Eendracht Aalst - Rupel Boom - Pagina 24 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25
 Eendracht Aalst - Rupel Boom 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
marc2 schreef:
1) iedere toeschouwer die enkel weet dat een "bal rond" is kon zien dat ons middenveld compleet aan het verzuipen was....
2)) iedere kijker die zelfs nog niet weet dat de "bal rond" is kon zien dat ons middenveld volledig het midden verloor qua fysiek, duel en werkkracht.....
3) iedere supporter die ongeveer 75 percent van matchen van aalst dit seizoen gevolgd had kon merken dat castro op middenveld zacht gezegd niet super bezig was en dat verheyden al heel het seizoen niet in vorm is....
4) niet in vorm zijn hoeft nog niet zo dramatisch te zijn op voorwaarde dat je duelkracht in weegschaal kunt werpen op middenveld en het fysiek kunt belopen, dat je in een temporijke match "je mannetje kan staan"...
5)als je als trainer dan ziet dat bovenstaande gegevens niet lukken, dat werkelijk heel het stadion die gelijkmaker ziet aankomen omdat de motor compleet sputtert op het middenveld en je niks probeert "onder het mom" dat een speler niet oppikt " wat hij de voorbije wedstrijd vraagt........ dan vraag ik me hier af " wie er wie hier geen vertrouwen " geeeft....
6) sorry,hoor maar een speler der niet afpakken omdat dit zijn vertrouwen zou afnemen...... als je zo graag de titel speelt zoals ze verkondigen....... dan is rendement toch belangrijk hoop ik ??? En dan nog..... helpen ze zo een speler door hem te laten staan ??.....neen , want dit betekent voor een speler ook een lijdensweg....
7) of vandamme nog goed of slecht is doet niks terzake..... van mij had hij trouwens ook niet gestart , ik zou zeker ook met verheyden aan match zijn begonnen..... juist omdat ik geen playstation speel en omdat ik ook spelers niet direct hun vertrouwen afneem.....
Maar !!!!! wedstrijdomstandigheid bekeken MOEST VANDAMME ALTIJD INVALLEN !!!! en feit dat hij die bullshit verkondigt dat hij niet bracht wat hij verwachtte is feit dat vandamme dus woensdag onder geen enkele omstandigheid of beding een kans zou krijgen ...... Dit was hetgeen speler bevestigde dat hij de volgende weken zelfs niet meer in kern zou komen.......
Is dat motiverend misschien ?? Een speler die nu al aanvoelt dat hij zelfs niet meer in kern zal zitten, hetgeen delie dus al in april voelde, ........ als dat " the spirit " is, !!!
8) zelfs een hele slechte vandamme of van die type spelers ( de schutter, kestens, vroeger vandenbrande.....) mogen nog slecht zijn, minder in vorm ...... het voordeel dat die mannen hebben is dat ze met hun geweldige fysieke kracht, engagement en duelkracht het tenminste nog kunnen belopen en verdoezelen.....
9)Blijkbaar was DIT ZELFS NIET VOLDOENDE voor trainer......
10) de ontgoocheling over dat punt was bij mij een feit maar die achtergrond wetende was nog de grootste desillusie na de match !!!!!
11) en neen !! ik heb niks tegen verheyden, ik hoop en denk dat hij ons nog veel zal bijbrengen ( ook al heb ik andere negatieve klanken gehoord bij de hamme supporters ) dat hij samen met troch dat middenveld kan orkestreren ......maar momenteel en zeker woensdag hielp je hem niet door hem te laten staan !!!


:crazy: :crazy: :crazy:

2 dagen na de wedstrijd... van frustratie gesproken...
Al eens een ijskoude douche geprobeerd?

_________________
*** Iendracht Forever ***
*** Com'on you Spurs ***


28 Aug 2009, 18:11
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
marc2 schreef:
1) iedere toeschouwer die enkel weet dat een "bal rond" is kon zien dat ons middenveld compleet aan het verzuipen was....
2)) iedere kijker die zelfs nog niet weet dat de "bal rond" is kon zien dat ons middenveld volledig het midden verloor qua fysiek, duel en werkkracht.....
3) iedere supporter die ongeveer 75 percent van matchen van aalst dit seizoen gevolgd had kon merken dat castro op middenveld zacht gezegd niet super bezig was en dat verheyden al heel het seizoen niet in vorm is....
4) niet in vorm zijn hoeft nog niet zo dramatisch te zijn op voorwaarde dat je duelkracht in weegschaal kunt werpen op middenveld en het fysiek kunt belopen, dat je in een temporijke match "je mannetje kan staan"...
5)als je als trainer dan ziet dat bovenstaande gegevens niet lukken, dat werkelijk heel het stadion die gelijkmaker ziet aankomen omdat de motor compleet sputtert op het middenveld en je niks probeert "onder het mom" dat een speler niet oppikt " wat hij de voorbije wedstrijd vraagt........ dan vraag ik me hier af " wie er wie hier geen vertrouwen " geeeft....
6) sorry,hoor maar een speler der niet afpakken omdat dit zijn vertrouwen zou afnemen...... als je zo graag de titel speelt zoals ze verkondigen....... dan is rendement toch belangrijk hoop ik ??? En dan nog..... helpen ze zo een speler door hem te laten staan ??.....neen , want dit betekent voor een speler ook een lijdensweg....
7) of vandamme nog goed of slecht is doet niks terzake..... van mij had hij trouwens ook niet gestart , ik zou zeker ook met verheyden aan match zijn begonnen..... juist omdat ik geen playstation speel en omdat ik ook spelers niet direct hun vertrouwen afneem.....
Maar !!!!! wedstrijdomstandigheid bekeken MOEST VANDAMME ALTIJD INVALLEN !!!! en feit dat hij die bullshit verkondigt dat hij niet bracht wat hij verwachtte is feit dat vandamme dus woensdag onder geen enkele omstandigheid of beding een kans zou krijgen ...... Dit was hetgeen speler bevestigde dat hij de volgende weken zelfs niet meer in kern zou komen.......
Is dat motiverend misschien ?? Een speler die nu al aanvoelt dat hij zelfs niet meer in kern zal zitten, hetgeen delie dus al in april voelde, ........ als dat " the spirit " is, !!!
8) zelfs een hele slechte vandamme of van die type spelers ( de schutter, kestens, vroeger vandenbrande.....) mogen nog slecht zijn, minder in vorm ...... het voordeel dat die mannen hebben is dat ze met hun geweldige fysieke kracht, engagement en duelkracht het tenminste nog kunnen belopen en verdoezelen.....
9)Blijkbaar was DIT ZELFS NIET VOLDOENDE voor trainer......
10) de ontgoocheling over dat punt was bij mij een feit maar die achtergrond wetende was nog de grootste desillusie na de match !!!!!
11) en neen !! ik heb niks tegen verheyden, ik hoop en denk dat hij ons nog veel zal bijbrengen ( ook al heb ik andere negatieve klanken gehoord bij de hamme supporters ) dat hij samen met troch dat middenveld kan orkestreren ......maar momenteel en zeker woensdag hielp je hem niet door hem te laten staan !!!


man man man, weet ook eens dat wat spelers/bankzitters verkondigen NIET altijd de waarheid is hé zeg.

ik vond verheyden ook niet goed, maar om nu van Van Damme nen Redondo te maken, das er toch ook "ewa" over. Gezien hoe Van Damme op Sottegem bij het tweede doelpunt compleet de mist in gaat? Of was je toen al je nabeschouwing aan het typen?


28 Aug 2009, 18:23
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
El Corredor schreef:
marc2 schreef:
1) iedere toeschouwer die enkel weet dat een "bal rond" is kon zien dat ons middenveld compleet aan het verzuipen was....
2)) iedere kijker die zelfs nog niet weet dat de "bal rond" is kon zien dat ons middenveld volledig het midden verloor qua fysiek, duel en werkkracht.....
3) iedere supporter die ongeveer 75 percent van matchen van aalst dit seizoen gevolgd had kon merken dat castro op middenveld zacht gezegd niet super bezig was en dat verheyden al heel het seizoen niet in vorm is....
4) niet in vorm zijn hoeft nog niet zo dramatisch te zijn op voorwaarde dat je duelkracht in weegschaal kunt werpen op middenveld en het fysiek kunt belopen, dat je in een temporijke match "je mannetje kan staan"...
5)als je als trainer dan ziet dat bovenstaande gegevens niet lukken, dat werkelijk heel het stadion die gelijkmaker ziet aankomen omdat de motor compleet sputtert op het middenveld en je niks probeert "onder het mom" dat een speler niet oppikt " wat hij de voorbije wedstrijd vraagt........ dan vraag ik me hier af " wie er wie hier geen vertrouwen " geeeft....
6) sorry,hoor maar een speler der niet afpakken omdat dit zijn vertrouwen zou afnemen...... als je zo graag de titel speelt zoals ze verkondigen....... dan is rendement toch belangrijk hoop ik ??? En dan nog..... helpen ze zo een speler door hem te laten staan ??.....neen , want dit betekent voor een speler ook een lijdensweg....
7) of vandamme nog goed of slecht is doet niks terzake..... van mij had hij trouwens ook niet gestart , ik zou zeker ook met verheyden aan match zijn begonnen..... juist omdat ik geen playstation speel en omdat ik ook spelers niet direct hun vertrouwen afneem.....
Maar !!!!! wedstrijdomstandigheid bekeken MOEST VANDAMME ALTIJD INVALLEN !!!! en feit dat hij die bullshit verkondigt dat hij niet bracht wat hij verwachtte is feit dat vandamme dus woensdag onder geen enkele omstandigheid of beding een kans zou krijgen ...... Dit was hetgeen speler bevestigde dat hij de volgende weken zelfs niet meer in kern zou komen.......
Is dat motiverend misschien ?? Een speler die nu al aanvoelt dat hij zelfs niet meer in kern zal zitten, hetgeen delie dus al in april voelde, ........ als dat " the spirit " is, !!!
8) zelfs een hele slechte vandamme of van die type spelers ( de schutter, kestens, vroeger vandenbrande.....) mogen nog slecht zijn, minder in vorm ...... het voordeel dat die mannen hebben is dat ze met hun geweldige fysieke kracht, engagement en duelkracht het tenminste nog kunnen belopen en verdoezelen.....
9)Blijkbaar was DIT ZELFS NIET VOLDOENDE voor trainer......
10) de ontgoocheling over dat punt was bij mij een feit maar die achtergrond wetende was nog de grootste desillusie na de match !!!!!
11) en neen !! ik heb niks tegen verheyden, ik hoop en denk dat hij ons nog veel zal bijbrengen ( ook al heb ik andere negatieve klanken gehoord bij de hamme supporters ) dat hij samen met troch dat middenveld kan orkestreren ......maar momenteel en zeker woensdag hielp je hem niet door hem te laten staan !!!


man man man, weet ook eens dat wat spelers/bankzitters verkondigen NIET altijd de waarheid is hé zeg.

ik vond verheyden ook niet goed, maar om nu van Van Damme nen Redondo te maken, das er toch ook "ewa" over. Gezien hoe Van Damme op Sottegem bij het tweede doelpunt compleet de mist in gaat? Of was je toen al je nabeschouwing aan het typen?


Ik vond De Castro juist wel goed tegen United als verdedigende middenvelder.Dus logisch dat hij bleef staan.Met een Troch op halve kracht en een zwakke Verheyden was het overigens niet makkelijk spelen.
Hopelijk speelt morgen Siereveld en kan De Schutter op het middenveld spelen.Voor mij mag dat best met De Castro zijn die ik een goede voetballer vind.


28 Aug 2009, 18:38
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Post blijkbaar niet goed gelezen ..... ik zeg in mijn post dat ik OOK met verheyden zou gestart zijn maar een match wil je als trainer "lezen" of niet......
En ja , zijn veldtrainingen zijn inderdaad goed , daarvoor moet je geen twee keren gaan kijken om dat te zien.
Als nu iedere speler nog hetzelfde krediet zou krijgen ..... dan komt het zowaar nog in orde.....


28 Aug 2009, 18:47
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
marc2 schreef:
Post blijkbaar niet goed gelezen ..... ik zeg in mijn post dat ik OOK met verheyden zou gestart zijn maar een match wil je als trainer "lezen" of niet......
En ja , zijn veldtrainingen zijn inderdaad goed , daarvoor moet je geen twee keren gaan kijken om dat te zien.
Als nu iedere speler nog hetzelfde krediet zou krijgen ..... dan komt het zowaar nog in orde.....

maar 1 ding over te zeggen --> :hmm:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


28 Aug 2009, 18:52
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
marc2 schreef:
Als nu iedere speler nog hetzelfde krediet zou krijgen ..... dan komt het zowaar nog in orde.....


Pfff, triest zenne (allé, eerder ziekelijk). Moet gij nu altijd en overal complotten zien?


28 Aug 2009, 19:05
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
marc2 schreef:
Post blijkbaar niet goed gelezen ..... ik zeg in mijn post dat ik OOK met verheyden zou gestart zijn maar een match wil je als trainer "lezen" of niet......
En ja , zijn veldtrainingen zijn inderdaad goed , daarvoor moet je geen twee keren gaan kijken om dat te zien.
Als nu iedere speler nog hetzelfde krediet zou krijgen ..... dan komt het zowaar nog in orde.....


marcy boy, stop met die giftige paddo's... :banana:


28 Aug 2009, 19:06
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26
Berichten: 2279
Leeftijd: 45
Locatie: Herzele
WLM: bjorn.vw@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
marc2 schreef:
Als nu iedere speler nog hetzelfde krediet zou krijgen ..... dan komt het zowaar nog in orde.....


Man, ge ziet spoken!

_________________
*** Iendracht Forever ***

*** Com'on you Spurs ***


28 Aug 2009, 19:29
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
El Corredor schreef:
marc2 schreef:
Post blijkbaar niet goed gelezen ..... ik zeg in mijn post dat ik OOK met verheyden zou gestart zijn maar een match wil je als trainer "lezen" of niet......
En ja , zijn veldtrainingen zijn inderdaad goed , daarvoor moet je geen twee keren gaan kijken om dat te zien.
Als nu iedere speler nog hetzelfde krediet zou krijgen ..... dan komt het zowaar nog in orde.....


marcy boy, stop met die giftige paddo's... :banana:

was hij het ook niet van de "wijn(ig)"-fout? :D
maar tis waar, kzou u toch ook aanraden van geen paddo's meer te gebruiken marc ;) ge gaat daar van hallucineren naar tschijnt :D

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


28 Aug 2009, 19:36
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5514
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Dries schreef:
El Corredor schreef:
marc2 schreef:
Post blijkbaar niet goed gelezen ..... ik zeg in mijn post dat ik OOK met verheyden zou gestart zijn maar een match wil je als trainer "lezen" of niet......
En ja , zijn veldtrainingen zijn inderdaad goed , daarvoor moet je geen twee keren gaan kijken om dat te zien.
Als nu iedere speler nog hetzelfde krediet zou krijgen ..... dan komt het zowaar nog in orde.....


marcy boy, stop met die giftige paddo's... :banana:

was hij het ook niet van de "wijn(ig)"-fout? :D
maar tis waar, kzou u toch ook aanraden van geen paddo's meer te gebruiken marc ;) ge gaat daar van hallucineren naar tschijnt :D


En overal ... zien blijkbaar. Om de twee woorden gebruikt gij ... :hmm:


28 Aug 2009, 19:44
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
DT schreef:
eintracht frankfurt schreef:
Deef schreef:
De ploeg die kan zeggen dat ze probleemloos 5 geblesseerden kunnen opvangen is Real Madrid. Voor de rest schiet er mij geen enkele te binnen. Het seizoen is nog lang he.


wordt ook gemakkelijk als excuus ingeroepen. Natuurlijk, als daarbovenop een half middenveld dat statisch is, dan moet je inderdaad al Real Madrid in het kwadraat zijn :hmm:

+ als je enkel in functie van een 4-5-1 aankoopt en eigenlijk maar een goede centrumspits hebt en die uitvalt, den heb je inderdaad een probleem :hmm:


Kom anders eens sponsoren hé??? Wat moet je doen??? Een kern van 30 man samenstellen voor een BELGISCHE derdeklasser waarvan vooral de supporters overal gaan verkondigen dat ze kampioen gaan spelen nog voor er een bal is getrapt... Wat gaat uw excuus zijn als iedereen fit is en uw favorieten niet in de kern gaan zitten?? Mannen op sleutelposities zoals Seminck, Kestens en Moreels die ook achter de hand wordt gehouden als back-up voor Troch, die uitvallen, dat blijft niet zonder gevolgen ook al wil je dat niet zien. Kijk eens naar Standard - enkel Onyewu weg daar - en zie hoe ze staan te schutteren...

Soms denk ik dat het vanop afstand en het bekijken van matchen in een sportland als Duitsland de realiteit van het Belgisch voetbal een beetje doet vervagen. Ook Anderlecht vindt dat ze een plaats verdienen in de Champions League, we hebben het gezien.

Iedereen wist dat een blessure voor Depoitre een groot gevaar inhield, maar wat ga je doen: een topspits van hetzelfde kaliber gaan aantrekken voor op uw bank te zetten? Nog eens, je speelt in derde klasse België. Zelfs in eerste klasse raakt een topschutter niet meer aan 20 goals en dan denk je er als derdeklasser - waar niks meer in het zwart kan btw - ff twee onder contract te kunnen leggen, om dan ook nog eens de beste verdediging en middenveld samen te stellen? Het is niet omdat het er na 2 competitiematchen nog niet is uitgekomen, dat Ewen en Thomas al geflopt zijn hé...

Ter info: vorig seizoen start je met vijf spitsen waarvan er wel een aantal compatibel waren om er schone duokes uit te krijgen, maar dan zit je met knullen van trainers/bestuur die dat niet inzien... Dan zie je mannen die een Boussoufa als targetman gebruiken, die Arnold laten verkommeren en die Kabongo en Boto nooit op hun kwaliteiten hebben uitgespeeld. Allemaal verschillende types spitsen, je had ze in je kern en je hebt er vorig seizoen ook nooit iets mee gedaan...Aan wie ligt het dan???

Een pak supporters denkt echt dat we met een spelletje Playstation bezig zijn - na tien minuten spelen - vijf man kan ni mee, vervangen door ander en beter... Goe bezig zenne



1. ik "sponsor" den Iendracht al 20 jaar op mijn manier, don't worry
2. inderdaad, vergelijken met Duitsland doe ik zeker niet (kom net terug van 0-4 overwinning van Sankt Pauli in Karlsruhe, van dat voetbal kunnen vele Belgische eersteklassers slechts dromen, wat zou ik dat dan projecteren op Aalst, zo stom ben ik niet)
3. waarom zou het voor Aalst dan zo moeilijk zijn 2 degelijke spitsen te hebben en voor andere ploegen met veel minder middelen niet?
4. dus nee, een tweede spits om op de bank te zetten, was niet mijn voorstel. Maar een 4-4-2, of indien je echt met 5 man op het middenveld wil spelen, een 3-5-2, zodat je toch wat aanvallender wat meer druk kan zetten. Bovendien komen de meeste ploegen toch maar met 1 spits op de counter spelen, dus moeten 3 man achterin volstaan, uiteraard met hulp van 2 puur defensieve middenvelders.
Is er dan es een blessure of schorsing, kan je nog altijd flexibel omschakelen naar 4-5-1,
5. er is gewoon ingekocht volgens het 4-5-1 systeem. OK voor mij, maar dan moet het middenveld wel draaien. Als dan de 2 "vedetten" Troch en Verheyden (zonder ze af te vallen, maar kritiek mag toch als het niet draait, of niet dan??) niet in vorm zijn, dan valt het systeem in duigen. En dan zou je eens flexible moeten kunnen zijn door om te schakelen naar een ander systeem. Dat gaat dus niet...
6. Dat ze niet in vorm zijn, daar heb ik zelfs geen kritiek op. Dat kan altijd gebeuren, en zoals terecht werd aangehaald, spelen ze misschien binnen een paar weken de pannen van het dak. No problem. Maar dat ze er dan de kop voorleggen, en niet op iedereen beginnen zagen en kreften als een bal eens 2 meter te ver of te kort wordt ingespeeld. Ze spelen in derde klasse, dus niet enkel de supporters moeten realistisch zijn qua niveau.
7. ik heb geen specifieke favorieten als iedereen fit is. Het beste TEAM moet spelen, de namen sind mir Wurst und scheiß egal.
8. ik persoonlijk heb niets met alle spitsen gedaan vorig jaar, dus wat kan ik daar in godsnaam op antwoorden?? mijn persoonlijke mening was trouwens ook om Arnold niet weg te doen. Maar ja, ik beslis niet hoor.
9. ik ben niet met Playstation bezig, maar begin te beseffen dat we jaren gaan aanmodderen in derde klasse, en dat een club als Aalst tenminste in tweede MOET voetballen. Noem me dan naief of niet realistisch of weet ik veel wat. Ik moet gewoon :kots: van derde klasse, en het is erg dat we niet uit het moeras raken. Een titel komt inderdaad niet op bestelling (ook niet op Playstation trouwens), maar als je niet eens meedingt voor promotie in derde klasse, is het echt wel erg...

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


28 Aug 2009, 22:28
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
Waarom blijft hier niemand rustig.
Het kan alleen maar beteren.


28 Aug 2009, 22:47
Vaste Waarde

Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44
Berichten: 958
Leeftijd: 49
Locatie: Abu Dhabi
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
dwarskijker schreef:
Waarom blijft hier niemand rustig.
Het kan alleen maar beteren.


de vraag is enkel "wanneer"? morgen al, volgend seizoen, binnen 5 jaar...

dat is het hem juist, ik heb gewoon niet het gevoel dat het dit jaar zal verbeteren... je kan met 1 op 6 starten, maar het gevoel hebben dat het wel in orde komt. Dat gevoel is er toch niet hoor pfff.

En wat het "sponsoren" betreft : als er geen geld is, dat men dan open kaart speelt en zwijgt over promotie. Daarom dat niemand rustig blijft : Aalst zet zich zelf elk jaar in als kandidaat voor promotie. Dan mogen we toch wel effe klagen als het weer tegenvalt of niet? Mijn klagen is eigenlijk meer uit frustratie op het 7 jaar aanmodderen dat we al doen en het gevoel dat het dit jaar het 8ste jaar aanmodderen wordt.

_________________
Ich traum' von dir! In meinen Träumen
bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach',
spielt mein Verein irgendwo anders...
In Liga Zwei. Ich liebe dich.


28 Aug 2009, 23:42
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
eintracht frankfurt schreef:
dwarskijker schreef:
Waarom blijft hier niemand rustig.
Het kan alleen maar beteren.


de vraag is enkel "wanneer"? morgen al, volgend seizoen, binnen 5 jaar...

dat is het hem juist, ik heb gewoon niet het gevoel dat het dit jaar zal verbeteren... je kan met 1 op 6 starten, maar het gevoel hebben dat het wel in orde komt. Dat gevoel is er toch niet hoor pfff.

En wat het "sponsoren" betreft : als er geen geld is, dat men dan open kaart speelt en zwijgt over promotie. Daarom dat niemand rustig blijft : Aalst zet zich zelf elk jaar in als kandidaat voor promotie. Dan mogen we toch wel effe klagen als het weer tegenvalt of niet? Mijn klagen is eigenlijk meer uit frustratie op het 7 jaar aanmodderen dat we al doen en het gevoel dat het dit jaar het 8ste jaar aanmodderen wordt.[/quote]

Ik hoop dat je ongelijk krijgt maar vrees eerlijk gezegd dat je wel eens gelijk kan krijgen.

_________________
Afbeelding


28 Aug 2009, 23:54
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Eendracht Aalst - Rupel Boom
We hebben tegen KVSK gezien dat we zeker over het potentieel beschikken om voor de hoofdprijzen mee te spelen, de resultaten in competitie willen echter nog niet echt volgen. Toch weiger ik onze ploeg al af te schrijven. Hopelijk morgen een goed resultaat op Torhout om onze trein op de rails te zetten en de zwartkijkers de mond te snoeren!

_________________
MCMXIX


29 Aug 2009, 0:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 365 berichten ]  Ga naar pagina 1 21 22 23 24 25


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 91 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst