Gent Zeehaven - Eendracht Aalst - Pagina 6 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7
 Gent Zeehaven - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
was gewoon één van de betere verplaatsingen van het seizoen.

En Gent moet vooral naar zichzelf kijken hé, als ze gisteren nog konden winnen was het gewoon omdat ze VEEL te plat waren.

_________________
If you never try, you'll never know


05 Apr 2009, 12:47
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
Den eersten helft was echt wel slecht tegen slecht hoor. Maar toegegeven, den tweeden helft was al een pak beter, wonnen we uiteindelijk oververdiend en zat de sfeer er ook goed in. Toch wel ongelofelijk eigenlijk, welke ploegen die niks meer te winnen hebben, kunnen er op verplaatsing bij de laatste nog zo nen ambiance maken?


05 Apr 2009, 13:21
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
En van waar komen trouwens die nieuwe uittruitjes? Dat moet wel zowat de lelijkste uitrusting ooit zijn zeg.


05 Apr 2009, 13:41
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
hansken schreef:
da ze na gisteren roel ma een contract geve :p

te hore krijgen da ge weg moet, toch nog naar de match komen, en dan nog zo u ploeg aanmoedigen... doe het hem maar na ze ;)

na de match alweer iets leuk meegemaakt met ons "busje", stonde in panne en hebbe dan me iedereen den bus in gang geduwd :D filmpjes volgen nog


Mss volgende thuismatch het bestuur duidelijk maken dat Roel zeker een contract verdiend

_________________
Iendracht till i die!!


05 Apr 2009, 13:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
hansken schreef:
da ze na gisteren roel ma een contract geve :p

te hore krijgen da ge weg moet, toch nog naar de match komen, en dan nog zo u ploeg aanmoedigen... doe het hem maar na ze ;)


Ge kunt dat natuurlijk ook gewoon slim bekeken noemen, hé. Wat kunt ge het beste doen als ge toch wilt blijven, maar geen contract meer krijgt? De supporters bespelen natuurlijk, en dat is hem duidelijk goed gelukt ...

Van mij mag hij blijven, maar ik heb nog altijd 't liefst dat een speler zijn voornaamste kwaliteiten op het veld liggen en niet ernaast ...


05 Apr 2009, 13:49
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Sep 2007, 18:53
Berichten: 463
Leeftijd: 33
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
hansken schreef:
da ze na gisteren roel ma een contract geve :p

te hore krijgen da ge weg moet, toch nog naar de match komen, en dan nog zo u ploeg aanmoedigen... doe het hem maar na ze ;)


Ge kunt dat natuurlijk ook gewoon slim bekeken noemen, hé. Wat kunt ge het beste doen als ge toch wilt blijven, maar geen contract meer krijgt? De supporters bespelen natuurlijk, en dat is hem duidelijk goed gelukt ...

Van mij mag hij blijven, maar ik heb nog altijd 't liefst dat een speler zijn voornaamste kwaliteiten op het veld liggen en niet ernaast ...

Ja volgens mij heeft Roel genoeg kwaliteiten voor de top in derde ze.
En je kan hem op heel veel posities uitspelen.
Een zeer nuttige speler en een publiekslieveling.
Reden genoeg voor een contract verlenging

_________________
Iendracht till i die!!


05 Apr 2009, 13:51
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
hansken schreef:
da ze na gisteren roel ma een contract geve :p

te hore krijgen da ge weg moet, toch nog naar de match komen, en dan nog zo u ploeg aanmoedigen... doe het hem maar na ze ;)


Ge kunt dat natuurlijk ook gewoon slim bekeken noemen, hé. Wat kunt ge het beste doen als ge toch wilt blijven, maar geen contract meer krijgt? De supporters bespelen natuurlijk, en dat is hem duidelijk goed gelukt ...

Van mij mag hij blijven, maar ik heb nog altijd 't liefst dat een speler zijn voornaamste kwaliteiten op het veld liggen en niet ernaast ...


Das ook mijn gedacht...

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


05 Apr 2009, 13:55
Vaste Waarde

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12
Berichten: 1207
Leeftijd: 44
Locatie: Gent - Ternat -Aalst
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
josken schreef:
Ja volgens mij heeft Roel genoeg kwaliteiten voor de top in derde ze.
En je kan hem op heel veel posities uitspelen.
Een zeer nuttige speler en een publiekslieveling.
Reden genoeg voor een contract verlenging


Het is iemand met een immense inzet, soms zelfs iets té veel ... Denk maar aan de toch wel eerder talrijke gele en soms ook ronduit domme rode kaarten. Inzet en vooral mannen die er hun kop voor leggen, is natuurlijk wel iets wat we dit jaar regelmatig hebben gemist.
Hij speelt op vele posities, maar steekt er spijtig genoeg op geen enkele positie bovenuit in derde. Hij heeft misschien al in de spits gespeeld op momenten dat er echt niks anders meer voor handen was, maar op die plaats komt hij gewoonweg tekort.
En dat van die publiekslieveling: als ge elf goeie spelers hebt en ge staat in de top 3, dan hebt ge elf publiekslievelingen. Dat vind ik op zich geen argument, want zoiets verandert bijna van week tot week.
En spelers die de spionkopsupporter komen uithangen, dat is op zich misschien wel tof, maar dat vind ik op zich ook geen reden tot contractverlenging. Hij kan desnoods nog altijd zò als supporter komen kijken, als hij dat per se wil en als hij dat effectief zo plezant vindt. Als er nu één iets is waar den Iëndracht niet noodzakelijk versterking voor nodig heeft, zijn 't wel de supporters. Die komen wel, zeker als er een beetje betere resultaten gehaald worden ...

Alles hangt af van de alternatieven natuurlijk, maar men moet van Van Den Brande nu ook geen onvervangbare gaan maken. Sympathiek of niet, ge moet ze altijd betalen ...


05 Apr 2009, 14:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
Mja, ik vermoed dat Roel geen echt dure vogel is en voetballen kan hij zeker. Zijn polyvalentie is toch vrij uniek, en zijn karakter lijkt me iets waar deze coach wel weg mee weet. Ik hoop ook dat hij nog een kans krijgt.


05 Apr 2009, 14:18
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
Bartos schreef:
En van waar komen trouwens die nieuwe uittruitjes? Dat moet wel zowat de lelijkste uitrusting ooit zijn zeg.


Amai, net dat filmpje bezien, die truitjes zijn inderdaad echt geweldig lelijk.


05 Apr 2009, 14:52
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 21 Jan 2009, 22:11
Berichten: 10
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
supersossis schreef:
Citeer:
Citeer:
We hadden vooraf afgesproken dat iedereen eens op zijn favoriete stek mocht spelen en wanneer je dan ziet welke prestaties Tidiany, Wouter, Marijn of Niels De Schutter vandaag afleveren kan ik enkel maar tevreden zijn.
(nabeschouwing op officiele site)



ik kan het geloven da ze goe zullen gespeeld hebben,als ge op uw plaats staat dan gaat alles wa beter,das just....k ben content da dezen trainer toch de moeite heeft gedaan dit eens met de spelers te overleggen waar ze graag op het plein staan en da ze dan ook nog mochten starten.... das toch een teken da dezen trainer WEL me zijn spelers bezig is gelijk da het moet (y) (y)


Hadden we dezen trainer maar een paar weken vroeger gehad.Kon het er nog helemaal anders uitgezien hebben.En waren van een hoop ellende gespaard gebleven (y) (y) (y)


05 Apr 2009, 17:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
fred schreef:
supersossis schreef:
Citeer:
(nabeschouwing op officiele site)



ik kan het geloven da ze goe zullen gespeeld hebben,als ge op uw plaats staat dan gaat alles wa beter,das just....k ben content da dezen trainer toch de moeite heeft gedaan dit eens met de spelers te overleggen waar ze graag op het plein staan en da ze dan ook nog mochten starten.... das toch een teken da dezen trainer WEL me zijn spelers bezig is gelijk da het moet (y) (y)


Hadden we dezen trainer maar een paar weken vroeger gehad.Kon het er nog helemaal anders uitgezien hebben.En waren van een hoop ellende gespaard gebleven (y) (y) (y)


Ken zijn favoriete positie is denk ik toch op verdedigende mid.
Ik vond Wouter Degroote echt niet goed.


05 Apr 2009, 17:27
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
Gilles schreef:
Bartos schreef:
En van waar komen trouwens die nieuwe uittruitjes? Dat moet wel zowat de lelijkste uitrusting ooit zijn zeg.


Amai, net dat filmpje bezien, die truitjes zijn inderdaad echt geweldig lelijk.


Nu weet ik waarom géén enkele foto tijdens de match geschikt is om hier te plaatsen. :plat:
Allemaal in de prullebak . :wow:

Hier is de fameuze kleurencombinatie :D

Afbeelding

_________________
Century game 22 juni 2019


05 Apr 2009, 18:07
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5510
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
Dat is echt wel lelijk. Waarom gewoon onze Barcelona lookalike truitjes niet?


05 Apr 2009, 19:54
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 12:00
Berichten: 872
Bericht Re: Gent Zeehaven - Eendracht Aalst
Iendracht02 schreef:
josken schreef:

Hij speelt op vele posities, maar steekt er spijtig genoeg op geen enkele positie bovenuit in derde...

Op back rechts is hij den beste die er in aalst rondloopt.Das geen verwijt voor De Schutter.
Vooral wanneer hij de bal van de doelman krijgt kan hij over de grond een goede combinatie opbouwen.Belangrijk gezien ge met de huidige spitsen niet met hoge ballen naar voor kunt werken.

_________________
in pc stadion since 1974, iendracht till i die.


05 Apr 2009, 20:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 100 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
cron
webdesign aalst