VC EA 2002 - Union Saint-Gilles - Pagina 2 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10
 VC EA 2002 - Union Saint-Gilles 
Auteur Bericht
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Waarschijnlijk een domme vraag, maar gaat er een belofte keeper op de bank zitten of een extra veldspeler?


11 Feb 2009, 14:37
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Pai schreef:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar gaat er een belofte keeper op de bank zitten of een extra veldspeler?


ik denk een beloftekeeper, heb altijd gehoord dat er een groot talent vanuit de jeugd klaarzit om door te breken als keeper; maar zou nog maar 17 jaar zijn. Weet iemand daar misschien meer over?

_________________
www.spionkoplede.com


11 Feb 2009, 14:55
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Mariner schreef:
Pai schreef:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar gaat er een belofte keeper op de bank zitten of een extra veldspeler?


ik denk een beloftekeeper, heb altijd gehoord dat er een groot talent vanuit de jeugd klaarzit om door te breken als keeper; maar zou nog maar 17 jaar zijn. Weet iemand daar misschien meer over?


K heb er ook iets van gehoord dat er een groot keeperstalent bij de juniores zit.


11 Feb 2009, 15:06
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1775
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Nils Vervaene waarschijnlijk ?


11 Feb 2009, 15:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Vervaene ken ik. Maar er zou nog een ander, jonger en groter talent zijn. Maar ik weet zijn naam niet.


11 Feb 2009, 15:45
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2297
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Dat ze dieje jongen maar ni te rap voor de leeuwen gooien.


11 Feb 2009, 16:06
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Zienaa schreef:
Dat ze dieje jongen maar ni te rap voor de leeuwen gooien.


dat is nu ook niet echt het geval hé, hij doet wa ervaring door met de groep te zijn en op de bank te zitten.
En tja, als Van Steenberghe zou uitvallen, vrees ik dat we weinig andere mogelijkheden hebben dan hem voor de leeuwen te gooien

_________________
www.spionkoplede.com


11 Feb 2009, 16:23
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:53
Berichten: 7536
Leeftijd: 35
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
ik zit me 40grade koorts thuis, serieus gripke :(

khoop dak zondag kan kome kijke! :EA:

_________________
eendrachter ben je niet voor heel even,
maar voor je hele leven!


11 Feb 2009, 20:44
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Dit is dus de eerste match ven de derde periode.
Maar er is toch nog altijd 1 match voor de tweede periode, welke match is dit dan?

_________________
Iendracht till i die!!


11 Feb 2009, 21:24
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
josken schreef:
Dit is dus de eerste match ven de derde periode.
Maar er is toch nog altijd 1 match voor de tweede periode, welke match is dit dan?


tegen centre zeker he? niet?


11 Feb 2009, 21:40
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 06 Mei 2006, 22:46
Berichten: 320
Leeftijd: 37
Locatie: Ninove
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Smetje schreef:
Vervaene ken ik. Maar er zou nog een ander, jonger en groter talent zijn. Maar ik weet zijn naam niet.

camu?

zou niet weten of hem het is, maar die is jonger en zit in FM :whistle:


11 Feb 2009, 22:16
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Davy schreef:
josken schreef:
Dit is dus de eerste match ven de derde periode.
Maar er is toch nog altijd 1 match voor de tweede periode, welke match is dit dan?


tegen centre zeker he? niet?


Inderdaad, de match tegen URS Du Centre is er nog één van de tweede periode.


11 Feb 2009, 22:53
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
hansken schreef:
ik zit me 40grade koorts thuis, serieus gripke :(

khoop dak zondag kan kome kijke! :EA:


zitje naa weiral tois?

_________________
www.spionkoplede.com


12 Feb 2009, 9:45
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Apr 2007, 0:31
Berichten: 1471
Leeftijd: 42
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
Mariner schreef:
Pai schreef:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar gaat er een belofte keeper op de bank zitten of een extra veldspeler?


ik denk een beloftekeeper, heb altijd gehoord dat er een groot talent vanuit de jeugd klaarzit om door te breken als keeper; maar zou nog maar 17 jaar zijn. Weet iemand daar misschien meer over?


Ik ben een week of 2 - 3 terug de zaterdag naar de training gaan kijken en daar was idd een jonge keeper aanwezig, die op t eerste zicht heel wat talent heeft. Zijn naam ontglipt mij. Ik dacht dat het een junior was

_________________
Broer van ja


12 Feb 2009, 13:39
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: VC EA 2002 - Union Saint-Gilles
marc2 schreef:
1) ze hebben nu eens een prachtmatch afgewerkt, hun beste van het seizoen .....Waarom zou dan iemand uit die ploeg naar de bank moeten verzeilen? Lord is een goeie speler maar geen god en vorige zondag forceerden 11 spelers het resultaat....
2) als hij als een echte prof reageert zal hij geprikkelder zijn dan ooit als hij van bank komt....
Los van het feit dat of hij nu dat extra tikkeltje meer kan brengen om de aftrap te halen liegen zijn statistieken der natuurlijk niet om. Sinds hij bij ons speelt is hij al regelmatig door ziekte, blessures out geweest. Toen hij net bij ons was kreeg ik van supporter van een oostendenaar te horen dat het ginds net zo was.
Langs andere kant blijft hij een echte publiekspeler en die moet een ploeg als aalst koesteren. Je kunt er ook perfect zo 1 van in je ploeg droppen en is inderdaad al dikwijls beslissend geweest.
Maar het is nu eens de moment om de ploeg te laten voelen dat alles niet langs hem moet/mag passeren ..... kortom....dat het gevaar langs alle kanten mag komen zoals zondag het geval was.
Ter illustratie derde goal..... pilipovic staat diep op de flank (zou hij daar anders gestaan hebben als lord daar stond??), behield als ervaren rot het perfecte overzicht en zwierde geen perfecte bal uit zijn sloffen maar verkoos hem heel klaarkijkend naar franck mooi breed te leggen die hem prachtig binnentrapte.....


Akkoord Marc, ze hebben allemaal een dijk van een wedstrijd gespeeld tegen Oudenaarde maar om nu meteen aan te moeten halen dat uw topscorer, die verdorie sinds de voorbereiding de enige was die iets creatiefs bracht, de enige die in meer dan de helft van zijn matchen op niveau stond te spelen er nu zonder boe of ba moet uitvliegen omdat ze er in match 19 nu juist eens allemaal voor wilden gaan, dat vind ik dan weer ten opzichte van Lio niet kunnen. Hij was niet verantwoordelijk voor het falen van de opstelling toch, hij is de enige geweest ook die na Wielsbeke tov de supporters zijn verantwoordelijkheid nam - en nu hebben ze eens een uur goed gespeeld en Lord moet zich maar tevreden stellen met een plaatsje op de bank???? Serieus blijven hé seg.

Eerst en vooral: om advocaat van de Duivel te spelen: met Lord erbij tegen Oudenaarde, hadden we misschien in de eerste helft wel een paar extra goals gemaakt want Lord tegen die nummer 2 had nog meer rendement opgeleverd dan afgelopen zondag. Sorry, maar als Marijn u keer op keer kan doldraaien, dan ben je geen goede rechtsback hoor.

Bovendien -> het was ook niet alleen de goednieuws-show hé -> na de 2-1 (minuut 47) hebben we tot de 3-2 (minuut 78) ook totaal niks meer gebracht: geen voetbal meer, geen kansen, veel slechte passes,...

Uw opmerking over Filipovic diep op de flank en wat indien Lord er zou instaan? Het is nog altijd de trainer die de tactiek bepaalt hé en ik denk niet dat Lord zal aangeven, Flippo jij komt niet over mij... Jonges toch, hier lees je stoten zenne. BTW, Flippo kwam een paar keer diep ja, oa bij de goal van Franck, dat hij over Marijn ging, maar hij was wel degelijk de linksback hé en liep bijvoorbeeld zwaar uit positie bij de pass naar de flank bij de eerste tegengoal (de andere drie verdedigers speelden op dat moment de buitenspelval maar Flippo had dat niet door). Marijn was de goeie linksmidden, dus Flippo nu bewieroken, we moeten ook eerlijk zijn - die Dries Bernaert op rechtsmidden bij Oudenaarde was ook gewoon aan een kutwedstrijd bezig...en legde Flippo geen strobreed in de weg.

Wat ik wel weet hé is dat Lord de enige was die op 6 maanden gevaar creërde en voor creativiteit zorgde. Daarom krijg ik er de siskes van om na 1 (EEN) match waarbij de ploeg eens een mooie prestatie heeft neergezet zonder Lord al meteen alle oude vooroordelen over Lord te moeten lezen. Hij moet meer zijn bal afgeven, hij moet meer passen, hij dribbelt te veel... Als hij het niet deed hé mannekes, gebeurde er 0,0... EN ER STOND VOOR NIEUWJAAR GEWOON GEEN KAT IN DE ZESTIEN OM ZIJN BAL AAN AF TE GEVEN. Dat hij terloops ook per match twee panklare assists afleverde, die door onze superspitsen toen vakkundig om zeep werden geholpen, wordt ook maar al te graag vergeten precies. Hoe kan er nu al aangegeven worden dat hij meer moet voorzetten nu Delie erbij is??? Delie speelt begot mee van minuut 75 in de match uit op Woluwe... En wie was de enige die voor gevaar zorgde en scoorde op Woluwe? Juist ja Lord. Wie scoorde de twee goals tegen Wetteren: ook weer Lord inderdaad.

En Marc, dat gedoe over de blessures van Lord sinds hij bij ons is - kijk eens naar de statistieken en de matchen die hij "maar" gemist heeft bij ons en dan hoop ik dat je inziet dat je u compleet belachelijk hebt gemaakt met dat argument. Bartos, hoeveel keer diende Lord een competitiematch te missen sinds januari 2008 (3,5 keer dacht ik - vorig seizoen op Couillet geblesseerd uitgevallen en dan de volgende match ook niet kunnen spelen daardoor en dit seizoen uit op Diegem en afgelopen zondag op Oudenaarde). Is dat dan blessuregevoelig zijn??? Kijk gewoon eens hoeveel km die gast per wedstrijd aflegt, maar ja dat zal wel te veel moeite kosten zeker? Lord scoorde tien goals op een half seizoen en een geheel dat veel beter draaide dan dit jaar, over een vergelijkbaar aantal wedstrijden scoorde hij er nu 6, terwijl hij wekelijks tegen twee man staat te spelen, hij de enige creatieve is en voor de rest het huilen met de pet op is??? Dan zo een bericht posten, kan er bij mij totaal niet in...

Dat gezwets van Oostende daar moet toch niet naar gekeken worden??? Lord is een superspeler waarvan ik nog altijd niet snap dat hij niet in eerste zit als linkermiddenvelder. En wat doen wij - nogmaals na hoop en al 60 minuten goed voetbal - tegen Peruwelz speelden we minstens even goed hoor trouwens - we zeggen hem dat hij maar op de bank moet zitten zodat hij extra geprikkeld is (terwijl het ongeveer sinds augustus 2008 tot januari 2009 de enige "naam" in ons team was die effectief week na week geprikkeld was verdomme!!!) en we verwijzen naar zaken uit zijn Oostende-verleden...

Eigenlijk vind ik het niet meer dan een schande dat Lio hier nu plots moet lezen dat hij op de bank moet zitten. We hebben ook niet gewonnen hé zondag. Zonder Lio stonden we vier plaatsen lager in het klassement en dan was die hoera-stemming van afgelopen zondag al een pak minder - bottomline hé: super eerste helft waar je amper 1 doelpunt scoort, Delie had van centraal binnen de kleine carrée er op zijn minst 1 meer moeten maken... Als preminiemen de 1-1 binnen. Na de 2-1 lukte er NIKS meer combinerend, dwongen we geen kans meer af, maar dat wordt dan maar snel vergeten hé. Ongelooflijk gestuntel bij de 3-1 van alle verdedigers + doelman en door het geluk snel 3-2 en dan inderdaad nog tien minuten goed spel... Maar om dan meteen hosana te gaan roepen.... Oudenaarde miste ook 5 basisspelers, speelde belabberd, hadden geen middenveld in de eerste helft maar gaan wel nog met een heel belangrijk punt naar huis.

Wat mij betreft hé, Marijn op linksback zondag en Lord op de linksmidden en Flippo op de bank, want die heeft buiten tegen Wetteren nog helemaal niet weten overtuigen... Qua naam moet hij altijd in de ploeg, maar het zijn de prestaties die tellen en ik vind dat Lord ons al veel meer heeft bijgebracht dan Flippo hoor. Speelde als een dweil op Woluwe en thuis tegen Woluwe-Zaventem en deed iets betere dingen dan slechte tegen Oudenaarde, maar er is ook geen reden om hem te zeer op te hemelen hoor...


12 Feb 2009, 18:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 137 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5 10


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 49 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst