Eendracht Aalst - UR Namur (beker) - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9
 Eendracht Aalst - UR Namur (beker) 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Markel schreef:
Die blessure golf begint uitzonderlijke proporties aan te nemen. Brute pech of te zware voorbereiding... wie zal het zeggen. Hieraan nog eens gekoppeld dat enkele sterkhouders momenteel onder niveau presteren. Dit doet niet direct het beste verhopen voor de competitiestart op Zottegem. Hopelijk recupereren we Depoitre (die weegt echt op een verdediging) en schieten Verheyen en Troch wakker.


Het schort momenteel vooral nog in de recuperatie op het middenveld - ikzelf vond Van Damme toch niet echt overtuigend gisteren als breker (ik spreek over de eerste 90 minuten - in de verlengingen leek alleen De Castro nog vooruit te komen en dienen tien van Namen, voor de rest niemand meer) en als Verheyden dan ook nog zijn topniveau niet beetheeft, dan zit je daar met een enorm gat. Ik blijf erbij dat Troch momenteel te ver moet komen meeverdedigen (iedereen zit wel te sakkeren dat hij moet lopen en in duel moet gaan maar dan moet je er wel bijnemen dat hij vooraan die scherpte wat mist zoals bij het missen van zijn kans) - akkoord dat hij te slap in duel ging bij het tegendoelpunt, maar hij stond als tweede spits wel op amper tien meter van de eigen zestien en dat was op dat moment zeker niet de eerste keer (met nog 10 seconden op de klok had Galucci die bal ook gerust naar voren kunnen keilen bij die fase vond ik)- bovendien heb ik hem ballen uit de voeten zien tacklen tegen de zijlijn ter hoogte van de middenlijn - allemaal aardig, maar eigenlijk niet wat ik hem graag zou zien doen en bovenal vreet dat pakken energie.

Depoitre is ook een enorm werkpaard, maar dat sleuren naar de flanken en dat diep terugvallen op het middenveld, is enorm energieverslindend... Tegen Givry was zijn pijp uit na 65 minuten, idem tegen Anderlecht en Diegem - als ik VDH was dan zou ik in competitieverband toch iets beter doseren en de spelers niet zo laten smijten met de krachten ... Zeker ook als je weet dat noch Podevijn noch Galucci 90 minuten top kunnen zijn...

Wat ook opvalt, is dat er met het uitvallen van een Seminck, een Kestens en een Depoitre enkel nog door Moreels en De Schutter een luchtduel kan worden gewonnen... Een lange uittrap van Van Steenberghe is dus bij voorbaat al balverlies... Op het middenveld breekt dat voorlopig soms heel zuur op... In de lucht gisteren dus ook zwaar overpowered, m.u.v. ons centraal duo waar ik Moreels opnieuw een zeer degelijke wedstrijd zag spelen... Waarom die gast hier zoveel kritiek krijgt, blijft mij voorlopig een raadsel...


17 Aug 2009, 15:25
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Gisteren degelijk zonder meer , al vond ik vooral de schutter een dijk van een match spelen in de centrale defensie. Verdedigend echt top, uitvoetballen wat minder maar dat is algemeen geweten dat hij dat wat minder beheerst.Ook flippo was echt top, castro had het de eerste helft moeilijk maar speelde een vlekkeloze tweede helft. Van steenberghe was super en niet alleen omwille van die penalties.
Het centrale middenveld met verheyden en troch kan nog redelijk wat progressie maken. Podevijn op links is nauwelijks aan te zien dat hij tegen zijn voet speelt. Galluci speelde op rechts een hele knappe match en zorgt met zijn infiltraties voor doelgevaar.Vandamme was de ideale stofzuiger en zorgde met zijn prestatie ervoor dat kestens de tijd mag nemen om volledig fit te geraken. Lord speelde met veel motivatie in de spits en was een gesel voor de verdediging.


17 Aug 2009, 16:10
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
marc2 schreef:
Gisteren degelijk zonder meer , al vond ik vooral de schutter een dijk van een match spelen in de centrale defensie. Verdedigend echt top, uitvoetballen wat minder maar dat is algemeen geweten dat hij dat wat minder beheerst.Ook flippo was echt top, castro had het de eerste helft moeilijk maar speelde een vlekkeloze tweede helft. Van steenberghe was super en niet alleen omwille van die penalties.
Het centrale middenveld met verheyden en troch kan nog redelijk wat progressie maken. Podevijn op links is nauwelijks aan te zien dat hij tegen zijn voet speelt. Galluci speelde op rechts een hele knappe match en zorgt met zijn infiltraties voor doelgevaar.Vandamme was de ideale stofzuiger en zorgde met zijn prestatie ervoor dat kestens de tijd mag nemen om volledig fit te geraken. Lord speelde met veel motivatie in de spits en was een gesel voor de verdediging.


ze gon aa bellen vér belgacom téévéé!


17 Aug 2009, 16:46
Vaste Waarde

Lid geworden op: 21 Feb 2009, 2:02
Berichten: 1075
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
- van steenberghe : heeft een prima wedstrijd gekeept.

- de schutter : vond ik zeer goed
- moreels : begrijp niet goed dat sommigen daar kritiek op hebben, is voor mij een prima centrale
verdediger, zijn positiespel gezien ?
- filipovic : goeie match gespeeld
- de castro : is voor mij de zwakke schakel in de ploeg, hopelijk zal 't in de competitie beter gaan

- verheyden : hij was niet goed doch zo slecht als sommigen hier aanhalen vond ik hem toch ook ni.
ewen zal er woensdag wel staan denk ik
- van damme : vond ik maar bleekjes spelen
- gallucci : die gaat de ploeg nog veel diensten bewijzen, zo ne speler, amai

- troch : heeft een niet te missen kans gemist en blijft beter in zijn zone, slappe wedstrijd
- lord : vond ik toch wel sterk
- podevijn : vond ik matig spelen, doch mooi doelpunt gescoord

bij terugkeer van depoitre en kestens + laat ook siereveld en seminck paraat zijn : dan gaan er
volgens mij veel ploegskes last hebben met den Iendracht, da's mijn mening.

_________________
den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert


17 Aug 2009, 16:46
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25
Berichten: 13160
Leeftijd: 38
Locatie: Hofstade
Website: http://www.iendracht.be
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
DT schreef:
Markel schreef:
Die blessure golf begint uitzonderlijke proporties aan te nemen. Brute pech of te zware voorbereiding... wie zal het zeggen. Hieraan nog eens gekoppeld dat enkele sterkhouders momenteel onder niveau presteren. Dit doet niet direct het beste verhopen voor de competitiestart op Zottegem. Hopelijk recupereren we Depoitre (die weegt echt op een verdediging) en schieten Verheyen en Troch wakker.

ikzelf vond Van Damme toch niet echt overtuigend gisteren als breker

....
Ik blijf erbij dat Troch momenteel te ver moet komen meeverdedigen (iedereen zit wel te sakkeren dat hij moet lopen en in duel moet gaan maar dan moet je er wel bijnemen dat hij vooraan die scherpte wat mist zoals bij het missen van zijn kans) - akkoord dat hij te slap in duel ging bij het tegendoelpunt, maar hij stond als tweede spits wel op amper tien meter van de eigen zestien en dat was op dat moment zeker niet de eerste keer (met nog 10 seconden op de klok had Galucci die bal ook gerust naar voren kunnen keilen bij die fase vond ik)- bovendien heb ik hem ballen uit de voeten zien tacklen tegen de zijlijn ter hoogte van de middenlijn - allemaal aardig, maar eigenlijk niet wat ik hem graag zou zien doen en bovenal vreet dat pakken energie.


Dus ge vond van Van Damme niet goed als breker ? Maar van Troch zijn werklust zijt ge wel tevreden na gisteren ?
Neem gisteren Ken nog eens weg en ge kunt met de rust al beter binnen blijven.
Galucci was gisteren trouwens uitstekend op de positie van Troch, want uiteindelijk speelde Damien meer als spelmaker dan dat Troch en Verheyden samen ... spijtig genoeg verzuipte daardoor De Castro wel op de rechterflank.
Vorig jaar was ik akkoord met uw analyses, maar deze keer kan ik er mij toch totaal niet in vinden.
Maar bon, niet gepannikeerd, als ge en al die speler die out zijn mist, en nog 2 sterkhouders kunt opstellen die niet in form zijn, EN toch nog wint... dan is er geen reden tot paniek :)

_________________
If you never try, you'll never know


17 Aug 2009, 16:47
Duivelke

Lid geworden op: 06 Mei 2007, 17:31
Berichten: 32
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Heb intussen een aantal matchen gezien en ondanks heel veel progressiemarge ziet het er toch erg goed uit.

Volgens mij kan dit de typeploeg zijn: Van Steenberghe (--> hadden we deze keeper in de laatste eindronde, speelden we in tweede), De Castro - Seminck - Siereveld - Filipovic, De Schutter, Wouter Moreels of Gallucci - Verheyden - Troch - Lord, Depoitre

Spelers als De Schutter weiger ik uit de ploeg te zetten. Mag niet het slachtoffer worden van zijn polyvalentie. Als kestens in de ploeg wil geraken, zal eerder Verheyden plaats moeten ruimen.
Aan Troch en Verheyden: wakker worden, jullie laatste successen liggen al een hele poos in het verleden. Doe hier aub iets aan.

Als je spelers als Podevijn, Van Damme, Kestens of Gallucci op de bank plaats moeten nemen, dan bewijs je dat je een goede kern hebt voor derde.

Delie zou nog vertrekken. Ik denk voor alle partijen een goede zaak. Ben echt benieuwd wie ze als vervanger in gedachten hebben.


17 Aug 2009, 17:19
forumlegende

Lid geworden op: 23 Jun 2005, 22:27
Berichten: 3019
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
piewieback schreef:
Heb intussen een aantal matchen gezien en ondanks heel veel progressiemarge ziet het er toch erg goed uit.

Volgens mij kan dit de typeploeg zijn: Van Steenberghe (--> hadden we deze keeper in de laatste eindronde, speelden we in tweede), De Castro - Seminck - Siereveld - Filipovic, De Schutter, Wouter Moreels of Gallucci - Verheyden - Troch - Lord, Depoitre

Spelers als De Schutter weiger ik uit de ploeg te zetten. Mag niet het slachtoffer worden van zijn polyvalentie. Als kestens in de ploeg wil geraken, zal eerder Verheyden plaats moeten ruimen.
Aan Troch en Verheyden: wakker worden, jullie laatste successen liggen al een hele poos in het verleden. Doe hier aub iets aan.

Als je spelers als Podevijn, Van Damme, Kestens of Gallucci op de bank plaats moeten nemen, dan bewijs je dat je een goede kern hebt voor derde.

Delie zou nog vertrekken. Ik denk voor alle partijen een goede zaak. Ben echt benieuwd wie ze als vervanger in gedachten hebben.



Als Seminck in de ploeg wil geraken zal hij toch wat moeten vermageren.


17 Aug 2009, 17:33
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
nonkeltje schreef:
- van steenberghe : heeft een prima wedstrijd gekeept.

- de schutter : vond ik zeer goed
- moreels : begrijp niet goed dat sommigen daar kritiek op hebben, is voor mij een prima centrale
verdediger, zijn positiespel gezien ?
- filipovic : goeie match gespeeld
- de castro : is voor mij de zwakke schakel in de ploeg, hopelijk zal 't in de competitie beter gaan

- verheyden : hij was niet goed doch zo slecht als sommigen hier aanhalen vond ik hem toch ook ni.
ewen zal er woensdag wel staan denk ik
- van damme : vond ik maar bleekjes spelen
- gallucci : die gaat de ploeg nog veel diensten bewijzen, zo ne speler, amai

- troch : heeft een niet te missen kans gemist en blijft beter in zijn zone, slappe wedstrijd
- lord : vond ik toch wel sterk
- podevijn : vond ik matig spelen, doch mooi doelpunt gescoord

bij terugkeer van depoitre en kestens + laat ook siereveld en seminck paraat zijn : dan gaan er
volgens mij veel ploegskes last hebben met den Iendracht, da's mijn mening.


amai, was mss niet zijn beste match maar zeggen dat hij de zwakke schakel in de ploeg is das toch wel overdreven!

_________________
MCMXIX


17 Aug 2009, 17:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28
Berichten: 8614
Leeftijd: 56
Locatie: Wetteren
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Jean schreef:
piewieback schreef:
Heb intussen een aantal matchen gezien en ondanks heel veel progressiemarge ziet het er toch erg goed uit.

Volgens mij kan dit de typeploeg zijn: Van Steenberghe (--> hadden we deze keeper in de laatste eindronde, speelden we in tweede), De Castro - Seminck - Siereveld - Filipovic, De Schutter, Wouter Moreels of Gallucci - Verheyden - Troch - Lord, Depoitre

Spelers als De Schutter weiger ik uit de ploeg te zetten. Mag niet het slachtoffer worden van zijn polyvalentie. Als kestens in de ploeg wil geraken, zal eerder Verheyden plaats moeten ruimen.
Aan Troch en Verheyden: wakker worden, jullie laatste successen liggen al een hele poos in het verleden. Doe hier aub iets aan.

Als je spelers als Podevijn, Van Damme, Kestens of Gallucci op de bank plaats moeten nemen, dan bewijs je dat je een goede kern hebt voor derde.

Delie zou nog vertrekken. Ik denk voor alle partijen een goede zaak. Ben echt benieuwd wie ze als vervanger in gedachten hebben.



Als Seminck in de ploeg wil geraken zal hij toch wat moeten vermageren.


Opletten wa dat ge hier schrijft,ge weet nooit wie dit leest :whistle:

_________________
https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Member of the President’s Club.


17 Aug 2009, 17:50
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Bakkie schreef:
Jean schreef:
piewieback schreef:
Heb intussen een aantal matchen gezien en ondanks heel veel progressiemarge ziet het er toch erg goed uit.

Volgens mij kan dit de typeploeg zijn: Van Steenberghe (--> hadden we deze keeper in de laatste eindronde, speelden we in tweede), De Castro - Seminck - Siereveld - Filipovic, De Schutter, Wouter Moreels of Gallucci - Verheyden - Troch - Lord, Depoitre

Spelers als De Schutter weiger ik uit de ploeg te zetten. Mag niet het slachtoffer worden van zijn polyvalentie. Als kestens in de ploeg wil geraken, zal eerder Verheyden plaats moeten ruimen.
Aan Troch en Verheyden: wakker worden, jullie laatste successen liggen al een hele poos in het verleden. Doe hier aub iets aan.

Als je spelers als Podevijn, Van Damme, Kestens of Gallucci op de bank plaats moeten nemen, dan bewijs je dat je een goede kern hebt voor derde.

Delie zou nog vertrekken. Ik denk voor alle partijen een goede zaak. Ben echt benieuwd wie ze als vervanger in gedachten hebben.



Als Seminck in de ploeg wil geraken zal hij toch wat moeten vermageren.


Opletten wa dat ge hier schrijft,ge weet nooit wie dit leest :whistle:


Dat seminck te dik staat weet iedereen,daarvoor moet ge dit forum niet lezen.Trouwens seminck mag dan wel te dik staan,er zijn spelers die geen overgewicht hebben,maar wel een slechtere conditie.


Laatst gewijzigd door Iendrachter90 op 17 Aug 2009, 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.



17 Aug 2009, 18:06
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Bram schreef:
Dus ge vond van Van Damme niet goed als breker ? Maar van Troch zijn werklust zijt ge wel tevreden na gisteren ?
Neem gisteren Ken nog eens weg en ge kunt met de rust al beter binnen blijven.
Galucci was gisteren trouwens uitstekend op de positie van Troch, want uiteindelijk speelde Damien meer als spelmaker dan dat Troch en Verheyden samen ... spijtig genoeg verzuipte daardoor De Castro wel op de rechterflank.
Vorig jaar was ik akkoord met uw analyses, maar deze keer kan ik er mij toch totaal niet in vinden.
Maar bon, niet gepannikeerd, als ge en al die speler die out zijn mist, en nog 2 sterkhouders kunt opstellen die niet in form zijn, EN toch nog wint... dan is er geen reden tot paniek :)


Zo zwart wit had ik het me dunkt niet voorgesteld, noch het negatieve op Van Damme, noch het positieve op Troch. Bij mij lag het ergens in het midden... Neen, ik vond zeker niet dat Van Damme een goeie wedstrijd heeft gespeeld (hij zat er tegen de eigen zestien wel goed tussen soms, maar buiten 1 relance heeft hij geen echte brekersrol op het middenveld kunnen forceren, het leek hem bij momenten gewoon een stapje te snel te gaan) - of het puur aan zichzelf ligt of aan de wisselwerking met Ewen daar spreek ik me niet over uit. Feit is dat er centraal op het middenveld een enorm gat lag, waar Galucci in de eerste helft inderdaad de meubelen nog trachtte te redden en waar Troch dan naar de rechterkant diende bij te springen om achter de linksback te moeten hollen... En als er nu iets is wat niet de sterkte is van Troch is het dat toch wel zeker...

Ik heb nergens geschreven dat ik tevreden was over Troch's werklust, maar heb wel even aangegeven dat je van Troch nu plots ook geen meeverdedigende speler moet gaan maken die het hele veld bestrijkt, terugplooit tegen de eigen zestien en dan nog eens de beslissende pass moet geven of doelpunt moet maken ook. Zo'n speler is hij nooit geweest en dat zal je er nu op 29 jaar ook niet meer van maken... Franck probeerde dit bij momenten ook vorig seizoen en het is hem ook fataal geworden... Ik vind gewoon dat je een speler als Troch beter kan laten renderen als je hem iets minder werk laat opknappen dan nu het geval is... Nog eens: dat betekent niet dat hij niet harder in duel had moeten gaan bij die tegengoal, maar dat hij een minuut eerder aan de andere kant van het veld een actie probeerde op te zetten pleit toch wel een beetje in zijn voordeel.

Gehoord wat een boegeroep hij al over zich kreeg na het missen van die kans?? En dat voor zijn eerste wedstrijd waar het om de knikkers ging - sterk van het Aalsterse publiek vind ik, zeker na een lamentabel jaar... Troch zal ook wel weten dat het allesbehalve goed was gisteren, maar om hem nu al met de grond gelijk te maken, vind ik wat voorbarig dat is alles.

Wat opvalt is dat er verschillende mensen een totaal verschillende wedstrijd zien alsook verschillende meningen hebben over individuele prestaties - er zijn er hier bijvoorbeeld die Flippo een topmatch zagen spelen, wel ikke ni - De Castro vond ik dan weer wel degelijk - op het kwartier voor de rust na dan. Galucci was ook ok, maar telkens maar voor een helft me dunkt...

Bij de matchen die ik al gezien heb dit seizoen heb ik gewoon de indruk dat er veel zijn die van minuut een er zwaar invliegen maar na 60 minuten geen poot meer kunnen verzetten. Ik denk daarbij aan Podevijn, Galucci, gisteren ook Van Damme (niet van zijn gewoonte, maar was echt wel zo). Ook een Depoitre bezondigt zich daar nog aan... en daar moet je voor de competitie toch mee oppassen... Ik vind het ook knap om zien dat een Galucci gedurende 45 minuten overal op het plein te zien is en overal opduikt, maar als je hem dan in de tweede helft totaal niet meer terugvindt en hem er op het uur moet uithalen, schort er daar toch ook iets aan het rendement... Voorlopig is het allemaal goed gelopen, maar in een competitiewedstrijd kan je het u niet veroorloven dat er na 60 minuten al 4 zonder jus zitten... zeker met wat we met de huidige blessures nog maar op de bank zitten hebben...

En Bram - verschillende meningen mogen hé. Misschien zijn we het na Sottegem wel weer roerend eens...


17 Aug 2009, 18:06
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
chunga schreef:
Ik vind dat onze trainer toch een fout maakte door al zijn vervangingen op te souperen. Verlengingen zaten eraan te komen en dan moet ge toch nog iets achter de hand houden. Verder onthoud ik toch een goeie De Schutter(die gaan ze nog moeilijk uit de ploeg spelen) en een paar sleutelfiguren die voorlopig nog onder hun niveau blijven. Hopelijk staan ze der de woensdag.


Daar zat wel een visie achter.VDH schakelde op dat moment over naar een driemansdefensie met vers bloed op de flanken.Ongelukkig genoeg kreeg Brecht Moreels af te rekenen met krampen zodat VDH opnieuw moest vervangen.Een paar minuten later was er die ongelukkige blessure van Spotbeen.Zoiets kan je niet voorzien.


17 Aug 2009, 18:39
Rode kaart
Rode kaart

Lid geworden op: 13 Aug 2009, 17:35
Berichten: 49
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
Stijn schreef:
Uiteindelijk vond ik het een zeer degelijke match van ons.
Het eerste half uur speelden we prachtig voetbal. Veel beweging, goeie passes, ... leuk om naar te kijken.
Nadien nam Namen de bovenhand, en je voelde dat we de rust nodig hadden omdat de goal in de lucht hing. De goal viel uiteindelijk toch.

In de tweede helft begonnen we nogal zwak, maar na rond de periode van de dubbele wissel namen we toch weer de bovenhand. We wonnen weer meer duels en Troch miste de kans die je nooit mag missen. Toen Spotbeen uitviel, en we met tien vielen, werd het moeilijk om nog iets klaar te maken.
Namen slaagde er echter met elf spelers ook amper in om een kans te creëeren, gedurende meer dan een half uur. Dat wil toch ook wel iets zeggen. De meesten hebben er bij ons voor gestreden.

We winnen dan met de strafschoppen. Onze strafschoppen allemaal bijzonder goed gegeven, en Steven Van Steenberghe pakt er twee. Ik gun het hem absoluut om eens de held te zijn.

Ik vind het positief dat we een degelijke wedstrijd speelden tegen een niet zo simpele tegenstander.

Opmerkelijke fase :
* de tegengoal : Troch gaat inderdaad te flauw in duel. De eerste om dat echter te beseffen zal Troch zelf wel geweest zijn. Er ontstaat dan een discussie met Filipovic. Filipovic mag dan nog de kapitein zijn, hij was op dat moment één van de laatsten die die opmerking moest maken, want hij speelde zelf allesbehalve een supermatch.
Betere spelers op het veld : Van Damme, Lord (legt de 1-0 klaar voor Podevyn, en nadien ook de 2-1 voor Troch, die echter onbegrijpelijk mist), De Castro, Van Steenberghe.

Verheyden daarentegen... die moet zijn niveau stilaan serieus omhoog tillen, want dit lijkt nergens naar.

als gy vind da filipo geen goede match heeft gespeeld ebde volgens mij geen verstand van voetbal,
als ge ziet oeveel hy eeft gegeven gisteren, amai! speelde voor mij een zeer goeie match ;)


17 Aug 2009, 19:02
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
seejdrik schreef:
Stijn schreef:
Uiteindelijk vond ik het een zeer degelijke match van ons.
Het eerste half uur speelden we prachtig voetbal. Veel beweging, goeie passes, ... leuk om naar te kijken.
Nadien nam Namen de bovenhand, en je voelde dat we de rust nodig hadden omdat de goal in de lucht hing. De goal viel uiteindelijk toch.

In de tweede helft begonnen we nogal zwak, maar na rond de periode van de dubbele wissel namen we toch weer de bovenhand. We wonnen weer meer duels en Troch miste de kans die je nooit mag missen. Toen Spotbeen uitviel, en we met tien vielen, werd het moeilijk om nog iets klaar te maken.
Namen slaagde er echter met elf spelers ook amper in om een kans te creëeren, gedurende meer dan een half uur. Dat wil toch ook wel iets zeggen. De meesten hebben er bij ons voor gestreden.

We winnen dan met de strafschoppen. Onze strafschoppen allemaal bijzonder goed gegeven, en Steven Van Steenberghe pakt er twee. Ik gun het hem absoluut om eens de held te zijn.

Ik vind het positief dat we een degelijke wedstrijd speelden tegen een niet zo simpele tegenstander.

Opmerkelijke fase :
* de tegengoal : Troch gaat inderdaad te flauw in duel. De eerste om dat echter te beseffen zal Troch zelf wel geweest zijn. Er ontstaat dan een discussie met Filipovic. Filipovic mag dan nog de kapitein zijn, hij was op dat moment één van de laatsten die die opmerking moest maken, want hij speelde zelf allesbehalve een supermatch.
Betere spelers op het veld : Van Damme, Lord (legt de 1-0 klaar voor Podevyn, en nadien ook de 2-1 voor Troch, die echter onbegrijpelijk mist), De Castro, Van Steenberghe.

Verheyden daarentegen... die moet zijn niveau stilaan serieus omhoog tillen, want dit lijkt nergens naar.

als gy vind da filipo geen goede match heeft gespeeld ebde volgens mij geen verstand van voetbal,
als ge ziet oeveel hy eeft gegeven gisteren, amai! speelde voor mij een zeer goeie match ;)


VDH was in zijn nabeschouwing alleszins tevreden over zijn verdediging die hij 'collectief sterk zag spelen'.


17 Aug 2009, 19:08
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Eendracht Aalst - UR Namur (beker)
De verdediging speelde toch goed ? Alleen die zwarte spits zorgde voor enorme dreiging, maar eens die door zijn beste krachten zat konden ze alleen maar de bal in de zestien gooien en met ons betrouwbaar sluitstuk vormde dat geen enkel probleem.

Ik vond De Castro trouwens wel goed hoor, sterke en nuttige speler.

Maar diegene die Verheyden "degelijk" vonden dat begrijp ik totaal niet ! Alle respect voor Ewen, maar dat was echt een dramatische prestatie genre Van Mieghem vorig jaar. Als we wat spelers recupereren vind ik dat De Schutter Verheyden zijn plek moet innemen. Is voetballend ook goed en recuperend waarschijnlijk beter. Hopelijk herpakt Ewen zich woensdag en is hij vertrokken.


17 Aug 2009, 19:17
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 131 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst