoals ze zijn... mooie post, An, zo denk ik er ook over. Op den duur zoude nog schou naar de voetbal gaan.

toch nog één ding: blijkbaar moet het voor een serieus aantal echt eerst hun eigen oog zijn dat er uit valt voor ze de ernst kunnen inschatten van wat er gebeurde, en eerlijk gezegd, da maakt mij echt wel zorgen zenne.


Iedereen kan de ernst van de zaak maar al te goed inschatten,trouwens van 2/7ben ik zeker dat ze nog niet aan het vechten waren van voor dat er met traangas gespoten werd .Dat ze gestraft moeten worden ok,maar geeft ze dan een ferme geldboete en e stadionverbod voor gans hun leven(bijvoorbeeld).


01 Aug 2008, 9:01
Reserve

Lid geworden op: 19 Mei 2005, 15:27
Berichten: 346
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Dat levenslang stadionverbod is een lachertje.Krijg stadionverbod en ga je vb een abonnement kopen bij Anderlecht, perfect mogelijk.Krijg stadionverbod en je krijgt er privacy bovenop, zodat niemand weet dat je dat verbod hebt, want alleen de spotters weten wie stadionverbod heeft, niemand van de club weet dat, tenzij de persoon in kwestie het fier zelf uitkraamt, wat meestal zo is.Moest iedere persoon met stadionverbod er werkelijk niet meer inkunnen of inmogen, dan gebeuren zaken zoals in visé niet.Ik ken ook iemand die nu vastzit in Luik, ik ken die jongen al van zijn 14 jaar, van inborst zeker geen slechterik, nochthans ook een intelligent iemand, maar hij zegt zelf dat hij een kick krijgt van wat hij bij gevechten doet.Moest hij mijn zoon zijn, ik ging kapot van verdriet, en, geloof me, zijn moeder is er kapot van.En nochthans kreeg hij een goede opvoeding hoor!Dus wie nu nog komt vertellen dat alle schuld bij de politie lag, steekt gewoon zijn kop in t zand!


02 Aug 2008, 8:49
Miniem
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Jun 2008, 21:59
Berichten: 56
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
De schuld lag niet bij de poltie...
Mijn versie is beter! Na de match tegen Wezet hebben supporters van Aalst de politie aangevallen met pepperspray, naar de politie werd echt wel gemikt om de ogen te kunnen besproeien met het giftig goedje! achteraf werd bekend gemaakt dat een politieagent zijn zoontje ook was besproeid met deze spray, naar de ogen gemikt spreken ooggetuigenen...

Laat me niet lachen hé An, iedereen heeft fouten maar als je de kinderen kan aanvallen dan moet je ook kunnen incasseren! Ben zelf vader geworden van een zoon verleden maand en ik kan u verzekeren dat moesten ze dit met mijn zoon doe ik nog harder over het rooie zou gaan!


02 Aug 2008, 13:07
Reserve

Lid geworden op: 19 Mei 2005, 15:27
Berichten: 346
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Ik heb nergens beweerd dat de politie geen enkele schuld treft, ik heb het enkel gehad over diegenen die al van voor aanvang van de match rondbazuinden dat ze gekomen waren om eens goed te vechten, diezelfde personen hebben ook de daad bij het woord gevoegd zelfs voor er supporters uit het staanvak waren en dus ook niets wisten op dat moment over die pepperspray.Ik ga ruim 16 jaar al naar den eendracht, thuis en op verplaatsing, verplaatsing zal er vanaf nu voor mij niet meer bij zijn, zolang er onverantwoorde egoistische en half- tot- quasi volledig gestoorde personen de stadions onveilig maken.Ik ben ook moeder , maar ik heb mijn kleine kinderen al over tien jaar niet meer meegenomen naar het voetbal, enkel en alleen om ze te beschermen tegen al dat zinloze geweld.En, nogmaals, ik heb het hier NIET over de modale supporters die over hun toeren gegaan zijn door die pepperspray!Die mensen gedragen zich anders meestal correct bij een voetbalmatch.Het is een kleinere groep die zich al jaren misdragen maar die er wel voor zorgen dat iedere brave supporter dit seizoen op verplaatsing zal behandeld worden als een stuk vuil.


02 Aug 2008, 13:45
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Eindronde: CS Visé - Eendracht Aalst
Ik sluit me aan bij An.
Nogal wat mensen ovewegen het zelfs niet meer om naar het voetbal te gaan. Het zou hun wel interesseren maar al dat gedoe erbij van behandeld te worden als "een hoop uitschot", en dan nog af en toe incidenten waarbij je je eigen hachje riskeert, daar passen ze voor.
Je moet dit probleem met haar en wortel uitroeien. In Engeland zijn ze op dat vlak op de goede weg.
En dat kan alleen als je als clubs, als supportersverenigingen, als supporters in alle duidelijkheid zegt: "Dit soort situaties willen wij niet meer!"
Door telkens de fout te steken op de anderen kom je geen stap verder. Ja kan altijd wel een zondebok vinden om op te schieten: de scheidsrechter, de uitdagende tegenspeler, de supporters van de andere ploeg die het wagen dezelfde liedjes over ons te zingen als wij over anderen zingen, de politie die er niet rap genoeg was, of te rap, of alles uit de hand liet lopen, of net te snel ingreep... Komaan, hé, zeg.
Je moet je eigen verantwoordelijkheid opnemen. De verdediging opnemen voor die individuele mensen die nu opgepakt zijn is een verantwoordelijkheid voor advocaten en de nuances zijn dat ook, en, ik hoop uit de grond van mijn hart dat die advocaten goed hun werk doen en dat er individueel rekening gehouden wordt met de individuele situatie van de verdachten.
Maat wij als club, als supporters van Eendracht Aalst moeten niet nuanceren in onze boodschap.
Wij zouden als één man moeten zeggen:
"WIJ WILLEN GEWELDIGE SUPPORTERS, GEEN GEWELDDADIGE SUPPORTERS"

Wij hoeven geen begrip te tonen voor welke vorm van geweld ook, want dan schieten we gewoon in onze eigen voet al supporters, als club,... En dat gaat voor mij zowel over aanstekers, geld en wat al nog smijten (een wijdverbreid gebruik, helaas), als over over een afsluiting kruipen om welke reden dan ook, als over fysieke agressie, vandalisme of extreem uitdagen.
Ik hou te veel van den Eendracht om te kunnen aanzien dat onze naam beklad wordt en onze clubkas gepluimd wordt door dit soort stomme incidenten!
En ik vind het spijtig dat met AN een trouwe positieve supporter niet meer mee zou gaan op verplaatsing, al heb ik alle begrip voor haar beslissing.


02 Aug 2008, 14:32
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 754 berichten ]  Ga naar pagina 1 45 46 47 48 49 51


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst