Evaluatie 2009-2010 - Pagina 8 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 Evaluatie 2009-2010 
Auteur Bericht
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
El Corredor schreef:
marc2 schreef:
Opletten wat je zegt over de keepers of het lijkt op een complot .... :lol: :lol:
Het is duidelijk dat het nog niet direct keepers zijn die de druk al goed kunnen dragen maar langs de andere kant is het een ware verademing als je ziet welke keepers er de laatste seizoenen in de goal gestaan hebben.
Als seminck dus onbegrijpelijk toch wegmoet hebben ze in elke linie een versterking nodig willen ze de promotie bekomen.
achteraan : een polyvalente verdediger ( zowel centaal als op back bruikbaar)
middenveld : een middenvelder type "lepoint" van aa gent, technisch behoorlijk en een harde werker, ook goed kopspel en een type die zijn voet niet terugtrekt ....
aanval : een spits enkel voor de 16 meter ! een goalendief ! een type sarazijn bijvoorbeeld, wanneer hebben we dat in aalst nog gehad ???Het zijn die type spelers , die profielen die ze nodig hebben willen ze ooit derde kunnen verlaten...het spreekt voor zich dat alles budgetair moet afgesteld worden naar derde klasse normen...



moreels? :wadde:


Blijkbaar is een gemiddelde van een goal per match niet genoeg, het moet ene zijn die er twee per match maakt :lol: .


27 Mei 2010, 18:41
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
ik begrijp eerlijk gezegd niet goed de twijfel omtrent onze keepers.

ik ben heel kritisch wat keepers betreft, maar ik kan mij nog toch geen fases voor de geest halen waar VDN of Kempeneer flagrant in de fout gaan.

VDN op Koksijde misschien één goal, en dan nog.

Voor mij twee degelijke keepers, zonder meer! (y)


27 Mei 2010, 18:44
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 16 Dec 2007, 10:54
Berichten: 728
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Bartos schreef:
El Corredor schreef:
marc2 schreef:
Opletten wat je zegt over de keepers of het lijkt op een complot .... :lol: :lol:
Het is duidelijk dat het nog niet direct keepers zijn die de druk al goed kunnen dragen maar langs de andere kant is het een ware verademing als je ziet welke keepers er de laatste seizoenen in de goal gestaan hebben.
Als seminck dus onbegrijpelijk toch wegmoet hebben ze in elke linie een versterking nodig willen ze de promotie bekomen.
achteraan : een polyvalente verdediger ( zowel centaal als op back bruikbaar)
middenveld : een middenvelder type "lepoint" van aa gent, technisch behoorlijk en een harde werker, ook goed kopspel en een type die zijn voet niet terugtrekt ....
aanval : een spits enkel voor de 16 meter ! een goalendief ! een type sarazijn bijvoorbeeld, wanneer hebben we dat in aalst nog gehad ???Het zijn die type spelers , die profielen die ze nodig hebben willen ze ooit derde kunnen verlaten...het spreekt voor zich dat alles budgetair moet afgesteld worden naar derde klasse normen...



moreels? :wadde:


Blijkbaar is een gemiddelde van een goal per match niet genoeg, het moet ene zijn die er twee per match maakt :lol: .


Misschien vodoet de vervanger van Niels Spotbeen aan de verwachtingen.


27 Mei 2010, 18:51
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Moreels heeft inderdaad een superseizoen gespeeld en heel veel gescoord.
Maar om defensies te doorbreken is een spits van de 16 meter geen overbodige luxe !
Wouter en depoitre zijn trouwens werkende spitsen...
De keepers zijn ongeveer gelijkwaardig . De keeper opstellen die het meest drukbestendig is ?


27 Mei 2010, 18:56
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10
Berichten: 1187
Leeftijd: 34
Locatie: Herdersem
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
marc2 schreef:
Moreels heeft inderdaad een superseizoen gespeeld en heel veel gescoord.
Maar om defensies te doorbreken is een spits van de 16 meter geen overbodige luxe !
Wouter en depoitre zijn trouwens werkende spitsen...
De keepers zijn ongeveer gelijkwaardig . De keeper opstellen die het meest drukbestendig is ?

Werd van Amghar ni gezegd da het enen voor in de 16 meter was en ge hebt gezien hoe dat uitgewerkt is.
Het bestuur en technische staf zullen wel weten wat voor type spelers we nodig hebben en kheb er wel vertrouwen in voor volgend jaar :EA:


27 Mei 2010, 19:02
Freak

Lid geworden op: 16 Mar 2006, 16:56
Berichten: 6398
Leeftijd: 44
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
ajoin_bart schreef:
marc2 schreef:
Moreels heeft inderdaad een superseizoen gespeeld en heel veel gescoord.
Maar om defensies te doorbreken is een spits van de 16 meter geen overbodige luxe !
Wouter en depoitre zijn trouwens werkende spitsen...
De keepers zijn ongeveer gelijkwaardig . De keeper opstellen die het meest drukbestendig is ?

Werd van Amghar ni gezegd da het enen voor in de 16 meter was en ge hebt gezien hoe dat uitgewerkt is.
Het bestuur en technische staf zullen wel weten wat voor type spelers we nodig hebben en kheb er wel vertrouwen in voor volgend jaar :EA:



Voor velen is Amghar niet nuttig geweest. Ik vind dat die jongen in de gegeven omstandigheden meer dan zijn plan getrokken heeft. Het is geen Depoitre, dat is duidelijk, maar ik vond het meer dan zijn werk doen.


27 Mei 2010, 19:50
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 19 Jun 2008, 20:07
Berichten: 669
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Neen, heeft zeker niet het talent van depoitre. Heeft tegen boom wel een verdienstelijke match gespeeld maar het is evenmin de "killer" die makkelijk scoort.Nogmaals een pure goalgetter zou perfect passen bij de werkende spitsen ( genre depoitre en moreels.....)


27 Mei 2010, 20:24
forumlegende

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47
Berichten: 3414
Leeftijd: 42
Locatie: Temse
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
marc2 schreef:
Moreels heeft inderdaad een superseizoen gespeeld en heel veel gescoord.
Maar om defensies te doorbreken is een spits van de 16 meter geen overbodige luxe !
Wouter en depoitre zijn trouwens werkende spitsen...
De keepers zijn ongeveer gelijkwaardig . De keeper opstellen die het meest drukbestendig is ?


Met alle respect he (alli toch met meer dan voldoende...)
wat is er in godsnaam zo onontbeerlaijk aan "ne spits van de zestien meter"???? en waarom gaat die wél ineens "defensies doorbreken"?

Mensen geloven toch heel graag wat ze willen geloven zenne...
wouter en laurent zijn werkende spitsen, zeg je... wat is daar negatief aan? moet er per se ne luierik zijn misschien die er zo af en toe zjust zijn voetje tegen zet? voor de 1000e keer: we hadden daar de ploeg niet voor! zet zo ne 16meter spits in de plaats van "onze werkende spitsen"... en hij zou daar hebben gestaan alsof hij zijn hele leven staat te wachten op nen trein die nooit passeert.. trouwens, het is ook niet omdat het twee spelers zijn die verder terugzakken, dat ze minder complementair zijn he (zie onder andere wielsbeke uit)

in verhouding tot het aantal gespeelde minuten hebben we verdikke een zeer vlot scorende aanval, en reken bij ons twee vlaggeschepen miscchien ook eens gallucci mee, die ook razendgevaarlijk kan zijn. troch heeft er ook een schoon aantal binnengelegd, Lord ook zijn aandeel... en dan nog de schutter, potjes, heel vaak mede door het werk van onze spitsen, die de defensie van de tegenstander bij momenten stuk speelden.

miskijk u toch nekeer niet op een aantal goals dat één bepaalde speler heeft gemaakt bij een andere ploeg. Ge vindt dikwijls van die zogenaamde afwerkers in ploegen die dan toch wel op een heel andere manier blijken te spelen dan bij een club die echt voor de prijzen speelt he. bij aalst zijn er heel veel spelers die in een positie komen om te scoren... bij andere ploegen (vaak uit de lagere regionen) wordt er gespeeld in functie van één diepe spits... dan is het best dat die er een respectabel aantal in 't mandje legt, zelf een noodzaak om niet in degradatiegevaar te komen... want de rest zal de 16 meter amper halen.
en als je 'r zo enen gaat inzetten, wie ga je 'r dan uit laten? depoitre? moreels?

waarom heeft patrick goots nooit bij brugge of anderlecht of standard gespeeld denk je? waarom haalde weber bij anderlecht nooit het rendement als bij het kleine cercle? da's toch hele andere voetbal?
1+1 is niet altijd 2 he!
.
bovendien: en da's misschien de kern van de zaak: ons euvel zit hem niet in de aanval, en al zeker niet bij de keepers... zet eens een type claessens op links midden , en dan nog eens nen echten spelverdeler met liefst een zeer goeie vrije trap in uw ploeg.... als ge met zo'n elftal DURFT het spel maken, dan moete plots al heel veel last van blessureleed krijgen om naast den titel te grijpen zenne.

mij niet gelaten als diejen sarazyn, zou tekenen, hij zal allicht wel kunnen shotten...maar als we én depoitre én moreels zouden kunnen houden, dan liggen uw prioriteiten echt wel elders zenne


27 Mei 2010, 20:34
Vaste Waarde

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 16:47
Berichten: 806
Leeftijd: 40
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
marc2 schreef:
Neen, heeft zeker niet het talent van depoitre. Heeft tegen boom wel een verdienstelijke match gespeeld maar het is evenmin de "killer" die makkelijk scoort.Nogmaals een pure goalgetter zou perfect passen bij de werkende spitsen ( genre depoitre en moreels.....)


Depoitre heeft talent. Moreels scoort aan den lopenden band. en toch nog altijd nen spits nodig hebben voor in de 16?
Misschien kunnen we nog 9 spitsen kopen, allemaal in de 16 zetten en zonder keeper spelen. Misschien dat we dan naar 3de kunnen gaan.
Alhoewel, als ze allemaal in de 16 staan, wie gaat dan den hoekschop geven?

Ik had men twijfels bij Bob Peeters als nieuwe coach bij Cercle, maar het kon erger denk ik...


27 Mei 2010, 20:49
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 22 Dec 2007, 19:41
Berichten: 1966
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Davy, ik ga volledig akkoord met uw post.


27 Mei 2010, 22:30
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
De Jean schreef:
Davy, ik ga volledig akkoord met uw post.


Inderdaad, der bosj op... Linksmidden en centrale middenvelder dat hebben we nodig... Niet voor de breedte van de kern, maar echte meerwaardes van dag 1...


28 Mei 2010, 8:20
Iendracht.be - beheer
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59
Berichten: 12898
Leeftijd: 45
Locatie: Denderhoutem
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
DT schreef:
De Jean schreef:
Davy, ik ga volledig akkoord met uw post.


Inderdaad, der bosj op... Linksmidden en centrale middenvelder dat hebben we nodig... Niet voor de breedte van de kern, maar echte meerwaardes van dag 1...


Inderdaad, wat ik ook al zei. Een centrale middenvelder en linkerflank die echte meerwaardes zijn, een spits voor in de breedte en Seminck houden, en dan is uw huiswerk wat mij betreft af en hebben we een ploeg waarmee ge resoluut voor de titel moet gaan.


28 Mei 2010, 8:27
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
Bartos schreef:
dan is uw huiswerk wat mij betreft af en hebben we een ploeg waarmee ge resoluut voor de titel moet gaan.


Dan alleen hopen dat we vanaf de eerste competitiematch wakker zijn en niet na tien matchen - want ook dit jaar hadden wij een kampioenenploeg...


28 Mei 2010, 17:46
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07
Berichten: 5751
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
DT schreef:
Bartos schreef:
dan is uw huiswerk wat mij betreft af en hebben we een ploeg waarmee ge resoluut voor de titel moet gaan.


Dan alleen hopen dat we vanaf de eerste competitiematch wakker zijn en niet na tien matchen - want ook dit jaar hadden wij een kampioenenploeg...



Klopt, een goeie start is heel belangrijk. Al loop je dan natuurlijk wel van speeldag 1 als grote titelfavoriet rond.

_________________
Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies


29 Mei 2010, 15:46
Reserve
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02
Berichten: 352
Leeftijd: 55
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: Evaluatie 2009-2010
voorbijganger schreef:
marc2 schreef:
Neen, heeft zeker niet het talent van depoitre. Heeft tegen boom wel een verdienstelijke match gespeeld maar het is evenmin de "killer" die makkelijk scoort.Nogmaals een pure goalgetter zou perfect passen bij de werkende spitsen ( genre depoitre en moreels.....)


Depoitre heeft talent. Moreels scoort aan den lopenden band. en toch nog altijd nen spits nodig hebben voor in de 16?
Misschien kunnen we nog 9 spitsen kopen, allemaal in de 16 zetten en zonder keeper spelen. Misschien dat we dan naar 3de kunnen gaan.
Alhoewel, als ze allemaal in de 16 staan, wie gaat dan den hoekschop geven?

Ik had men twijfels bij Bob Peeters als nieuwe coach bij Cercle, maar het kon erger denk ik...


em ik iet gemist? ik dacht da we al een tijken in derde staan .. ;)

maar alle das ver het slimste dat in die post staat :D


31 Mei 2010, 16:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 120 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst