Eendracht Aalst - Sottegem - Pagina 22 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23
 Eendracht Aalst - Sottegem 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
gisjken schreef:
Bram schreef:
Dus diegenen die het "positief zien" , zijn diegenen die de tegenstanders aanvallen ?
Dat is nieuw :?

En we moeten de spelers beter eens uitfluiten om beter te gaan spelen precies ook ?
Wel, wel :wow:


Beste Bram,
ge maakt er van wat ge wilt.

En da uitfluiten, tzal wel zijn! Nèm. Ze zull en het dan wel gehoord hebben dat we niet akkoord gaan met de gang van zaken op het veld... of doen we dat wel misschien???
't was dan ook maar om eens lang de andere kant de zaken eens in het belachelijke te trekken.

de tijd dat er nog echte discussies op het forum plaats vonden ligt reeds lange tijd achter ons. Ik ben dus blij dat je mijn antwoord belachelijk vond ;)

_________________
If you never try, you'll never know


23 Okt 2008, 18:43
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Ik ben een van de pipo's die na een slechte prestatie toch klapt. Maar in die gevallen klap ik enkel voor en naar de spelers die na de wedstrijd het publiek komen bedanken voor de steun.

En ik vind dat dat toch echt het minimum is, ook al was het geleverde spel misschien rotslecht.


23 Okt 2008, 19:16
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
CeltiC1919 schreef:
Hugo schreef:
nieven ajoin schreef:
Deze zomer stonden hier berichten als "merci bestuur", "goed werk bestuur" enz.
Naar mijn mening is er kwaliteit genoeg en zit het probleem ergens anders...


Ik heb voor de aanvang van de huidige compititie al duidelijk mijn ongenoegen geuit betreffende de transfers, met veel zaalvoetballers en balletdansers kom je er niet hoor in derde klasse je hebt werkers nodig die niet het verfijnde voetbal spelen maar er negentig minuten voor gaan m.a.w. oorlogvoerders. :boks:
Ik heb daar trouwens een reactie van de Koen voor ontvangen die mij opriep tot kalmte omdat hij volop geloofde in deze spelersgroep wat natuurlijk zijn recht was maar ja bekijk nu de geleverde prestaties van de ploeg en dan moet ik bij mijn standpunt blijven.
Een type Edi krncevic of Oli Lamberg mankeren we om hoekschoppen en vrije trappen binnen te koppen of te verlengen de fameuze targetman, want nu mogen we nog 20 hoekschoppen of vrije trappen krijgen ze blijven steeds zonder gunstig gevolg. :stom:
Enfin tijdens de volgende transferperiode nog een gerichte aankoop doen en alles is nog mogelijk.
Ik zou nu zeker niet teveel spelers van de hand doen om daarna een hele resem nieuwe aankopen te doen wat dit houdt ook de nodige gevaren in eer het automatisme er is zijn de hoofdprijzen al lang gaan vliegen.
Zogenaamde vedetten die niet renderen verdienen hun plaats in het elftal niet we moeten mannen hebben die hun truitje durven vuil maken daar komen de mensen naar kijken en hebben ze geduld en respect voor.
Je zal zondag de gevolgen al zien van de prestaties van deze zaalvoetbalploeg er zal misschien nog een goede 1500 man aanwezig zijn wat bitter weinig is voor een ploeg als den iendracht ’t is spijtig en heel erg. :(


bij iedere post die ik van u lees moet ik meer en meer op nen oude film van Gaston & Leo peizen




"de paniekzaaiers"

niemand kan mij hier wijsmaken da ze plots niet meer kunnen voetballen, niet als ge elders - zoals sommigen - in 2de volop kon meedraaien.
De meeste spelers die we hebben hebben dat al bewezen....... waarom de col nu niet meer pakt is mij ook een raadsel maar ik ben er wel van overtuigd dat hier constant verbaal de man spelen met naam en toenaam van sommige spelers niet gaat bijdragen tot het keren van die spiraal.
Als het slecht is - en dat is het momenteel - mag dat gezegd worden maar creëer geen sfeertje waar sommige "supporters" blijkbaar meer plezier beleven aan een slechte actie van sommige om dat zo luid mogelijk kenbaar te maken.

ik verbaas mij meer en meer over het feit dat ze hier de naam "eendracht" gekozen hebben...................


Kritiek geven op de spelers of het aankoopbeleid dat mag niet volgens jullie terwijl ze na amper 8 wedstrijden het kampioenschap al aan het verkloten zijn.
Wie heeft er ons beloofd via de pers en de media dat we binnen de 3 jaar van 4de naar 2de klasse zouden promoveren?
Dan weet je dat als je de beloften niet kan nakomen er een golf van kritiek over je heen kan komen.
Ik sta echt verwonderd van de reacties.
Geen probleem dat jullie zalverig of slijmerig willen doen maar dat is tegen mijn natuur.
Ik blijf erbij het voetbal dat ze nu momenteel op de grasmat brengen kan mij niet bekoren en ik ben zeker niet de enige, gezien het geringe aantal toeschouwers.
Het enthousiasme van de supporters moet je zelf afdwingen door een degelijke prestatie neer te zetten op de grasmat, want als ze zo goed spelen waarom was onze fameuze spionkop zo stil de laatste thuiswedstrijd of scheelt er iets aan mijn gehoor?
Nu heb ik op één na alle wedstrijden gevolgd maar als ik jullie commentaren lees kan ik beter thuis blijven zeker,mij stoort het niet dat iemand zijn gal uitspuwt, dat hoort nu eenmaal bij het voetbal.
Enfin jullie doen maar klappen in de handjes, stampen met de voetjes en mondje toe, ik ga jullie gezondheid in de toekomst sparen en bedankt voor de mooie naam paniekzaaier die heb ik liever dan doetje of slijmbal. :wave:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


23 Okt 2008, 19:41
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Bram schreef:
gisjken schreef:
Bram schreef:
Dus diegenen die het "positief zien" , zijn diegenen die de tegenstanders aanvallen ?
Dat is nieuw :?

En we moeten de spelers beter eens uitfluiten om beter te gaan spelen precies ook ?
Wel, wel :wow:


Beste Bram,
ge maakt er van wat ge wilt.

En da uitfluiten, tzal wel zijn! Nèm. Ze zull en het dan wel gehoord hebben dat we niet akkoord gaan met de gang van zaken op het veld... of doen we dat wel misschien???
't was dan ook maar om eens lang de andere kant de zaken eens in het belachelijke te trekken.

de tijd dat er nog echte discussies op het forum plaats vonden ligt reeds lange tijd achter ons. Ik ben dus blij dat je mijn antwoord belachelijk vond ;)


De reden dat je geen serieuze discussie meer kan voeren ligt gewoon aan het feit dat men hier geen respect heeft voor een andere mening. Direct wordt je aangepakt omdat je er anders over denkt dan de "echte".
Kijk naar voetbal zonder oogkleppen op, positief zowel als negatief. Als het goed is wordt het hier ook gezegd, dan kan je hier feitelijk niks miszeggen. Gaat het minder en je hebt kritiek, dan ben je opeens ziek in je kop.

_________________
Proud member " den natten toeig"


23 Okt 2008, 20:15
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
volledig mee akkoord. (y)


23 Okt 2008, 20:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Allé, weerwerk geven op een ander dat moet kunnen... maar zelf kun je het dus niet verdragen als er iemand tegen aan u weerwerk geeft ? ;)

Wat betreft dat ziek in de kop.
Het is niet omdat Stijn bv. zo een sadist is, en de mensen soms wel eens een zeer pijnlijke marteling toe wenst dat ik daar het zelfde over denk ze. :D

_________________
If you never try, you'll never know


Laatst gewijzigd door Bram op 23 Okt 2008, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.



23 Okt 2008, 20:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Bram schreef:
Allé, weerwerk geven op een ander dat moet kunnen... maar zelf kun je het dus niet verdragen als er iemand tegen aan u weerwerk geeft ? ;)



Weerwerk en weerwerk zijn der ook twee, je mag gans dit forum afzoeken, nergens zal je mij iemand horen (lezen) beledigen.

_________________
Proud member " den natten toeig"


23 Okt 2008, 20:24
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Dirk schreef:
Bram schreef:
Allé, weerwerk geven op een ander dat moet kunnen... maar zelf kun je het dus niet verdragen als er iemand tegen aan u weerwerk geeft ? ;)



Weerwerk en weerwerk zijn der ook twee, je mag gans dit forum afzoeken, nergens zal je mij iemand horen (lezen) beledigen.
Heb ik dat dan beweerd ?

Heb je mij die uitspraak van ziek in het hoofd dan zien zetten trouwens ?
:?
Dat bedoelde ik dus in mijn post van daarjuist over de dingen in het belachelijke trekken hé.

_________________
If you never try, you'll never know


23 Okt 2008, 20:26
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Bram schreef:
Dirk schreef:
Bram schreef:
Allé, weerwerk geven op een ander dat moet kunnen... maar zelf kun je het dus niet verdragen als er iemand tegen aan u weerwerk geeft ? ;)



Weerwerk en weerwerk zijn der ook twee, je mag gans dit forum afzoeken, nergens zal je mij iemand horen (lezen) beledigen.
Heb ik dat dan beweerd ?

Heb je mij die uitspraak van ziek in het hoofd dan zien zetten trouwens ?
:?
Dat bedoelde ik dus in mijn post van daarjuist over de dingen in het belachelijke trekken hé.



Heb ik gezegd dat die uitspraak van U komt ?
Sorry maar zulke uitspraken kan ik niet in het belachelijke trekken ook al was ze niet rechtstreeks tegen mij bedoelt.
Ik reageer gewoon op het feit waarom je hier niet meer serieus kan discusiëren, op het vorige forum was het op het eind juist hetzelfde.

_________________
Proud member " den natten toeig"


23 Okt 2008, 20:30
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
hier word eens gefloten of geroepen op de spelers,bij anderen houden ze de spelersbus tegen om hun gedacht te zeggen.zou dat beter zijn misschien?in aalst is het wit of zwart,nooit grijs,maar de supporters staan er altijd.ondanks wat we al meegemaakt hebben.


23 Okt 2008, 20:31
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
waly 2 schreef:
hier word eens gefloten of geroepen op de spelers,bij anderen houden ze de spelersbus tegen om hun gedacht te zeggen.zou dat beter zijn misschien?in aalst is het wit of zwart,nooit grijs,maar de supporters staan er altijd.ondanks wat we al meegemaakt hebben.


Dat is wel waar, pakske volk weer vorig weekend, ondanks alles...

_________________
Broer van ja


23 Okt 2008, 20:37
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:37
Berichten: 1959
Leeftijd: 54
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
nieven ajoin schreef:
waly 2 schreef:
hier word eens gefloten of geroepen op de spelers,bij anderen houden ze de spelersbus tegen om hun gedacht te zeggen.zou dat beter zijn misschien?in aalst is het wit of zwart,nooit grijs,maar de supporters staan er altijd.ondanks wat we al meegemaakt hebben.


Dat is wel waar, pakske volk weer vorig weekend, ondanks alles...



Voila 't is da, ik ga al 32 jaar naar den iéndracht ik heb het hier niet anders geweten.

_________________
Proud member " den natten toeig"


23 Okt 2008, 20:40
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Aug 2005, 22:00
Berichten: 299
AOL: rollo29
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Bartos schreef:
witzwet schreef:
We blijven applaus geven jong, ook al draait het vierkant. :hmm: Want we zijn blij dat eendracht nog bestaat, dat die mannen geld verdienen voor hun (rot)prestatie en wij wegsmijten. Als ze zondag verliezen zullen er nog zijn die applausje geven... :oops:

Waar is den tijd da we eens goe floten zonder dat ge bang moet zijn dat enkele moraalridders in uwen nek springen. Ocharme ... ocharme... als ik slecht presteer op mijn werk krijg ik ook geen applaus ze. BB= Beter of buiten. Dat is en blijft mijn motto.

Denk da sommige spelers hun zelf nie kunne houden van 't lachen als ze na een flopprestatie applaus krijgen. To support = steunen... maar niet als ge met mijn kloten rammelt :EA:

Neem nu de match op Waregem, na de zoveelst miserabele pass van Franck roep ik AWOERT. Springen er daar wa gasten in mijnen nek...je raadt het al: familie van... 'Hij (franck) speelt ééntijdsvoetbal maar dat snapt de rest niet.." zei één van zijn broers/neven/nichten/vrienden :plat: Waarop hij dan een halve tribune over zich krijgt... :haha:


Dat ge er nog fier op zijt, baart me precies nog het meeste zorgen :hmm: . Ge kunt ontevreden zijn en niemand is verplicht om applaus te geven, maar ik vraag me toch af welk plezier iemand eraan heeft om de spelers volledig de grond in te boren.


van dommigheid zeker...da zijn allicht dan de mensen die als we winnen tegen iedereen op hun werk (of op den dop) gaan verkondigen da ze al 285 jaar naar den iendracht gaan kijken en zowat de meest fanatieke 'supporter' van het vak zijn. behalve dan voor die en die speler als het slecht gaat...
voorlopig valt het wa tegen en misschien gaan we een kleurloos jaar tegemoet maar het seizoen is nog lang en in deze reeks kan alles.
en voor de moment ben ik ook nie content maar of ge daarvoor moeten beginnen je eigen spelers uitfluiten.. :wadde:

_________________
iendracht!


23 Okt 2008, 21:38
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 11 Jan 2006, 20:53
Berichten: 1157
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
witzwet schreef:
We blijven applaus geven jong, ook al draait het vierkant. :hmm: Want we zijn blij dat eendracht nog bestaat, dat die mannen geld verdienen voor hun (rot)prestatie en wij wegsmijten. Als ze zondag verliezen zullen er nog zijn die applausje geven... :oops:

Waar is den tijd da we eens goe floten zonder dat ge bang moet zijn dat enkele moraalridders in uwen nek springen. Ocharme ... ocharme... als ik slecht presteer op mijn werk krijg ik ook geen applaus ze. BB= Beter of buiten. Dat is en blijft mijn motto.

Denk da sommige spelers hun zelf nie kunne houden van 't lachen als ze na een flopprestatie applaus krijgen. To support = steunen... maar niet als ge met mijn kloten rammelt :EA:

Neem nu de match op Waregem, na de zoveelst miserabele pass van Franck roep ik AWOERT. Springen er daar wa gasten in mijnen nek...je raadt het al: familie van... 'Hij (franck) speelt ééntijdsvoetbal maar dat snapt de rest niet.." zei één van zijn broers/neven/nichten/vrienden :plat: Waarop hij dan een halve tribune over zich krijgt... :haha:


na het zorgvuldig overdacht te hebben wens ik voor mij op uitzonderlijke wijze de uitdrukking toch wel gebruiken: "zo dom als lood"

ik heb dat akkefietje gevolgd en de eerlijkheid gebied je te zeggen dat je - doch correct - met de halve tribune één dik wijf bedoelt.

doe wat je niet laten kan, roept gij "awoert" (ik zou het u graag horen roepen trouwens :plat: ) zoveel ge wilt. :oooh:


23 Okt 2008, 21:54
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: Eendracht Aalst - Sottegem
Zalig zijn de armen van geest...

_________________
Broer van ja


23 Okt 2008, 22:42
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 339 berichten ]  Ga naar pagina 1 19 20 21 22 23


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst