Eendracht Aalst - KV Oostende - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12
 Eendracht Aalst - KV Oostende 
Auteur Bericht
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
VC EA 2002 oefent deze avond om 19.30u in het eigen P. Cornelisstadion tegen tweedeklasser KV Oostende. Aalst-trainer Luc Limpens selecteerde alle beschikbare spelers voor deze oefenwedstrijd. Voor Roel Van Den Brande, Marijn Steurs, Jens Podevijn, Lieven De Veirman, Tim Aelbrecht en Lionel Lord komt deze wedstrijd evenwel nog te vroeg.

Bron: eendracht-aalst.be

Precies ni veel kernspelers.Zal met oog op de bekermatch zijn e.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


06 Aug 2008, 10:23
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Eigenlijk niet slecht - dan moet er vandaag eens echt geexperimenteerd worden. Wouter zal waarschijnlijk starten op de plaats van Lord en dan dient men op rechts al echt te goochelen (Niels Spotbeen laten starten waarschijnlijk, maar misschien ook eens met Boto of Van Mieghem spelen daar).

Ik ben echt benieuwd en kijk al vol belangstelling uit naar vanavond.


06 Aug 2008, 10:53
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 23 Feb 2006, 20:46
Berichten: 727
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
DT schreef:
Eigenlijk niet slecht - dan moet er vandaag eens echt geexperimenteerd worden. Wouter zal waarschijnlijk starten op de plaats van Lord en dan dient men op rechts al echt te goochelen (Niels Spotbeen laten starten waarschijnlijk, maar misschien ook eens met Boto of Van Mieghem spelen daar).

Ik ben echt benieuwd en kijk al vol belangstelling uit naar vanavond.


De Schutter is ook een mogelijkheid. Maar ik zou Boto daar graag eens bezig zien.


06 Aug 2008, 11:11
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ja, De Schutter is ook een mogelijkheid, maar ik hoop dat zijn polyvalentie zich niet tegen hem gaat keren. Heeft in de voorbereiding al op 4 plaatsen gespeeld, nu nog eens rechts op het middenveld zou toch een beetje teveel van het goede zijn, vind ik persoonlijk. Qua automatismen bijvoorbeeld.


06 Aug 2008, 12:58
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ik weet niet of Limpens, Van Damme en al de rest van die jongeren gaan meedoen vanavond want de beloften spelen zelf ook een oefenwedstrijd.


06 Aug 2008, 15:16
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
0 - 1


06 Aug 2008, 21:22
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Verslag vanop site KVO:

Hoogtepunen :

06' : Aalst zet druk op onze doelman, maar deze schakelt zeer rustig twee man uit en ontzet.
14' : Grandisson gaat te fors in op doelman Lambrecht en ziet geel.
19' : Dieptepass van Ferreira naar Gueï : de Franse spits krijgt de bal niet goed onder controle, en kraakt vervolgens zijn schot met links.
22' : Chendri onderschept een uittrap van Lambrecht en bedient Gueï. Het hakje ten voordele van Grandisson is er teveel aan.
25' : Ferreira stuurt Grandisson diep langs de flank. Gueï knalt de perfecte voorzet op doelman Lambrecht. Na de daaropvolgende hoekschop kopt Gueï naast.
28' : KVO is voorlopig de betere ploeg, maar is niet scherp genoeg voor doel.
30' : Hoekschop Ferreira : de kopbal van Dindeleux wordt simpel geplukt.
32' : Counter Aalst : Vandendriessche staat goed opgesteld op het schot van Lorenzo.
37' : Aalst komt nu meer opzetten, maar kent geen meeval bij de laatste pass.
40' : Vrije trap Chendri : doelman Lambrecht lost de bal, maar Grandisson tikt over doel.
43' : Beste kans van de match : voorzet Liard, Grandisson kan vrij inkoppen, maar besluit naast.
45' : Rust.
Ferreira trachtte het spel wel te verdelen, maar vooraan sprong men te onzorgvuldig om met de geboden kansen.

46' : KVO start met dezelfde elf.
48' : De ingevallen Arnold neemt aan en schiet, Van Ryckeghem ziet de bal naast de paal buiten lopen.
50' : Grandisson verlaat geblesseerd het veld en wordt vervangen door Mokulu.
Hoekschop KVO : de tweede bal is voor Sucaet, Vandendriessche bedient Dindeleux, bal op de slof en 0-1.
55' : Hoekschop Chendri : Mokulu kopt van dichtbij naast.
61' : Dekeyzer, Coudeville en Laleman erin voor Vandendriessche, Gueï en DIndeleux.
73' : KVO heeft nu duidelijk de bovenhand, maar benut de scherpe uitvallen niet.
Liard, Luissint, Chendri en Sucaet eraf : Jordi, Pieters, Laragne en Vanhoucke erin.
86' : Veruit de beste man op het veld Ferreira(zeggen Aalst-supps toch) dribbelt een vijftal man alvorens met rechts op doelman Lambrecht te besluiten. Het applaus vanuit de tribune is veelzeggend na deze actie.
91' : Einde.
KVO kwam - zelfs na inbreng eigen jeugd - nooit in de problemen, al lijkt de 0-1 -score aan de zuinige kant.


06 Aug 2008, 21:34
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Petroe69 schreef:
Verslag vanop site KVO:

Hoogtepunen :

06' : Aalst zet druk op onze doelman, maar deze schakelt zeer rustig twee man uit en ontzet.
14' : Grandisson gaat te fors in op doelman Lambrecht en ziet geel.
19' : Dieptepass van Ferreira naar Gueï : de Franse spits krijgt de bal niet goed onder controle, en kraakt vervolgens zijn schot met links.
22' : Chendri onderschept een uittrap van Lambrecht en bedient Gueï. Het hakje ten voordele van Grandisson is er teveel aan.
25' : Ferreira stuurt Grandisson diep langs de flank. Gueï knalt de perfecte voorzet op doelman Lambrecht. Na de daaropvolgende hoekschop kopt Gueï naast.
28' : KVO is voorlopig de betere ploeg, maar is niet scherp genoeg voor doel.
30' : Hoekschop Ferreira : de kopbal van Dindeleux wordt simpel geplukt.
32' : Counter Aalst : Vandendriessche staat goed opgesteld op het schot van Lorenzo.
37' : Aalst komt nu meer opzetten, maar kent geen meeval bij de laatste pass.
40' : Vrije trap Chendri : doelman Lambrecht lost de bal, maar Grandisson tikt over doel.
43' : Beste kans van de match : voorzet Liard, Grandisson kan vrij inkoppen, maar besluit naast.
45' : Rust.
Ferreira trachtte het spel wel te verdelen, maar vooraan sprong men te onzorgvuldig om met de geboden kansen.

46' : KVO start met dezelfde elf.
48' : De ingevallen Arnold neemt aan en schiet, Van Ryckeghem ziet de bal naast de paal buiten lopen.
50' : Grandisson verlaat geblesseerd het veld en wordt vervangen door Mokulu.
Hoekschop KVO : de tweede bal is voor Sucaet, Vandendriessche bedient Dindeleux, bal op de slof en 0-1.
55' : Hoekschop Chendri : Mokulu kopt van dichtbij naast.
61' : Dekeyzer, Coudeville en Laleman erin voor Vandendriessche, Gueï en DIndeleux.
73' : KVO heeft nu duidelijk de bovenhand, maar benut de scherpe uitvallen niet.
Liard, Luissint, Chendri en Sucaet eraf : Jordi, Pieters, Laragne en Vanhoucke erin.
86' : Veruit de beste man op het veld Ferreira(zeggen Aalst-supps toch) dribbelt een vijftal man alvorens met rechts op doelman Lambrecht te besluiten. Het applaus vanuit de tribune is veelzeggend na deze actie.
91' : Einde.
KVO kwam - zelfs na inbreng eigen jeugd - nooit in de problemen, al lijkt de 0-1 -score aan de zuinige kant.


Bij aalst waren het ook meer beloften+dat seminck weer niet meedeed en dan is het vanachter omzeep en weeral ne prachtige ref en den tester dat word niks ze kunnen beter Niels spotbeen zijn kans geven en ook ken van damme was den 2de helft absoluut den beste van de ploeg.


06 Aug 2008, 21:35
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22
Berichten: 79
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Wat ziet onze trainer in Ruud Limpens misschien een ding dat het zijn zoontje is. Ik weet een ding als E.A wil naar 2é gaan gooi dan beiden buiten.Dan hebben zij tijd om met de duiven te spelen.


06 Aug 2008, 21:45
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ike schreef:
Wat ziet onze trainer in Ruud Limpens misschien een ding dat het zijn zoontje is. Ik weet een ding als E.A wil naar 2é gaan gooi dan beiden buiten.Dan hebben zij tijd om met de duiven te spelen.


Nu moet ge ni op de familie limpens beginnen te zagen e,hij geeft zijn beloften de kans om wedstrijden te spelen en als da nu toevallig familie is ja ze.Wat moetem doen ?Zijne zoon demotiveren en zeggen zolang als dat ik hier trainer ben speelde ni in deerste ploeg.Trouwens kunde gij nu echt alleen zagen.


06 Aug 2008, 21:50
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22
Berichten: 79
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Iendrachter90 schreef:
Ike schreef:
Wat ziet onze trainer in Ruud Limpens misschien een ding dat het zijn zoontje is. Ik weet een ding als E.A wil naar 2é gaan gooi dan beiden buiten.Dan hebben zij tijd om met de duiven te spelen.


Nu moet ge ni op de familie limpens beginnen te zagen e,hij geeft zijn beloften de kans om wedstrijden te spelen en als da nu toevallig familie is ja ze.Wat moetem doen ?Zijne zoon demotiveren en zeggen zolang als dat ik hier trainer ben speelde ni in deerste ploeg.Trouwens zaagde gij alleen maar?

er zijn veel betere jeugdspelers die geen kans krijgen


06 Aug 2008, 21:53
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ahja, er stond ook een heel andere ploeg opt veld dan de bedoeling is. Het zal zondag wel wat anders zijn. Ik doe geen uitspraak over dees match. Een 'saai' oefenmatch. Laat het maar rap zondag zijn!

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


06 Aug 2008, 21:54
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Ike schreef:
Iendrachter90 schreef:
Ike schreef:
Wat ziet onze trainer in Ruud Limpens misschien een ding dat het zijn zoontje is. Ik weet een ding als E.A wil naar 2é gaan gooi dan beiden buiten.Dan hebben zij tijd om met de duiven te spelen.


Nu moet ge ni op de familie limpens beginnen te zagen e,hij geeft zijn beloften de kans om wedstrijden te spelen en als da nu toevallig familie is ja ze.Wat moetem doen ?Zijne zoon demotiveren en zeggen zolang als dat ik hier trainer ben speelde ni in deerste ploeg.Trouwens zaagde gij alleen maar?

er zijn veel betere jeugdspelers die geen kans krijgen


Zoals?


06 Aug 2008, 21:55
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
de clerus schreef:
Ahja, er stond ook een heel andere ploeg opt veld dan de bedoeling is. Het zal zondag wel wat anders zijn. Ik doe geen uitspraak over dees match. Een 'saai' oefenmatch. Laat het maar rap zondag zijn!


Sluit ik mij bij aan . (y)

_________________
Century game 22 juni 2019


06 Aug 2008, 21:56
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - KV Oostende
Onderkroiper schreef:
de clerus schreef:
Ahja, er stond ook een heel andere ploeg opt veld dan de bedoeling is. Het zal zondag wel wat anders zijn. Ik doe geen uitspraak over dees match. Een 'saai' oefenmatch. Laat het maar rap zondag zijn!


Sluit ik mij bij aan . (y)


Idd,nelft van de spelers dat er moeten staan deden niet mee dus veel om ons druk over te maken is er niet .Kreageer alleen alsze jeugdspelers beginnen afbreken,das nergens voor nodig.


06 Aug 2008, 21:58
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 180 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst