Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 12
 Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Voor de rust waren we duidelijk baas en we gaan dan ook met een verdiende voorsprong rusten. Na de pauze spelen ze zichzelf in ne zetel en die eerste tegengoal van Torhout leek mij een eerredder te worden. Maar wat er daarna gebeurde :kots: Ge haalt verdorie bibberend het einde tegen een echt wel heel zwak Torhout! Al e geluk dat goe afgelopen is!
Wat ik ook nog kwijt wil is de houding van De Castro. Als ge als voetballer op de bank komt te zitten, is het logisch da ge ontgoocheld zijt, da moet zelfs of ge zijt slecht bezig. Maar tijdens de opwarming zat hij doodleuk op zijn gemakske in het gras in plaats van met de andere invallers mee te doen. En ook na de match toen ze de supporters kwamen groeten, leek het hem nie echt veel te schelen da we gewonnen hadden. Als iedereen die uit de ploeg valt zo gaat reageren zitten we er goe voor.....


29 Aug 2009, 23:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:
jawadde zeg, ge geeft nen 0-4 nog bijna weg tegen een ploeg destereirs. Als VDH Sottegem kloefkappers vond, wat is zijn mening dan over Torhout? Ik begreep andermaal de wissels niet van VDH, slaagt erin de enige stabiliteit achteraan weg te halen...

die mannen krijgen dan nog dé kans op 4-4...

en ik lees hier dat wij die mannen bij wijlen wegbliezen? Tja, ik heb dat niet gezien.

En dan nog het volgende, een De Castro speelt een prima voorbereiding als rechtsback, depanneert op verdedigende middenvelder, en vliegt er na één mindere wedstrijd meteen uit. Verheyden speelt al weken rampzalig en die blijft gewoon staan. Begrijpe wie kan! De agressiviteit van Van Damme ligt trouwens aan de basis van de eerste goal.

Er zal nog héél veel moeten veranderen om van deze ploeg een top 3-kandidaat te maken, heel veel!


Nee ze krijgen op da moment 3 goalen in hun doos op 15 min tijd. Kheb die dan ni veel over hun middenlin zien gaan. Mja vanachter was het idd plots het licht uit. Verheyden speelde vandaag secuur maja het ging dan ook een pak trager dan woensdag.

_________________
Supporter since 2003

Iendracht nor 2e


29 Aug 2009, 23:04
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Onthoud gvd eens allemaal de eerste 80 minuten!!!
we waren toen overduidelijk beter en stonden nog 1-4
ben blij dat ik vandaag eens geen "supporter" heb horen roepen van "troch begint is te jagen" of "lord geeft uwen bal af"....
eindelijk eens gewoon voetbal van ons ploeg (y) ( waar ze na 80 minuten spijtig genoeg bleken van af te stappen (n) )
allesinds merci iendracht :EA: de 3 punten zijn binnen :EA:

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


29 Aug 2009, 23:38
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56
Berichten: 1546
Leeftijd: 62
Locatie: Asse
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Tot de wissel van Van Damme was er geen vuiltje aan de lucht. Dan komt diene Siereveld in het team en schuift De Schutter naar verdedigende mid en terwijl iedereen nog naar elkaar stond te wijzen krijgen we op een knullige manier de 2-4. Wat daarna volgde was erg ondermaats en stemt to nadenken. VDH heeft veel werk deze week.. Feit is dat deze Van Damme altijd in de ploeg moet, zelfs als Kestens terug is. Nog een dikke pluim voor Depoitre, schitterende spits en wat een vechtlust! Ook Coppens speelde een dikke match. Soms misschien iets te aanvallend maar zorgde voor veel gevaar langs de flank.

_________________
Afbeelding


29 Aug 2009, 23:43
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03
Berichten: 5505
Leeftijd: 47
Locatie: Lebbeke
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Tot aan de eerste goal van Torhout spelen we heel goed. Nadien wordt Lord vervangen door De Castro en later Van Damme door Siereveld. De organisatie is even weg en 2-4. Dat heeft die mannen natuurlijk vertrouwen en bij ons komt er twijfel.Spijtig dat het nog zo bibberen wordt, maar geen ramp. Als VDH er niet voor kiest om zijn bankzitters wat speelgelegenheid te geven, is er geen vuiltje aan de lucht. Vandaag hebben de wissels spijtig genoeg de concentratie en organisatie verstoort.

Verder ook even vermelden dat ik Verheyden vandaag een heel degelijke match vond spelen. Van Steenberghe speelde een onzekere tweede helft.


29 Aug 2009, 23:51
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Van Damme was inderdaad goed maar volgens mij kan Kestens nog beter zijn. Die heeft een betere pass en heeft zijn lengte ook mee.

Voor de rest was het wel een heeel slecht Torhout vandaag, dat trok echt op niet veel. Troch was bij ons zeer goed, net zoals Gallucci, Depoitre, Lord en Van Damme.

De verdediging was echter serieus ondermaats hoor...

De drie punten zijn binnen en een crisis is vermeden, maar echt euforisch wordt ik toch niet na de prestatie van vandaag. Maar natuurlijk dik verdiend gewonnen.


29 Aug 2009, 23:54
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
Van Damme was inderdaad goed maar volgens mij kan Kestens nog beter zijn. Die heeft een betere pass en heeft zijn lengte ook mee.

Voor de rest was het wel een heeel slecht Torhout vandaag, dat trok echt op niet veel. Troch was bij ons zeer goed, net zoals Gallucci, Depoitre, Lord en Van Damme.

De verdediging was echter serieus ondermaats hoor...

De drie punten zijn binnen en een crisis is vermeden, maar echt euforisch wordt ik toch niet na de prestatie van vandaag. Maar natuurlijk dik verdiend gewonnen.

Lord :? Amai heeft niks laten zien, en wat vind jij dan van Coppens volgens mij een dikke match gespeeld.


30 Aug 2009, 0:13
Vaste Waarde

Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47
Berichten: 1442
Leeftijd: 37
Locatie: Hofstade
WLM: wheely79@hotmail.com
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Jongens en meisjes,

Ooit zei een Nederlands-Catalaans trainer: "als jij de bal ep, kunnen hun nooit gefaarlijk zijn". Het betreft een zeer voetbalwijs man.

Nuja, "elk nadeel eb z'n foordeel" en ik hoop dat men vandaag zijn lessen zal trekken. Onze kracht ligt duidelijk in het offensieve compartiment, waarom trek je je dan terug na 80 minuten?

Slaapwel en de mazzel

Btw, SC De Spionkop bedankt voor de gelegenheidsdepannage. "Thank you, come again" of toch maar niet Verbechio? :banana: :plat:

_________________
Come on Iendracht! Let's Roll!!!
"Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11"


30 Aug 2009, 1:07
toevallige voorbijganger

Lid geworden op: 04 Aug 2009, 15:16
Berichten: 15
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
In de ogen van de doorsnee "supporter" is de ene vandaag de held en morgen de pispaal, zo gaat dat blijkbaar. Vandaag de loser, de volgende dag de betere.... pffffff

Blijf toch eens gewoon jullie ploeg steunen door dik en dun, en we zien wel waar we uitkomen. Een nieuwe ploeg bouwen is niet zo voor de hand liggend hoor. Geduld en het komt wel goed!

Ciao


30 Aug 2009, 1:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Markel schreef:
In de ogen van de doorsnee "supporter" is de ene vandaag de held en morgen de pispaal, zo gaat dat blijkbaar. Vandaag de loser, de volgende dag de betere.... pffffff

Blijf toch eens gewoon jullie ploeg steunen door dik en dun, en we zien wel waar we uitkomen. Een nieuwe ploeg bouwen is niet zo voor de hand liggend hoor. Geduld en het komt wel goed!

Ciao


Zo zie ik het ook. (y)
Natuurlijk moet een kat, een kat genoemd worden en wat goed en slecht is, dit ook willen zien ! :whistle:

_________________
Century game 22 juni 2019


30 Aug 2009, 1:39
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 12 Jan 2008, 17:55
Berichten: 2295
Leeftijd: 39
Locatie: Aalst
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Hoe lang nog eer Seminck terug kan meedoen?


30 Aug 2009, 9:00
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 16:23
Berichten: 1681
Leeftijd: 55
Locatie: Erembodegem
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
goeie prestatie van het ganse team gisteren, alleen mochten die 'applauswissels' 10 minuten later, want de organisatie was plots volledig zoek ... Siereveld heeft meer zitten roepen als ballen raken volgens mij :lol:


30 Aug 2009, 9:23
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Sep 2007, 16:35
Berichten: 319
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
Markel : kritiek moet als opbouwend beschouwd worden.
We speelden idd een schitterende eerste helft, en het is van vierde geleden (als ik me niet vergis) dat we ooit met 0-4 hebben voorgestaan.
Feit blijft dat deze voorsprong bijna uit handen werd gegeven.
En idd, de miserie is begonnen na de wissels.
Conclusie ? Die moet ieder voor zichzelf nemen, maar wat mij betreft gaat de trainer ook niet vrijuit.

Zolang hieruit lessen worden getrokken, moeten we niet dramatiseren !


30 Aug 2009, 9:30
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Aug 2006, 1:07
Berichten: 1929
Leeftijd: 46
Locatie: op den boer
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
volgens de site van Torhout werden volgende vervangingen doorgevoerd:

Vervangingen
38 min. Rossel Gille voor Mick De pessemier.
45 min. Podeveyn voor Troch ( Aalst )
70 min. Van Crugten voor Reynaert
70 min. Wullaert voor Dekeyzer
75 min. De Castro voor Loro ( Aalst )
80 min. Criovanni voor Vandamme ( Aalst )
:D

_________________
MCMXIX


30 Aug 2009, 10:03
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21
Berichten: 1053
Leeftijd: 37
Bericht Re: Torhout 1992 KM - Eendracht Aalst
cromag schreef:
Markel : kritiek moet als opbouwend beschouwd worden.
We speelden idd een schitterende eerste helft, en het is van vierde geleden (als ik me niet vergis) dat we ooit met 0-4 hebben voorgestaan.
Feit blijft dat deze voorsprong bijna uit handen werd gegeven.
En idd, de miserie is begonnen na de wissels.
Conclusie ? Die moet ieder voor zichzelf nemen, maar wat mij betreft gaat de trainer ook niet vrijuit.

Zolang hieruit lessen worden getrokken, moeten we niet dramatiseren !


voila c'est ça

_________________
Supporter since 2003



Iendracht nor 2e


30 Aug 2009, 10:04
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 167 berichten ]  Ga naar pagina 1 5 6 7 8 9 12


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst