04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst - Pagina 7 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst



Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8
 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst 
Auteur Bericht
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
elfahem schreef:
Iendrachter90 schreef:
Neutralboy schreef:
Schitterend Aalst gezien in een match die voor beveren in alle opzichten als een oefenmatch gezien werd.
De thuisploeg had totaal niet verwacht een supportersbus te mogen verwelkomen :)
En ook het eerste elftal had geen aalst van dit kaliber verwacht.
De eerste helft was volledig voor aalst dat fris en aanvallend voetbal bracht waartegen beveren niets in de plaats kon stellen en tevreden mocht zijn met een 0-1 rust stand.
Na de rust was het eerste kwartier voor aalst waarin het vrijwel 0-2 scoorde.
Nadien probeerde beveren wat meer druk te zetten en werd het een 2-1 eindstand .
Bij deze match onthou ik de inzet van een subliem aalst en de magnifieke 12 man!
Oververdiende overwinning waarbij we vooral het goede spel van aalst onthouden alsook een extra pluim voor de organisators van het busje!! Met deze mentaliteit verdienen we het gewoon om kampioen te spelen!


(y) :D
Mits samenwerking zijn we tot veel in staat é,das vandaag wel bewezen denk ik :D
En voor de liefhebbers mss een duidelijke opstelling:
Vdn(kempeneer)
De castro(delclef)-kestens-filipovic-B.moreels(ringoot)
Galucci(de gussemé)-Verheyden-Van damme(devidts)-Cousin(G.coppens)
W.moreels(denys)-crispyn



Je kan toevallig ook de minuten niet geven, bij benadering? 4 wissels rond het uur las ik hier, wie? En de resterende 3 wissels?


Ik kan dat ja,
Van damme,vandenoortgaete en moreels werden bij de rust vervangen door denys,devidts en kempeneer
En dan na 63minuten vonden de andere wissels plaats.


05 Jan 2011, 12:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
van het forum van beveren

"was idd gisteren een zwakke vertoning. Jelicic heb ik ook niet gezien. Ook heel weinig supporters vond ik. Het was barkoud en dat zal ook wel meegespeeld hebben. Niemand achter onze goal? Enkel die van Aalst zorgden voor ambiance.

Hebben eigenlijk maar 1 kans gekregen en Bjorn werkt deze wel prima af. Maar op een oefenmatch kan je niet afgaan. Zie maar naar onze voorbereiding, was ook dramatisch...
"

_________________
www.spionkoplede.com


05 Jan 2011, 13:20
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12
Berichten: 1770
Leeftijd: 47
Locatie: Moilbeek
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
Iendrachter90 schreef:
elfahem schreef:
Iendrachter90 schreef:

(y) :D
Mits samenwerking zijn we tot veel in staat é,das vandaag wel bewezen denk ik :D
En voor de liefhebbers mss een duidelijke opstelling:
Vdn(kempeneer)
De castro(delclef)-kestens-filipovic-B.moreels(ringoot)
Galucci(de gussemé)-Verheyden-Van damme(devidts)-Cousin(G.coppens)
W.moreels(denys)-crispyn



Je kan toevallig ook de minuten niet geven, bij benadering? 4 wissels rond het uur las ik hier, wie? En de resterende 3 wissels?


Ik kan dat ja,
Van damme,vandenoortgaete en moreels werden bij de rust vervangen door denys,devidts en kempeneer
En dan na 63minuten vonden de andere wissels plaats.


toppie


05 Jan 2011, 13:33

Lid geworden op: 27 Nov 2010, 20:39
Berichten: 4
Leeftijd: 46
Locatie: Aalst
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
't was gralijk plezant gisteren!
Iedereen zorgde voor ambiance! :banana:
't was effenaf de tofste verplaatsing tot nu toe dit seizoen!
De spotters hun oigen vielen er bijna oit als ze ons busken zagen!
Dikke ploim ver de organisators van het busken!


05 Jan 2011, 13:40
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52
Berichten: 6580
Leeftijd: 10
Locatie:
Website: http://www.spionkop-lede.tk
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
Dimi 1977 schreef:
't was gralijk plezant gisteren!
Iedereen zorgde voor ambiance! :banana:
't was effenaf de tofste verplaatsing tot nu toe dit seizoen!
De spotters hun oigen vielen er bijna oit als ze ons busken zagen!
Dikke ploim ver de organisators van het busken!


was alleszins 1 vd beste oefentmachen, ik heb goe geamuseerd. Iendracht, da's passie.
Die stewards hun gezicht was geld waard toen ze hoorden dat er nog nen bus ook onderweg was, twas dor efkes paniek

_________________
www.spionkoplede.com


05 Jan 2011, 14:22
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
Hieronder enkele foto's van op Waasland Beveren:

Afbeelding

Op deze foto is het Bob Cousin dat naar goal schiet waaruit zijn doelpunt volgt, zo zie je vanwaar het ongeveer was, lekker in de winkelhaak. :D :worship: :EA:
Afbeelding

Stand bij de rust:
Afbeelding

Afbeelding

You'll Never Walk Alone:
Afbeelding

_________________
Please don't take my Iendracht away!


05 Jan 2011, 15:32
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09
Berichten: 2039
Leeftijd: 29
Locatie: Haaltert
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
Iemand een idee waarom De Schutter niet speelde?


05 Jan 2011, 16:07
Ancien

Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42
Berichten: 4807
Leeftijd: 44
Locatie: Hofstade
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
zwawi schreef:
Bij de rust stonden we inderdaad verdiend met 0-1 voor want we waren gewoon beter dan Beveren (ik weet wel niet of ze met hun basisopstelling speelden). Toch waren we het gevaarlijkst door enkele afstandsschoten van Cousin. Rond het kwartier ging er daar trouwens één van binnen toen hij veel ruimte kreeg en de bal van buiten de zestien in de bovenhoek knalde.
Het eerste kwartier na de pauze hetzelfde scenario (Aalst de betere ploeg) en het werd dan ook 0-2 via Crispyn. Op het uur dan 4 wissels en vanaf dat moment vond ik dat Beveren het een beetje overnam. Ze speelden toen vaak op onze helft en wij kwamen er maar moeilijk uit toen. Een kwartier voor tijd werd het 1-2 (dit was hun eerste kans van de ganse match) via Bjorn De Wilde, die alleen voor Kempeneer kwam. Nadien gingen ze nog op zoek naar de gelijkmaker maar scoren lukte niet meer voor de thuisploeg. In de gehele tweede helft kregen wij op de counter trouwens nog 2 uitstekende kansen om te scoren maar deze werden de nek omgewrongen (ik denk door Crispyn en Denys).
Een goede prestatie dus die vertrouwen geeft om de competitie te hervatten maar wel enige zin voor realisme behouden ook. Het is zondag dat het telt en in Bornem wordt het ongetwijfeld een moeilijkere match dan in Beveren.
Het laatste woord is nog voor de supporters. Op een oefenmatch begin januari in de vrieskou met zoveel volk aanwezig zijn en daar zo nen ambiance maken, das gewoon UNIEK. Chapeau gasten (y) :EA:


Mooie samenvatting zwawi! De sfeer was inderdaad knap om zien (ik zat wegens het net te laat aankomen in het achum sfeervak van Beveren, dus had ik een heel mooi zicht op onze twaalfde man). Ik kon de 10 "zangers" van Beveren mooi horen praten en ze reageerden onnozel en kinderachtig - dat wil dus zeggen dat ze onder de indruk waren hé... :juij:

Net voor de 0-1 hadden we al kunnen scoren eigenlijk met twee kansen voor Galucci in de zestien. Cousin was trouwens heel goed in de eerste helft en het duo Verheyden en Van Damme was ook de betere centraal op het middenveld. Snelders en De Wilde hebben we eigenlijk niet gezien... De 1-2 van De Wilde was trouwens randje buitenspel, maar toen stonden wij eigenlijk al met onze reserven op het veld...

Duidelijk opnieuw dat de 4-4-2 veel meer voor dreiging zorgt. Wouter kon er niet meteen van profiteren maar Galucci en Cousin kregen toch veel meer ruimte om gevaarlijk te zijn... Net na de 0-2 had Sam trouwens de 0-3 moeten maken na een mooie collectieve aanval waar Galucci de bal panklaar legde maar Sam de bal net niet goed kon raken en Clepkens nog spectaculair kon redden. Ook Denys had nog een schitterende kans op de 1-3 net voor tijd maar miste net de koelbloedigheid op het moment van de waarheid.

Achteraan vond ik Kestens op de positie van De Schutter de hele match door heel goed spelen en van de invallers vond ik dat Devidts dat heel goed deed.

Beveren speelde toch ook met veel titularissen en hun beste man bleek uiteindelijk nog die Van Minnebruggen te zijn die twintig minuten voor tijd inviel en onze rechterkant toch geregeld in de problemen kon brengen. Beveren zette enkel na hun aansluitingstreffer wat druk, maar buiten wat hoekschoppen leverde dat echt niks op.

Puike prestatie van ons team en die drang om te winnen - ook al was het maar een vriendschappelijke match - vond ik mooi om zien!


05 Jan 2011, 16:17
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 09 Dec 2007, 19:09
Berichten: 638
Locatie: aalst
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
idd , een wedstrijd zonder enig belang maar wat een sfeer toch van ons , ongelooflijk! Daar kan menig 1ste klasse clubs niet aan tippen .... jongens toch als we kampioen spelen zal het echt een 2de carnavalfeest worden ......en tbuske ...tja dikke pluim zeker en vast voor de organisatoren , op zo een korte termijn nog iets forceren .... grandioos! (y)


05 Jan 2011, 16:34
Nationale Ploeg

Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12
Berichten: 1880
Leeftijd: 50
Locatie: Oiltert
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
'n Iendracht es ter geriejd vér!!
Vanaf na zondag aal vol achter ons ploeg!!
:EA:

_________________
E Palmken goot er altoid in!!
Mor iet anders oeik....


05 Jan 2011, 17:09
nieuw in de eerste ploeg

Lid geworden op: 05 Nov 2006, 20:30
Berichten: 581
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
Videoverslag van de match :
http://www.youtube.com/watch?v=UeFneI2l ... r_embedded


05 Jan 2011, 21:02
Nationale Ploeg
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 13 Okt 2010, 14:05
Berichten: 2345
Leeftijd: 32
Locatie: Oilsjt
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
Hier nog wat beelden vanuit het Aalsters Legioen...

http://www.youtube.com/user/iendrachtzo ... E5axpwwuQc

_________________
Please don't take my Iendracht away!


06 Jan 2011, 11:06

Lid geworden op: 15 Jul 2010, 16:26
Berichten: 7
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
goe gedaan mannen! da stom fusieploegske gaat duidelijk de "waasland tour" op: vernederd worden in jouw eigen stadion, geen volk en geen ambiance..
wel een klein beetje pijnlijk om mijn ooit zo fiere freethiel zo te zien...
en geweldig dat ons bobke scoorde, da was het laatste seizoen men favoriete speler en ik lees in de krant dat hij het meer dan behoorlijk doet bij jullie!

doe zo verder en maak ze volgende seizoen in 2de ook maar 2 keer in!!!

ps: willen jullie aub niet praten over beveren maar over wb, waasland of waasland-beveren.
want dit is KSK Beveren niet meer, wij (de echte beveren sups) starten volgend seizoen terug in 4de prov.
want ook onze club verdient het om te blijven bestaan!

_________________
greetz KSKB sup! http://www.ekasbee.be


06 Jan 2011, 13:06
Vaste Waarde
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 17 Mei 2010, 23:08
Berichten: 825
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
90ste min schreef:
goe gedaan mannen! da stom fusieploegske gaat duidelijk de "waasland tour" op: vernederd worden in jouw eigen stadion, geen volk en geen ambiance..
wel een klein beetje pijnlijk om mijn ooit zo fiere freethiel zo te zien...
en geweldig dat ons bobke scoorde, da was het laatste seizoen men favoriete speler en ik lees in de krant dat hij het meer dan behoorlijk doet bij jullie!

doe zo verder en maak ze volgende seizoen in 2de ook maar 2 keer in!!!

ps: willen jullie aub niet praten over beveren maar over wb, waasland of waasland-beveren.
want dit is KSK Beveren niet meer, wij (de echte beveren sups) starten volgend seizoen terug in 4de prov.
want ook onze club verdient het om te blijven bestaan!


Ah nog nen echten zoals den Bram B. Grtz van :EA:


06 Jan 2011, 13:12
Freak
Gebruikersavatar

Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07
Berichten: 5565
Leeftijd: 34
Locatie: aalst
Bericht Re: 04/01/11: Waasland - Beveren - E. Aalst
Iendrachtzot schreef:
Hier nog wat beelden vanuit het Aalsters Legioen...

http://www.youtube.com/user/iendrachtzo ... E5axpwwuQc


Op 5:24dat was dus een algemene plaspauze :D :lol:


06 Jan 2011, 14:51
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 106 berichten ]  Ga naar pagina 1 4 5 6 7 8


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten




Je kan niet nieuwe berichten plaatsen in dit forum
Je kan niet reageren op onderwerpen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten wijzigen in dit forum
Je kan niet je eigen berichten verwijderen in dit forum

Zoek op:
Ga naar:  
webdesign aalst