Cofidis Cup - Pagina 19 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21
 Cofidis Cup 
Auteur Bericht
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Cofidis Cup
nieven ajoin schreef:
ik heb altijd al ne farsen bek gehad :p
onder een pseudoniem de grote jan uithangen vind ik nog veel zieliger!


Geen enkel probleem hoor. De beheerders kennen mij allemaal, weten mij allemaal staan.
Nagenoeg iedereen weet wie ik ben. Dat jij dat niet weet, stoort mij hoegenaamd niet en is ook niet verwonderlijk natuurlijk als je hier pas je 2e jaar komt staan tegenover iemand die al 15 jaar gaat kijken. En voor de rest heb ik daar niets aan toe te voegen.

edit: want jij staat hier niet onder een pseudoniem e. :lol:
Goed bezig. (y)


12 Aug 2008, 19:22
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Cofidis Cup
Ik vind dat Ike deze discussie mag afsluiten met een wijze uitspraak. Komaan Ike...

_________________
es da ier e fistjen...


12 Aug 2008, 19:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Cofidis Cup
nieven ajoin schreef:
s@té schreef:
nieven ajoin schreef:
Had dezelfde mening over jouw posts vorig seizoen !!


Ik vind da gij toch ne serieuze farsen bek hebt gekregen sinds gij hier op het forum zit.
De grote man uithangen is geen probleem en als er commentaar komt over Lieven is het kot te klein.

Zielig ventje. :lol: :wave:


ik heb altijd al ne farsen bek gehad :p
onder een pseudoniem de grote jan uithangen vind ik nog veel zieliger!


Ik em minder chance, zit pas sinds 3 maand op het forum en als ik op Den Iendracht komt zegt iedereen tegen mij : " Hé Onderkroiper " (y) Hoe zou dat nu komen :wadde:

_________________
Century game 22 juni 2019


12 Aug 2008, 19:25
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Cofidis Cup
aub he zeg ...

hij is begonnen
hij deed verder
mama ze pesten mij

niveau zenne jonges...
discussieert eens over den iendracht jong, zonder perse uw ego of da van een ander te beschermen. als 't slecht was was 't slecht en dan zijn er 100 manieren om dat op een menselijke manier te zeggen. op een forum iemand (ook mij)op zijn woorden pakken, da kan werkelijk iedereen zenne, iedereen zegt al nekeer iet in een vlaag van ontgoocheling of overdreven optimisme...

maar bovenstaande discussie, da slaat toch wel alles zenne jonges.


12 Aug 2008, 19:25
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Cofidis Cup
s@té schreef:
nieven ajoin schreef:
ik heb altijd al ne farsen bek gehad :p
onder een pseudoniem de grote jan uithangen vind ik nog veel zieliger!


Geen enkel probleem hoor. De beheerders kennen mij allemaal, weten mij allemaal staan.
Nagenoeg iedereen weet wie ik ben. Dat jij dat niet weet, stoort mij hoegenaamd niet en is ook niet verwonderlijk natuurlijk als je hier pas je 2e jaar komt staan tegenover iemand die al 15 jaar gaat kijken. En voor de rest heb ik daar niets aan toe te voegen.


Wat heeft dat met de kwestie te maken. Jij volgt je club, ik volg mn broer, als jij dwaze commentaar leest over je club, raakt je dat, als ik dat lees over mn broer, raakt me dat ook. Vorig jaar stond je op de eerste rij om Lieven af te breken... nu ben je er ook weer als de kippen bij. Maar ok, je doet maar... je kan er maar geniet van hebben

_________________
Broer van ja


12 Aug 2008, 19:27
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Cofidis Cup
nieven ajoin schreef:
s@té schreef:
nieven ajoin schreef:
:lol:


Ja man, het wordt ook tijd da ge is uit de pampers komt ze als ge met alles zo moet lachen.

Ik gaf gewoon de feiten weer zoals ze in de krant stonden, grappig e. :lol:

:hmm:


moeder heeft viskes gebakken


En als uw broer volgend jaar in Wetteren speelt zijt ge voor Wetteren dus het heeft geen zin om hier met eendracht-supporters te komen lachen. (ook al zijn ze niet altijd beleefd)


12 Aug 2008, 19:38
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Cofidis Cup
Jean schreef:
nieven ajoin schreef:
s@té schreef:
nieven ajoin schreef:
:lol:


Ja man, het wordt ook tijd da ge is uit de pampers komt ze als ge met alles zo moet lachen.

Ik gaf gewoon de feiten weer zoals ze in de krant stonden, grappig e. :lol:

:hmm:


moeder heeft viskes gebakken


En als uw broer volgend jaar in Wetteren speelt zijt ge voor Wetteren dus het heeft geen zin om hier met eendracht-supporters te komen lachen. (ook al zijn ze niet altijd beleefd)


Om af te sluiten: ik lach niet met supporters, integendeel, alle respect om wekelijks zo massaal de ploeg aan te moedigen. Het gaat over de inhoud van sommige posts. En als er 1 ploeg is waar ik niet naar ga kijken, ook al speelt Lieven er, dan is het Wetteren

_________________
Broer van ja


12 Aug 2008, 19:44
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22
Berichten: 79
Bericht Re: Cofidis Cup
.


Laatst gewijzigd door Ike op 12 Aug 2008, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.



12 Aug 2008, 19:45
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Cofidis Cup
nieven ajoin schreef:
Jean schreef:
nieven ajoin schreef:
s@té schreef:
nieven ajoin schreef:
:lol:


Ja man, het wordt ook tijd da ge is uit de pampers komt ze als ge met alles zo moet lachen.

Ik gaf gewoon de feiten weer zoals ze in de krant stonden, grappig e. :lol:

:hmm:


moeder heeft viskes gebakken


En als uw broer volgend jaar in Wetteren speelt zijt ge voor Wetteren dus het heeft geen zin om hier met eendracht-supporters te komen lachen. (ook al zijn ze niet altijd beleefd)


Om af te sluiten: ik lach niet met supporters, integendeel, alle respect om wekelijks zo massaal de ploeg aan te moedigen. Het gaat over de inhoud van sommige posts. En als er 1 ploeg is waar ik niet naar ga kijken, ook al speelt Lieven er, dan is het Wetteren


Wetteren was maar een voorbeeld hé, bedoelde daar niks mee. het beste is misschien voor iedereen om elkaars mening te respecteren... ook al ligt die mijlenver van de uwe.


12 Aug 2008, 19:48
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Cofidis Cup
Jean schreef:
het beste is misschien voor iedereen om elkaars mening te respecteren... ook al ligt die mijlenver van de uwe.


Dit is een prachtige zin. Ook al hebben 'nieven ajoin' en ik het een en ander uitgepraat in PB, kan ik me perfect verzoenen met dit zinnetje.


12 Aug 2008, 19:51
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Cofidis Cup
s@té schreef:
Jean schreef:
het beste is misschien voor iedereen om elkaars mening te respecteren... ook al ligt die mijlenver van de uwe.


Dit is een prachtige zin. Ook al hebben 'nieven ajoin' en ik het een en ander uitgepraat in PB, kan ik me perfect verzoenen met dit zinnetje.


(y)

_________________
Broer van ja


12 Aug 2008, 19:54
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 01 Mei 2006, 17:26
Berichten: 2494
Bericht Re: Cofidis Cup
nieven ajoin schreef:
s@té schreef:
Jean schreef:
het beste is misschien voor iedereen om elkaars mening te respecteren... ook al ligt die mijlenver van de uwe.


Dit is een prachtige zin. Ook al hebben 'nieven ajoin' en ik het een en ander uitgepraat in PB, kan ik me perfect verzoenen met dit zinnetje.


(y)


owla, hier is duidelijk met een gratis paar keeperwanten gegoocheld ...


12 Aug 2008, 19:57
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Cofidis Cup
Fillou schreef:
nieven ajoin schreef:
s@té schreef:
Jean schreef:
het beste is misschien voor iedereen om elkaars mening te respecteren... ook al ligt die mijlenver van de uwe.


Dit is een prachtige zin. Ook al hebben 'nieven ajoin' en ik het een en ander uitgepraat in PB, kan ik me perfect verzoenen met dit zinnetje.


(y)


owla, hier is duidelijk met een gratis paar keeperwanten gegoocheld ...


en de rest :D

_________________
Broer van ja


12 Aug 2008, 19:58
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Cofidis Cup
Fillou schreef:

owla, hier is duidelijk met een gratis paar keeperwanten gegoocheld ...


De Fillou zijn tussenkomsten zijn er toch ook altijd bosj op e. :plat:


12 Aug 2008, 20:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Cofidis Cup
Fillou schreef:
Weet je wat het probleem is bij het Belgische voetbal? Dat je niet meer mag zeggen dat het slecht gaat. Wij zijn gewoon niet kritisch genoeg voor onszelf. De spelers en 't bestuur van anderlecht doen wel of zo het allemaal erg vinden, maar uiteindelijk steken ze gewoon allemaal de schuld op iemand anders. Dat is bij Club Brugge zo, dat is bj alle ploegen die Europees falen net 't zelfde. Kijk naar Standard. Waarom moeten zij tevreden zijn met hun galamatch tegen Liverpool. 't Is verdomme een kwalificatiematch voor de CL, speel dan om te winnen he. Gelijk tegen wie het is.

Maar dat past allemaal in ons typische denken van " 't is toch zo slecht nog niet". En dat is her net 't zelfde. 't Is verdomme wél slecht. Het was de tweede helft van het vorige seizoen ook barslecht. We hebben toen de titel verloren door tegen de laatste drie van de competitie te verliezen. Ok, we zaten met een paar gekwetsten, maar 't was verdorie tegen janneke en mieke ook. En toch was aan het einde van het seizoen geen man overboord. We hebben eindronde gespeeld en daar verloren van Visé. "Gelukkig" was er een pak opschudding in verband met de rellen ginder in Luik, en zijn we allemaal het sportieve een beetje vergeten. Dat sportieve is nochtans heel duidelijk. We wilden kampioen spelen, we waren goed op weg om dat te doen, maar we hebben het uit handen gegeven tegen de rode lantaarns van de competitie. Is dat erg? Dat is verschrikkelijk. En toch is er nooit echt veel tumult over geweest.

En ik vrees dat het nu net zo'n vaart aan het lopen is. We hebben vertrouwen in het bestuur, we hebben vertrouwen in de trainer, we hebben vertrouwen in de spelers ... ja ja, allemaal goed en wel. Maar het is intussen van in Sint-Truiden geleden dat we nog eens een prestatie gezien hebben (op die ene eindrondematch in woluwe na dan misschien). Mogen we dan niet kritisch zijn? Mogen we dan niet bang zijn? Ik heb al veel mensen gehoord die net hetzelfde als ik denken. Dit jaar is het van moetens he. Als we willen groeien, moeten we dit seizoen over gaan. Anders is het over en uit en blijven we net zoals bijvoorbeeld Mechelen voor jaren in derde. Dan moet nú met de vuist op tafel geklopt worden en dan moet nu gezorgd worden voor een reactie.

Over kritiek aan het adres van de spelers ... dit gebeurt allemaal op een forum en valt dus eigenlijk allemaal nog wel mee. In de tribune is het toch allemaal veel braver geworden dan vroeger he. Ik weet niet wie het zich nog herinnert, maar spelers zoals een De Wolf vroeger, die werd bij momenten al tijdens de opwarming uitgefloten op de staantribune.


Om deze topic af te sluiten :D
Amen Fillou !!!


12 Aug 2008, 20:57
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 303 berichten ]  Ga naar pagina 1 17 18 19 20 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst