Ieper - Eendracht Aalst - Pagina 13 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14
 Ieper - Eendracht Aalst 
Auteur Bericht
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
El Corredor schreef:

ik kan nochtans twee dingen tegelijk... :whistle:


Damn, multitasking... you are a woman!!!


02 Nov 2009, 20:05
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4813
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Ik vond het toch ook moedig van Thomas dat hij de verantwoordelijkheid nam om die penalty te trappen nadat hij de voorbije weken op de bank zat en ervoor niet presteerde zoals we van hem gewend waren vroeger. (y) :worship:

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Nov 2009, 20:10
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
DT schreef:
El Corredor schreef:

ik kan nochtans twee dingen tegelijk... :whistle:


Damn, multitasking... you are a woman!!!


ik leis oik men gazet op 't scheithois :lol:

_________________
geer'n bè


02 Nov 2009, 20:11
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
DT schreef:
El Corredor schreef:
Ewen begint beter en beter te spelen, nog niet top, maar er zit progressie in. De twee centrale middenvelders moeten het centrum afsluiten en de bal aan de flankspelers of de TWEE spitsen geven, het is van daar dat het nu moet komen.

Wat mij ook opvalt is dat onze keeper vlekkeloos keept. Ik was wat ongerust maar bewijst een goede doublure te zijn, al kunnen we nu niet meer van doublure spreken eigenlijk.

Troch mag inderdaad het vuur wat aanwakkeren, maar hij mag dit ook doen bij achterstand of als het niet draait, en niet enkel bij een doelpunt.

Soit, hopelijk is de tram vertrokken en zetten we een reeks neer want enkel dat kan ons vooruit helpen op dit moment! Enig realisme mag aan de dag gelegd worden voor een eventuele eindronde...


Hij doet dat wel hoor, maar dan zijn de meeste mensen in het stadion te druk bezig met hem te verwijten dat hij niet genoeg loopt, te weinig in duel gaat, etc. om dat te zien... ;)

of dan wordt er teveel gezaagd op hem dat hij "weer aant zagen" is

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


02 Nov 2009, 20:29
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
jammen schreef:
Ik vond het toch ook moedig van Thomas dat hij de verantwoordelijkheid nam om die penalty te trappen nadat hij de voorbije weken op de bank zat en ervoor niet presteerde zoals we van hem gewend waren vroeger. (y) :worship:

Ge moet nu ook niet overdrijven.Troch en Lord zijn de penaltynemers van dienst.Iedereen weet dat dat Troch de beste man is voor vrijschoppen en penalties.Dan is het maar logisch dat hij achter de bal gaat staan.Te meer daar Lord reeds vervangen was.


02 Nov 2009, 20:33
Ancien

Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37
Berichten: 4813
Locatie: oilsjt
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
dwarskijker schreef:
jammen schreef:
Ik vond het toch ook moedig van Thomas dat hij de verantwoordelijkheid nam om die penalty te trappen nadat hij de voorbije weken op de bank zat en ervoor niet presteerde zoals we van hem gewend waren vroeger. (y) :worship:

Ge moet nu ook niet overdrijven.Troch en Lord zijn de penaltynemers van dienst.Iedereen weet dat dat Troch de beste man is voor vrijschoppen en penalties.Dan is het maar logisch dat hij achter de bal gaat staan.Te meer daar Lord reeds vervangen was.


Akkoord, maar wat als hij die penalty mist en we daardoor gelijkspelen, of erger nog, verliezen? Hetgeen gelukkig niet gebeurd is en we toch vrij vlot winnen.
Ik probeer hier gewoon een beetje positieve kritiek op Thomas te geven na al die negatieve van de afgelopen weken.

_________________
oilsjt, goi alien...


02 Nov 2009, 20:44
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 17:02
Berichten: 17
Leeftijd: 39
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Alé mannekes,
het winnen van de match enkel te danken aan
Depoitre ?! :wadde:
Jaa daar kan ik het toch nie mee eens zijn zé.
Tis altijd Depoitre dit, depoitre dat,
hallo, ma iendracht eeft wel nog andere spelers hé !!
En dan zijn der van die zeveraars da Gallucci gaan afkraken,
tis nie omdat em 1.65m is, dat em slecht speelt hé !
Integendeel, hij speelt just enorm goe.

_________________
supporting Iendracht Oilsjt is everything


02 Nov 2009, 22:39
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
IendrachtBackToGlory schreef:
Alé mannekes,
het winnen van de match enkel te danken aan
Depoitre ?! :wadde:
Jaa daar kan ik het toch nie mee eens zijn zé.
Tis altijd Depoitre dit, depoitre dat,
hallo, ma iendracht eeft wel nog andere spelers hé !!
En dan zijn der van die zeveraars da Gallucci gaan afkraken,
tis nie omdat em 1.65m is, dat em slecht speelt hé !
Integendeel, hij speelt just enorm goe.


Heeft er dat hier iemand gezegd misschien ?


02 Nov 2009, 22:46
toevallige voorbijganger
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 26 Okt 2009, 17:02
Berichten: 17
Leeftijd: 39
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Jeroen schreef:
IendrachtBackToGlory schreef:
Alé mannekes,
het winnen van de match enkel te danken aan
Depoitre ?! :wadde:
Jaa daar kan ik het toch nie mee eens zijn zé.
Tis altijd Depoitre dit, depoitre dat,
hallo, ma iendracht eeft wel nog andere spelers hé !!
En dan zijn der van die zeveraars da Gallucci gaan afkraken,
tis nie omdat em 1.65m is, dat em slecht speelt hé !
Integendeel, hij speelt just enorm goe.


Heeft er dat hier iemand gezegd misschien ?


nee, khoorde 2 supporters da gisteren op Ieper zeggen.

_________________
supporting Iendracht Oilsjt is everything


02 Nov 2009, 22:47
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
IendrachtBackToGlory schreef:

nee, khoorde 2 supporters da gisteren op Ieper zeggen.


Misschien overwegen om dat dan tegen die twee supporters te zeggen in plaats van hier in het wilde weg te schieten.


02 Nov 2009, 22:52
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
:lol: :lol: :lol: :lol: Het winnen van de match aan depoitre te danken? :lol: :lol: Das goeie humor. :lol:
De waarheid is simpelweg de taktiek ! En de trein is niet vertrokken, de trein is SIMPELWEG vertrokken.
En waarom??? Omdat IEDEREEN EENVOUDIGWEG op zijn plaats speelt en je de muren kunt doorbreken met twee spitsen.
Depoitre moet onder deze trainer niet op het middenveld zakken, een bal voor zijn eigen doorkoppen en dan afwerken.
Neen, een depoitre komt nu in de zone van de waarheid waar hij kan afwerken door de voorzetten die hij op maat krijgt. En de goede spits die hij is werkt dat natuurlijk af. Hij doet natuurlijk veel meer dan dat alleen. Hij laat nog altijd de anderen goed bijsluiten maar doordat we nu een trainer hebben die de zaak doorziet -dat we met 1 spits het beton niet kunnen slopen- gaat hij nu 100 percent renderen.
Slotconclusie van deze match ( en ook match tegen westerlo) is dat er nu een taktiek op het veld staat , de juiste mannen op de juiste plaats, de mannen in vorm die spelen en de rest op de bank of naast de kern.
Na twee wedstrijden onder deze trainer ziet iedereen dat het geen verrassing meer zal zijn dat we gestadig gaan opklimmen in het klassement. De logische puntenwinst gezien de kwaliteit in de ploeg gaat er nu zonder enige twijfel komen.
Zodus : op naar een volgende driepunter, te beginnen zondag ek.


02 Nov 2009, 23:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49
Berichten: 10006
Leeftijd: 66
Locatie: Aalst
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Toen ik gisteren de webmaster van VKV Ieper een mailtje stuurde, om een deftige foto van hun embleem te kunnen krijgen, om dit te gebruiken in mijn Youtube-filmpje, kreeg ik dit logo onmiddelllijk toegestuurd. (y)
Meer zelfs, ik kreeg deze mail :

Beste Yves,
Zou het mogelijk zijn dat ik uw foto’s post op KVK Ieper.be, natuurlijk met vermelding van uw naam.
Ik vraag u dit omdat onze fotograaf geen foto’s kon trekken ivm de regen, plaatsnemen op de staantribune was gisteren echter verboden.
Maxim Winckelmans


Ik zal mij in de toekomst een beter Kodaksken moeten aanschaffen :whistle: :D

Heel wat foto's werden weerhouden om de site te vereeuwigen. (y)

http://www.kvkieper.be/index.php?page=media/foto&ID=143

_________________
Century game 22 juni 2019


03 Nov 2009, 0:56
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
marc2 schreef:
:lol: :lol: :lol: :lol: Het winnen van de match aan depoitre te danken? :lol: :lol: Das goeie humor. :lol:
De waarheid is simpelweg de taktiek ! En de trein is niet vertrokken, de trein is SIMPELWEG vertrokken.
En waarom??? Omdat IEDEREEN EENVOUDIGWEG op zijn plaats speelt en je de muren kunt doorbreken met twee spitsen.
Depoitre moet onder deze trainer niet op het middenveld zakken, een bal voor zijn eigen doorkoppen en dan afwerken.
Neen, een depoitre komt nu in de zone van de waarheid waar hij kan afwerken door de voorzetten die hij op maat krijgt. En de goede spits die hij is werkt dat natuurlijk af. Hij doet natuurlijk veel meer dan dat alleen. Hij laat nog altijd de anderen goed bijsluiten maar doordat we nu een trainer hebben die de zaak doorziet -dat we met 1 spits het beton niet kunnen slopen- gaat hij nu 100 percent renderen.
Slotconclusie van deze match ( en ook match tegen westerlo) is dat er nu een taktiek op het veld staat , de juiste mannen op de juiste plaats, de mannen in vorm die spelen en de rest op de bank of naast de kern.
Na twee wedstrijden onder deze trainer ziet iedereen dat het geen verrassing meer zal zijn dat we gestadig gaan opklimmen in het klassement. De logische puntenwinst gezien de kwaliteit in de ploeg gaat er nu zonder enige twijfel komen.
Zodus : op naar een volgende driepunter, te beginnen zondag ek.



niet slecht voor een VDHK-lookalike he, zoals een paar van onze 'genïen' hier al meteen concludeerden. :stom:


03 Nov 2009, 10:56
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
Ajoinenfan schreef:
marc2 schreef:
:lol: :lol: :lol: :lol: Het winnen van de match aan depoitre te danken? :lol: :lol: Das goeie humor. :lol:
De waarheid is simpelweg de taktiek ! En de trein is niet vertrokken, de trein is SIMPELWEG vertrokken.
En waarom??? Omdat IEDEREEN EENVOUDIGWEG op zijn plaats speelt en je de muren kunt doorbreken met twee spitsen.
Depoitre moet onder deze trainer niet op het middenveld zakken, een bal voor zijn eigen doorkoppen en dan afwerken.
Neen, een depoitre komt nu in de zone van de waarheid waar hij kan afwerken door de voorzetten die hij op maat krijgt. En de goede spits die hij is werkt dat natuurlijk af. Hij doet natuurlijk veel meer dan dat alleen. Hij laat nog altijd de anderen goed bijsluiten maar doordat we nu een trainer hebben die de zaak doorziet -dat we met 1 spits het beton niet kunnen slopen- gaat hij nu 100 percent renderen.
Slotconclusie van deze match ( en ook match tegen westerlo) is dat er nu een taktiek op het veld staat , de juiste mannen op de juiste plaats, de mannen in vorm die spelen en de rest op de bank of naast de kern.
Na twee wedstrijden onder deze trainer ziet iedereen dat het geen verrassing meer zal zijn dat we gestadig gaan opklimmen in het klassement. De logische puntenwinst gezien de kwaliteit in de ploeg gaat er nu zonder enige twijfel komen.
Zodus : op naar een volgende driepunter, te beginnen zondag ek.



niet slecht voor een VDHK-lookalike he, zoals een paar van onze 'genïen' hier al meteen concludeerden. :stom:


We hebben zes op zes en het is allemaal door den tactiek en den trainer ineens precies... Voor degenen die het niet zouden gezien hebben: Depoitre kwam in de eerste helft op Ieper nog altijd zijn ballen halen op het middenveld hoor want dat was ook de reden dat we in de eerste helft welgeteld 0 uitgespeelde kansen hadden... De grootste ommekeer is het feit dat de afgelopen drie matchen de wedstrijddetails ff meeslaan voor ons... Op Westerlo komen we voor na 2 minuten, de match ervoor komt Willebroek op 2-2 en hebben ze de kans op 2-3 maar scoren niet... Ieper heeft bij de 0-1 (toen wij weer afstapten van onze 4-4-2 trouwens en het weer pompen of verzuipen was en paniek langs alle kanten maar soit dat zien de overpositivo's nu ook ff niet meer) een paar scrimmages in onze box gehad waaruit in het begin van het seizoen zeker een goal zou gevallen zijn - tweemaal staat een Ieperse speler alleen voor VDN, maar besluit af te leggen ipv te trappen, etc.

Ik blijf het herhalen: tegen Racing Waregem en Temse verdienden wij alleen de punten op basis van het geleverde spel, maar konden een nul op het conto schrijven... Nu haal je 6 op 6 maar om nu te zeggen dat het fantastisch voetbal was en onder VDH altijd enorm zwak, dat is de waarheid ook zwaar oneer aandoen... In die matchen crëer je dubbel zoveel doelrijpe kansen als op Ieper, maar je scoort niet...zo simpel is het.

En ge kunt zeggen wat je wil hé - Filipovic is geen centrale verdediger, Kestens is geen centrale verdediger, De Schutter is geen linksback, Coppens is geen linksmidden dus nu afkomen met een spreuk zoals "iedereen speelt eenvoudigweg op zijn plaats" is zowat de grootste zever die hier al geschreven is...

Het pakt voorlopig goed uit net zoals dat het twee seizoenen geleden ook een paar matchen goed uitpakte met Vandenbrande in de spits, maar om nu te zeggen dat dit onze sterkste ploegopstelling zou zijn als iedereen beschikbaar is...daar heb ik serieus mijn twijfels over...


03 Nov 2009, 14:41
Junior

Lid geworden op: 04 Jan 2009, 16:59
Berichten: 251
Bericht Re: Ieper - Eendracht Aalst
DT schreef:
Ajoinenfan schreef:
marc2 schreef:
:lol: :lol: :lol: :lol: Het winnen van de match aan depoitre te danken? :lol: :lol: Das goeie humor. :lol:
De waarheid is simpelweg de taktiek ! En de trein is niet vertrokken, de trein is SIMPELWEG vertrokken.
En waarom??? Omdat IEDEREEN EENVOUDIGWEG op zijn plaats speelt en je de muren kunt doorbreken met twee spitsen.
Depoitre moet onder deze trainer niet op het middenveld zakken, een bal voor zijn eigen doorkoppen en dan afwerken.
Neen, een depoitre komt nu in de zone van de waarheid waar hij kan afwerken door de voorzetten die hij op maat krijgt. En de goede spits die hij is werkt dat natuurlijk af. Hij doet natuurlijk veel meer dan dat alleen. Hij laat nog altijd de anderen goed bijsluiten maar doordat we nu een trainer hebben die de zaak doorziet -dat we met 1 spits het beton niet kunnen slopen- gaat hij nu 100 percent renderen.
Slotconclusie van deze match ( en ook match tegen westerlo) is dat er nu een taktiek op het veld staat , de juiste mannen op de juiste plaats, de mannen in vorm die spelen en de rest op de bank of naast de kern.
Na twee wedstrijden onder deze trainer ziet iedereen dat het geen verrassing meer zal zijn dat we gestadig gaan opklimmen in het klassement. De logische puntenwinst gezien de kwaliteit in de ploeg gaat er nu zonder enige twijfel komen.
Zodus : op naar een volgende driepunter, te beginnen zondag ek.



niet slecht voor een VDHK-lookalike he, zoals een paar van onze 'genïen' hier al meteen concludeerden. :stom:


We hebben zes op zes en het is allemaal door den tactiek en den trainer ineens precies... Voor degenen die het niet zouden gezien hebben: Depoitre kwam in de eerste helft op Ieper nog altijd zijn ballen halen op het middenveld hoor want dat was ook de reden dat we in de eerste helft welgeteld 0 uitgespeelde kansen hadden... De grootste ommekeer is het feit dat de afgelopen drie matchen de wedstrijddetails ff meeslaan voor ons... Op Westerlo komen we voor na 2 minuten, de match ervoor komt Willebroek op 2-2 en hebben ze de kans op 2-3 maar scoren niet... Ieper heeft bij de 0-1 (toen wij weer afstapten van onze 4-4-2 trouwens en het weer pompen of verzuipen was en paniek langs alle kanten maar soit dat zien de overpositivo's nu ook ff niet meer) een paar scrimmages in onze box gehad waaruit in het begin van het seizoen zeker een goal zou gevallen zijn - tweemaal staat een Ieperse speler alleen voor VDN, maar besluit af te leggen ipv te trappen, etc.

Ik blijf het herhalen: tegen Racing Waregem en Temse verdienden wij alleen de punten op basis van het geleverde spel, maar konden een nul op het conto schrijven... Nu haal je 6 op 6 maar om nu te zeggen dat het fantastisch voetbal was en onder VDH altijd enorm zwak, dat is de waarheid ook zwaar oneer aandoen... In die matchen crëer je dubbel zoveel doelrijpe kansen als op Ieper, maar je scoort niet...zo simpel is het.

En ge kunt zeggen wat je wil hé - Filipovic is geen centrale verdediger, Kestens is geen centrale verdediger, De Schutter is geen linksback, Coppens is geen linksmidden dus nu afkomen met een spreuk zoals "iedereen speelt eenvoudigweg op zijn plaats" is zowat de grootste zever die hier al geschreven is...

Het pakt voorlopig goed uit net zoals dat het twee seizoenen geleden ook een paar matchen goed uitpakte met Vandenbrande in de spits, maar om nu te zeggen dat dit onze sterkste ploegopstelling zou zijn als iedereen beschikbaar is...daar heb ik serieus mijn twijfels over...



*zucht* ge hebt het weer niet. 4-4-2. voorts maak ik der geen woorden aan vuil, teefdt :plat: tog geen avance.


03 Nov 2009, 14:50
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 206 berichten ]  Ga naar pagina 1 10 11 12 13 14


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst