Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas - Pagina 12 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 234 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 16
 Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Fillou schreef:
El Corredor schreef:
Stijn schreef:

Man jij kan overdrijven. Mag dat echt niet gezegd worden troch vandaag niet bijzonder sterk was?
Daarmee zeggen we toch niets over andere weken.
Jij ziet daar een pak positieve punten, ik hoop dan dat je zijn slechte controles en slechte passes ook geteld hebt.
Misschien was hij vandaag wel iets te gefocust op een goeie prestatie, en was het resultaat daarom niet echt je dat.
Om het nog eens samen te vatten : ik zeg niet dat het een slechte speler is, maar vandaag zette hij een magere prestatie neer.


daar sluit ik mij ook bij aan, vandaag was het toch niet den troch die we gewoon zijn van zien.


Ik vond hem de eerste paar minuten vooral zijn stempel drukken door twee late tackles aan de kant van de zittribune.

Als je het over het verschil Troch-Franck wil hebben ... Troch is god en Franck is de grootste tamzak, krabber en strekenvoetballer die hier ooit gespeeld heeft. Ik denk dat hun kwaliteiten heel dicht bij mekaar liggen. Maar Troch heeft de kans gekregen de ploeg te mogen dragen tijdens een hausse en bij Franck gebeurde dat tijdens een lange martelgang. Fout of verdienste van de spelers? Ik denk het niet. Laat Franck eens met de spelers en de mentaliteit van het jaar in vierde of de eerste helft van vorig seizoen spelen.

Ik vind het gewoon belachelijk dat Franck op elke fout zwaar gepakt wordt door een (groot) deel van de supporters.

:angel:

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


29 Mar 2009, 23:22
Duivelke

Lid geworden op: 15 Jan 2009, 1:22
Berichten: 21
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Wie een klein beetje de waarheid onder ogen wil zien, weet dat Franck een hele goede speler voor onze ploeg zou kunnen zijn . Het enige probleem is gewoon dat hij in een ploeg is verzeild geraakt waar het alles behalve goed draait e . En dit is nu eenmaal de reden waarom hij dit seizoen niet echt zijn stempel heeft kunnen zetten , ik zou hem zeker nog niet afschrijven want volgend seizoen draait het misschien wel goed met de ploeg en is hij misschien de motor van de ploeg , zoals troch deze was in onze leukere tijden .

:drank:


29 Mar 2009, 23:32
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
ge kunt deze 2 spelers toch niet met elkaar vergelijken?
troch zoekt altijd de diepte op en probeert de actie in de zestien

franck laat zich telkens terugzakken om de actie te forceren met een splijtende pas

franck is na nieuwjaar beter bezig maar echt goed durf ik het nu ook niet noemen.

Het is duidelijk dat we ne speler ala troch missen voor een actie in de zestien, want da lukt nu te weinig, we komen er enkel via stilliggende ballen of op de tegenaanval en daar wringt het schoentje


30 Mar 2009, 0:02
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Fillou, Franck komt dan ook véél tekort hé. Die speelt echt een rampzalig seizoen hoor. Vandaag liet hij weer enkele mooie steekballen zien, maar ik vond hem toch weer zwaar tekort schieten zé. En dat voor een speler met toch al heel wat ervaring. In een goeddraaiende ploeg zal hij misschien nog zijn nut hebben, maar hij heeft dit seizoen op EA al ruimschoots de kans gekregen en echt niks laten zien.

Net zoals Filipovic en Degroote, die vallen ook ongelofelijk zwaar door de mand, match na match.


30 Mar 2009, 0:22
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Voor de liefhebbers, fotokes staan on-line ;)

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


30 Mar 2009, 1:24
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Fillou schreef:

Als je het over het verschil Troch-Franck wil hebben ... Troch is god en Franck is de grootste tamzak, krabber en strekenvoetballer die hier ooit gespeeld heeft. Ik denk dat hun kwaliteiten heel dicht bij mekaar liggen. Maar Troch heeft de kans gekregen de ploeg te mogen dragen tijdens een hausse en bij Franck gebeurde dat tijdens een lange martelgang. Fout of verdienste van de spelers? Ik denk het niet. Laat Franck eens met de spelers en de mentaliteit van het jaar in vierde of de eerste helft van vorig seizoen spelen.
Ik vind het gewoon belachelijk dat Franck op elke fout zwaar gepakt wordt door een (groot) deel van de supporters.


Ik zeg ook niet dat Franck een slechte speler is, maar het is al van in het begin van het seizoen duidelijk (in de voorbereiding zelfs al) dat hij niet kon brengen wat Troch wel kon/kan... Iedereen heeft Troch blijkbaar een zwakke wedstrijd zien spelen gisteren, maar hij komt wel waar onze middenvelders nooit komen, in schietpositie in de zestien, terwijl dat in ons systeem van vitaal belang is. Je hoort en ziet al dat Delie ook al kritiek begint te krijgen - hoe zou dat komen???

En als men niet ziet dat Franck geen scorend vermogen heeft in de actie en zelf niet voor diepte zorgt, dan mag je volgend jaar opnieuw met hem spelen in dezelfde rol en dan zal je tot dezelfde vaststelling komen. Laat Franck het spel verdelen als pure centrale middenvelder met iemand vóór zich als hangende spits of nummer tien en het zal al veel beter lukken, maar het verbindingsstuk tussen middenveld en aanval zal hij nooit worden.

En over dat gemekker op Franck - Troch had dat ook hé mannekes vorig jaar, maar nu beseffen veel mensen dat het vorig jaar precies zo erg nog niet was. Ook het gezever over de mentaliteit van de ploeg van vorig jaar -> ze hebben dit seizoen op Troch, Verheyden, Shabi en Claessens na met dezelfde kern gespeeld + extra "versterkingen"... Dat wil zeggen dat de leiderscapaciteiten in de huidige groep er niet zijn, maar ook dat wisten we al...

En Troch mocht de ploeg dragen in een hausse - dat is gemakkelijk spreken achteraf uiteraard, maar ze moesten het wel doen ook hé. Ze moesten promoveren in vierde en vorig seizoen scheelde het ook niet veel. Dit jaar, in nogmaals de zwakste reeks die ik in jaren heb gezien in derde, sta je met veel geluk tiende... Is dat Franck zijn schuld alleen? Uiteraard niet, maar hij heeft er wel ook zijn verantwoordelijkheid in te dragen.

Waarom beginnen ze gisteren vanaf minuut 80 plots wel weer te spelen en doen ze dat de 79 minuten ervoor niet???


30 Mar 2009, 7:32
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2641
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
marc2 schreef:
Groot gelijk fillou !!!! Franck wordt in terugronde onterecht steeds maar bekritiseerd !!! Trouwens , troch wou weerkomen tijdens de winterstop !!! Ene zeker X waarvoor ik weer uit respect voor zijn persoon naam NIET GA NOEMEN kon met een paar sponsors HEM BINNEN RIJVEN maar 1 iemand ( ik ga weer naam niet noemen ) heeft dit verhinderd...... Of komst van troch nu goed was of niet laat ik in het midden..... in ieder geval bracht degrootte niet wat van hem verwacht werd maargoed, dat kun je op voorhand niet weten....Ik reken ook de persoon niet af die terugkomst van troch verhinderd heeft ..... het zou trouwens in zo een mentaliteit toch geen aarde aan de dijk hebben gebracht.
Langs andere kant wil troch nog weerkomen ..... zodus ligt de bal nu in het kamp van het bestuur.... Troch alleen gaat echter het probleem niet oplossen....in elke linie minimaal 1 speler vertrekken en vervangen door een valabele aanwinst moet mogelijk zijn....

Ik heb gisteren (op het 2de verdiep)ook met Troch en daarna met zijn vader staan spreken en ik zou er niet van verschieten dat hij hier volgend seizoen terugstaat.De geheimzinnige lach die ze beiden op hun gezicht toverden toen ik de vraag stelde sprak boekdelen dat den iendracht 200% de ploeg is van zijn hart.

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


30 Mar 2009, 8:52
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Gezien het feit dat er een enorme druk op de ploeg was na al de heisa van de laatste dagen, hebben ze in mijn ogen nog een degelijke wedstrijd gespeeld. (y)
Dat er nog kwaliteit in deze groep ontbreekt dat kan het kleinste kind zien, maar men heeft nu ruim voldoende tijd om aan een sterk elftal te bouwen met het oog op volgend seizoen.
Apropos, den Arnold was druk aan het overleggen met de verantwoordelijken van FCN, volgens mij willen ze het fameuse koppel weer samenbrengen.
Het was niet zomaar een babbeltje, want er werden nota's genomen en telefoonnummers uitgewisseld? :hmm:

Iendracht forever! :EA:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Mar 2009, 9:20
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Hugo schreef:
Apropos, den Arnold was druk aan het overleggen met de verantwoordelijken van FCN, volgens mij willen ze het fameuse koppel weer samenbrengen.
Het was niet zomaar een babbeltje, want er werden nota's genomen en telefoonnummers uitgewisseld? :hmm:

Iendracht forever! :EA:


De voorzitter van FCN was ook naar de reservenwedstrijd komen kijken eerder op het seizoen om Arnold te scouten...maar ja kon niet overgenomen worden in de winter wegens zelfde reeks. De interesse is echter altijd gebleven... En die zal ni verminderen als je al dat positiefs uit Nederland hoort...


30 Mar 2009, 9:28
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
by the way....ik vind het wel nog steeds raar da arnold hier nog elke thuismatch te zien is..en als ik mij nie vergis woont die nie nog altijd in zijn appartementje in aalst?is hij tegen zijn gedacht MOETEN vertrekken of zo??k weet ook wel da hoek nie het einde van de wereld is in afstand maar de meesten die naar het "buitenland" gaan spelen gaan toch in de geburen van hun nieuwe club gaan wonen?of vergis ik mij hierover?

en over troch,zoals een van de vorige hier zei,geheimzinnig lachje bij de vraag of hij wil terugkomen?wie heeft zijn gezicht en doening gezien toen we troch is nen ajoin riepen bij zijne wissel?op tv oost zijn interwieuw waar hij iet zegt in den aard van...."ja,1-1,daar is de ploeg ontgoocheld over , ale ,in de kleedkamer toch"....terwijl hij op diene moment nog op t plein stond :D .........hij zal waarschijnlijk ook wel content geweest zijn me dit resultaat....en heeft hij zich hier niet 100 procent ingezet (of kunnen inzetten) tegen den iendracht,ik zou het ook moeilijk hebben om volluit te gaan tegen een ploeg waar ze u op handen dragen ze .allemaal toeval? :nieje:

ik weet het opt voorhand maar laat de kritiek maar komen e gasten!!(als ge er hebt) :D


30 Mar 2009, 10:55
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
DT schreef:
Hugo schreef:
Apropos, den Arnold was druk aan het overleggen met de verantwoordelijken van FCN, volgens mij willen ze het fameuse koppel weer samenbrengen.
Het was niet zomaar een babbeltje, want er werden nota's genomen en telefoonnummers uitgewisseld? :hmm:

Iendracht forever! :EA:


De voorzitter van FCN was ook naar de reservenwedstrijd komen kijken eerder op het seizoen om Arnold te scouten...maar ja kon niet overgenomen worden in de winter wegens zelfde reeks. De interesse is echter altijd gebleven... En die zal ni verminderen als je al dat positiefs uit Nederland hoort...


By the way dienen Bula van Peruwelz hebben ze ook al aangeworven.
Vertrekken duidelijk volgend seizoen met grote ambities.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


30 Mar 2009, 11:07
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Hugo schreef:
DT schreef:
Hugo schreef:
Apropos, den Arnold was druk aan het overleggen met de verantwoordelijken van FCN, volgens mij willen ze het fameuse koppel weer samenbrengen.
Het was niet zomaar een babbeltje, want er werden nota's genomen en telefoonnummers uitgewisseld? :hmm:

Iendracht forever! :EA:


De voorzitter van FCN was ook naar de reservenwedstrijd komen kijken eerder op het seizoen om Arnold te scouten...maar ja kon niet overgenomen worden in de winter wegens zelfde reeks. De interesse is echter altijd gebleven... En die zal ni verminderen als je al dat positiefs uit Nederland hoort...


By the way dienen Bula van Peruwelz hebben ze ook al aangeworven.
Vertrekken duidelijk volgend seizoen met grote ambities.


ze zullen da nieuws over de hervorming van derde na volgend seizoen ook wel al gehoord hebben he....als ze volgend seizoen nie bij de eerste acht zijn vallen ze uit de reeks....ditzelfde geld ook voor ea,ze kunnen dus maar beter beginnen me gerichte en echte versterkingen aan te trekken of t zou wel eens over en out kunnen zijn op deze manier....op da gebied is fcn al aan zijn huiswerk bezig me dienen bula...


30 Mar 2009, 11:16
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:04
Berichten: 1947
Leeftijd: 36
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
In het Nieuwsblad staat vermeld dat Seminck speelde met griep (zoals Jeroen hier eerder zei) en dat hij tijdens de rust zelfs nog medicatie had genomen. Ook al vertrekt hij misschien volgend seizoen aan zijn motivatie kan men nu toch niet meer twijfelen. Dus over die reis moet er hier ook niet teveel meer gezegd worden.

_________________
Afbeelding

Stoget a ni oon, ten stoget a af !


30 Mar 2009, 11:23
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
Titus schreef:
In het Nieuwsblad staat vermeld dat Seminck speelde met griep (zoals Jeroen hier eerder zei) en dat hij tijdens de rust zelfs nog medicatie had genomen. Ook al vertrekt hij misschien volgend seizoen aan zijn motivatie kan men nu toch niet meer twijfelen. Dus over die reis moet er hier ook niet teveel meer gezegd worden.


groot gelijk titus! (y)
das allemaal al oud nieuws over die reis,moet toch niet meer aangehaald worden.t is nu de moment nie meer om de ploeg of sommige spelers blijven af te maken..... en da we vanaf nu weer de supporters mogen worden/zijn die we waren!! fiere supporters van de schoonste club van t land!! :EA: :EA:


30 Mar 2009, 11:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1872
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst-FCN Sint-Niklaas
DT schreef:
Jeroen schreef:
De Schutter speelde nochtans vandaag een dijk van een match. Net zoals Steurs en Van Steenberghe.


Klopt, maar dat heeft te maken met perceptie hé... Duidelijk ook minder na Nieuwjaar, een paar slechte controles vandaag en het spel zit op de wagen... Ik wil maar zeggen, er zijn geen garanties dat Van Damme volgend seizoen hetzelfde lof zal toebedeeld krijgen als dit jaar, ook al speelt hij misschien op eenzelfde niveau als dit jaar... Wat indien VDH plots voor een 4-4-2 zou kiezen... gaan de mensen nog tevreden zijn met enkel die brekersrol of verwachten ze dan meer een type Verheyden die zowel breekt als opduikt in de zestien, het spel verlegd, zijn stempel drukt en dat week na week? Ik weet het niet hoor...

Als je dan week na week bij de reserven een Grysolle en een De Vidts aan het werk ziet, een De Schutter hebt rondlopen, zelfs een Vandenbrande en een Podevijn die allebei op die positie kunnen spelen, dan is de positie van Van Damme niet dé positie in het elftal die mij de grootste kopbrekens zou opleveren...

Ga op zoek naar een echte rechtsback, een verbindingspunt tussen middenveld en aanval (liever een hangende spits dan een echte nummer tien - Glorieux kon dit trouwens ook invullen indertijd), een snelle centrale verdediger en een goeie ervaren spits...en je zal al veel verder staan..


Podevijn op verdedigende mid?
Ik vrees dat die nostalgische kijk op transfergebied wel eens tot zware ontgoochelingen kan leiden.
Glorieux wordt bvb. overal buitengesmeten na een paar maand, Verheyden is amper in de basis geraakt bij Hamme, en Troch - ook al is dat een uitstekende voetballer voor derde - gaat zeker moeite krijgen met de torenhoge verwachtingen rond zijn persoon.
Ik begrijp dat -uit ontgoocheling- veel mensen na dit seizoen zowat de hele spelerskern willen buitenbonjouren, maar dat zou een grote fout zijn. Lord, Podevijn en Steurs zijn bvb. uitstekende flanken. Ook De Schutter en Van Damme zijn top voor derde, Van Steenberghe en Delie verdienen ook hun kans.


30 Mar 2009, 13:21
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 234 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst