Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08) - Pagina 4 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6
 Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08) 
Auteur Bericht
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
Iendrachter90 schreef:
lolo schreef:
acrid schreef:

eigen woorden aant maken? :whistle:


:?
vertel... ben benieuwd


hij bedoeld dat gelukkiglijk niet bestaat denkek.

...
http://www.google.be/search?hl=nl&rlz=1 ... lijk&meta=


24 Aug 2008, 19:42
forumlegende

Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28
Berichten: 2983
Leeftijd: 43
Locatie: Buggenhout
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
lolo schreef:
Iendrachter90 schreef:
lolo schreef:
acrid schreef:

eigen woorden aant maken? :whistle:


:?
vertel... ben benieuwd


hij bedoeld dat gelukkiglijk niet bestaat denkek.

...
http://www.google.be/search?hl=nl&rlz=1 ... lijk&meta=


hier bewijst ge niets mee beste makker
want op die link staan teksten vol met schrijffouten
kzal ik eens de puntjes op de i zetten :p


24 Aug 2008, 20:00
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
Over de match kan ik niks zeggen, ik was er niet: hij bedoelt is echter wel met een't'

Love U all :wave:

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


24 Aug 2008, 20:06
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
Het was barslecht. We hebben niet één keer binnen de palen geschoten.
In totaal kregen we drie kansen :
1. Lord zet zich in zijn gekende stijl met een actie door op links , legt de bal mooi voor, Lorenzo Wouter trapt over.
2. Lorenzo Wouter zet voor, Arnold kopt anderhalve meter schuinover. Dit kon je al moeilijk een kans noemen ook.
3. Arnold krijgt 2' voor het einde een knappe schietkans ter hoogte van de carré. Er stond geen tegenstander meer in de buurt. Het schot was echter bijzonder droef en rolde een meter naast buiten.

Roel Vandenbrande speelde voor het eerst terug mee, en maakte de 90' vol. Hij was, omwille van zijn inzet, voor mij de beste Eendrachter op het veld.

Absoluut armoe troef, en eigenlijk een kwelling om te bekijken. Waar het probleem ligt weten we als supporters niet, en het is aan het bestuur om daar iets aan te doen. Wat wel een zekerheid is, is dat deze ploeg een pak beter kan dan ze de voorbije weken laat zien. Hapert het ergens in de groep, of smijten ze er met hun klak naar om de trainer buiten te gooien, of is er nog een andere reden, ik weet het niet, maar ze kunnen allemaal zonder twijfel beter. En alleen al voor al die supporters die hun overal in het land steunen zouden ze toch wat meer begeestering mogen toenen en een poging mogen doen om er iets deftig van te maken.
Een match verliezen tot daar aan toe, als ze er hun kop voorgelegd hebben kunt ge zelfs dan fier zijn op uw ploeg. Maar als ge het de laatste weken ziet, ge voelt u als supporter bijna nen onnozelaar.


24 Aug 2008, 20:09
Junior

Lid geworden op: 19 Jan 2008, 6:44
Berichten: 239
Leeftijd: 44
Locatie: Lebbeke
WLM: lodelahiti@hotmail.com
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
wheel's armée schreef:
Over de match kan ik niks zeggen, ik was er niet: hij bedoelt is echter wel met een't'

Love U all :wave:


Laatst gewijzigd door lolo op 24 Aug 2008, 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.



24 Aug 2008, 20:12
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
Iendrachter90 schreef:
Over de match ganek kort zijn:deerste 5minuten wast echt van ja,ze hebben de boodschap begrepen ma vanaf dan weer slecht.Na een alfuur werd dessaer door denk de veirman getackeld khou mijn hart vast voor de diagnose.Steurs was de ster van de match door persoons vant veld te sjotten.
Basis:de veirman,vandenbrande,seminck,dessaer(vandamme),steurs,de schutter,van mieghem,franck,wouter(aelbrecht),lord en arnold.Arnold miste een inlegger en wouter miste ook één kans .Er waren ook scouts van woluwe -zaventem en die hadde na 60minuten al genoeg gezien.


Iendrachter90 mag ik ff vragen -> over de gehele match bekeken, hoeveel keer hebben we voor dreiging gezorgd (ruim bekeken hé - het hoeven zelfs nog geen kansen te zijn) - passen naar voor telt zelfs al. Ik was er immers niet (van hart een steen gemaakt na de debacles tegen Leopold Ukkel en Ternat). En die verslagen op de officiële site tegenwoordig die verbloemen nagenoeg alles...


24 Aug 2008, 20:13
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
Sorry Stijn, was mijn post aan het typen terwijl jij in uw post al een deel van het antwoord hebt gegeven... Ik ga ook akkoord met uw mening. Het kan toch niet dat we plots niks meer kunnen??? Heb altijd gezegd dat we met Troch en Verheyden twee mensen zouden missen waar we nog zouden aan terug denken, maar dat het zo slecht ging gaan, dat had ik toch ook ni gedacht... Die perfecte kruisballen van een Franck bijvoorbeeld van in de eerste voorbereidingswedstrijden, waar zijn die naartoe?? De splijtende acties van Lord??? Laat het aub een boycot zijn van de spelers, want ik zie in alles een herhaling van het seizoen onder De Schrijver toen we uiteindelijk naar vierde tuimelden - geen ideeën, geen ploeg, geen trainer, geen bezieling. En ik ben geen pessimist, maar van onze ploeg heeft momenteel niemand schrik hoor (ter info - al eens gekeken in de beker hoe de andere derde klassers het daar doen? staan verder hoor...)


24 Aug 2008, 20:21
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
Na de match bleef het bestuur een tijdje in de tribune overleggen over het nieuwe debacle dat we te zien kregen. Ze zagen er niet bijster gelukkig uit en ik denk dat ze hun conclusies getrokken hebben. Hopelijk lezen we snel het resultaat van hun overleg op de website. Het kan echt niet meer verder zoals het de laatste weken er aan toe gaat. Vandaag had het makkelijk 6-1 kunnen zijn. Boom werkte gelukkig voor ons maar één van de vele kansen af....

_________________
Afbeelding


24 Aug 2008, 20:26
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
Laat ons hopen dat er nu toch iets gebeurt... Ze moeten niet komen lullen dat ze er wel zullen staan tegen d'eerste match. Die zever gelooft niemand meer.

_________________
es da ier e fistjen...


24 Aug 2008, 20:30
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 24 Mei 2005, 12:38
Berichten: 725
Leeftijd: 41
Locatie: Oilsjt
WLM: deefken45@hotmail.com
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
Boris schreef:
Laat ons hopen dat er nu toch iets gebeurt... Ze moeten niet komen lullen dat ze er wel zullen staan tegen d'eerste match. Die zever gelooft niemand meer.

Er zullen wel nog optimisten zijn en ik noem geen namen :lol:


24 Aug 2008, 20:35
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Okt 2006, 23:37
Berichten: 2340
Leeftijd: 38
Locatie: Aalst
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
Deef schreef:
Boris schreef:
Laat ons hopen dat er nu toch iets gebeurt... Ze moeten niet komen lullen dat ze er wel zullen staan tegen d'eerste match. Die zever gelooft niemand meer.

Er zullen wel nog optimisten zijn en ik noem geen namen :lol:


ge neemt me de woorden uit de mond :wave:


24 Aug 2008, 20:36
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16
Berichten: 4399
Leeftijd: 43
Locatie: Atom
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
Deef schreef:
Boris schreef:
Laat ons hopen dat er nu toch iets gebeurt... Ze moeten niet komen lullen dat ze er wel zullen staan tegen d'eerste match. Die zever gelooft niemand meer.

Er zullen wel nog optimisten zijn en ik noem geen namen :lol:


Just! :D

_________________
es da ier e fistjen...


24 Aug 2008, 20:36
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18
Berichten: 2248
Leeftijd: 44
Locatie: Pamel
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
Spelers moeten trainer niet buiten spelen als ze het niet meer met hem zien zitten, aan hen dan om in groep naar het bestuur te stappen en hun mening te verkondigen ;)

Ik hoop echter dat er is ingegrepen wordt, want anders gaan alle supporters met een slecht gevoel naar de eerste match op Wetteren. Ge moogt oefenwedstrijden verliezen maar niet op de manier zoals wij het iedere keer doen eh

_________________
Afbeelding


24 Aug 2008, 20:49
Miniem

Lid geworden op: 01 Jul 2008, 21:45
Berichten: 36
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
het is moeilijk te begrijpen,dat tot nu toe bijna elke kans van de tegenpartij in,het begin van de match tot een achterstand word verwerkt.Dit gaat er niet onze verdedeging is toch dezelfde als vorig seizoen .Dit gezegd zijnde hoop ik op beterschap want slechter word moeilijk te verwezelijken.


24 Aug 2008, 21:09
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 24 Apr 2008, 17:22
Berichten: 79
Bericht Re: Rupel Boom - Eendracht Aalst (24/08)
Ik ben eens benieuwd hoeveel supps Mr.Limpens nog blijven steunen :cry:


24 Aug 2008, 21:33
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 80 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 6


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst