Michael Seminck moet blijven !!! - Pagina 3 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5
 Michael Seminck moet blijven !!! 

Verdient een Michael Seminck een nieuw contract ?
Ja  91%  [ 110 ]
Neen  9%  [ 11 ]
Totaal aantal stemmen : 121

 Michael Seminck moet blijven !!! 
Auteur Bericht
forumlegende

Lid geworden op: 07 Mei 2008, 10:08
Berichten: 2954
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Seminck is van goudwaarde voor den iendracht!
Bestier, doe nen effort, en aaft Michael ier!! :EA:

_________________
Iendracht forever mor fusie never!


16 Apr 2010, 8:50
Ancien

Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22
Berichten: 3793
Leeftijd: 63
Locatie: Heusden
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Timoilsjt schreef:
Seminck is van goudwaarde voor den iendracht!
Bestier, doe nen effort, en aaft Michael ier!! :EA:

Ik onthou mij bij dit soort stemmingen.
Alle respect voor Michael en wat hij betekent en betekend heeft voor onze club, maar het bestuur moet in overleg met trainers wijze beslissingen nemen en alle elementen die daarin meespelen die ken ik niet en dus kan ik er niet over oordelen...

En mijn voornaamste en eigenlijk enige vraag is nu zoals ze al altijd was:
"Bestuur, bestuur met wijsheid en voorzichtigheid zodat mijn ploeg nog lang blijft bestaan en liefst op het hoogst mogelijke niveau..."
Ons eigen (recente) verleden en eventjes rondkijken in ons landje leert mij dat dit absoluut niet evident is.


16 Apr 2010, 10:19
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Iendrachter90 schreef:
U vraagt wij draaien.Scoorde 17goals in totaal (beker,competitie,vriendschappelijk),waarvan 13met het hoofd.Ik kan er 1tje naastzitn .


Ik verschiet er eigenlijk af dat hij vier doelpunten zou gemaakt hebben die niet met het hoofd waren. Ik kan mij eigenlijk enkel kopbaldoelpunten herinneren van Seminck.


16 Apr 2010, 10:25
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:
U vraagt wij draaien.Scoorde 17goals in totaal (beker,competitie,vriendschappelijk),waarvan 13met het hoofd.Ik kan er 1tje naastzitn .


Ik verschiet er eigenlijk af dat hij vier doelpunten zou gemaakt hebben die niet met het hoofd waren. Ik kan mij eigenlijk enkel kopbaldoelpunten herinneren van Seminck.


Kben gewoon de matchverslage afgegaan en bij 1 nl.de centre van vorig jaar stond er niets bij ,maar dat was zkr met het hoofd.en voor de rest zkr 2niet met het hoofd.Soms was het ook niet duidelijk uit het verslag.


16 Apr 2010, 10:29
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 46
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Iendrachter90 schreef:
Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:
U vraagt wij draaien.Scoorde 17goals in totaal (beker,competitie,vriendschappelijk),waarvan 13met het hoofd.Ik kan er 1tje naastzitn .


Ik verschiet er eigenlijk af dat hij vier doelpunten zou gemaakt hebben die niet met het hoofd waren. Ik kan mij eigenlijk enkel kopbaldoelpunten herinneren van Seminck.


Kben gewoon de matchverslage afgegaan en bij 1 nl.de centre van vorig jaar stond er niets bij ,maar dat was zkr met het hoofd.en voor de rest zkr 2niet met het hoofd.Soms was het ook niet duidelijk uit het verslag.


In welke matchen scoorde hij dan met de voet? Want die verslagen op de site zijn ook niet altijd even accuraat.


16 Apr 2010, 10:30
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Bartos schreef:
Iendrachter90 schreef:
Bartos schreef:

Ik verschiet er eigenlijk af dat hij vier doelpunten zou gemaakt hebben die niet met het hoofd waren. Ik kan mij eigenlijk enkel kopbaldoelpunten herinneren van Seminck.


Kben gewoon de matchverslage afgegaan en bij 1 nl.de centre van vorig jaar stond er niets bij ,maar dat was zkr met het hoofd.en voor de rest zkr 2niet met het hoofd.Soms was het ook niet duidelijk uit het verslag.


In welke matchen scoorde hij dan met de voet? Want die verslagen op de site zijn ook niet altijd even accuraat.


Bij nader inzien die tege wezet was ook met het hoofd,enkel die van tegen rapide lebbeke betwijfel ik nog.Oefenmatch 2006-2007 dus zkr16/17met het hoofd.Gisterenavond wat te rap overgegaan :D


16 Apr 2010, 10:37
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20
Berichten: 1374
Leeftijd: 45
Locatie: hofstade
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Afscheid in schoonheid'

Voetbal 3de klasse E. Aalst - Koksijde Michael Seminck verrassend op de schopstoel


Via een vlotte zege op Wielsbeke telt Eendracht nu al negen punten bonus op de vijfde plaats waardoor de Ajuinen de eindronde nauwelijks nog kunnen mislopen. Michael Seminck verscheen door de blessure van Filipovic aan de aftrap en dankte met een goal.

Het huidige bestuur leverde goed werk op sportief vlak, maar de communicatie kan nog verfijnd worden. Hoe zit het met jouw contract?

Michael Seminck: ‘Ik las in de krant dat mijn contract niet verlengd zal worden en ga er van uit dat het bericht wel zal kloppen. Tot vandaag was er niemand in de club die me recht in het gezicht vertelde dat ik naar een andere club moet uitkijken. Als er half april nog niet gepraat werd, weet je als voetballer ook wel waar je aan toe bent. Ik zit met mijn gedachten nog niet bij een andere club en ga dan maar voluit voor een afscheid in schoonheid. Ik speelde steeds dolgraag voor Eendracht, maar had dit jaar veel blessures. Na het uitvallen van Filipovic wist ik dat ik recht had op een basisplaats. Ik zit nog helemaal fris en ben tuk op een sterke eindronde. Ik wil met Aalst de doorbraak naar tweede klasse forceren. We staan nu op een zucht van de eindronde waarin het geluk ons hopelijk toelacht.'

Woensdag maakten jullie brandhout van Wielsbeke via een collectief sterke prestatie?

‘Onze eerste helft verliep nog vrij stroef, maar na rust was het hek van de dam. We hadden de match wel onder controle, maar in de eerste helft kwam Wielsbeke er nog goed uit. Organisatorisch stak het bij Aalst goed in elkaar. Toen ik een hoekschop van Ewen Verheyden inkopte, stond het 0-2. Die treffer werkte bevrijdend en noopte Wielsbeke tot het nemen van risico's. Ik voelde woensdag gewoon dat ik zou scoren. Voor het vertrouwen is deze treffer leuk meegenomen.'

Mogelijk breng je het bestuur nog op andere ideeën via een sterke eindronde?

‘Een promotieticket staat altijd mooi op je palmares en daar ga ik nu vol voor. Als ik de club moet verlaten, zal ik elders bewijzen dat ik de hoofdmacht van Eendracht Aalst waard ben. Ik mis nog een tikje matchritme, maar tegen de eindronde moet ik top zijn. Ik voel me klaar om zondag tegen Koksijde te bevestigen. Met de steun van de fans moeten we een nieuwe stap vooruit zetten naar de eindronde.'


16 Apr 2010, 17:37

Lid geworden op: 09 Mar 2010, 17:53
Berichten: 6
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Michael Seminck moet absoluut by ea blyven spelen!!!!


17 Apr 2010, 18:19
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Ik vind het bijzonder jammer dat er niet meer respons komt op dit toppic.....maar zoals zo dikwijls in het leven zullen we pas missen als het der nietmeer is .... Hopelijk gebruikt het bestuur op dat gebied toch hun gezond verstand en laten ze een klasbak verdediger - die zoveel jaren zijn sporen heeft verdiend en die bovendien bij promotie zelfs probleemloos meekan in tweede - niet vertrekken !!
Misschien moet er eens een bijkomende poll gehouden worden om te stellen wie der buiten flipovic betere adelbrieven kan voorleggen als seminck??? ( in de defensie)
Het is immers niet omdat je 1 seizoen op peil speelt dat dit voor andere seizoenen ook geldt !
Semicnk IS en WAS ( ????) ALTIJD een constante pion en sterkhouder in de defensie.....
Zonder spijtige blessure twijfel ik der niet aan dat hij vaste waarde was geweest dit seizoen.
Als dit dan de slotsom moet zijn om zijn contract niet te verlengen stemt dit tot nadenken.
Ik weet dat hij afgerekend wordt op het feit dat anderen beter zouden uitvoetballen dan hijzelf maar aan de kenners hier laat ik hun nekeer brainstormen om de totaliteit van de speler te zien en dan tot de conclusie te komen wie a) in TOTALITEIT de compleetste speler is voor desbetreffende positie/in verhouding met effectiviteit tov de ploeg ( oa. doelpunten als centrale defenser tellen toch ook mee ???= maar 1 dimensie van hem) en b)waarom een speler met zoveel verdienste en nog een klasbak door een vervelende blessure zomaar aan de kant wordt geschoven tov andere kernspelers die bijlange hetzelfde niet gepresteerd hebben van hem ( zeker niet op langere termijn !!! uitz. flippo)........Bij overwining wanneer de spelers de kop komen groeten is het EIGENLIJK DE PLICHT VAN DEZE ZAAK EENS IN DE VERF TE ZETTEN AL WAS HET MAAR OM HET MOREEL VAN EEN SCHITTERENDE EENDRACHTER EEN BOOST TE GEVEN.


17 Apr 2010, 19:43
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
There is only one Michael Seminck :worship:
Waarom geen opstelling met : Seminck en Moreels centraal , Filipovic links , De Schutter centraal opt midden?Maarja BVR wil duidelijk Filipovic niet weg van de flank


17 Apr 2010, 19:52
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 02 Nov 2006, 17:39
Berichten: 3487
Leeftijd: 33
WLM: forzaiendracht@hotmail.com
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
gweninho schreef:
There is only one Michael Seminck :worship:
Waarom geen opstelling met : Seminck en Moreels centraal , Filipovic links , De Schutter centraal opt midden?Maarja BVR wil duidelijk Filipovic niet weg van de flank

daarom dat hij hem er niet meer zet :? ge bedoelde dus dat filipovic niet op de flank mag staan van Van Renterghem waarschijnlijk maarja alsge flippo daar terug zet haalt ge enorm veel coaching en leiderschap weg uit u centrale as(waar ge dat echt nodig hebt) en zet ge 2 spelers naast elkaar die in mijn ogen geen geboren leiders zijn hoor... dat merkten we dan ook in het begin van het seizoen

_________________
Iendracht forever, Fusie NEVER!!!!


17 Apr 2010, 19:56
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Dries schreef:
gweninho schreef:
There is only one Michael Seminck :worship:
Waarom geen opstelling met : Seminck en Moreels centraal , Filipovic links , De Schutter centraal opt midden?Maarja BVR wil duidelijk Filipovic niet weg van de flank

daarom dat hij hem er niet meer zet :? ge bedoelde dus dat filipovic niet op de flank mag staan van Van Renterghem waarschijnlijk maarja alsge flippo daar terug zet haalt ge enorm veel coaching en leiderschap weg uit u centrale as(waar ge dat echt nodig hebt) en zet ge 2 spelers naast elkaar die in mijn ogen geen geboren leiders zijn hoor... dat merkten we dan ook in het begin van het seizoen

Sorry het was dus degelijk : Filipovic weg van centraal


17 Apr 2010, 19:59
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Brecht moreels heeft een goed seizoen gespeeld maar ik vind seminck minstens !! evengoed dan brecht.
En verder wil ik afsluiten met het spreekwoord dat 1 zwaluw de lente niet maakt en het in dit verlengde nog meer frappant is om een speler die seizoenenlang op een constant goed niveau speelt geen contract meer te geven....Bizar..... al ben ik niet geplaatst om te weten wat er achter de schermen de reden van is ....
Ik hoop van ganser harte dat hij morgen het bestuur nekeer goed in hun hemd zet met een verpletterende prestatie en voor mijn part gekruid met nog een goal derbovenop !!!


17 Apr 2010, 20:00
forumlegende
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09
Berichten: 2564
Leeftijd: 42
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Marc2, moest Seminck terug in de ploeg geraakt zijn, da contract zou waarschijnlijk al lang in orde geweest zijn. Maar nu bleef hij aan de bank gekluisterd omdat Van Renterghem hem daar hield. En waarde gij niet diegene die vond dat er eindelijk nen trainer was die knopen durfde doorhakken? Awel, met Seminck heeft hij ook de knoop doorgehakt...

PS: ik hoop ook da Michael blijft he, begrijp me nie verkeerd :EA:


17 Apr 2010, 20:07
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Michael Seminck moet blijven !!!
Dries schreef:
gweninho schreef:
There is only one Michael Seminck :worship:
Waarom geen opstelling met : Seminck en Moreels centraal , Filipovic links , De Schutter centraal opt midden?Maarja BVR wil duidelijk Filipovic niet weg van de flank

daarom dat hij hem er niet meer zet :? ge bedoelde dus dat filipovic niet op de flank mag staan van Van Renterghem waarschijnlijk maarja alsge flippo daar terug zet haalt ge enorm veel coaching en leiderschap weg uit u centrale as(waar ge dat echt nodig hebt) en zet ge 2 spelers naast elkaar die in mijn ogen geen geboren leiders zijn hoor... dat merkten we dan ook in het begin van het seizoen


In het begin van het seizoen speelden Brecht en Niels in het centrum en ze deden dat eigenlijk goed.De matchen dat het echt mis ging waren die met Siereveld in de ploeg:invalbeurt in Torhout en 3-4,op Hoogstraten zonder Brecht,op Waregem 1-2 hoewel Siereveld toegegeven zijn beste match speelde en we eerder ongelukkig en onverdiend verloren en op Deinze waar Niels het tegen zin moest doen met opnieuw Siereveld naast zich.Het was die laatste wedstrijd dat BVR ons de eerste maal zag spelen en terecht concludeerde dat het achteraan niet klopte.Gevolg Siereveld mocht vertrekken en Flippo kwam centraal.
In de andere matchen deden Brecht en Niels het goed zoals in de bekermatch tegen Lommel waar ze de nul hielden tegen een topper van tweedeklasse.Vergeet ook niet dat we mede door het systeem in de tweede helft veelal overspeeld werden op het middenveld.


17 Apr 2010, 20:19
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 65 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 4 5


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst