Eendracht Aalst - Willebroek - Pagina 17 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 315 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 21
 Eendracht Aalst - Willebroek 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4815
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Gisteren heb ik, al bij al, toch een redelijke match gezien. Wat me echter opviel was, nadat Ewen uitgleed, hij direkt een fluitconcert over zich heenkreeg, met direkt daarna een paar foute passes als gevolg. Het is dus duidelijk dat hij, en waarschijnlijk nog anderen, met een vertrouwenscrisis te maken hebben.
Het resultaat van gisteren en hopelijk de positieve resultaten in de nabije toekomst zal het vertrouwen bij deze spelers enkel doen toenemen.
Het is aan ons om de spelers te steunen, ook bij mindere periodes, en ze niet direkt de grond in te boren.

_________________
oilsjt, goi alien...


26 Okt 2009, 9:28
Junior

Lid geworden op: 14 Jan 2009, 13:06
Berichten: 203
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Stel je eens voor mochten ze de centen volledig aan de ploeg kunnen besteden hebben, wie ging ons dan van de titel houden?[/quote]





Ge moogt gij der nog zoveel geld tegen smijten als ge wilt, als ge niet verstandig inkoopt, is dat geen garantie voor den titel.(zie de laatste 2 seizoenen met de inkopen voor verdedigende middenvelder als ge al ne Van Damme en De Schutter in uwe kern hebt).
Anderzijds in tijden van crisis mag men van geluk spreken dat er nog mensen zijn die er serieus wa budget willen inpompen.


Laatst gewijzigd door bert op 26 Okt 2009, 9:41, 1 keer totaal gewijzigd.



26 Okt 2009, 9:40
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16
Berichten: 2311
Leeftijd: 51
Locatie: moorsel
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
dwarskijker schreef:
Flipo centraal omdat er volgens BVR teveel ruimte komt in zijn rug als hij mee naar voor gaat ,vind ik toch maar een rare redenering.Niels is duidelijk geen linksachter en verliest veel van zijn waarde terwijl Flipo de beste linksachter van derde is.
Als Flipo meegaat moet er maar iemand rugdekking geven.Ken Van Damme kan dat perfekt maar hij moet dan wel spelen.Positief is wel dat er nu niet langer in zone gespeeld wordt op de stilstaande fasen.Als er natuurlijk iemand zijn man vergeet te volgen zoals bij het eerste doelpunt komt dat ook lullig over.
Dat zat ik ook te denken toen ik onze trainer zijnen uitleg hoorde. Deze positiewissel vind ik gewoon zeer verkeerd(om het beleefd te houden)


26 Okt 2009, 9:41
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
bert schreef:
Stel je eens voor mochten ze de centen volledig aan de ploeg kunnen besteden hebben, wie ging ons dan van de titel houden?






Ge moogt gij der nog zoveel geld tegen smijten als ge wilt, als ge niet verstandig inkoopt, is dat geen garantie voor den titel.(zie de laatste 2 seizoenen met de inkopen voor verdedigende middenvelder als ge al ne Van Damme en De Schutter in uwe kern hebt).
Anderzijds in tijden van crisis mag men van geluk spreken dat er nog mensen zijn die er serieus wa budget willen inpompen.[/quote]

Op dat punt ben ik het eens met jou, maar dat is de verantwoordelijkheid van onze sportieve cel die instaat voor de aankopen.

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


26 Okt 2009, 9:56
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41
Berichten: 2639
Leeftijd: 67
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Hugo schreef:
En toch ben ik er zeker van dat Ewen nog zal terug op zijn oude niveau geraken, maar je bent het toch eens denk ik, dat je die jongen geen dienst bewijst door hem de grond in te boren.

(y)

_________________
Iendracht veroit en nie mier achteroit


26 Okt 2009, 9:57
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Ik was voor ne keer een beetje vroeger in't stadion, omdat ik benieuwd was naar de 'nieuwe' opstelling van de trainer. Na 10 minuutjes opwarming dacht ik dat we niks vernieuwends zouden zien, als ge keek naar de spelers die blijkbaar in de basis stonden. Ik was toch licht ontgoocheld, hoewel het te verwachten was.

En dan komt de aftrap en zie ik Flipo centraal in de verdediging lopen :? . Toen was ik echt ontgoocheld, want zoals anderen hier al hebben gezegd waren Flippo en Deschutter net ongeveer de enige spelers die constant presteerden...

Na 8 minuten krijgen we dan een goal binnen door een grandioze dekkingsfout. Ik weet ni wie zijn man daar liet lopen, maar die was persies nog in zone aan't denken. Eigenlijk een schande dat ge zo'n doelpunt incasseert, zelfs op dit niveau.
Dan scoren we zelf twee keer belachelijk simpel op vrije trap, die mannen kunnen persies ook niet deftig dekken.
De 2-2 is een typische tegengoal van dit seizoen. Voorsprong proberen te verdedigen, achteruit kruipen, en incasseren.

Eerlijk gezegd dacht ik na 80 minuten dat er niks veranderd was. Ik vond het zelfs nog erger dan anders, omdat Deschutter en Flipo nu ook al plat aan het spelen waren.

Uiteindelijk 4-2 winst dankzij 1 man: Depoitre. Die penalty lokt hij uit op zijn manier: de tegenstrever denkt dat hij de bal gaat hebben, maar de Laurent zet er toch nog zijn stelten tegen. Moet ge eens op letten, verrast de tegenstander echt vaak zo. En hoe hij die vierde goal op zijn eentje voorbereidt, amai. Mooi binnengeknald toch ook van Galucci.
Wel tekenend dat Depoitre echt tot de laatste minuut echt hard blijft werken. Loopt volgens mij nog het meest van allemaal, en toch zijn het onze middenvelders die na 70 minuten met hun tong tot op de grond hangen.

Ik moet wel opmerken dat de inbreng van Van Damme en Galucci toch voor extra druk zorgde op het einde. Zullen we dat dan toch maar als een intelligente ingreep van de trainer beschouwen...?

Ik zag nog geen echte verbetering, vooral de tegenstander was bijzonder zwak. Die donkere verdediger gaat op het einde toch een paar keer lekker in de fout, om maar een voorbeeld te noemen. Maar ja, misschien kan dit zorgen voor dat magische 'vertrouwen' in de ploeg.


26 Okt 2009, 10:13
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
De Jean schreef:
Ik was voor ne keer een beetje vroeger in't stadion, omdat ik benieuwd was naar de 'nieuwe' opstelling van de trainer. Na 10 minuutjes opwarming dacht ik dat we niks vernieuwends zouden zien, als ge keek naar de spelers die blijkbaar in de basis stonden. Ik was toch licht ontgoocheld, hoewel het te verwachten was.

En dan komt de aftrap en zie ik Flipo centraal in de verdediging lopen :? . Toen was ik echt ontgoocheld, want zoals anderen hier al hebben gezegd waren Flippo en Deschutter net ongeveer de enige spelers die constant presteerden...

Na 8 minuten krijgen we dan een goal binnen door een grandioze dekkingsfout. Ik weet ni wie zijn man daar liet lopen, maar die was persies nog in zone aan't denken. Eigenlijk een schande dat ge zo'n doelpunt incasseert, zelfs op dit niveau.
Dan scoren we zelf twee keer belachelijk simpel op vrije trap, die mannen kunnen persies ook niet deftig dekken.
De 2-2 is een typische tegengoal van dit seizoen. Voorsprong proberen te verdedigen, achteruit kruipen, en incasseren.

Eerlijk gezegd dacht ik na 80 minuten dat er niks veranderd was. Ik vond het zelfs nog erger dan anders, omdat Deschutter en Flipo nu ook al plat aan het spelen waren.

Uiteindelijk 4-2 winst dankzij 1 man: Depoitre. Die penalty lokt hij uit op zijn manier: de tegenstrever denkt dat hij de bal gaat hebben, maar de Laurent zet er toch nog zijn stelten tegen. Moet ge eens op letten, verrast de tegenstander echt vaak zo. En hoe hij die vierde goal op zijn eentje voorbereidt, amai. Mooi binnengeknald toch ook van Galucci.
Wel tekenend dat Depoitre echt tot de laatste minuut echt hard blijft werken. Loopt volgens mij nog het meest van allemaal, en toch zijn het onze middenvelders die na 70 minuten met hun tong tot op de grond hangen.

Ik moet wel opmerken dat de inbreng van Van Damme en Galucci toch voor extra druk zorgde op het einde. Zullen we dat dan toch maar als een intelligente ingreep van de trainer beschouwen...?

Ik zag nog geen echte verbetering, vooral de tegenstander was bijzonder zwak. Die donkere verdediger gaat op het einde toch een paar keer lekker in de fout, om maar een voorbeeld te noemen. Maar ja, misschien kan dit zorgen voor dat magische 'vertrouwen' in de ploeg.


Flippo stond centraal omdat de trainer/spelers vonden dat er geen coaching was centraal, vandaar dat Flippo centraal stond, dat wou hij wel op hem nemen.
Mooi, maar vind het niet indeaal, zie liever Flippo en De Schutter op hun plaats staan, daar blinken ze uit en komen ze tot hun recht! Wat ik gisteren iets minder vond..Maar kom, 't is blijkbaar nog wat zoekwerk hé!


:banana: :EA: :banana:

_________________
Iendracht veroit!


26 Okt 2009, 10:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Ik weet ook wel waarom Flippo centraal stond, maar dat staat mij ni aan. Uwe linkerflank was weg, Lord verzoop en De Schutter kon ni beter. Lord kruipt vaak naar binnen, maar dat gaat niet als uwen back ni meekomt.

Ik hoop dat Seminck nog altijd kan spelen, dat Flipo terug op links gaat staan en dat Deschutter eindelijk op zijn plaats mag spelen, en dat is op het middenveld. Het gaat daar dan wel druk worden, als Verheyden zich eventueel herpakt zit ge daar dan nog met Kestens en Van Damme op 'overschot'. Vier man voor de twee plaatsen achter Troch...


26 Okt 2009, 11:07
Junior
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21
Berichten: 186
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Verheyden als back-up voor Troch, Kestens/Van Damme/De Schutter als verdedigende mids.
Zo zie ik het eerder.


26 Okt 2009, 11:12
Miniem

Lid geworden op: 28 Mei 2008, 9:35
Berichten: 57
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Komaan he zeg.

Zijn jullie verbaasd dat Ewen het publiek over zich krijgt? :zzz:

Speelt op korte tijd 3 a 4 keer slecht in, schuift bij een magische schijnbeweging over de grond en speelt dan nog eens 4 keer slecht in...

Tweede helft kwam hij niet in de problemen. Dat klopt wel. Maar om het met de woorden van een Willebroek supporter te zeggen: "we hebben een voorlijn en een achterlijn, al weken geen middenveld".
Zijn duelkracht was schrijnend. Ofwel plaats je hem op de positie van Troch ofwel nergens.

Wat niet wil zeggen dat ik het boegeroep verdedig natuurlijk. Maar als er 200 misnoegd zijn, kan dat toch geen toeval zijn he. Die mensen staan toch niet in verbinding met oortjes ;)

En als Troch zijn energie zou sparen voor een mooie actie ipv supporters te bespelen en "paaien", high fives met jan en alleman ten beste te geven dan kan de trein misschien nog eens op de rails geraken.
Publiekslieveling moet je worden met prestaties niet met show :EA:


26 Okt 2009, 11:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02
Berichten: 1333
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Hugo schreef:
Onderkroiper schreef:
Gilles schreef:
Afbeelding

Kan er iemand 'aanvullen'. Uiteraard ken ik de voorzitter maar wie zijn de andere personen juist?


De uiterst linkse persoon ken ik niet.
Naast hem Luc Van Hauwermeiren - Dirk De Bruecker - Marcel Van Den Steen - Frank De Roose


Laten we effen serieus blijven, beseffen jullie wel wat deze mensen voor de club gedaan hebben en in de eerste plaats onze voorzitter?
Ik ben geen kennis of familie van deze mensen, ik heb deze mensen leren kennen via ons project
“expo 90”, maar wat ik wel weet, als deze heren er niet waren, iendracht.be nergens meer voor nodig was.
Geloof me vrij, ik weet waar ik over spreek, dagelijks vallen er nog lijken uit de kast van de Garré en GDR periode en het gaat om cijfers om gewoon achterover te vallen.
Dat we nu nog bestaan beste vrienden, hebben we te danken aan deze mensen, waarvoor
mijn oprechte dank.
:worship: :worship:
Ik was ook kwaad dat ze de trainer niet vroeger de laan uit stuurden, maar ze hebben nu ingegrepen en ik vind het verder niet nodig om met modder te gooien.
Daarom heb ik te veel respect voor onze voorzitter, want in mijn ogen als die zegt ik stop ermee, schrijf maar op je buik dat de boeken toe zijn.
Ik heb gisteren ook een bestuurslid gesproken en ik mag jullie met zekerheid melden, dat er ondanks alles nog een klasse spits bijkomt. :banana: :EA:
Stel je eens voor mochten ze de centen volledig aan de ploeg kunnen besteden hebben, wie ging ons dan van de titel houden?
Maar ja, de feiten waren er en het voortbestaan van onze geliefde club primeerde. (y)
Ok, dit moest er effen af en verder kijk ik uit naar de bekerwedstrijd van woensdag aanstaande.
Apropos, weet er iemand wanneer de bussen vertrekken in Erembodegem?

(y) :worship: (y) :worship: (y) :worship:


26 Okt 2009, 11:44
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53
Berichten: 1871
Locatie: Oilsjt tiens.
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Het zijn toch schatjes he :D


26 Okt 2009, 11:49
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Onderkroiper schreef:
Gilles schreef:
Afbeelding

Kan er iemand 'aanvullen'. Uiteraard ken ik de voorzitter maar wie zijn de andere personen juist?


De uiterst linkse persoon ken ik niet.
Naast hem Luc Van Hauwermeiren - Dirk De Bruecker - Marcel Van Den Steen - Frank De Roose


Uiterste linkse persoon is Dirk Van Ransbeeck, medewerker van het Internationaal jeugdtornooi.

_________________
geer'n bè


26 Okt 2009, 11:52
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 31 Mei 2007, 11:07
Berichten: 409
Leeftijd: 38
Website: http://foto.iendracht.be
WLM: antoneke@hotmail.com
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Hugo schreef:
Apropos, weet er iemand wanneer de bussen vertrekken in Erembodegem?


De bus vertrekt om 18u15 stipt aan Café Atfundum. Ze vragen iedereen wel aanwezig te zijn om 18u om u in te schrijven en uw ticket af te halen..

_________________
Iendracht.be Fotosite


26 Okt 2009, 12:15
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Eendracht Aalst - Willebroek
Twan schreef:
Hugo schreef:
Apropos, weet er iemand wanneer de bussen vertrekken in Erembodegem?


De bus vertrekt om 18u15 stipt aan Café Atfundum. Ze vragen iedereen wel aanwezig te zijn om 18u om u in te schrijven en uw ticket af te halen..


Bedankt, ik zal er alvast op tijd zijn. (y)

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


26 Okt 2009, 12:53
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 315 berichten ]  Ga naar pagina 1 15 16 17 18 19 21


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst