Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer - Pagina 16 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16
 Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
anathema76 schreef:
Ik vraag hier normaal gezien niet om, maar wil iemand dat kieken bannen aub?
Ik word er fysiek ongemakkelijk van.


wie kan hier bannen ?? Niet twijfelen zou ik zeggen !!! :cool:


31 Okt 2009, 22:14
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Iendrachter90 schreef:
anathema76 schreef:
Ik vraag hier normaal gezien niet om, maar wil iemand dat kieken bannen aub?
Ik word er fysiek ongemakkelijk van.


Er moet wel een reden zijn om iemand te bannen en dat die persoon een andere mening heeft dan anderen is niet meteen een goede reden.Gekunt mss de posts van die persoon niet meer lezen?


:crazy: :crazy: :crazy:


31 Okt 2009, 22:15
Vaste Waarde

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 770
Locatie: Stad van mijn dromen
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
anathema76 schreef:
Iendrachter90 schreef:
Gekunt mss de posts van die persoon niet meer lezen?


Ik doe mijn best, maar ze bevuilt alle topics met haren ongelofelijke zever.


Ge kunt er misschien vol-au-vent van maken? :D


02 Nov 2009, 13:56
Gele Kaart
Gele Kaart
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 07 Sep 2009, 17:43
Berichten: 212
Leeftijd: 37
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Mooie assist gezien gisteren van invaller Glenn Coppens, op een plaats waar ik hem liever zie spelen en niet ter vervanging van De Castro.
Aanvallend doe hij dat dus niet slecht.
Nu goed?

_________________
Iendracht veroit!


02 Nov 2009, 17:01
Ancien

Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35
Berichten: 4112
Leeftijd: 54
Locatie: Herzele
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Kiekesoepken schreef:
Mooie assist gezien gisteren van invaller Glenn Coppens, op een plaats waar ik hem liever zie spelen en niet ter vervanging van De Castro.
Aanvallend doe hij dat dus niet slecht.
Nu goed?

Nu goed? Zelfs een horloge dat stilstaat, geeft 2x daags de goede tijd aan. :D

_________________
What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator.


02 Nov 2009, 17:11
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
marc2 schreef:
:lol: :lol: Das geen kwestie van afbreken hoor. Coppens is een nuttige speler voor de breedte van de kern. Een dwaas zoals onze voorgaande trainer plaatste hem zelfs op een voetstuk en dan nog op een positie waarin hij 1) verdedigende gaten liet a volonté en 2) duidelijk de mindere was van de castro.
Begrijpelijk dat veel supporters zich daar vragen bij stelden....ik weet dat sommigen hem hier ook op een voetstuk plaatsen maar dat zal de humor zijn van het forum..... :lol: hetgeen natuurlijk nooit slecht is. :lol:
In ieder geval , van renterghem is blijkbaar een trainer die de elf laat spelen die het verdienen en die spelers plaatst op posities waar ze hun volle rendement kunnen halen.
In die context KON hij coppens voor galluci brengen , al dacht ik dat laatstgenoemde nog niet door zijn krachten heen zat. Nu coppens is verdienstelijk op die positie ingevallen, zonder meer. Ik verwacht van een invaller dat hij dan een meerwaarde kan brengen. Nugoed, woensdag hebben al de invallers verdienstelijk gespeeld maar niemand heeft die meerwaarde gebracht tov degene die het plein verliet.
Iedereen kon vaststellen bij VDH dat de meegebrachte spelers een streepje voorhadden.
Waarom denkt ge dat hij zo heksentoeren uithaalde met de castro op de verdedigende mid ???
Ik gaf je op een papiertje moest hij hier nu nog zijn dat brecht moreels niet ging sneuvelen voor seminck maar dat het heus wel een andere ( de schutter bv) zou geweest zijn.
Ik denk trouwens dat ik niks schrikwekkends vertel als ik stel dat "meegebrachte spelers " door een trainer vaak bevoordeeld worden. Zie trouwens trainer merckx in een verleden..... dienen is der hier ook mee gevlogen !
Nugoed, alleen dat feit al geeft genoegdoening. Nu begint IEDEREEN vanaf nul ! En dat zal de ploeg alleen maar sterker maken ! En als de drie zottegemnaars hun plaats verdienen : NO PROBLEM ! Maar NIET TEN KOSTE VAN ALLES !!! Dat is wat ik hier even wil aanhalen en wat kiekesoepken ook zal bedoeld hebben.


Dat gemekker op die gasten van Zottegem mag stilaan ophouden zenne... Waarschijnlijk was je gisteren een van de eerste die zal opgesprongen hebben als Coppens die actie opzette en de bal panklaar voor Laurent legde... Hypocriet noemt men zoiets... Als je een De Castro fanclub wil opstarten, doe gerust hé seg...maar die idolatrie is ook nergens voor nodig... Heeft minstens al evenveel kutmatchen gespeeld dan dat hij er goeie heeft gespeeld, dus even twee maten en twee gewichten hanteren...

En terloops ook nog even Brecht Moreels te zeik zetten -> kijk hé: ondanks de staat van dienst van Seminck, zal ook hij - na een vervelende blessure - moeten bewijzen dat hij beter is dan wat er nu instaat achteraan... Je zit zelf te zeggen dat het onder de nieuwe trainer, de besten zullen zijn die zullen spelen, maar je impliceert wel dat Seminck zomaar terug in de ploeg zou moeten ten koste van Moreels of De Schutter... Zoals steeds - een gat van een gans voetbalveld in uw redenering...

Kijk hé - niemand heeft een plaats op te eisen - iedereen of het nu Seminck, Troch of Coppens is, moet altijd voluit gaan om een selectie af te dwingen. Ik zou begot niet weten waarom Brecht uit de ploeg zou moeten... Och ja, misschien omdat hij van Zottegem komt... :crazy:


02 Nov 2009, 20:23
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
en dan moet ge weten da marc2 zijn typeploeg op één plaats anders was dan die van VDH. Nu is alles logisch heet het...


02 Nov 2009, 21:49
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35
Berichten: 466
Leeftijd: 52
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Als er teveel zeker zijn van hun plaats gaat dit ten koste van de scherpte. Laat Seminck zich maar eens in de ploeg knokken via de bank. Hij zal er alleen sterker door worden.

Het zijn stuk voor stuk getallenteerde voetballers. Maar daarom nog geen ploeg. De combinatie van spelers die een ploeg vormen op het veld zetten is belangrijker dan de elf beste (op papier) opstellen.
Voor het eerste heb je kennis van zaken nodig, het andere kan iedereen.


02 Nov 2009, 23:24
Junior

Lid geworden op: 24 Sep 2007, 3:12
Berichten: 175
Locatie: aalst
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Nadat ik marc2 al lang op mijnen ignore list heb staan ist er altijd wel enen die hem quote.
Is ni altijd even makkelijk om der naast te lezen; dus mijn vraag is, kunt ge de quotes ook ni ignoren of zoiets want t doet gewoon zeer aan mijn ogen.
En altijd zijn der die zich laten vangen om der op te reageren. Da doet ni uit!!!!


03 Nov 2009, 3:39
Scholier
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 15 Apr 2007, 10:43
Berichten: 152
Leeftijd: 45
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Na 3 dagen de pc nog eens kunnen opzetten en wa da ge hier allemaal leest, te gek voor woorden

Der loopt toch nogal teen en tander rond :lol:


03 Nov 2009, 16:58
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44
Berichten: 1716
Leeftijd: 33
Locatie: **Oilsjt**
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Necky schreef:
Na 3 dagen de pc nog eens kunnen opzetten en wa da ge hier allemaal leest, te gek voor woorden

Der loopt toch nogal teen en tander rond :lol:


Ja inderdaad, bv. mensen die 3 dagen moeten zoeken om het aan-knopje van hun computer te vinden
:lol:
Grapje e :D

_________________
Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen!

Mijn hart is wit en zwart !


03 Nov 2009, 17:39
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55
Berichten: 633
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
DT schreef:
marc2 schreef:
:lol: :lol: Das geen kwestie van afbreken hoor. Coppens is een nuttige speler voor de breedte van de kern. Een dwaas zoals onze voorgaande trainer plaatste hem zelfs op een voetstuk en dan nog op een positie waarin hij 1) verdedigende gaten liet a volonté en 2) duidelijk de mindere was van de castro.
Begrijpelijk dat veel supporters zich daar vragen bij stelden....ik weet dat sommigen hem hier ook op een voetstuk plaatsen maar dat zal de humor zijn van het forum..... :lol: hetgeen natuurlijk nooit slecht is. :lol:
In ieder geval , van renterghem is blijkbaar een trainer die de elf laat spelen die het verdienen en die spelers plaatst op posities waar ze hun volle rendement kunnen halen.
In die context KON hij coppens voor galluci brengen , al dacht ik dat laatstgenoemde nog niet door zijn krachten heen zat. Nu coppens is verdienstelijk op die positie ingevallen, zonder meer. Ik verwacht van een invaller dat hij dan een meerwaarde kan brengen. Nugoed, woensdag hebben al de invallers verdienstelijk gespeeld maar niemand heeft die meerwaarde gebracht tov degene die het plein verliet.
Iedereen kon vaststellen bij VDH dat de meegebrachte spelers een streepje voorhadden.
Waarom denkt ge dat hij zo heksentoeren uithaalde met de castro op de verdedigende mid ???
Ik gaf je op een papiertje moest hij hier nu nog zijn dat brecht moreels niet ging sneuvelen voor seminck maar dat het heus wel een andere ( de schutter bv) zou geweest zijn.
Ik denk trouwens dat ik niks schrikwekkends vertel als ik stel dat "meegebrachte spelers " door een trainer vaak bevoordeeld worden. Zie trouwens trainer merckx in een verleden..... dienen is der hier ook mee gevlogen !
Nugoed, alleen dat feit al geeft genoegdoening. Nu begint IEDEREEN vanaf nul ! En dat zal de ploeg alleen maar sterker maken ! En als de drie zottegemnaars hun plaats verdienen : NO PROBLEM ! Maar NIET TEN KOSTE VAN ALLES !!! Dat is wat ik hier even wil aanhalen en wat kiekesoepken ook zal bedoeld hebben.


Dat gemekker op die gasten van Zottegem mag stilaan ophouden zenne... Waarschijnlijk was je gisteren een van de eerste die zal opgesprongen hebben als Coppens die actie opzette en de bal panklaar voor Laurent legde... Hypocriet noemt men zoiets... Als je een De Castro fanclub wil opstarten, doe gerust hé seg...maar die idolatrie is ook nergens voor nodig... Heeft minstens al evenveel kutmatchen gespeeld dan dat hij er goeie heeft gespeeld, dus even twee maten en twee gewichten hanteren...

En terloops ook nog even Brecht Moreels te zeik zetten -> kijk hé: ondanks de staat van dienst van Seminck, zal ook hij - na een vervelende blessure - moeten bewijzen dat hij beter is dan wat er nu instaat achteraan... Je zit zelf te zeggen dat het onder de nieuwe trainer, de besten zullen zijn die zullen spelen, maar je impliceert wel dat Seminck zomaar terug in de ploeg zou moeten ten koste van Moreels of De Schutter... Zoals steeds - een gat van een gans voetbalveld in uw redenering...

Kijk hé - niemand heeft een plaats op te eisen - iedereen of het nu Seminck, Troch of Coppens is, moet altijd voluit gaan om een selectie af te dwingen. Ik zou begot niet weten waarom Brecht uit de ploeg zou moeten... Och ja, misschien omdat hij van Zottegem komt... :crazy:



awel das nu ne keer goe gezegd, laat ze nu maar mekaar eens scherp houden. (y)


03 Nov 2009, 17:45
Ancien

Lid geworden op: 15 Sep 2008, 19:44
Berichten: 4918
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
Kiekesoepken schreef:
Mooie assist gezien gisteren van invaller Glenn Coppens, op een plaats waar ik hem liever zie spelen en niet ter vervanging van De Castro.
Aanvallend doe hij dat dus niet slecht.
Nu goed?


Het gaat de goede kant op, kiekesoepje. :lol:

_________________
Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom"


03 Nov 2009, 19:52
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31
Berichten: 1759
Leeftijd: 58
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Ontslag Kris VDH - Van Renterghem nieuwe trainer
[quote="boer touch"][quote="DT"][quote="marc2"]:lol: :lol: . Ik verwacht van een invaller dat hij dan een meerwaarde kan brengen. Nugoed, woensdag hebben al de invallers verdienstelijk gespeeld maar niemand heeft die meerwaarde gebracht tov degene die het plein verliet.


Toch te zot voor woorden, iemand die op de bank zit, moet een meerwaarde zijn voor iemand die start. Waarom start die meerwaarde dan niet de wedstrijd? Je kan natuurlijk je betere spelers op de bank laten, hopen dat het lan 0-0 blijft en dan de meerwaarde erin? Man man toch, wat een mens hier allemaal leest. :plat: :plat: :plat: :plat:

_________________
geer'n bè


03 Nov 2009, 22:01
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 239 berichten ]  Ga naar pagina 1 12 13 14 15 16


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst