Europa League - Pagina 5 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 979 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 66
 Europa League 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 23 Mei 2005, 18:07
Berichten: 2523
Bericht Re: Europa League
Een echt goede speler staat er als het om de knikkers gaat en gisteren zijn er een paar serieus doort de mand gevallen. Deschacht speelde een zeer zwakke wedstrijd en ook Biglia was een echte ramp.
Maar ook de gelauwerde spits Lukaku heeft zich niet kunnen laten gelden. Mist toch veel kansen ook....zeker op dit niveau.

Vond in de tweede helft Gillet (wat is dat voor een jeannet zeg!!) toch de betere bij Anderlecht.

Maar o zo weinig druk na die tegentreffer en dat is pas iets zorgwekkends.

In Ajax voetballen ze beter om een afstraffing te vermijden. Ze gaan ginds een pak rammel krijgen en Zagreb zal simpel winnen van Timisoara en dan is het verhaaltje uit.

Let op, van alle Belgische ploegen zal enkel Club Brugge overwinteren.


03 Dec 2009, 18:17
nieuw in de eerste ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 01 Apr 2008, 9:47
Berichten: 743
Leeftijd: 42
Bericht Re: Europa League
Dani schreef:
Een echt goede speler staat er als het om de knikkers gaat en gisteren zijn er een paar serieus doort de mand gevallen. Deschacht speelde een zeer zwakke wedstrijd en ook Biglia was een echte ramp.
Maar ook de gelauwerde spits Lukaku heeft zich niet kunnen laten gelden. Mist toch veel kansen ook....zeker op dit niveau.

Vond in de tweede helft Gillet (wat is dat voor een jeannet zeg!!) toch de betere bij Anderlecht.

Maar o zo weinig druk na die tegentreffer en dat is pas iets zorgwekkends.

In Ajax voetballen ze beter om een afstraffing te vermijden. Ze gaan ginds een pak rammel krijgen en Zagreb zal simpel winnen van Timisoara en dan is het verhaaltje uit.

Let op, van alle Belgische ploegen zal enkel Club Brugge overwinteren.


Laat ons hopen van niet, maar het begint nu wel heel moeilijk te worden.
Ja het kan in ene keer rap keren, toeme toch.

_________________
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/profile.php?ref=name&id=1087322300


03 Dec 2009, 18:23
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Europa League
Sven KSK Opwijk schreef:
Biglia zijn tweede helfst was extreem zwak, echt on-Biglia, maar zijn eerste helft was zeer sterk. Maja, als ge er al niet van moet weten, kunt ge dat niet zien hé :D


Iemand die het telkens zo zwaar laat afweten in 85% van de matchen op hoger niveau dan het gemiddelde Belgische niveau, zal nooit een topper worden en moet niet dromen van grotere ploegen. Maar als je er zo bezeten van bent, kunt ge dat niet zien he ;-)


03 Dec 2009, 18:36
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Europa League
Brugge gaat nooit winnen thuis van Toulouse, die gaan volgens mij ook niet overwinteren. RSCA had de beste papieren maar als je ziet dat het zelfs voor hun heel moeilijk gaat worden...


03 Dec 2009, 18:37
Ancien

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42
Berichten: 3588
Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/
WLM: stijn.vermaeren@pandora.be
Bericht Re: Europa League
Deef schreef:
Iemand die al enkele keren heeft aangeklopt bij het eerste elftal van Argentinië kan dus wel iets hoor.


Mja, maar dat is ondertussen wel al immens lang geleden. Het is vooral Biglia zelf die dat gelooft.


03 Dec 2009, 18:38
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Europa League
Jeroen schreef:
Brugge gaat nooit winnen thuis van Toulouse, die gaan volgens mij ook niet overwinteren. RSCA had de beste papieren maar als je ziet dat het zelfs voor hun heel moeilijk gaat worden...


Waarom zou brugge thuis niet kunnen winnen van toulouse?Volgens mij plaatsen ze hun alle 3 nog en gaan we 3ploegen in de europa league hebben na de winter.We moeten positief blijven.Brugge heeft wel de beste papieren .


03 Dec 2009, 18:39
Iendracht.be - beheer

Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:48
Berichten: 7463
Leeftijd: 35
Bericht Re: Europa League
Omdat Toulouse hun ploeg gewoon drie keer zo goed is als die van Brugge tiens,

Ge zult wel zien, in Toulouse hadden ze geen goesting maar als het van moetens is zullen ze er wel staan.


03 Dec 2009, 18:57
Ancien
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01
Berichten: 4378
Leeftijd: 36
Bericht Re: Europa League
Ik denk dat Brugge vanavond nog eens een ouderwets voetbal-lesje gaat krijgen.


03 Dec 2009, 19:19
Sympathiekste niet-Iendrachter 2009-2010
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Mei 2006, 23:25
Berichten: 3286
Leeftijd: 38
Locatie: Opwijk
Bericht Re: Europa League
Stijn schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Biglia zijn tweede helfst was extreem zwak, echt on-Biglia, maar zijn eerste helft was zeer sterk. Maja, als ge er al niet van moet weten, kunt ge dat niet zien hé :D


Iemand die het telkens zo zwaar laat afweten in 85% van de matchen op hoger niveau dan het gemiddelde Belgische niveau, zal nooit een topper worden en moet niet dromen van grotere ploegen. Maar als je er zo bezeten van bent, kunt ge dat niet zien he ;-)


Hey, no problem. Van mij mag hij hier nog 10 jaar spelen. Toch tenminste 1 iemand die wat techniek en klasse heeft...

Dani schreef:
Een echt goede speler staat er als het om de knikkers gaat en gisteren zijn er een paar serieus doort de mand gevallen. Deschacht speelde een zeer zwakke wedstrijd en ook Biglia was een echte ramp.
Maar ook de gelauwerde spits Lukaku heeft zich niet kunnen laten gelden. Mist toch veel kansen ook....zeker op dit niveau.

Vond in de tweede helft Gillet (wat is dat voor een jeannet zeg!!) toch de betere bij Anderlecht.

Maar o zo weinig druk na die tegentreffer en dat is pas iets zorgwekkends.

In Ajax voetballen ze beter om een afstraffing te vermijden. Ze gaan ginds een pak rammel krijgen en Zagreb zal simpel winnen van Timisoara en dan is het verhaaltje uit.

Let op, van alle Belgische ploegen zal enkel Club Brugge overwinteren.


Maar Deschacht heeft nog NOOIT Europees kunnen overtuigen.
Biglia was een ramp inderdaad, maar ik heb daar mijn uitleg over. Is gewoon mijn favoriete speler en zoals Stijn zegt: Dan is het ook moeilijk om objectief te zijn, net zoals wanneer je hem niet graag hebt.

En Lukaku, komaan, dat meent ge toch niet? Die gast heeft 4 of 5 Europese matchen gespeeld. Op zijn 16 jaar. En het is niet dat hij in Jupiler League veel kansen mist. Die moet gewoon wennen aan het tempo hoger. Was wel te verwachten natuurlijk dat er kritiek ging komen als hij een tijd niet scoorde.

En dat van Brugge, dat is helemaal om te lachen. Die gaan slaag krijgen van Shaktar (ik weet nu de tussenstand niet dus hopelijk ga ik me niet belachelijk maken :D ) . En thuis tegen Toulouse... Allé ja, dat is geen hapklare brok hé...

_________________
Afbeelding


03 Dec 2009, 20:27
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 26 Dec 2008, 19:12
Berichten: 693
Leeftijd: 58
Bericht Re: Europa League
rust Shaktar-Brugge 0-0

_________________
EENDRACHT. DE CLUB VAN ONS HART !!!


03 Dec 2009, 20:53
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Europa League
DT schreef:
AlostanA schreef:
Biglia was niet om aan te zien, wawasdajong?


Ik had die "niet om aan te zien" gedachte de hele negentig minuten...en niet alleen bij Biglia. Was pottekestamp van het zuiverste water... Deschacht, Sare, Biglia, Boussoufa, Lukaku... als ze 10% van hun ballen goed hebben geraakt, zalt veel geweest zijn en dan ben ik nog mild...

Dat Gillet door Frank Raes als beste speler eruit gehaald werd, snapte ik ook totaal niet... De minst slechte leek me Van Damme te zijn... Het was huilen met de pet op en na de 0-1 werd het pas echt triestig... Was voor het eerst sinds lang dat ik nog een matchken van de Europa League voor een deel kon meepikken, maar aan klantenbinding hebben ze bij Sporza niet echt veel kunnen doen met die snertmatch van gisteren... Dan nog liever den Iendracht onder VDH...


ik weet een goed adres waar da ge over uw probleem kunt praten... :D


03 Dec 2009, 21:02
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Europa League
Deef schreef:
Iemand die al enkele keren heeft aangeklopt bij het eerste elftal van Argentinië kan dus wel iets hoor.


Aankloppen misschien wel, maar de deur is precies toch toegebleven. Trouwens, als je zijn Europese exploten ziet (met moeite ne pas over 5 meter kunnen geven) dan denk ik niet dat diejen nog veel moet dromen over Argentinië (toch niet over de nationale ploeg)

Dat zijn trouwens allemaal van die verhalen die je, naar mijn mening, met ne serieuze korrel zout moet nemen...

Alli, neemt nu dat van Lukaku.. eerst dat gezever over de vergelijking met Drogba die uit de hoek van Chelsea zou komen...

In het verleden werden nog zo van die talenten dermate opgehemeld (oa aruna, kompany, bousouffa...) als ik me niet vergis hebben ze geen van allen de veel te hoge verwachtingen ingelost. Aruna heeft dit weekend 3 dikke kansen verprutst bij portsmouth tegen man utd, kompany heeft nog niet al te veel laten zien bij city en bousouffa is gewoon bij anderlecht al aan't wegzinken...

Laat Lukaku zich maar op het veld bewijzen. Ik besef dat al dat "gehype" dikwijls de schuld en verantwoordelijkheid van de pers is, die mekaar willen aftroeven met de meest sensationele koppen, da's waar. dus op zich kunnen die jonge gasten daar zelf weinig aan veranderen... maar ik zeg het, laat ze spreken op het veld.


03 Dec 2009, 21:39
Ancien

Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15
Berichten: 4109
Leeftijd: 40
Locatie: Lede
WLM: janvanboxstael@hotmail.com
Bericht Re: Europa League
Stijn schreef:
Sven KSK Opwijk schreef:
Biglia zijn tweede helfst was extreem zwak, echt on-Biglia, maar zijn eerste helft was zeer sterk. Maja, als ge er al niet van moet weten, kunt ge dat niet zien hé :D


Iemand die het telkens zo zwaar laat afweten in 85% van de matchen op hoger niveau dan het gemiddelde Belgische niveau, zal nooit een topper worden en moet niet dromen van grotere ploegen. Maar als je er zo bezeten van bent, kunt ge dat niet zien he ;-)


@Stijn: :D :D


03 Dec 2009, 21:54
Freak

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:13
Berichten: 5735
Bericht Re: Europa League
brugge 0-0 spijtig van die reuzekans van sonck.


03 Dec 2009, 22:17
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Europa League
Gilles schreef:
Ik denk dat Brugge vanavond nog eens een ouderwets voetbal-lesje gaat krijgen.

En... wat voor lesje was dat dan? :lol:


03 Dec 2009, 22:45
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 979 berichten ]  Ga naar pagina 1 3 4 5 6 7 66


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst